| 01/07/2014 1:16 pm |
 NEWBIE

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Art zegt iets over het laten zien van zijn/haar ware gezicht. Susan heeft regelmatig de handen voor haar gezicht. (Alosf ze haar lach wil verbergen.)
dat valt mij ook altijd op! en Maurice zei ook in zijn dagboek: [SIZE=5]Toen ik afscheid nam van de rest had vrijwel iedereen een verdrietige uitdrukking op het gezicht. Vrijwel iedereen, want bij één iemand zag ik een kleine glimlach van opluchting. En laat diegene nou net één van de personen zijn die niet al te hoog op mijn lijstje van verdachten stond...[SIZE=5]
[SIZE=5]Voor mij is het duidelijk wie de Mol is, kijken of ik in aflevering 10 gelijk heb.
als je goed kijkt zie je dat susan dan ook glimlacht
en toen ze vroeg hoeveel geld er niet verdient was lachte ze ook! |
|
|
| 01/07/2014 1:16 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Art zegt iets over het laten zien van zijn/haar ware gezicht. Susan heeft regelmatig de handen voor haar gezicht. (Alosf ze haar lach wil verbergen.)
dat valt mij ook altijd op! en Maurice zei ook in zijn dagboek: [SIZE=5]Toen ik afscheid nam van de rest had vrijwel iedereen een verdrietige uitdrukking op het gezicht. Vrijwel iedereen, want bij één iemand zag ik een kleine glimlach van opluchting. En laat diegene nou net één van de personen zijn die niet al te hoog op mijn lijstje van verdachten stond...[SIZE=5]
[SIZE=5]Voor mij is het duidelijk wie de Mol is, kijken of ik in aflevering 10 gelijk heb.
als je goed kijkt zie je dat susan dan ook glimlacht
en toen ze vroeg hoeveel geld er niet verdient was lachte ze ook! |
|
|
| 01/07/2014 1:28 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | susan loopt/staat/zit altijd achteraan, verdacht? |
|
|
| 01/07/2014 1:41 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: De pincode (Schijnbeweging) is een vertaling van de naam ... Susan Visser.
Hou er rekening mee dat de duo's bij het beantwoorden van de "vraag" mogelijk in een andere volgorde stonden dan bij het "lezen" van de lichtsignalen. Hou er ook rekening mee dat Chinezen niet van links naar rechts maar van rechts naar links lezen.
Drie = San
Vier = Su
Twee = Er
Vijf = Wis
Dan kan het zo maar zijn ( als we dan toch van rechts naar links lezen) dat dit een aanwijzing naar Susan is of Sofie.
Niets is wat het lijkt!!!
Lees Slow eens op zijn kop dan lees je m o l s !!!! Dit is bijna hetzelfde als toen met Patrick die met zijn vingers een M maakt de putdeksel was een O en de gele lijn van het parkeervak de L maakte ook MOL
 |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/07/2014 1:44 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk:
Dan kan het zo maar zijn ( als we dan toch van rechts naar links lezen) dat dit een aanwijzing naar Susan is of Sofie.
Lees Slow eens op zijn kop dan lees je m o l s !!!!
Jij denkt dat ze daar de verkeersborden (voor de veiligheid) gaan aanpassen voor Wie is de Mol?
Ik zou het daar echt niet in zoeken.
Verder hoop ik van harte dat Susan niet de Mol is. Of finalist.
Ik vind haar echt vreselijk irritant. |
|
|
| 01/07/2014 1:47 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer:
Originally Posted by Piet Puk:
Jij denkt dat ze daar de verkeersborden (voor de veiligheid) gaan aanpassen voor Wie is de Mol?
Ik vind haar echt vreselijk irritant.
Hallo dat staat daadwerkelijk op die autos, is niet aangepast.
En wat dacht je van de BMW met Henry V !??
Kan mij vergissen maar volgens mij volg jij WIDM nog niet lang? Want anders zou je wel geweten hebben dat WIDM overal gebruik van maakt. En ja ze zijn zo gek bij widm om de arbeider te vragen om de auto even te laten staan. WIDM doet er alles aan om ons aanwijzingen of afleidingen te verschaffen. |
|
| 01/07/2014 2:02 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk:
Originally Posted by Michelle Brouwer:
Ik vind haar echt vreselijk irritant.
Hallo dat staat daadwerkelijk op die autos, is niet aangepast.
En wat dacht je van de BMW met Henry V !??
Kan mij vergissen maar volgens mij volg jij WIDM nog niet lang?
Het is inderdaad op de auto's en zou zomaar deel uit kunnen maken van een hint. Al vind ik de hint niet supersterk omdat hij niet eenduidig naar iemand wijst.
Mol s kan inderdaad wijzen op Susan, maar ook op Owen of Sofie. Dus wat dat betreft lijkt het me net iets te zwak om een hint te zijn. Misschien missen we nog iets.
|
|
|
| 01/07/2014 2:03 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Remmie93:
Originally Posted by Michelle Brouwer:
D
Zeg ook niet dat dit DE hint is. maar jij en ik weten hoe WIDM merkt.
Met Patrick dachten ze ook dat ik te ver zocht met zijn M putdeksel en Lijn wat het woord MOL maakte en warempel Patrick was de MOL.
|
|
| 01/08/2014 6:10 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: De pincode (Schijnbeweging) is een vertaling van de naam ... Susan Visser.
Hou er rekening mee dat de duo's bij het beantwoorden van de "vraag" mogelijk in een andere volgorde stonden dan bij het "lezen" van de lichtsignalen. Hou er ook rekening mee dat Chinezen niet van links naar rechts maar van rechts naar links lezen.
Drie = San
Vier = Su
Twee = Er
Vijf = Wis
Dit is een zeer interessante theorie! Mocht hij kloppen, dan is dit zeker een van de theorieën van het jaar!
Overigens, Susan is nog steeds mijn mol! Ze bracht immers wel 400 Euro op, maar dat is maar peanuts, en daarbij: met Jennifer (toch?) op haar hielen kon ze niet anders... |
|
|
| 01/08/2014 7:33 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk:
Originally Posted by Emile Chang: De pincode (Schijnbeweging) is een vertaling van de naam ... Susan Visser.
Drie = San
Vier = Su
Twee = Er
Vijf = Wis
Dit is een zeer interessante theorie! Mocht hij kloppen, dan is dit zeker een van de theorieën van het jaar!
Overigens, Susan is nog steeds mijn mol! Ze bracht immers wel 400 Euro op, maar dat is maar peanuts, en daarbij: met Jennifer (toch?) op haar hielen kon ze niet anders...
Het was Jennifer die voor 400euro zorgde en niet Susan. |
|
| 01/08/2014 11:31 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Hallo! Hebben jullie het stukje van 55 seconden (1 minuut van aflevering 2) al gezien? Is de titel van de aflevering jullie opgevallen?
Nou ... de vertaling van de titel is "Susan de mol"! (Zúzhìduōmóu (Controleer de uitspraak!))
Of is het slechts tunnelvisie? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/08/2014 11:51 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Terugkomend op aflevering 1, opdracht 1 (én inhakend op een bericht in het topic over Tygo): Tygo lijkt redelijk Chinees te spreken, Owen lijkt het een en ander over de uitspraak van het Chinees te weten en ook Susan wekt de indruk een beetje Chinees te kunnen spreken.
Opvallend? Ze vraagt aan Jennifer om eens iemand te vragen waar ze de gezochte locatie kunnen vinden. Schijnbeweging? Beweren dat je het niet kan terwijl je weet dat de ander nog slechter is, in de hoop dat die het verknalt. Typische mollenstreek. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/08/2014 12:48 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Terugkomend op aflevering 1, opdracht 1 (én inhakend op een bericht in het topic over Tygo): Tygo lijkt redelijk Chinees te spreken, Owen lijkt het een en ander over de uitspraak van het Chinees te weten en ook Susan wekt de indruk een beetje Chinees te kunnen spreken.
Opvallend? Ze vraagt aan Jennifer om eens iemand te vragen waar ze de gezochte locatie kunnen vinden. Schijnbeweging? Beweren dat je het niet kan terwijl je weet dat de ander nog slechter is, in de hoop dat die het verknalt. Typische mollenstreek.
Zit wat in, ware het niet dat dit aflevering 1 is en iedereen elkaar verdacht wil maken of verdacht wil zijn. Das nou widm LOL |
|
| 01/08/2014 1:41 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | In het Avro JW topic heeft Chocomel geplaatst dat de postbode in het bootje in de eerste beelden van afstand een andere (blanke) man lijkt te zijn.
Als ik terugkijk lijkt het inderdaad een verschillend persoon en als het zo is wel heel mooi gevonden!
Alleen vind niet direct dat het perse een man zou moeten zijn. Het is zo'n afstand; het zou misschien ook Susan kunnen zijn: haren omhoog, blauw mannenshirt aan, goed rechtop zitten en niemand die het verschil ziet van zo'n afstand misschien, of niet? |
|
|
| 01/08/2014 1:59 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | @Femke het lijkt er wel op . Alleen ben ik bang dat dat met licht te maken heeft. Het ene moment is de zeeoppervlakte licht blauw van kleur en het ander moment donker blauw net als de boot trouwens ene moment licht blauw ander moment net een tikkeltje blauwer.. Dit heeft puur met de lichtinval te maken.
 |
|