| 01/08/2014 5:23 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk: Die wagen bestaat toevallig en toevallig zou Susan, Sofie, Schumacher de mol kunnen zijn. Toen zagen ze die sweeper en dacht HEY!? als we die nou eens in beeld nemen. Misschien is het iets of niets.
Net als de getallen 3425 achterstevoren 5243 en stom toevallig blijkt daar een Susan klank in voor te komen. Dus waarom niet SLOW in achterstevoren lezen w o l s nog even op de kop met de letters en je krijgt m o l s !?!?!?
Dat is nu juist het mooie van theorien; niemand kan met zekerheid zeggen welke er wel klopt en welke niet. We speculeren enkel. Ook als iemand negatief op je bericht reageert, betekent dat alleen maar dat de desbetreffende gebruiker niet verwacht dat dit een aanwijzing is, en niet dat dit daadwerkelijk zo is.
Of iemand meegaat in jouw theorie is aan de persoon zelf, niemand is verplicht je theorie te geloven. Maar het belangrijkste is dat je zelf in je eigen theorie gelooft. |
|
|
| 01/08/2014 5:50 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Nee ik lees het heel goed, maar ik heb je al in een prive bericht gemeld dat we moeten stoppen met miereneuken en dan vind ik het erg dat je er hier toch op doorgaat!!!!!!
Beetje jammer Michelle beetje heel erg jammer. |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/08/2014 5:54 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk: Nee ik lees het heel goed, maar ik heb je al in een prive bericht gemeld dat we moeten stoppen met miereneuken en dan vind ik het erg dat je er hier toch op doorgaat!!!!!!
Beetje jammer Michelle beetje heel erg jammer.
(Oke, zo'n reactie van jouw kant lijkt me ongepast, al houd ik me liever buiten spanningen tussen andere forummers)
Waar ik wel geinterreseerd in ben, hoe stuur ik iemand een privé bericht? |
|
|
| 01/08/2014 5:59 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | hoezo ongepast, ik zeg tegen haar in een privebericht dat we moeten stoppen met miereneuken en ze gaat gewon verder. Ze probeert dan in mijn ogen de onschuld zelve te spelen maar goed. Ik wil hier niks meer over lezen.
Hoe je prive bericht stuurt !? Klik op foto van persoonlinks in forum, dan kom je bij zijn profiel en daar klik je nogmaals op de foto van die persoon en je komt in zijn/haar faceboo terecht. Daar kun je meteen iemand blokken als je wilt. |
|
| 01/08/2014 6:00 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Ik heb helemaal geen privébericht gehad. Ik zie wel dat je mij bent gaan volgen op Facebook (nadeel van dit forum) maar verder zie ik niets.
Maar laten we hier nu vooral klaar mee zijn. |
|
|
| 01/08/2014 6:01 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Je hebt wel degelijk een bericht van mij gehad Kijk maar bij je berichten van vrienden postvak in en dan in overige
Of wil je mij nu ook nog voor leugenaar uitmaken?
FF blokken heb hier zo geen zin in. |
|
| 01/08/2014 6:04 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk: Je hebt wel degelijk een bericht van mij gehad Kijk maar bij je berichten van vrienden postvak in en dan in overige
Of wil je mij nu ook nog voor leugenaar uitmaken?
Jongens, moet dit??
Laten we gewoon gezellig samen achter die Mol aangaan!!! |
|
|
| 01/08/2014 6:04 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Ah, in overige. Oké dan. Daar kijk ik nooit in en ik krijg er ook geen melding van dat er in 'overige' een nieuw bericht zit. Dus excusez-moi, maar ik ga je nu negeren. Ik ben hier wel klaar mee. |
|
|
| 01/08/2014 6:07 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | even voor bewijs, en nee ik volg je niet. Zou niet durven! en willen
 |
|
| 01/09/2014 5:00 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Beste Piet en Michelle. Willen jullie voorzichtig zijn met jullie discussie. Hou het gezellig en zoek samen naar de Mol. En aan het eind van de serie zullen we zien welke hints de juiste waren en misschien steek ik dan bij jullie allebei een veer in jullie hoed. |
................
|
| 01/09/2014 6:24 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 67
 OFFLINE | Zo is de kleuterklas weer bezig. Het is ook elk jaar hetzelfde. Lijkt wel of deze twee personen langs mekaar heen lezen. misschien zijn ze beiden wel sexueelgefrustreerd.
Maar goed het is hier het Susan-forum.
Susan jij met je rare bewegingen, de getallen en Chinese woorden klinken als Shu Shi Shusa cha cha cha, slaan wel heel erg op jou. Bennie daarom de mol? Ik weet het zonet nog nie!? |
................ uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
|
| 01/09/2014 10:09 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Er wordt, terecht, opgemerkt dat op een container het woord MOL staat. Hierover zegt iemand dat als je dat omdraait je LOM krijgt. En de vertaling daarvan is ... (Antwoord wordt niet gegeven.)
Lom = Zhù (Doet denken aan Susan).
Al twee keer een vlag met mol-logo gezien op een vissersboot. (1x in afl. 1 en 1x in afl. 2) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/09/2014 10:23 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 67
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Er wordt, terecht, opgemerkt dat op een container het woord MOL staat. Hierover zegt iemand dat als je dat omdraait je LOM krijgt. En de vertaling daarvan is ... (Antwoord wordt niet gegeven.)
Lom = Zhù (Doet denken aan Susan).
Al twee keer een vlag met mol-logo gezien op een vissersboot. (1x in afl. 1 en 1x in afl. 2)
Goed zo! Emile
Ik had het opgemerkt. Mol Lom maar je had verder moeten kijken. Alleen is 柱 geen LOM maar KOLOM dus die vlieger gaat niet op. |
................ uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
|
| 01/09/2014 10:58 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Hallo! Hebben jullie het stukje van 55 seconden (1 minuut van aflevering 2) al gezien? Is de titel van de aflevering jullie opgevallen?
Nou ... de vertaling van de titel is "Susan de mol"! (Zúzhìduōmóu (Controleer de uitspraak!))
Of is het slechts tunnelvisie?
Het lijkt er inderdaad op!
En als je de titel van aflevering 1 (schijnbeweging) vertaalt en vervolgens naar de uitspraak luistert..
Lijkt het op 'Susan' .. |
|
|