Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Susan
Alles over Susan
Pagina 25 / 35 1 - 2 - 3.. - 23 - 24 - 25 - 26 - 27.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Alles over Susan
03/02/2014 1:33 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Johan Stork:
Sofie is inderdaad een mogelijke mol, aangezien zij de aandacht bij anderen legt en zelf (bijna) overal onderuit komt.
Toch blijf ik bij Susan. Er zijn té veel hints die wijzen naar haar.. tenzij we overspoeld worden door toevalligheden is zij de mol

Oke En ik heb bij Sofie dan weer te veel hints die wijzen naar haar en zij doet voor mij gevoel ook meer haar best om het spel onder controle te hebben of zo min mogelijk geld verdienen.
Voorbeelden zijn: snel de enveloppen sturen en dat zij veel met de zwarte vrijstelling heeft.
En bij Susan zijn er wel dingen waar ik mee eens ben, maar de meeste vind ik zelf veel te ver gezocht of onzin. Maar we zien het wel in aflevering 10!
citeren   
03/02/2014 2:05 pm

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
Toch vind ik dit totaalplaatje zeer verdacht...  namelijk 3 persoonlijkheden:

- Susan Visser
- De Schoppen Vrouw (schoppen links van scherm)
- De Mol

3 verschillende willekeurige persoonlijkheden, of een en dezelfde?

Verder kan ik uit het dagboek van de mol halen: [SIZE=5]Als mol worden je sommige dingen in de schoot geworpen. Daar staat tegenover dat de groep, of sommige kandidaten, rechtstreeks op het geld afkoersen.

Had Susan niet toevallig de perfecte positie bij de vingerafdruk-opdracht? Zo kon zij gemakkelijk de verkeerde vingerafdruk kiezen aangezien de groep zo dom bezig was dat het totaal niet verdacht zou zijn. Hier staat tegenover dat Jan-Willem direct voor het geld ging bij de windmolen-opdracht en er zo toch wat geld in de pot kwam... Toch een goede gelukte dag voor de mol.

citeren   
03/02/2014 2:23 pm

Forum Fanatic

En dat is voor mij eigenlijk de enigste reden dat ik even dacht dat het Susan de mol is, omdat zij als enigste in beeld dit liet zien De mol logo.
Maarja zoiets hadden ze vorige jaar ook bij Kees en nu nog een keer ik twijfel hoor? Maar het is wel zo beide dames hebben als enigste nog geen geld verdiend in dit seizoen...
citeren   
03/03/2014 4:09 am

NEWBIE

Registratie: 01/04/2014
Ik zit al vanaf het begin op Susan, gevoel. Maar na de laatste aflevering van Moltalk, daar was de programmamaker, en die zei dat het dit jaar anders ging. En wie weet dat natuurlijk de Mol, daarom is het voor mij ook duidelijk dat Susan voor de vrijstelling ging voor de hele groep. Want zei wist natuurlijk dat er dit jaar 4 in plaats van 3 over moesten blijven, en dat zij al 2 oranje topito's had was dan ook geen verassing, want die konden natuurlijk al gewoon in het zakje zzitten die zij kreeg. Dus ze blijft absoluut mijn mol
citeren   
03/03/2014 11:51 am

NEWBIE

Registratie: 02/06/2014
Hoe dan ook, het lijkt misschien symphatiek om iedereen in het spel te houden, en ook jezelf, maar voorlopig zit er door die actie €2000 minder in de pot. Net als dat ze ook tegen freek had kunnen zeggen: neem geen groen, daar zit Jan Willem ook op. Maar nee hoor, hem vrolijk ook een groen stukje geven. Weer zorgen dat er geen geld komt noem ik dat... En niet omhoog klimmen in de windmolen omdat het zo zwaar is. Misschien was het ook echt zwaar, maar ik verdenk Susan ervan een vrouw met karakter te zijn die blind zou kunnen gaan voor een hoger doel. (leuke woordspeling) Hoewel ik JW en SO ook zeker verdacht vindt blijft SU toch echt mijn grote mol.
citeren   
03/03/2014 2:47 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Moon Spellen:
Ik zit al vanaf het begin op Susan, gevoel. Maar na de laatste aflevering van Moltalk, daar was de programmamaker, en die zei dat het dit jaar anders ging. En wie weet dat natuurlijk de Mol, daarom is het voor mij ook duidelijk dat Susan voor de vrijstelling ging voor de hele groep. Want zei wist natuurlijk dat er dit jaar 4 in plaats van 3 over moesten blijven, en dat zij al 2 oranje topito's had was dan ook geen verassing, want die konden natuurlijk al gewoon in het zakje zzitten die zij kreeg. Dus ze blijft absoluut mijn mol

4 finalisten is anders dan vorig jaar en het jaar daarvoor. Maar het is al eens eerder voorgekomen. 2007, toen Inge Ipenburg de mol was.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/06/2014 6:12 am

Forum Fanatic

Emile ik wil even op jouw bericht in gaan wat jij hebt geplaatst hebt bij Sofie, maar ik plaatst het hier even omdat het ook over Susan gaat. Ik ben er mee eens dat Sofie soms te openlijk molt, maar Susan doet dat ook. Maar wat ik ook al eerder zei er is een groot verschil tussen hen. Sofie is vooral verdacht in de ogen van de kijkers, want ik heb haar nooit echt zien mollen wanneer de kandidaten het zien. En volgens heel veel mensen viel Kim ook te veel op, ja voor de kijkers maar niet voor de kandidaten. En als andere mensen toch ontdekken wat Sofie doet schuift ze de schuld naar iemand anders. En bij Susan is het ze pakt de oranje topito's en ze wilde het graag, ja de oorzaak is dat er 2000 euro niet in de pot komt, maar de kandidaten zien het ook en willen waarschijnlijk weten waarom ze deze besluit heeft gekozen en als mol is dat toch niet handig? Lijkt mij en als mol weet je op het laatst wel, wie op jou zit en wie niet en dan is toch niet slim als ineens de andere misschien ook op jou gaan zitten door deze actie. En een mol wil toch niet zo opvallen. Dus daarom zie ik het ook echt als een kandidaat actie en ook al valt Sofie zo erg op, ik vind Susan ook veel te veel opvallen en vooral in de ogen van de kandidaten. En dat andere heb ik ook een keer gezegd, de mol wil ook kandidaten weg hebben. Ook zo min mogelijk in de pot hebben, maar dan vind ik in dit op zicht Sofie een betere mol. En wat Jeroen Maas zegt in de topic van Sofie, dat 2 keer te maken heeft met de zwarte vrijstelling is ook verdacht en zeker in de tweede aflevering gelijk in zetten. Als je kandidaat bent is nog iedereen nog verdacht als mol en je kan dan nog niet zeker zijn wie de mol is en straks zat zij ook in zo'n tunnel en dan vlieg je er nog uit ook. Alleen als mol weet je zeker dat je doorgaat en wil je dat iedereen even gelijke kansen maakt dat die eruit gaat.

Kijk ik zeg niet dat Sofie het zeker is, want Susan kan zeker het weten zijn. Maar ik wil gewoon duidelijk hebben dat Sofie zeker weten niet de enigste is die soms zo openlijk molt...
citeren   
03/06/2014 11:10 am

Forum Expert

Originally Posted by Claudia Kemperman:
Emile ik wil even op jouw bericht in gaan wat jij hebt geplaatst hebt bij Sofie, maar ik plaatst het hier even omdat het ook over Susan gaat. Ik ben er mee eens dat Sofie soms te openlijk molt, maar Susan doet dat ook. Maar wat ik ook al eerder zei er is een groot verschil tussen hen. Sofie is vooral verdacht in de ogen van de kijkers, want ik heb haar nooit echt zien mollen wanneer de kandidaten het zien. En volgens heel veel mensen viel Kim ook te veel op, ja voor de kijkers maar niet voor de kandidaten. En als andere mensen toch ontdekken wat Sofie doet schuift ze de schuld naar iemand anders. En bij Susan is het ze pakt de oranje topito's en ze wilde het graag, ja de oorzaak is dat er 2000 euro niet in de pot komt, maar de kandidaten zien het ook en willen waarschijnlijk weten waarom ze deze besluit heeft gekozen en als mol is dat toch niet handig? Lijkt mij en als mol weet je op het laatst wel, wie op jou zit en wie niet en dan is toch niet slim als ineens de andere misschien ook op jou gaan zitten door deze actie. En een mol wil toch niet zo opvallen. Dus daarom zie ik het ook echt als een kandidaat actie en ook al valt Sofie zo erg op, ik vind Susan ook veel te veel opvallen en vooral in de ogen van de kandidaten. En dat andere heb ik ook een keer gezegd, de mol wil ook kandidaten weg hebben. Ook zo min mogelijk in de pot hebben, maar dan vind ik in dit op zicht Sofie een betere mol. En wat Jeroen Maas zegt in de topic van Sofie, dat 2 keer te maken heeft met de zwarte vrijstelling is ook verdacht en zeker in de tweede aflevering gelijk in zetten. Als je kandidaat bent is nog iedereen nog verdacht als mol en je kan dan nog niet zeker zijn wie de mol is en straks zat zij ook in zo'n tunnel en dan vlieg je er nog uit ook. Alleen als mol weet je zeker dat je doorgaat en wil je dat iedereen even gelijke kansen maakt dat die eruit gaat.

Kijk ik zeg niet dat Sofie het zeker is, want Susan kan zeker het weten zijn. Maar ik wil gewoon duidelijk hebben dat Sofie zeker weten niet de enigste is die soms zo openlijk molt...

Ik zeg ook niet dat Sofie de enige is. Daarbij: voor Susan zijn veel hints (waarvan genoeg door acties) maar haar uitstraling is anders dan die van Sofie. De houding van Sofie straalt meer fanatisme + hardheid uit. Susan komt meer over als een clown en een super lief meisje. Kandidaten die werkelijk lief zijn, die vallen snel af. Deelnemers die niet afvallen, maar wel lief zijn, die blijken de mol.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
03/06/2014 3:00 pm

Forum Expert

Geen verdachte streek vandaag. Wel een merkwaardige. Freek de vrijstelling gunnen in plaats van Tygo. De keuze voor Tygo zou de pot geld kosten. Maar dit kan tactisch zijn. Als ze voor Tygo zou kiezen dan zou ze zichzelf te veel openbaren als mol.
................

citeren   
03/06/2014 3:30 pm

NEWBIE

Registratie: 01/30/2014
Wat ik verdacht vind. Susan heeft toch Freek op de envelop gezet? Terwijl ze op Freek stemt. Freek in de finale betekent rente vangen en geld in de pot omdat hij finalist is?! Zou dit een teken kunnen zijn dat Susan het juist niet is?
citeren   
03/06/2014 3:35 pm

NEWBIE

Registratie: 02/06/2014

Originally Posted by Jeanine Hogenkamp:
Wat ik verdacht vind. Susan heeft toch Freek op de envelop gezet? Terwijl ze op Freek stemt. Freek in de finale betekent rente vangen en geld in de pot omdat hij finalist is?! Zou dit een teken kunnen zijn dat Susan het juist niet is?

Dat vind ik een hele goeie vertwijfeling Jeanine!
citeren   
03/06/2014 3:44 pm

Forum Fanatic

Even mijn bericht van 25 februari er weer bijgehaald:

Even mijn gedachte hierover:

Als Susan WIDM wil winnen is het logisch dat ze de envelop naar Freek stuurt met de gedachte dat hij wellicht de finale zal halen.
Het gaat er haar dus niet om of hij haar mol wel of niet is,
maar puur om de pot te spekken met de rente die er dan nog overheen komt.
citeren   
03/06/2014 3:49 pm

Forum Expert

Originally Posted by Jeanine Hogenkamp:

Lijkt inderdaad onlogisch (want de keuze voor Freek betekent meer geld voor de winnaar) maar ... de keuze om Tygo door te laten gaan maakt de verdenking op haar sterker. De mol moet natuurlijk ook zorgen dat hij/zij niet ontdekt wordt. (Uitspraak van bijv. Patrick Stoofs tijdens de reünie van 2011.) Ze wordt door Freek minder verdacht?
................

citeren   
03/07/2014 2:04 am

NEWBIE

Registratie: 01/31/2014
Deze theorie gezien op Twitter en te goed om niet te delen.... Ik weet niet wie hem bedacht heeft, maar diegene heeft flink gepuzzeld met de titels van de afleveringen!!! susan is en blijft mijn Mol!!!

Vindingrijk

Jennifer
Schijnbeweging
5 op een
Een heilige aanwijzing
Rij

De lachende derde
Een zware keuze

...Moet je zien

citeren   
03/07/2014 3:49 am

NEWBIE

Registratie: 02/28/2014

Originally Posted by Ester ten Hoopen:
Deze theorie gezien op Twitter en te goed om niet te delen.... Ik weet niet wie hem bedacht heeft, maar diegene heeft flink gepuzzeld met de titels van de afleveringen!!! susan is en blijft mijn Mol!!!

Vindingrijk

Jennifer
Schijnbeweging
5 op een
Een heilige aanwijzing
Rij

De lachende derde
Een zware keuze

...Moet je zien

Leuke theorie met de hoofdletters uit de titels van de uitzendingen, maar de titel van de laatste 2 afleveringen (aflevering 7 ...moet je zien en aflevering 8 de lachende derde) was helemaal in kleine letters geschreven.
citeren   
Pagina 25 / 35 1 - 2 - 3.. - 23 - 24 - 25 - 26 - 27.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview