| 01/08/2014 3:30 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Kzie 2 jongens steeds dieper de tunnel induiken :-)
Dus niet ,. want als je goed oplet hebben wij theorieën voor alle deelnemers
#FAIL #FAIL |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/08/2014 3:31 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | PS MArjanne 1 keer posten is wel genoeg!!! |
|
| 01/08/2014 3:32 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Dat heb ik wel gezien Piet, maar dit topic krijgt wel de meeste aandacht, toch? |
|
|
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Piet Puk: Vind deze ook wel sterk van 3 4 2 5 . chinezen lezen van rechts naar links dus wordt het 5 2 4 3
dit vertaald klinkt Fonetisch ( OE Are Susan) met andere woorden Wie is de mol>>> Jij bent, susan<<< (jij bent de mol susan.)???
Luister maar eens goed
http://translate.google.nl/#zh-CN/nl/5%202%204%203
Daarom mogen de kandidaten alleen in het chinees vertalen en vragen En wij dus ook. Susan is de mol!!!!
De hint van de pincode had ik al genoemd.
Daarom zeg ik ook dat dit ook wel sterk is. Alleen had je dit nog niet in vertaler gezet ,toch. Zag wel dat iemand anders het had gedaan maar daar stonden de getallen naar weten verkeerd.
Die ander persoon had 4352 geloof ik, maar als chinezen rechts links lezen wordt 3425 bij mij 5243 Spiegelbeeld. En dan krijg je Oe Are Susan. |
|
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk: PS MArjanne 1 keer posten is wel genoeg!!!
Kwas uit op een koopje Piet :-) |
|
|
| 01/08/2014 3:40 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | En we zien in het begin een jongeman in een VISSERsboot HAHAHA |
|
| 01/08/2014 3:41 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Pffffff!!!  Nóg een hint dankzij Google translate. Het logo van het programma is een? Juist, een vingerafdruk!
In het Chinees is dat "Zhǐwén". Het klinkt mij als Susan in de oren. Ik wil hier wel een kleine waarschuwing aan toevoegen. Mol is in het Chinees Zhi. En, dan zou het nog kunnen doorgaan voor Molwen (Mol Owen). |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/08/2014 3:42 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | En die boot heet toevallig 蘇珊 ? |
|
|
| 01/08/2014 3:45 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: En die boot heet toevallig 蘇珊 ?
Op een boot zie ik wel een mollogo. Dat zag ik in aflevering 1 ook op een vlag staan die aan de mast van een boot hing. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/08/2014 3:47 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Pffffff!!! Nóg een hint dankzij Google translate. Het logo van het programma is een? Juist, een vingerafdruk!
In het Chinees is dat "Zhǐwén". Het klinkt mij als Susan in de oren. Ik wil hier wel een kleine waarschuwing aan toevoegen. Mol is in het Chinees Zhi. En, dan zou het nog kunnen doorgaan voor Molwen (Mol Owen).
Nee nu ga je te ver Emile!!! |
|
| 01/08/2014 3:48 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik zag een mollogo bij Google afbeeldingenstaan! DUH!!!  |
|
| 01/08/2014 4:54 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk:
Originally Posted by Michelle Brouwer:
Originally Posted by Piet Puk:
Dan kan het zo maar zijn ( als we dan toch van rechts naar links lezen) dat dit een aanwijzing naar Susan is of Sofie.
Niets is wat het lijkt!!!
Lees Slow eens op zijn kop dan lees je m o l s !!!!
Jij denkt dat ze daar de verkeersborden (voor de veiligheid) gaan aanpassen voor Wie is de Mol?
Ik zou het daar echt niet in zoeken.
Verder hoop ik van harte dat Susan niet de Mol is. Of finalist.
Ik vind haar echt vreselijk irritant.
Hallo dat staat daadwerkelijk op die autos, is niet aangepast.
En wat dacht je van de BMW met Henry V !??
Kan mij vergissen maar volgens mij volg jij WIDM nog niet lang? Want anders zou je wel geweten hebben dat WIDM overal gebruik van maakt. En ja ze zijn zo gek bij widm om de arbeider te vragen om de auto even te laten staan. WIDM doet er alles aan om ons aanwijzingen of afleidingen te verschaffen.
Hahaha hoezo volg ik WIDM nog niet lang als ik in een bepaalde hint niet geloof? :'
Ik denk gewoon dat SLOW DOWN of iets op een verkeersbord niet daar is neergezet omdat er op de kop MOL S in zit. Lijkt mij gewoon echt enorm vergezocht.
Ik zeg ook niet dat iets is aangepast, ik geloof wel dat die auto en het bord daar echt staan. Maar of ze iets betekenen: ik denk het niet. |
|
|
| 01/08/2014 4:59 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Michelle ik citeer jouw even: Jij denkt dat ze daar de verkeersborden (voor de veiligheid) gaan aanpassen voor Wie is de Mol?
Ik zou het daar echt niet in zoeken.
AANPASSEN!?!? dus je zei het wel degelijk .!!!!
Dus ze gaan wel moeite doen om er een BMW met Henry kenteken neer te zetten maar een sweeper (zo heet zo'n schoonmaakwagen)) die toevallig bestaat en daar gebruikt wordt, er niet neerzetten!?
|
|
| 01/08/2014 5:03 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Die wagen bestaat toevallig en toevallig zou Susan, Sofie, Schumacher de mol kunnen zijn. Toen zagen ze die sweeper en dacht HEY!? als we die nou eens in beeld nemen. Misschien is het iets of niets.
Net als de getallen 3425 achterstevoren 5243 en stom toevallig blijkt daar een Susan klank in voor te komen. Dus waarom niet SLOW in achterstevoren lezen w o l s nog even op de kop met de letters en je krijgt m o l s !?!?!? |
|
| 01/08/2014 5:07 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Piet Puk, je leest me verkeerd. Ik zeg twee keer dat ik niet denk dat iets is aangepast.
Oftewel: Ik denk dat NIETS wordt aangepast.
Niet achteraf en niet 'fysiek'.
Dat zeg ik beide keren. Ik spreek mezelf niet tegen.
Ook twijfel ik eraan (let op: twijfel, niet zeker weten) of de WIDM-redactie die er zelf heeft neergezet.
Omdat er nou ook weer niet zo'n duidelijke hint in zit. |
|
|