| 03/20/2014 3:49 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Originally Posted by Pisas: De ontknoping, Susan is de Mol!
Ik kies mijn mol voor dat het seizoen begint op gevoel.
Gewoon: wie kunnen ze uit deze groep kiezen als mol.
Dat doe ik al jaren.
In 2012 was ik tot de finale zeker van dat mijn gevoel me nooit in de steek liet.
Maar helaas mijn "mol" zat wel in de finale maar was winnaar, Hadewijch Minis.
Verbaasd dat ik was!
Maar van het jaar wist ik het zeker, heb nog even in het begin op gesplitst in Susan en Aaf maar daar stapte ik zo vanaf.
Geweldige groep dit jaar en super leuke mol.
|
|
|
| 03/20/2014 3:50 pm |
 NEWBIE

Registratie: 02/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | inderdaad Susan is de mol....wat heerlijk om te ontdekken dat ik goed zat! En wat is ze toch een schatje, kwam over alsof ze wou zeggen ' sorry jongens, dat ik de mol was' |
|
|
| 03/20/2014 4:40 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Whoehoehoe!! Susan was de mol! |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/21/2014 2:47 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Angelique Pronk: Ik had juist bij Sofie het gevoel dat het allemaal too obvious is en dat zij echt als verdacht gezien wilde worden of het is door de makers zo gemonteerd dat wij dat zouden zien.
Susan is de mol en als sofie is het is dan is ze 1 van de slechtste mollen ooit.
Mening verschillen natuurlijk! Maar ik denk wel dat de twee overgeblevende kandidaten allebei heel verdacht overkwamen op tv. Maar wie nou de echte mol is of gewoon een mollende kandidaat is zien we eindelijk vanavond! En Susan is als zij de mol, is waarschijnlijk heel dicht bij haar zelf gebleven, want ze is wel iemand die heel lief is voor een andere wat ik vaak in interviews hoor van bijvoorbeeld van Linda de Mol en bij Sofie is denk ik bijna een heel andere persoon geworden als mol zijnde.
Maar dat jij zegt dat als Sofie de mol is gelijk 1 van de slechtste mollen ooit is! Dat weet je pas in deze aflevering, want als ze de mol blijkt te zijn dan kan je pas een mening over hebben, want misschien heeft ze nog dingen gedaan die wij als kijker niet weten en welke verborgen aanwijzingen leiden naar Sofie, geen idee misschien zijn dat ook goede! Maar je mag je mening hebben, maar je weet eigenlijk pas vanavond, want misschien is zij wel 1 van de beste mollen.
Als Sofie net zoals Patrick Stoof zou mollen, dan zou ze pas een slechte mol zijn vind ik in mijn ogen, omdat hij alleen molde via Art eigenlijk!
Tja ik was eigenlijk al vrij zeker van mijn zaak dat susan de mol moest zijn, had al een aantal aanwijzingen gevonden die gisteren in de uitzending bevestigd werden zoals dat ze een envelop niet gepakt had op ellis island. En toen later bleek dat precies het bedrag van haar gepostte envelop ontbrak in de pot bevestigde dit het nogmaals. Verder bij de in de toekomst fragmenten was alleen bij susan het wie is de mol logo te zien. Bij de vijf op een rij opdracht was ze de derde die afviel en de afleveringstitel was de lachende derde. En bij de boedha opdracht had ze steeds 2 vingers schuin, een heilige aanwijzing.
En iedereen heeft inderdaad zijn eigen mening maar ik vind dat je als mol en dat gebeurt ook vaak juist niet zo verdacht wil overkomen en sofie deed dat juist wel en daardoor is ze ook zo ver gekomen en het feit natuurlijk dat ze op susan zat.
Ik heb wel eens getwijfeld of toch sofie het niet zou zijn ook omdat freek al weken op sofie zat en er nog in zat maar die aanwijzingen naar susan waren toch sterker.
Tot nu heb ik het alleen mis gehad bij Yvon Jaspers, Kim Pieters en Patrick Stoof. |
|
|
| 03/21/2014 2:11 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Echt heel erg blij dat ik diverse mensen gepowned heb!
Ook de mensen die net als ik dachten dat Susan de mol is maar die zaten te klagen over agressief gedrag en die later zo laf waren om die beschuldigingen (en mijn verweer) te verwijderen. Die na hun aanval zo dapper waren om te zeggen dat ik het maar moest laten gaan omdat de eerste aanvaller het vast niet vervelend bedoelde (zij bood later haar excuus aan). Echter, als je als mollerator zo'n aanval steunt, je collega namens jou een excuus laat aanbieden en later ook nog eens de aanvallen van de persoon die klaagde over agressief gedrag van mijn kant niet aanpakt ...
Mijn zogenaamde agressie was gewoon een beetje sarcasme die volstrekt niet persoonlijk was. Maar ik heb daarvoor en zeker daarna berichten gezien die wel agressief qua toon waren. Absoluut geen grappen, maar wel persoonlijk.
Je mag heel trots zijn op jezelf dat je zo'n held op sokken bent!
(Kiss me ... I'm Irish!) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/22/2014 5:06 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Angelique Pronk:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Angelique Pronk: Ik had juist bij Sofie het gevoel dat het allemaal too obvious is en dat zij echt als verdacht gezien wilde worden of het is door de makers zo gemonteerd dat wij dat zouden zien.
Susan is de mol en als sofie is het is dan is ze 1 van de slechtste mollen ooit.
Mening verschillen natuurlijk! Maar ik denk wel dat de twee overgeblevende kandidaten allebei heel verdacht overkwamen op tv. Maar wie nou de echte mol is of gewoon een mollende kandidaat is zien we eindelijk vanavond! En Susan is als zij de mol, is waarschijnlijk heel dicht bij haar zelf gebleven, want ze is wel iemand die heel lief is voor een andere wat ik vaak in interviews hoor van bijvoorbeeld van Linda de Mol en bij Sofie is denk ik bijna een heel andere persoon geworden als mol zijnde.
Maar dat jij zegt dat als Sofie de mol is gelijk 1 van de slechtste mollen ooit is! Dat weet je pas in deze aflevering, want als ze de mol blijkt te zijn dan kan je pas een mening over hebben, want misschien heeft ze nog dingen gedaan die wij als kijker niet weten en welke verborgen aanwijzingen leiden naar Sofie, geen idee misschien zijn dat ook goede! Maar je mag je mening hebben, maar je weet eigenlijk pas vanavond, want misschien is zij wel 1 van de beste mollen.
Als Sofie net zoals Patrick Stoof zou mollen, dan zou ze pas een slechte mol zijn vind ik in mijn ogen, omdat hij alleen molde via Art eigenlijk!
Tja ik was eigenlijk al vrij zeker van mijn zaak dat susan de mol moest zijn, had al een aantal aanwijzingen gevonden die gisteren in de uitzending bevestigd werden zoals dat ze een envelop niet gepakt had op ellis island. En toen later bleek dat precies het bedrag van haar gepostte envelop ontbrak in de pot bevestigde dit het nogmaals. Verder bij de in de toekomst fragmenten was alleen bij susan het wie is de mol logo te zien. Bij de vijf op een rij opdracht was ze de derde die afviel en de afleveringstitel was de lachende derde. En bij de boedha opdracht had ze steeds 2 vingers schuin, een heilige aanwijzing.
En iedereen heeft inderdaad zijn eigen mening maar ik vind dat je als mol en dat gebeurt ook vaak juist niet zo verdacht wil overkomen en sofie deed dat juist wel en daardoor is ze ook zo ver gekomen en het feit natuurlijk dat ze op susan zat.
Ik heb wel eens getwijfeld of toch sofie het niet zou zijn ook omdat freek al weken op sofie zat en er nog in zat maar die aanwijzingen naar susan waren toch sterker.
Tot nu heb ik het alleen mis gehad bij Yvon Jaspers, Kim Pieters en Patrick Stoof.
Oke ik heb eigenlijk altijd fout, maar misschien ben ik niet goed in het ontmaskeren van de mol! Want Kim Pieters en Kees Tol had ik wel rond aflevering 5 goed dankzij het forum! Maar het programma is te leuk en dan maakt niks uit dat ik er niet zo goed in ben... |
|
|
| 03/23/2014 5:59 pm |
 Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 30
 OFFLINE | Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend forum.. lees onderstaand bericht a.u.b. |
|
|
| 03/24/2014 7:36 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Ben Bout: Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend forum.. lees onderstaand bericht a.u.b.
Waarom heb jij dan niet in de andere forums gepost? |
|
|
| 03/24/2014 1:21 pm |
 Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 30
 OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk:
Originally Posted by Ben Bout: Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend forum.. lees onderstaand bericht a.u.b.
Waarom heb jij dan niet in de andere forums gepost?
Ik begrijp je vraag niet..
Ik bedoelde in ieder geval dat er nu 2 posts staan, waarvan een het eigenlijke bericht, maar wel in een quote.. ik probeerde het aan te passen, maar telkens als ik een teken met een accent typte hield het post daar op.. Kortom: slecht forum systeem. |
|
|