| 01/04/2014 12:03 pm |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Zo Emile, das een super aanwijzing. Mijn vermoeden is waarschijnlijk juist.
groet Pies |
................
|
| 01/04/2014 12:12 pm |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Heerlijk weer deze theorieën. Geniet er met volle teugen van. Vind het een fantastisch programma, maar om zo diep te gaan zoeken, nee dat gaat mij te ver, maar ik ben blij dat jullie dat allemaal voor mij doen. Ga zo door, als maar blijkt dat Susan de Mol is, vind ik alles best. |
................
|
| 01/04/2014 12:19 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Mollerators: Zo Emile, das een super aanwijzing. Mijn vermoeden is waarschijnlijk juist.
groet Pies
Welke? Ik heb er meerdere geplaatst. hahaha.
Een van de gedachten was voor jou ook een hint? Welke gedachte is dat geweest? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/04/2014 12:24 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Hé ... een hint verschijnt steeds niet! Hoe komt dat? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/04/2014 3:47 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Mijn Mol is Susan Visser. In de intro staat zij voor een bord met allemaal schoppen azen. In het Engels, The Ace of Spades. Een Ace is een uitblinker in iets (denk aan piloten) Spades (schep) gebruik je om te graven dus een uitblinker in het graven en dat is een MOL... In het daarop volgende shot zie je de zwarte WIDM munt omringd door o.a. parels, parels moet je opvissen en dat doen vissers. Susan Visser. De manier waarop ze reageerde op het rode scherm van Daphne deed me ook vermoeden dat ze al wist wat er echt stond te gebeuren. Ik zeg Susan Visser! |
|
|
| 01/04/2014 10:09 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinese_astrologie
Hierboven kan je veel verder in de dierenriem gaan....
Wat ik bij Susan heb gevonden is dus ze is slang uit het jaar 1965 waardoor ze dus hout word, bij hout behoren de kleuren groen en blauw ... en vond zelf dat ze veel blauw aan had deze aflevering.
nu behoort bij hout de windrichting oosten, maar dat kan ik niet precies invullen met de gebouwen, wel als je kijk naar de volgorde van als ze een cijfer moeten geven , en je zou dat dan zien als noord,west,zuid , oost... en dan is oost de vierde koppel en blijk ze daar ook weer bij te zitten...
Het zal allemaal wel ver gezocht zijn  |
|
|
| 01/05/2014 10:14 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Er zijn 2 verschillende enveloppen voor Suzan

Maar in minuut 0:57 doet hij een envelop erin.
In minuut 1:18 twee, 1:44 ook twee dat is bij elkaar 5.
Dan heb je nog die andere vier enveloppen kort om: Er zijn gewoon 9 enveloppen die over alle kandidaten gaan.
Dus de laatste envelop is van de mol |
|
|
| 01/05/2014 10:28 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | We zien nooit meer dan 5 enveloppen en we weten niet in welke volgorde en of díe 5 in de brievenbussen zijn gedaan.
Misschien is er maar 1 brievenbus gebruikt maar uit verschillende hoeken gefilmd.
Er is 4 keer een naam te zien: Sofie, Freek en 2x Suzan (tweede keer S Visser) |
|
|
| 01/06/2014 3:02 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/01/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Originally Posted by Frits Thissen: Mijn Mol is Susan Visser. In de intro staat zij voor een bord met allemaal schoppen azen. In het Engels, The Ace of Spades. Een Ace is een uitblinker in iets (denk aan piloten) Spades (schep) gebruik je om te graven dus een uitblinker in het graven en dat is een MOL... In het daarop volgende shot zie je de zwarte WIDM munt omringd door o.a. parels, parels moet je opvissen en dat doen vissers. Susan Visser. De manier waarop ze reageerde op het rode scherm van Daphne deed me ook vermoeden dat ze al wist wat er echt stond te gebeuren. Ik zeg Susan Visser!
Art staat aan bij de intro van deze aflevering op een boot..
Wat zie je op de achtergrond..soort van Schoppen teken..
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=51214.0;attach=129142;image
Ben effe wezen zoeken in de astrologie en een schoppen vrouw betekent.
Een weduwe of gescheiden vrouw.
Haar karakter is hatelijk, zij is kattig, misleidend en een ras echte roddel tante.
Zij is een vrouw die houdt van een schandaal. En iemand die het schandaal zelf opzoekt of zal helpen
stimuleren het schandaal groter te maken.
http://www.astrolijnen.be/index.php/cartomancy/betekenis-schoppen/schoppen-vrouw
|
|
|
| 01/06/2014 9:39 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Wat je trouwens ook kan zien aan die 2 verschillende brieven van Susan is dat het ook nog is dezelfde postzegels zijn. |
|
|
| 01/06/2014 2:58 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Maarten Kamp: Wat je trouwens ook kan zien aan die 2 verschillende brieven van Susan is dat het ook nog is dezelfde postzegels zijn.
Ja, er zou maar 1 envelop zijn met een afwijkende postzegel. Dat valt te verklaren omdat de meeste brieven al in Hong Kong gepost zijn en slechts 1 brief op de Filipijnen.
Ik zit nu net ALWEER naar de eerste aflevering te kijken op "tv". (Aflevering middels een torrent gedownload.) Nu heb ik het idee dat ik tijdens de opdracht om te seinen met zaklampen op een boot het mollogo, in het groen, zie (op een vlag). Dit lijkt mij een vissersboot. Verwijzing naar Susan Visser? |
|
| 01/06/2014 3:44 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Ik zit nu net ALWEER naar de eerste aflevering te kijken op "tv". (Aflevering middels een torrent gedownload.) Nu heb ik het idee dat ik tijdens de opdracht om te seinen met zaklampen op een boot het mollogo, in het groen, zie (op een vlag). Dit lijkt mij een vissersboot. Verwijzing naar Susan Visser?
Je kunt het hier ook terugzien Emile, kun je ook ondertitels aanzetten.
http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/02-01-2014/AVRO_1655845
Daarvan neem ik het op met Camtasia, kan ik het frame voor frame terugzien. |
|
|
| 01/06/2014 4:39 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Het moment voordat Jennifer het bord Wing Fat zag zagen ze eerst een ander bord met wing hong.
Dit moment is op 24:31. Wat me nu dus opviel is dat Susan zo zij van ooo dat is hem maar niet de goede, zodat Susan de aandacht weg trekt van het juiste bord Wing Fat.
Ik weet niet of dit een goede aanwijzing is maar ik vond het ook een aanwijzing voor de titel van de aflevering ''schijnbeweging" |
|
|