Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Susan
Alles over Susan
Pagina 29 / 35 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Alles over Susan
03/16/2014 6:53 am

NEWBIE

Registratie: 02/28/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Johan Stork:
Ik hoor steeds dat de bedoeling van de mol is om de kandidaten eruit te werken, maar klopt dit eigenlijk wel? De mol heeft een duidelijke taak: zo weinig mogelijk geld in de pot te laten komen zonder verdacht te worden. Als Susan er voor kiest om niemand een rood scherm te laten zien, zou dit eerder betekenen dat ze wél de mol is; er is €2000 verspild en de kandidaten worden onzekerder over hun tests. Of Susan door deze actie verdachter wordt zien we donderdag..

Susan is tevens wel mijn mol daar heb ik mijn redenen voor.

Dat ze kiest voor een groepsvrijstelling maakt haar minder verdacht. Lieve, lieve Suus. Zo sociaal en vriendelijk naar de anderen.

Niet verdacht worden, die tactiek werd in de reünie van 2011 uitgelegd door de mol van dat jaar: Patrick Stoofs.
citeren   
03/16/2014 7:17 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Claudia Kemperman:
He Claudia, relaxed.......Jij neemt maar aan dat ik Susan als mol heb, maar ik twijfel juist heel erg tussen Susan en Sofie nu.
Je reageert zo, ja hoe zal ik het noemen, anders dan anders.

De opmerking van mij van de zwarte vrijstelling had je gewoon kunnen lezen als: he ze twijfelt nu. Maar jij reageert meteen heel anders.
Niet nodig hoor. Ik recepteer iedereen zoals ze het zien maar ik kan het anders zien dan jij. Maar dat wil nog niet zeggen dat het fout is van jou of van mij.
Ieder zijn eigen mening en inzicht.

Volgende week weten we gewoon wie de Mol is.
Je zou namelijk heel goed gelijk kunnen hebben, want ze stond er echt zo ontspannen bij, dat ik best geloof dat zij het is.

Om heel eerlijk te zijn kunnen ze het alle drie wel zijn. Niets is wat het lijkt....................

Oh sorry ik dacht echt dat je op Susan zit, omdat je tegen mijn argumenten in ging dat Susan niet de mol kan zijn. Maar het is waar iedereen heeft zijn eigen mening en ik sta er nog steeds achter waarom Susan niet de mol kan zijn. Weetje wat ik wel zo grappig vind is, er zijn genoeg mensen hier op het forum die meerdere seizoenen van wie is de mol gezien hebben en nog niet eens het verschil zien bij de verhaaltjes op het eind van de presentator, dat er maar 1 echt gaat over haar of zijn mol carrière. Want echt er is elk seizoen een heel duidelijk verschil te horen en het heeft niks te maken als ik nou op Sofie zit de hele tijd of niet, want als ik op Susan zat hoorde ik ook nog duidelijk dat het verhaaltje bij Sofie als enigste over haar mol carrière gaat. Maar ja die mensen die op Susan zitten, zijn heel erg ingeluisd door de makers en door haar Susan zelf. Ohja voor de mensen die toch nog twijfelen over als Sofie de mol is, ik plaats zo nog even wat uitspraken van haar op haar forum en dat je zo ook duidelijk ziet dat ze de mol is.

Claudia, juist door wat Art allemaal zegt zit ik volop te twijfelen. En die ontspannen houding van Sofie.
En ergens stond er dat iedereen zou schrikken van de ontmaskering van de Mol........Dan denk ik dus eerder aan Freek.
Twijfel, twijfel, terwijl ik inderdaad deels op Susan zat.
Ik heb dat nog nooit gehad, twijfel op het eind.

En inderdaad de makers van de Mol hebben heel erg het programma gemaakt, dat vond ik dit jaar ook erger dan andere jaren.
Daardoor zat ik in het begin ook op Aaf maar toen zij met dat bootracen zo fanatiek de cijfers opnoemde wist ik meteen, jij bent het niet.

Wij denken allemaal aan Susan en Sofie, thans de meeste onder ons maar waarom kan het eigenlijk niet Freek zijn, dat zou toch een echte verrassing zijn.......
citeren   
03/16/2014 7:27 am

Forum Fanatic

Maar dat zeggen ze volgens mij elk jaar dat ze een top mol hebben en de kandidaten zou gaan schrikken als de mol zich ontmaskerd, gewoon om ons in spanning te houden.
Ik weet wel zeker dat het duidelijk is dat Freek niet meer de mol is, want Art zou dat anders niet op zo manier aankondigen plus ik heb mol talk gezien en Patrick Martens presenteerde het dit keer met Arjen ipv Kees Tol en hij is de vertrouwenspersoon van Freek. En hij zegt echt op zo manier wie denkt nu nog dat Freek het is. Als hij weet dat Freek de mol is, mag hij niet een uitspraak over zeggen.
citeren   
03/16/2014 8:10 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013

Originally Posted by Jeroen Mens:
3425 is ook de postcode van een wijk in Utrecht. De woonplaats van Sofie.

Hier kan je helemaal niks mee als mogelijke aanwijzing voor Sofie. Sofie woont in de stad Utrecht. Postcode 3425 is de postcode van de plaats Snelrewaard, een dorpje in de provincie Utrecht. Dus helaas...
citeren   
03/16/2014 8:53 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Aansluitend op de muzikale aanwijzing "Roxane": De laatste opdracht (flessen): het maakte niet uit welke flessen de mol mee zou nemen. Susan zegt wel dat ze heel makkelijk veel geld binnen haalde maar ze zegt ook dat ze heel ontspannen was.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/16/2014 9:05 am

Cool Senior Member

Originally Posted by Erik Oostdijk:

Originally Posted by Jeroen Mens:
3425 is ook de postcode van een wijk in Utrecht. De woonplaats van Sofie.

Hier kan je helemaal niks mee als mogelijke aanwijzing voor Sofie. Sofie woont in de stad Utrecht. Postcode 3425 is de postcode van de plaats Snelrewaard, een dorpje in de provincie Utrecht. Dus helaas...

Wat mij eerder al is  op gevallen is, de codes en afmetingen bij het strand bv en de meter ophoog bij de windmolen, code bij de boottocht, shirt Jw, enveloppen op het eind, allemaal terug vinden is, het cijfer 7.

Aflevering 1: code 3425( 3+4=7/2+5=7) foute code: 7404.
Aflevering 5: code 1186(1+6=7/8-1=7)
Aflevering 6; shirt van JW met een 7
Aflevering 7: 70 meter(stappen) en 70 meter omhoog(windmolen), JW moet 107 meter naar boven(kompas/vingerafdruk opdracht)
Aflevering 9: 7 enveloppen.

Toeval?
citeren   
03/16/2014 9:22 am

Forum Fanatic

Ik weet bijna wel zeker dat ze (de makers) Susan in veel ogen te verdacht hebben gemaakt. Dit zegt niks, maar heel vaak is de meeste verdachte persoon in Nederland nooit de mol, dat was bij Liesbeth zo en bij veel meer. En nu is toevallig Susan de meest verdachte persoon. Maar in mijn ogen valt ze te veel op en zijn veel aanwijzingen veel te ver gezocht. Zoals dat zij de mol is vanwege dat bij haar achter in de intro schoppen hangen en vanwege de zwarte vrijstelling (en het verhaal dat ze weduwe is) en dat veel titels of wat dan ook vertaald in het Chinees net lijkt dat je Susan hoort. Dat is veel te opvallend. En wat ik al zei over dat ze sommige dingen deed, wat de mol nooit zou doen (ik weet ligt maar hoe je na kijkt) en ik weet Sofie heeft dat in bepaalde opzichten ook. Maar heel toevallig zegt ze in de finale aflevering wel veel dingen over wat ze als mol zijnde makkelijk zou kunnen zeggen (zie forum van Sofie), ja Susan ook, maar veel minder. En dat geldt net zoals bij de uitspraken van Art alles lijdt letterlijk naar Sofie. De makers hebben gewoon zo gefilmd, dat het voor heel veel mensen lijkt dat Susan de mol is.

En Emile, dat klopt Susan heeft dat gezegd, maar Sofie heeft zoiets ook gezegd.

En Quirine dat viel mij ook op, maar wat dat met de mol te maken heeft? Geen idee!
citeren   
03/16/2014 10:46 am

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014

Ik weet bijna wel zeker dat ze (de makers) Susan in veel ogen te verdacht hebben gemaakt. Dit zegt niks, maar heel vaak is de meeste verdachte persoon in Nederland nooit de mol, dat was bij Liesbeth zo en bij veel meer. En nu is toevallig Susan de meest verdachte persoon. Maar in mijn ogen valt ze te veel op en zijn veel aanwijzingen veel te ver gezocht. Zoals dat zij de mol is vanwege dat bij haar achter in de intro schoppen hangen en vanwege de zwarte vrijstelling (en het verhaal dat ze weduwe is) en dat veel titels of wat dan ook vertaald in het Chinees net lijkt dat je Susan hoort. Dat is veel te opvallend. En wat ik al zei over dat ze sommige dingen deed, wat de mol nooit zou doen (ik weet ligt maar hoe je na kijkt) en ik weet Sofie heeft dat in bepaalde opzichten ook. Maar heel toevallig zegt ze in de finale aflevering wel veel dingen over wat ze als mol zijnde makkelijk zou kunnen zeggen (zie forum van Sofie), ja Susan ook, maar veel minder. En dat geldt net zoals bij de uitspraken van Art alles lijdt letterlijk naar Sofie. De makers hebben gewoon zo gefilmd, dat het voor heel veel mensen lijkt dat Susan de mol is.

En Quirine dat viel mij ook op, maar wat dat met de mol te maken heeft? Geen idee!

Vorig jaar werd Kees het meest verdacht en hij was het ook.
................
Suzan is de mol-Freek de verliezer - Sophie de winnaar
citeren   
03/16/2014 10:50 am

Forum Expert

"Hier kan niets meer mee gebeuren!" De envelop is te laat verstuurd?
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
03/16/2014 11:05 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Melissa Valstar:

Vorig jaar werd Kees het meest verdacht en hij was het ook.

Ja, maar ik zei ook de meeste keren en niet altijd
citeren   
03/16/2014 1:26 pm

NEWBIE

Registratie: 01/19/2014
Uit de finale kun je ook niet echt veel halen qua informatie.

We weten nu dat:

- Freek niet de mol is.

- Sofie niet de verliezer is.

- Susan niet de winnaar is.

Als je er op basis van de andere afleveringen vanuit zou gaan dat Susan de mol is zou: Sofie de winnaar zijn en Freek de verliezer. Dan zou Susan het slim hebben gespeeld want er zou maar 1 van 2 kandidaten op haar stemmen en dat is niet zo heel erg verdacht. Dat brengt me dan weer terug bij die finale vrijstelling. Ik denk dat Susan er wel degelijk over heeft nagedacht. Want ja ze stuurde haar envelop naar Freek en daar kwam op deze manier sowieso rente op. Maar Freek verdenkt haar niet en dat maakt haar een stuk minder verdacht dan wanneer Tygo en Sofie allebei op haar hadden gestemd. EN die envelop is nooit aangekomen. Er waren 3 enveloppen voor Susan en 1 voor Sofie. Maar die ene voor Freek is nooit aangekomen. En weet je nog dat Susan zei: Daar kan niks meer mee gebeuren. Ik denk dat er dus nog wel iets mee is gebeurd.

EN ze was helemaal niet teleurgesteld toen ze hoorde dat ze niet de winnaar was. Want als ze de mol niet zou zijn zou ze weten dat ze de verliezer was...
citeren   
03/16/2014 5:41 pm

NEWBIE

Registratie: 02/07/2014
De eerste afleveringen verdacht ik meerdere kandidaten. in aflevering 6 zei Susan bij het versturen van haar envelop dat Freek haar mol was, echter tijdens de test zei ze te weten dat JW en Freek de mol niet konden zijn. Zoals ook al door iemand anders gemeld op dit Forum. Vanaf dat moment was Susan voor mij de mol. Ik heb Sofie ook goed in de gaten gehouden, maar ik schat haar meer in als een hele slimme kandidaat.

Mocht ze toch niet de mol zijn, dan heeft ze wel  op een heel sneaky manier zich als mol voor willen doen, om de finale te halen.
hier heb ik geen aanwijzingen voor gezien, maar ik heb ook niet altijd mijn bril op :-).
Tijdens de eerste afleveringen wel zulke acties gezien met de walkie talkie, maar ik heb toen ook meerdere kandidaten deze tactiek zien gebruiken, oa Tygo, JW, Jennifer, Sofie, Aaf en Freek, dus misschie tactisch gespeeld van Susan om niet op te vallen

Ik kan niet wachten tot Donderdag, dan komt eindelijk de bevestiging!
citeren   
03/17/2014 3:49 am

Forum Fanatic

Ik ga toch weer terug op een argument van mij, op de feit dat Susan niet de mol is (in mijn ogen):
Tijdens de opera opdracht deed ze een opdracht samen met Owen, daardoor was ze een tijd lang van de groep weg en dus ook bij de uitleg van de enveloppen.
Ik weet het verschilt per mol, maar volgens mij had Milouska of een andere mol een keer letterlijk gezegd: denken jullie echt dat het handig is als mol zijnde, zo lange tijd van de groep verwijderd te zijn.
Daar ben ik ook mee eens, het is als mol zijnde alleen handig als je kan mollen tijdens dat moment.

Susan en Owen die mochten voordat de groep ging raden, twee karakters kiezen die volgens de kandidaten ze misschien konden zijn. Ik heb twee redenen dat dit als mol zijnde helemaal niet handig is om daar te zitten:
- Je weet nog niet eens, welke karakter(s) de rest van de kandidaten aan zouden kunnen wijzen en misschien hadden ze wel de goede geraden en hadden ze ook nog geld verdiend.
- En als Susan wel de mol is en ze hoorde via de makers dat ze haar karakter goed hadden geraden, dan had ze nog een probleem, want ze kan niet snel een andere karakter kiezen, want Owen wist welke karakter ze voor haar hadden gekozen. En dan zou Owen gelijk door hebben dat ze de mol is.

En als je als mol in het publiek zit, kan je verzorgen de kandidaten op het verkeerde spoor te zetten, want als mol weet je (waarschijnlijk) al welke karakter(s) Owen en Susan waren. En dan is de kans ook veel groter om geen geld te verdienen.

Ik ben zeker met deze reden niet overgehaald dat Susan de mol is. En het is ook niet gelukt dankzij het forum dus als jullie het kunnen, mag dat en probeer mij over te halen.

Dit is echt één van de redenen waarom ik echt een bewijs heb dat Susan niet de mol is. Omdat je echt op die plek van Owen en Susan niet kan mollen en als presentator weet je eigenlijk altijd wie de mol is en daarom schat ik in als Susan de mol is, Art haar naam hier niet noemde.

Ik denk zelf ook nog steeds dat de makers en ook Susan zelf bijna heel Nederland voor de gek heeft gehouden. En misschien heb je wel gelijk Belinda dat ze misschien zo voor gedaan heeft als mol, om gewoon in de finale te komen. Maar we zien het inderdaad donderdag, maar ik heb zelf genoeg bewijs dat Susan het niet is en de laatste dingen die ik op het forum gelezen heb bij Susan hebben mij wel aan het twijfelen gemaakt, maar niet genoeg. Maar ik heb zelf genoeg bewijs dat Sofie het is en zeker door de uitspraken van Art over wat de mol gedaan heeft en haar eigen uitspraken bevestigen mijn mening.
citeren   
03/17/2014 5:37 am

NEWBIE

Registratie: 02/07/2014
Hoi Claudia, misschien heb je gelijk over de opera. Ik dacht echter dat Owen en Susan waren meegenomen door Art, dus ze hadden niet echt een keuze. hierdoor zou ze zich tegenover Owen wel compleet onverdacht hebben gemaakt.

Uitleg over de enveloppen had de mol niet nodig, die wist dit immers al van te voren. maar laat je vooral door mij niet overhalen, want voor hetzelfde is Sofie de mol en ben ik ook verblind geraakt :-)
citeren   
03/17/2014 6:18 am

Forum Expert

Ik ga toch weer terug op een argument van mij, op de feit dat Susan niet de mol is (in mijn ogen):
Tijdens de opera opdracht deed ze een opdracht samen met Owen, daardoor was ze een tijd lang van de groep weg en dus ook bij de uitleg van de enveloppen.
Ik weet het verschilt per mol, maar volgens mij had Milouska of een andere mol een keer letterlijk gezegd: denken jullie echt dat het handig is als mol zijnde, zo lange tijd van de groep verwijderd te zijn.
Daar ben ik ook mee eens, het is als mol zijnde alleen handig als je kan mollen tijdens dat moment.

Susan en Owen die mochten voordat de groep ging raden, twee karakters kiezen die volgens de kandidaten ze misschien konden zijn. Ik heb twee redenen dat dit als mol zijnde helemaal niet handig is om daar te zitten:
- Je weet nog niet eens, welke karakter(s) de rest van de kandidaten aan zouden kunnen wijzen en misschien hadden ze wel de goede geraden en hadden ze ook nog geld verdiend.
- En als Susan wel de mol is en ze hoorde via de makers dat ze haar karakter goed hadden geraden, dan had ze nog een probleem, want ze kan niet snel een andere karakter kiezen, want Owen wist welke karakter ze voor haar hadden gekozen. En dan zou Owen gelijk door hebben dat ze de mol is.

En als je als mol in het publiek zit, kan je verzorgen de kandidaten op het verkeerde spoor te zetten, want als mol weet je (waarschijnlijk) al welke karakter(s) Owen en Susan waren. En dan is de kans ook veel groter om geen geld te verdienen.

Ik ben zeker met deze reden niet overgehaald dat Susan de mol is. En het is ook niet gelukt dankzij het forum dus als jullie het kunnen, mag dat en probeer mij over te halen.

Dit is echt één van de redenen waarom ik echt een bewijs heb dat Susan niet de mol is. Omdat je echt op die plek van Owen en Susan niet kan mollen en als presentator weet je eigenlijk altijd wie de mol is en daarom schat ik in als Susan de mol is, Art haar naam hier niet noemde.

Ik denk zelf ook nog steeds dat de makers en ook Susan zelf bijna heel Nederland voor de gek heeft gehouden. En misschien heb je wel gelijk Belinda dat ze misschien zo voor gedaan heeft als mol, om gewoon in de finale te komen. Maar we zien het inderdaad donderdag, maar ik heb zelf genoeg bewijs dat Susan het niet is en de laatste dingen die ik op het forum gelezen heb bij Susan hebben mij wel aan het twijfelen gemaakt, maar niet genoeg. Maar ik heb zelf genoeg bewijs dat Sofie het is en zeker door de uitspraken van Art over wat de mol gedaan heeft en haar eigen uitspraken bevestigen mijn mening.

Je kan net zo goed uitspraken van Susan en Art aan elkaar koppelen, en dan concluderen dat Susan de mol is. Je idee dat Sofie de mol is, is een mening. Geen feit.
................

citeren   
Pagina 29 / 35 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview