| 03/13/2014 4:36 pm |
 NEWBIE

Registratie: 02/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | freek is niet de mol---hij verdenkt sofie
susan is niet de winnaar......zij verdenkt sofie
sofie is niet de verliezer--..zij verdenkt susan
Conclusie, als sofie de mol zou zijn, zou Freek de winnaar zijn, lijkt me sterk dat hij meer vragen goed zou weten over Sofie, dus ik denk toch goed te zitten met Susan als mol. waarom heeft ze niet al haar jokers gebruikt? Daarom :-) |
|
|
| 03/13/2014 5:01 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Originally Posted by Belinda de Vries: freek is niet de mol---hij verdenkt sofie
susan is niet de winnaar......zij verdenkt sofie
sofie is niet de verliezer--..zij verdenkt susan
Conclusie, als sofie de mol zou zijn, zou Freek de winnaar zijn, lijkt me sterk dat hij meer vragen goed zou weten over Sofie, dus ik denk toch goed te zitten met Susan als mol. waarom heeft ze niet al haar jokers gebruikt? Daarom :-)
Ik keer het meer om............................
Freek is niet de mol, zit op Sofie, dus Freek is de verliezer.
Sofie is niet de verliezer, Sofie zit op Susan, dus Sofie is de winnaar,
Susan is niet de winnaar, Susan zit op Sofie, maar dat maakt helemaal niets uit want Susan is de Mol.
MAAR NIETS IS WAT HET LIJKT.................................... |
|
|
| 03/13/2014 9:56 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/18/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | |
|
|
| 03/13/2014 9:56 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/18/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | |
|
|
| 03/14/2014 1:11 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 8
 OFFLINE | Ik zat op Freek maar ik denk toch nu dat Suzan de mol is.
Freek is niet de mol
Sofie is niet de verliezer
Susan is niet de winnaar
Misschien is het wel zo
Freek zat niet op de Mol,Dus Verliezer
Sofie zat niet op de verliezer,Dus Winnaar
Suzan zat niet op de winnaar heeft ze wel altijd beweerd.Maar op niemand om dat zij de mol is! |
................ Suzan is de mol-Freek de verliezer - Sophie de winnaar
|
| 03/14/2014 4:54 am |
 Junior Member

Registratie: 03/13/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 15
 OFFLINE | Jan-Willem twijfelde tussen Susan en Sophie bij de test, volgens mij koos hij Sophie (wat je een beetje op kan maken uit wat hij zei). Dat zou betekenen dat Freek en Jan-Willem tijdens het maken van de test als enigen op Sophie zaten, Tygo wellicht een klein beetje. Het feit dat Jan-Willem afvalt, zorgt dat Freek de finale binnen kan komen met een (verkeerde) Mol. Hierdoor valt Tygo af, terwijl hij en Sophie allebei op de juiste Mol zitten, maar Sophie weet meer van Susan dan Tygo (vrouwenpactje).
Enfin, het lijkt mij hierdoor wel duidelijk dat Susan de Mol is. |
|
|
| 03/14/2014 5:31 am |
 Junior Member

Registratie: 03/13/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 15
 OFFLINE | Ik was even met een vriend aan het overleggen en ons was beide iets opgevallen. Het lijkt net alsof Susan bij de tweede brievenbus één envelop laat liggen. Ik ga hier even hardop over nadenken.
Er waren zes brievenbussen en zeven brieven. Eén brief ontbrak uiteindelijk. We hebben één brievenbus gezien met daarin twee enveloppen. Dat zou betekenen dat in alle andere brievenbussen gewoon één envelop zou moeten zitten, tenzij... Tenzij de brievenbussen niet geselecteerd zijn op KANDIDAAT maar op AFLEVERING. Kan iemand me hier helpen?
De eerste enveloppen werden gepost door Freek (?) en Sophie (?) als ik het goed heb. Jan-Willem postte geen envelop, omdat Tygo die had gestolen. Ook hij postte deze enveloppen tegelijkertijd. Dat zou dus betekenen dat er logischerwijs in twee brievenbussen, twee enveloppen zouden zitten. Maar dat zou één brievenbus leeg laten. Is er een aflevering geweest waarin er géén envelop is gestuurd? Ik heb hier even bevestiging nodig!
Ik weet niet meer naar wie Sophie en Freek postten. Wat nu als Susan Freek EXPRES de eerste keer de envelop liet pakken, zodat zij de tweede brievenbus kon openen en expres de envelop van Freek of Sophie achter zou kunnen laten zonder op te vallen?
MENINGEN HIEROVER  ?! |
|
|
| 03/14/2014 7:42 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Susan ik vind het jammer dat je de verliezer kandidaat wordt, want alles lijdt erna. |
|
|
| 03/14/2014 9:58 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Ik denk dat Susan bewust de envelop van Freek in de brievenbus heeft laten zitten om zo te doen lijken dat zij de mol is naar Tygo. Tygo zat namelijk nog te twijfelen tussen Sofie en Susan. Tygo is daardoor volledig op Susan gaan zitten en vliegt er vervolgens uit. Gewoon slim spel van Susan. Susan wil gewoon winnen.
Hetzelfde heeft Susan denk ik ook onbewust bij JW gedaan. Susan deed schijnbaar zo verdacht tijdens de topito-opdracht volgens JW. JW tilde zelfs nog even de zonnebril van Susan omhoog om te kijken of Susan niet aan het liegen was. JW heeft na die opdracht de hotseat aan Susan gegeven waar eerst Sofie op zat. |
|
|
| 03/14/2014 12:15 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Tygo heeft niet volledig op Susan gegokt. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/14/2014 12:30 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | naar aanleiding van de hint in de Roodshow:
Susan had een vrijstelling en kreeg daarom geen scherm te zien. Echter ... ze zou zonder die vrijstelling ook geen rood scherm te zien hebben gekregen.
Susan koos voor een groepsvrijstelling. Maar ze zou sowiesie geen rood scherm te zien hebben gekregen.
Susan liep door de straten van Hong Kong. Jennifer vond het restaurant (en het geld). Geslaagde opdracht.
Susan liep door de straten op de Filipijnen (rondje rond de kerk) maar het leverde geen geld op. Mislukte opdracht.
Het boeit haar niet. Zij is de mol. (Ze heeft toch nog € 1750 achterover gedrukt.) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/14/2014 1:19 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Jeroen Mens: Ik denk dat Susan bewust de envelop van Freek in de brievenbus heeft laten zitten om zo te doen lijken dat zij de mol is naar Tygo. Tygo zat namelijk nog te twijfelen tussen Sofie en Susan. Tygo is daardoor volledig op Susan gaan zitten en vliegt er vervolgens uit. Gewoon slim spel van Susan. Susan wil gewoon winnen.
Hetzelfde heeft Susan denk ik ook onbewust bij JW gedaan. Susan deed schijnbaar zo verdacht tijdens de topito-opdracht volgens JW. JW tilde zelfs nog even de zonnebril van Susan omhoog om te kijken of Susan niet aan het liegen was. JW heeft na die opdracht de hotseat aan Susan gegeven waar eerst Sofie op zat.
Ik ben hier mee eens het kan makkelijk zijn dat Susan dit deed om Tygo eruit te hebben en om gewoon te winnen. Maar Emile heeft ook gelijk Tygo zat niet volledig op Susan hij zat ook op Sofie, maar als Sofie de mol is heeft hij gewoon minder informatie over haar dan Susan. |
|
|
| 03/14/2014 2:22 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/14/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | In aflevering 6 zegt Susan na het posten van de laatste envelop "Kan niets mee gebeuren" ! Of zegt ze ??
"Kan-iets mee gebeuren"....! en laat nu afl.9 "Iets kan gebeuren" heten en inderdaad de envelop van Susan naar Freek verdwijnt met 1750,- euro. |
|
|
| 03/14/2014 2:59 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 10
 OFFLINE | Originally Posted by Marian Langenberg: In aflevering 6 zegt Susan na het posten van de laatste envelop "Kan niets mee gebeuren" ! Of zegt ze ??
"Kan-iets mee gebeuren"....! en laat nu afl.9 "Iets kan gebeuren" heten en inderdaad de envelop van Susan naar Freek verdwijnt met 1750,- euro.
Dat is een goeie!! Hier kan niemand meer omheen :-) |
|
|