Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Susan
Alles over Susan
Pagina 32 / 35 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Alles over Susan
03/18/2014 9:14 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Jeroen Mens:
Ik wil jullie nog helpen herinneren wat Susan zei in de derde aflevering op 29m25s. Ze vond het namelijk een topmolactie om al het geld te versturen. Als ze dat zo'n goede actie vond, waarom heeft ze daar dan zelf niet aan gedacht?

Afleiding? Niets is wat het lijkt.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/18/2014 9:24 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Emile Chang:

Ik wil jullie nog helpen herinneren wat Susan zei in de derde aflevering op 29m25s. Ze vond het namelijk een topmolactie om al het geld te versturen. Als ze dat zo'n goede actie vond, waarom heeft ze daar dan zelf niet aan gedacht?

Afleiding? Niets is wat het lijkt.

Hier ben ik mee eens niets is wat het lijkt! Ook al zit ik ook net zoals Jeroen op Sofie!
citeren   
03/18/2014 10:59 am

Junior Member

Registratie: 03/13/2014

Omdat de Mol ieder jaar andere kandidaten bestempelt als Mol en handelingen van andere kandidaten "molacties" noemt, sluit dit niet direct uit dat Susan de Mol is.
citeren   
03/18/2014 12:50 pm

Forum Fanatic

Ik denk dat bij Susan het te veel boven op ligt dat ze de mol is (als zij het is) en daarom denk ik dat zij juist niet de mol is.
Ook al zou ze een geweldige mol zijn, maar dan zou ik denk ik echt bijna alle mol acties al weten voor donderdag en dat is ook niet leuk vind ik!
Beter een mol hebben, waar je nog moet na denken wat die gedaan heeft...  
citeren   
03/18/2014 1:09 pm

Forum Expert

Zo. Vind op een ander forum de mededeling dat in de verschillende afleveringen waarvan de titels betrekking hebben op zien, Susan steeds opvallend in de camera kijkt.

Verder vind ik een hint dat enkele stokjes in de ATV-studio een morse-code zouden kunnen zijn voor M O I ( = ik) of IS M(ol).

Susan haalt acties uit waarbij het cijfer 852 bijv. 8 minuten en 52 seconden regelmatig voorkomt. Als je de cijfers omzet in letters krijg je HEB. In de ATV-studio kwam het woord KEEP (houden) in beeld.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
03/18/2014 1:11 pm

NEWBIE

Registratie: 03/18/2014
In het voorstukje zie je een flesje in beeld met de tekst: 'De mol staat niet graag in de schijnwerpers'

Het viel mij op dat Sophie tijdens de laatste opdracht met alle flesjes de enige was die niet tussen de flesjes stond maar er tussendoor zwom. Omdat ze dat 'makkelijker' vond.....
citeren   
03/18/2014 1:16 pm

Forum Expert

Originally Posted by Manuela Meijer:
In het voorstukje zie je een flesje in beeld met de tekst: 'De mol staat niet graag in de schijnwerpers'

Het viel mij op dat Sophie tijdens de laatste opdracht met alle flesjes de enige was die niet tussen de flesjes stond maar er tussendoor zwom. Omdat ze dat 'makkelijker' vond.....

Susan zat in afl. 2 in de coulissen. In afl. 1 draaide zij zich om van het licht. En was ze meer bezig met Mautje dan met het correct uitvoeren van de opdracht (haar als kandidate beoordelend). Als mol speelde ze het wél goed.
................

citeren   
03/18/2014 1:17 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Manuela Meijer:

Dit is het topic van Susan ipv Sofie maar dat kan inderdaad ook een goede zijn, maar je kan ook op deze manier zien.
Dat de mol tijdens de opdrachten niet graag in de schijnwerpers stonden. (En waarschijnlijk ging dit flesje over de laser opdracht in aflevering 1, maar omdat zo duidelijk in beeld komt in de intro kan je het ook op deze manier opvatten). Freek stond in de schijnwerpers met Tygo dus Freek is niet de mol en bij de opera opdracht moesten de kandidaten raden wie Owen en Susan is en die opzicht is Susan dan niet de mol, omdat ze dan in de schijnwerpers staat. En je het ook nog op deze manier opvatten over hun werk in het echte leven: Susan en Freek staan soms op het podium dus dan sta je in de schijnwerpers en Sofie is radio presentatrice elke zondag op 3fm en die staat dus niet in de schijnwerpers.
citeren   
03/18/2014 2:43 pm

NEWBIE

Registratie: 02/07/2014
[/qote]En je het ook nog op deze manier opvatten over hun werk in het echte leven: Susan en Freek staan soms op het podium dus dan sta je in de schijnwerpers en Sofie is radio presentatrice elke zondag op 3fm en die staat dus niet in de schijnwerpers.

Dat vind ik een scherpe analyse. Ik durf ook niet al mijn geld te verwedden op Susan als Mol. Maar durf toch wel veel in te zetten, omdat ik teveel punten heb opgemerkt die Susan aanwijzen, los van alles wat op het Forum te vinden is, heb ik op de psyche gelet. Hoe gedragen mensen zich als ze liegen, of zich zeer ongemakkelijk voelen. En ze is wel een goede actrice, maar toch heb ik een hoop van die trekjes bij Susan gezien. Bij Freek ook een beetje. Bij Sofie niet, die lijkt zich totaal op haar gemak te voelen.

Maar ook dit is geen garantie, want Yvon Jaspes leek ook nogal op haar gemak!
citeren   
03/18/2014 2:48 pm

Forum Expert

Originally Posted by Belinda de Vries:
[/qote]En je het ook nog op deze manier opvatten over hun werk in het echte leven: Susan en Freek staan soms op het podium dus dan sta je in de schijnwerpers en Sofie is radio presentatrice elke zondag op 3fm en die staat dus niet in de schijnwerpers.

Dat vind ik een scherpe analyse. Ik durf ook niet al mijn geld te verwedden op Susan als Mol. Maar durf toch wel veel in te zetten, omdat ik teveel punten heb opgemerkt die Susan aanwijzen, los van alles wat op het Forum te vinden is, heb ik op de psyche gelet. Hoe gedragen mensen zich als ze liegen, of zich zeer ongemakkelijk voelen. En ze is wel een goede actrice, maar toch heb ik een hoop van die trekjes bij Susan gezien. Bij Freek ook een beetje. Bij Sofie niet, die lijkt zich totaal op haar gemak te voelen.

Maar ook dit is geen garantie, want Yvon Jaspes leek ook nogal op haar gemak!

Yvon volgde ooit een cursus clownerie. Je zou het een clownclinic kunnen noemen. Is nog eens iets anders dan een clinic clown. (Die doen overigens goed werk!)
................

citeren   
03/18/2014 2:58 pm

Junior Member

Registratie: 03/13/2014
Ik hoop vooral ook dat Susan het is, want ik vind Sophie eerlijk gezegd ontzettend irritant en vervelend, haha En Susan is zo'n dropje, die zou je bij wijze van spreken zou in kunnen pakken en mee naar huis kunnen nemen.
citeren   
03/18/2014 3:01 pm

NEWBIE

Registratie: 02/07/2014
Aha dat verklaart het gedrag van Yvon Japers!
Thanx Emile!
citeren   
03/18/2014 3:16 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Floortje Kantelberg:
Ik hoop vooral ook dat Susan het is, want ik vind Sophie eerlijk gezegd ontzettend irritant en vervelend, haha En Susan is zo'n dropje, die zou je bij wijze van spreken zou in kunnen pakken en mee naar huis kunnen nemen.

Haha oké, maar volgens mij is Sofie in het echt veel leuker hoor dan hier in het spel. En als Sofie toch de mol is, speelde ze gewoon een bloed irritante mol! (ben daar wel een beetje mee eens)
citeren   
03/18/2014 4:14 pm

Forum Expert

Zo'n leuke en mooie meid als Susan is bij mij altijd welkom!

Originally Posted by Belinda de Vries:
Aha dat verklaart het gedrag van Yvon Japers!
Thanx Emile!

You 're welcome! Zie afl. 1 en 10 van die serie.
................

citeren   
03/18/2014 4:22 pm

Forum Expert

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Haha oké, maar volgens mij is Sofie in het echt veel leuker hoor dan hier in het spel. En als Sofie toch de mol is, speelde ze gewoon een bloed irritante mol! (ben daar wel een beetje mee eens)

Dat denk ik ook wel, ja. Dat Sofie een leuke meid is!
................

citeren   
Pagina 32 / 35 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview