| 03/17/2014 9:28 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ik bekijk nu de aflevering van de opera, maar ook al kan het zijn dat Susan als mol zijnde al wist wat er in die brief stond met waar de show over zal gaan. Sofie heeft de titel van de show nog wel heel duidelijk in beeld gebracht en gezegd tegen de rest, met de generaal en prince (de duo) dat Owen en Susan dat misschien zijn en ze heeft de rest misschien ook zo op het verkeerde been gezet, als mol. Omdat zij dan misschien vooral op hen lette. En heel toevallig zeggen ze ook op het eind dat ze denken dat ze de generaal en prince zijn. Dus dit kan ook naar Sofie als mol leiden. |
|
|
| 03/17/2014 9:33 am |
 Junior Member

Registratie: 03/13/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 15
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Ik bekijk nu de aflevering van de opera, maar ook al kan het zijn dat Susan als mol zijnde al wist wat er in die brief stond met waar de show over zal gaan. Sofie heeft de titel van de show nog wel heel duidelijk in beeld gebracht en gezegd tegen de rest, met de generaal en prince (de duo) dat Owen en Susan dat misschien zijn en ze heeft de rest misschien ook zo op het verkeerde been gezet, als mol. Omdat zij dan misschien vooral op hen lette. En heel toevallig zeggen ze ook op het eind dat ze denken dat ze de generaal en prince zijn. Dus dit kan ook naar Sofie als mol leiden.
Hoe kan Sofie die uitspraak aan het begin al doen, terwijl Susan en Owen dan nog helemaal niet hebben gekozen? Dat lijkt me dan juist weer niet heel slim.
Maar het kan inderdaad wel. |
|
|
| 03/17/2014 9:51 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Floortje, ik sluit haar ook niet helemaal uit als mol zijnde omdat ze niet in het publiek zat als mol. Maar ik heb gewoon een vermoeden dat je in het publiek meer kan mollen, omdat zij eigenlijk verzorgen dat er geld in de pot komt of niet en bij Susan en Owen moet je dat nog maar afwachtten. Omdat ze natuurlijk niet zeker kunnen weten welke karakters de rest van de kandidaten gaan kiezen. Ik heb geen idee over de uitspraak van Sofie, ik denk dat ze gewoon logisch nadacht en toch een beetje probeerde om het spel in handen te hebben. Net zoals Sofie dat bij meerdere dingen had. |
|
|
| 03/17/2014 2:29 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Zou wat zijn als Freek de mol is, Susan zit op Sofie, Sofie zit op Susan, dus hebben we geen winnaar dit jaar, dat zou toch wat zijn.....
En dan heet de aflevering ook nog eens: iets kan gebeuren!!!!! |
|
|
| 03/17/2014 3:53 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen: Zou wat zijn als Freek de mol is, Susan zit op Sofie, Sofie zit op Susan, dus hebben we geen winnaar dit jaar, dat zou toch wat zijn.....
En dan heet de aflevering ook nog eens: iets kan gebeuren!!!!!
Er is altijd wel een kandidaat die de test beter of sneller heeft gemaakt dan de ander. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/17/2014 4:21 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Nog iets over schijnbeweging: in de biecht wijst Susan (om te vertellen welke kant ze op moesten) maar ... ze steekt met haar andere hand haar vinger op. Hiermee zegt ze "Ik! Ik ben de mol!"? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 03/17/2014 5:25 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Quirine van Genderen: Zou wat zijn als Freek de mol is, Susan zit op Sofie, Sofie zit op Susan, dus hebben we geen winnaar dit jaar, dat zou toch wat zijn.....
Er is altijd wel een kandidaat die de test beter of sneller heeft gemaakt dan de ander.
Dat snap ik.............maar dan moet je toch echt wel de goede mol hebben.
Als Freek de mol is, dan hebben ze beiden niet de goede mol en wat dan...................
Maar goed, Freek is de mol niet, was maar een ALS....... |
|
|
| 03/18/2014 5:20 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Andrea Vinke:
Originally Posted by Floortje Kantelberg: Nog iets: weten we allemaal nog dat we het verdacht vonden dat Susan als Mol Freek door liet gaan met de vrijstelling? Dit zou immers toch rente opleveren voor de Pot?
Freeks envelop is vermist Misschien was het helemaal haar bedoeling om hem er zo lang in te houden.
Freek zit op de verkeerde mol en gaat daarom nog geld kosten uit de pot. Immers voor elke verkeerde stelling bij de flessenopdracht gaat er nog geld uit de pot. Daarom mocht hij wel door van Susan denk ik.
Het is maar goed dat Susan en Freek veel flesjes met goede stellingen uit het water hebben gehaald. Ze hebben nog een verlies van 1750 euro in te halen. |
|
|
| 03/18/2014 6:22 am |
 Junior Member

OFFLINE | Originally Posted by Andrea Vinke:
Originally Posted by Floortje Kantelberg: Nog iets: weten we allemaal nog dat we het verdacht vonden dat Susan als Mol Freek door liet gaan met de vrijstelling? Dit zou immers toch rente opleveren voor de Pot?
Freeks envelop is vermist Misschien was het helemaal haar bedoeling om hem er zo lang in te houden.
Freek zit op de verkeerde mol en gaat daarom nog geld kosten uit de pot. Immers voor elke verkeerde stelling bij de flessenopdracht gaat er nog geld uit de pot. Daarom mocht hij wel door van Susan denk ik.
Jaaaaa daar zat ik dus ook al aan te denken, haha, als Susan dat expres zo gespeeld heeft is ze echt een top Mol! |
|
|
| 03/18/2014 8:05 am |
 Junior Member

OFFLINE | Originally Posted by Jeroen Mens:
Originally Posted by Andrea Vinke:
Het is maar goed dat Susan en Freek veel flesjes met goede stellingen uit het water hebben gehaald. Ze hebben nog een verlies van 1750 euro in te halen.
No offence Jeroen, maar wat voegt deze opmerking toe aan het Susan-topic  ? Niets.
Enfin, ontopic: wat me ook opviel was de felrode jurk van Susan en de rode roos in haar haren. Iemand opgevallen dat bij de Roodshow de hint naar de Mol het liedje "Roxanne" van Sting was? Hierin staat een duidelijke verwijzing naar rood  ! |
|
|
| 03/18/2014 8:09 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen:
Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Quirine van Genderen: Zou wat zijn als Freek de mol is, Susan zit op Sofie, Sofie zit op Susan, dus hebben we geen winnaar dit jaar, dat zou toch wat zijn.....
Er is altijd wel een kandidaat die de test beter of sneller heeft gemaakt dan de ander.
Dat snap ik.............maar dan moet je toch echt wel de goede mol hebben.
Als Freek de mol is, dan hebben ze beiden niet de goede mol en wat dan...................
Maar goed, Freek is de mol niet, was maar een ALS.......
Nee, dat hoeft niet. De persoon die de test als slechtste maakt, die verliest. Als geen enkele kandidaat de juiste persoon als mol ziet en alle kandidaten hebben evenveel fouten gemaakt dan wint de kandidaat die de test als snelste heeft gemaakt. Al zou je alle 20 vragen verkeerd hebben beantwoord. |
|
| 03/18/2014 8:11 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Jeroen Mens:
Originally Posted by Andrea Vinke:
Het is maar goed dat Susan en Freek veel flesjes met goede stellingen uit het water hebben gehaald. Ze hebben nog een verlies van 1750 euro in te halen.
Bedankt voor die waanzinnig nuttige en relevante informatie! |
|
| 03/18/2014 9:11 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Ik wil jullie nog helpen herinneren wat Susan zei in de derde aflevering op 29m25s. Ze vond het namelijk een topmolactie om al het geld te versturen. Als ze dat zo'n goede actie vond, waarom heeft ze daar dan zelf niet aan gedacht? |
|
|