Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Susan
Alles over Susan
Pagina 24 / 35 1 - 2 - 3.. - 22 - 23 - 24 - 25 - 26.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Alles over Susan
03/01/2014 1:43 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Marlieke van Dooren:
Op de groepsfoto voorafgaande aflevering 7 zie je bij Susan een schaduw op haar buik. Zo te zien in de vorm van een gezicht, maar dit kan onmogelijk een van de andere kandidaten zijn gezien de stand van de zon. Wie is dit? Weet niet hoe ik de foto moet posten.

Lees dat sommigen denken dat het Jan-Willem is. Mij zegt dat helemaal niks. De schaduw heeft weliswaar een beetje de vorm van een mol maar dat kan toeval zijn. Anderzijds kan het dan juist een hint zijn naar Susan en niet naar bijv. Jan-Willem.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/01/2014 5:27 am

Junior Member

Registratie: 01/04/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Marlieke van Dooren:
Op de groepsfoto voorafgaande aflevering 7 zie je bij Susan een schaduw op haar buik. Zo te zien in de vorm van een gezicht, maar dit kan onmogelijk een van de andere kandidaten zijn gezien de stand van de zon. Wie is dit? Weet niet hoe ik de foto moet posten.

Ik denk dat je deze foto bedoeld, inderdaad lijkt het niet een schaduw van een medekanditdaat gezien de stand van de zon ten opzichte van de groep.
................
Om geloofd te worden hoeft men slechts de waarheid ongelooflijk te maken.
citeren   
03/01/2014 6:20 am

Forum Fanatic

Het is de schaduw van Sofie

citeren   
03/01/2014 9:27 am

Junior Member

Registratie: 01/04/2014
Tijdens aflevering 7 (...moet je zien) waren 2 fragmenten die mijn aandacht trokken;

1) De bus waar de kandidaten en de mol werden vervoerd, je ziet Susan Visser op de rug met een donker t-shirt aan en met de ellebogen
    leunend op de raamkozijnen?
    Precies eronder zie je de tekst San Nicolas = heilig? (een helinge aanwijzing, net zoals de titel van aflevering 5).

2) Susan Visser is aan het zwemmen samen met Freek Bartels en zie je een wolk die in mijn beleving / fantasie een knielende persoon of         heilige vormt. Lijkt mij ook weer een heilige aanwijzing (net zoals de titel van aflevering 5).

Is dit een heilige aanwijzing naar Susan Visser die de mol van 2014 is?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XTYCAM8S-D.jpg[/img]]
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CZKG7SOY-D.jpg[/img]]http://
................
Om geloofd te worden hoeft men slechts de waarheid ongelooflijk te maken.
citeren   
03/01/2014 11:10 am

Senior Member

Registratie: 01/09/2014

Originally Posted by Marjanne Mol:
Het is de schaduw van Sofie

Ja, inderdaad.. Alle andere schaduwen gaan ook die kant op.
citeren   
03/01/2014 3:16 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Ik ga nu wat dingen zeggen dat Susan waarschijnlijk 'niet' de mol is. Je mag een andere mening hebben, je moet zelf maar denken wat je wil wat ik schrijf.
- Bij die opera opdracht vond ik haar reactie veel te kandidaat-achtig zo boos zijn. (bij Patrick gebeurde dat ook , maar dit is anders) Want hier werd ze boos dat ze haar helemaal niet goed in geschat hadden en dat ze daardoor geen geld verdiende. En verder kan je op die plek van Owen en haar ook niet mollen en bij de rest wel als publiek, want dan kan je bij de foto de rest op een andere spoor zetten, want de mol weet al lang welke ze dachten te zijn. En daardoor geen geld verdienen en bij hen moet je maar hopen dat ze het niet raden.

- Dat ze best vaak problemen heeft met de porto zoals geruis enzo. Heel vaak zie je bij de laatste aflevering dat die persoon niet de mol is, maar zonder dat we het zien prutst de mol aan de porto. Ik zeg niet dat het nog een keer zo is, maar dit is te opvallend vind ik.

- Ze doet bij de windmolens hartstikke goed en door haar worden 2 windmolens zeker afgestreept (ook door Jan-Willem), maar als mol wil je toch zoveel mogelijk windmolens overhouden?! Ook al is het wel weer vreemd dat ze niet meer verder durfde en misschien was haar hoogtevrees nep.

- Bij de laatste opdracht vind ik ook wel weer veel te verdacht dat zij de oranje topito's pakt. Je kan denken zo verzorgd dat niemand anders hem heeft en gaat er geen 2000 euro in de pot, maar het is wel te opvallend.

Dit waren paar waar ik bijna zeker van ben. Ik vind haar ook verdacht, omdat ze geen geld verdiend. Maar door haar reacties als ze geen geld verdienen of wat dan ook zie ik dat zij gewoon een kandidaat is, maar misschien wel een winnares wordt.
citeren   
03/01/2014 3:16 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Claudia Kemperman:
Ik ga nu wat dingen zeggen dat Susan waarschijnlijk 'niet' de mol is. Je mag een andere mening hebben, je moet zelf maar denken van wat ik schrijf.
- Bij die opera opdracht vond ik haar reactie veel te kandidaat-achtig zo boos zijn. (bij Patrick gebeurde dat ook , maar dit is anders) Want hier werd ze boos dat ze haar helemaal niet goed in geschat hadden en dat ze daardoor geen geld verdiende. En verder kan je op die plek van Owen en haar ook niet mollen en bij de rest wel als publiek, want dan kan je bij de foto de rest op een andere spoor zetten, want de mol weet al lang welke ze dachten te zijn. En daardoor geen geld verdienen en bij hen moet je maar hopen dat ze het niet raden.

- Dat ze best vaak problemen heeft met de porto zoals geruis enzo. Heel vaak zie je bij de laatste aflevering dat die persoon niet de mol is, maar zonder dat we het zien prutst de mol aan de porto. Ik zeg niet dat het nog een keer zo is, maar dit is te opvallend vind ik.

- Ze doet bij de windmolens hartstikke goed en door haar worden 2 windmolens zeker afgestreept (ook door Jan-Willem), maar als mol wil je toch zoveel mogelijk windmolens overhouden?! Ook al is het wel weer vreemd dat ze niet meer verder durfde en misschien was haar hoogtevrees nep.

- Bij de laatste opdracht vind ik ook wel weer veel te verdacht dat zij de oranje topito's pakt. Je kan denken zo verzorgd dat niemand anders hem heeft en gaat er geen 2000 euro in de pot, maar het is wel te opvallend.

Dit waren paar waar ik bijna zeker van ben. Ik vind haar ook verdacht, omdat ze geen geld verdiend. Maar door haar reacties als ze geen geld verdienen of wat dan ook zie ik dat zij gewoon een kandidaat is, maar misschien wel een winnares wordt.

citeren   
03/02/2014 2:35 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5

Ik ga nu wat dingen zeggen dat Susan waarschijnlijk 'niet' de mol is. Je mag een andere mening hebben, je moet zelf maar denken wat je wil wat ik schrijf.

't Is maar hoe je het interpreteert.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/02/2014 5:44 am

Forum Fanatic

Ja Emile het is inderdaad hoe je het interpreteert. Maar als mol wil je zeker zo weinig kandidaten over houden. Dan lijkt mij als mol niet handig om de oranje topito's te pakken, omdat de andere keus was 2000 euro in de pot. En als kandidaat ben je heel onzeker over wie de mol is (vaak) en dan kies je natuurlijk voor de vrijstelling, omdat je natuurlijk wel in de finale wil zitten. Ook al lijkt het dan misschien heel verdacht, maar ik vind dit een typisch kandidaat actie!

Want als je vergelijkt met de feit dat Sofie steeds een zwarte vrijstelling heeft of mee te maken heeft, dat is verdacht! Maar het verschil is daardoor gaat er wel een kandidaat uit en dat wil de mol!
citeren   
03/02/2014 8:56 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013

Ja Emile het is inderdaad hoe je het interpreteert. Maar als mol wil je zeker zo weinig kandidaten over houden. Dan lijkt mij als mol niet handig om de oranje topito's te pakken, omdat de andere keus was 2000 euro in de pot.

Misschien, maar doordat zij (als zij de mol was) voor oranje ging, wist ze zeker dat het geld niet in de pot zou komen. Als iemand anders wel het oranje topo had gehad, had die best voor het geld kunnen gaan als hij zeker was van zijn mol. Een kandidaat wil immers ook medekandidaten kwijt zijn. Daarnaast: mocht de topo niet compleet geworden zijn, was het ook perfect van haar. Maar door voor oranje te kiezen hield zij de regie in handen in dit spel.
citeren   
03/02/2014 9:03 am

Forum Fanatic

Erik daar heb jij misschien ook gelijk in, maar ik vind het gewoon een kandidate actie. Ik vind dan dat Sofie bijna door niemand gevonden werd verdachtere, ook al valt het wel als kijker veel op, maar daardoor was de kans groter dat er geen geld in de pot kwam, omdat sommige nooit een volle topito konden krijgen. En het kan zijn dat Susan (als zij de mol is) wist dat ze de oranje moest pakken, maar dan moet je ook nog geluk hebben dat die andere met een oranje topito wel met je willen ruilen. Dus ik zie hier geen actie in.
citeren   
03/02/2014 9:32 am

Forum Fanatic

En ook al ging ze voor oranje en ze kreeg geen volle topito. Dan weet je niet eens zeker als door haar geld niet in de pot kwam, want de rest van de kandidaten wilden dan niet ruilen en daardoor kwam er ook geen geld in de pot als dat zou gebeuren. En dat noem ik dan geen geslaagde mol actie.

Ik heb genoeg dingen hier gelezen en in de serie gezien dat het kan dat ze de mol is, maar meer dingen dat ik zie dat ze een gewone kandidaat is. En als ze het is petje af voor haar!
citeren   
03/02/2014 12:28 pm

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
Ik hoor steeds dat de bedoeling van de mol is om de kandidaten eruit te werken, maar klopt dit eigenlijk wel? De mol heeft een duidelijke taak: zo weinig mogelijk geld in de pot te laten komen zonder verdacht te worden. Als Susan er voor kiest om niemand een rood scherm te laten zien, zou dit eerder betekenen dat ze wél de mol is; er is €2000 verspild en de kandidaten worden onzekerder over hun tests. Of Susan door deze actie verdachter wordt zien we donderdag..

Susan is tevens wel mijn mol daar heb ik mijn redenen voor.
citeren   
03/02/2014 12:37 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Johan Stork:
Ik hoor steeds dat de bedoeling van de mol is om de kandidaten eruit te werken, maar klopt dit eigenlijk wel? De mol heeft een duidelijke taak: zo weinig mogelijk geld in de pot te laten komen zonder verdacht te worden. Als Susan er voor kiest om niemand een rood scherm te laten zien, zou dit eerder betekenen dat ze wél de mol is; er is €2000 verspild en de kandidaten worden onzekerder over hun tests. Of Susan door deze actie verdachter wordt zien we donderdag..

Susan is tevens wel mijn mol daar heb ik mijn redenen voor.

Dat is waar zo min mogelijk geld verdienen, maar er moeten kandidaten uit en als mol wil je wel een beetje invloed hebben op wie de kandidaten zitten om voorbeeld gesprekken te voeren met hen of heel erg hun best doen. Maar als het zo min mogelijk geld verdienen is vind ik Susan niet als enigste verdacht, want ook al kon je hier 2000 euro verdienen, maar Sofie was ook verdacht omdat bijna niemand tegen kwam en zij had misschien de hele toptio's voor Freek en Tygo. Nou dat geld is ook niet verdiend ook al is het wel minder. Maarja ik geloof gewoon niet dat ze het is en zit ik op Sofie, maar ieder heeft zijn eigen mol.
citeren   
03/02/2014 12:46 pm

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
Sofie is inderdaad een mogelijke mol, aangezien zij de aandacht bij anderen legt en zelf (bijna) overal onderuit komt.
Toch blijf ik bij Susan. Er zijn té veel hints die wijzen naar haar.. tenzij we overspoeld worden door toevalligheden is zij de mol
citeren   
Pagina 24 / 35 1 - 2 - 3.. - 22 - 23 - 24 - 25 - 26.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview