Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Jan-Willem
Alles over Jan-Willem
Pagina 1 / 11 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 Next »
Alles over Jan-Willem
10/25/2013 9:07 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Laat in dit topic weten waarom jij denkt dat Jan-Willem juist wel of niet de Mol is of plaats andere dingen die je kwijt wilt over hem.
................

citeren   
01/02/2014 1:23 am

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014
Onderwerpen: 0
Het seizoen is nog niet eens begonnen en ik verdenk nu al Jan-Willem. Nu zal je denken die gozer spoort niet om nu al verdenkingen te hebben, maar voor mij zat er een hint in de teaser-trailer van dit seizoen. Op 1:36m komt er een schermpje in beeld waarop staat: "De Mol houdt er niet van om in de schijnwerper te staan." Een radio-dj komt minder in beeld dan acteurs of presentatrices dus daarom is hij mijn Mol, al voordat het seizoen begint.
................
Al jaren een groot fan van de Mol. Vaak genoeg op de goede gezeten, maar ook vaak genoeg weer geswitched naar andere deelnemers. Dit jaar wil ik goed zitten. Mijn Mol vóórdat het seizoen begint: Jan-Willem!
citeren   
01/02/2014 9:36 am

NEWBIE

In het filmpje dat jan willem en daphne zich voorstellen zegt Jan willem: ''als ik me eenmaal op mijn gemak voel dan eh, dat ik dan de touwtjes iets te veel in eigen handen ga nemen, ik weet niet of dat goed is, als mol, misschien ook wel.'' Hij heeft het over zichzelf en zegt dan, 'als mol'. beetje verdacht of niet?
citeren   
01/02/2014 11:02 am

Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013
Ik heb ook een voorgevoel bij Jan-Willem! Ben benieuwd of ik dit jaar eens wél goed zit
citeren   
01/02/2014 4:41 pm

NEWBIE

De code was 3425, de eerste twee en de laatste twee  samen optellen en je krijgt 77. 1977 is het geboortejaar van Jan-Willem
citeren   
01/03/2014 1:28 am

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
Jan Willem is momenteel mijn mol, maar duidelijk is het nog zeker niet.....

1. Het T-shirt van Jan Willem leest 'No guts, no glory'. Als je al zolang (al dan niet zijdelings) betrokken bent bij WIDM, moet je wel 'guts' hebben om als Mol mee te doen in een seizoen.
  2. Hij presenteerd de Rood-show. Is rood niet de kleur van de Mol?
  3. Zijn achternaam, Roodbeen. Weer een verwijzing naar rood.....
  4. Hij heeft nog geen euro ingebracht in de pot.
  5. Hij reageerde bijzonder rustig bij alle proeven, mededelingen en de executie
  6. De eerste aflevering was getiteld 'Schijnbeweging'. Heeft dit betrekking op de rustige rol van Jan Willem? Hij weet precies wanneer hij rustig moet blijven en wanneer niet.....

Twijfels zijn er nog wel (mag ook wel na 1 aflevering);
Daphne -> Geweldige schijnbeweging, om een rood scherm te krijgen als je niet weggestuurd kan worden!
Tygo -> Stond duidelijk in beeld (reflectie beeldscherm bij eerste uitslag) in een rood scherm
Susan & Jennifer -> Mooie schijnbeweging, om als eerste (en enige) geld in de pot te brengen. Dan val je op veel lijstjes weg als verdachte...
Jennifer -> Kenteken-plaat, duidelijk in beeld bij samenkomst na opdracht 1 (HENRY V). Vriend/Man van Jennifer heet Henry van Loon
Owen -> Kenteken-plaat, duidelijk in beeld bij samenkomst na opdracht 1 (HENRY V). Henry V vocht in zijn tijden als Koning van Engeland met grote regelmaat met Owen Glendower.....

Pffffff. het wordt een leuk seizoen
................
Molloot sinds 2010.
Favoriete mol: Art
Favoriete Seizoen: IJsland (12)

Ik zit er weer klaar voor!
citeren   
01/03/2014 1:47 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Menno Van de Veen:
Jan Willem is momenteel mijn mol, maar duidelijk is het nog zeker niet.....

Jennifer -> Kenteken-plaat, duidelijk in beeld bij samenkomst na opdracht 1 (HENRY V). Vriend/Man van Jennifer heet Henry van Loon
Owen -> Kenteken-plaat, duidelijk in beeld bij samenkomst na opdracht 1 (HENRY V). Henry V vocht in zijn tijden als Koning van Engeland met grote regelmaat met Owen Glendower.....

Pffffff. het wordt een leuk seizoen

Dat van Jennifer lijkt me te toevallig maar ... niets is wat het lijkt. Die hint naar Owen vind ik wel interessant.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/03/2014 5:38 am

Senior Member

Originally Posted by Charissa van Duijn:
De code was 3425, de eerste twee en de laatste twee  samen optellen en je krijgt 77. 1977 is het geboortejaar van Jan-Willem

3425 je kunt het optellen en dan heb je idd 77 maar das misschien wel een schijnbeweging want 7+7 = 14 en dit is het 14de seizoen. En zo kun je nog wel even doorgaan HAHAHAHA

Zou wel heel simpel gedacht zijn!? De mol houdt er niet van in de schijnwerpers te staan! Op 1 na staan ze allemaal wel eens in de schijnwerper. Behalve Jan -Willem daarom presenteert hij ook een radio-programma !!! de HINT of een tactische AAFleiding!?

citeren   
01/03/2014 9:29 am

NEWBIE

Ook ik heb zo'n gevoel bij Jan-Willem, maar kan het niet onderbouwen.... Owen is voor mij een goede tweede.
citeren   
01/03/2014 10:23 am

NEWBIE

Tja.. ik verdenk Jan-Willem eigenlijk niet. Maar ik kan er ook niet omheen dat hij tijdens de executie zegt dat hij vier mensen verdenkt, waaronder 'Molrice'...  Ik erger me aan de overduidelijkheid van die specifieke uitspraak. Ik hoor er namelijk echt niets anders in dan Molrice, hoe vaak ik het ook terugluister. Maar dat wil ik niet, haha, want ik zou het zo'n vreselijke overduidelijke hint vinden. Daarom hoop ik ook maar dat het slechts een 'mindfuck' is om ons wakker te houden dit seizoen? Verdacht is het echter wel..
citeren   
01/03/2014 10:37 am

Cool Senior Member

Originally Posted by Iris de Groot:
Tja.. ik verdenk Jan-Willem eigenlijk niet. Maar ik kan er ook niet omheen dat hij tijdens de executie zegt dat hij vier mensen verdenkt, waaronder 'Molrice'...  Ik erger me aan de overduidelijkheid van die specifieke uitspraak. Ik hoor er namelijk echt niets anders in dan Molrice, hoe vaak ik het ook terugluister. Maar dat wil ik niet, haha, want ik zou het zo'n vreselijke overduidelijke hint vinden. Daarom hoop ik ook maar dat het slechts een 'mindfuck' is om ons wakker te houden dit seizoen? Verdacht is het echter wel..

Dat hele Molrice lijkt me niet meer dan een grappig bedoelde zinspeling op Maurice, waarmee hij aangeeft dat hij denkt dat Maurice de Mol is.

Overigens verwacht niemand dat Jan-Willem de Mol is, omdat hij natuurlijk de Roodshow presenteert.
Hij is qua achtergrond natuurlijk perfect te vergelijken met Hans Schiffers (seizoen 2009).
citeren   
01/03/2014 2:47 pm

NEWBIE

citeren   
01/03/2014 2:52 pm

NEWBIE

Volgens mij is Jan-willem de mol.

In de opdracht met de lampen schrijft hij met zijn lamp duidelijk MOL in de lucht. Hij schijnt eerst, kijkt vervolgens of de lamp het wel doet, schijnt weer, kijkt weer of de lamp het wel doet en schijnt vervolgens weer (dit is de letter M). Vervolgens draait hij rondjes met de zaklamp (de letter O). Als laatste maakt schijnt hij op en neer van boven naar beneden (dit is de letter L). Hij schrijft dus MOL in de lucht.

In de opdracht staat ook dat de kandidaten zich kenbaar moeten maken. Jan - willem heeft dat bij deze gedaan. Hij heeft laten zien dat hij de mol is.
Voor degene die dit alles wil terugkijken; minuut 38;50 van de eerste aflevering! Nadat je het hebt gezien is het echt overduidelijk dat hij MOL schrijft.

Bovendien past hij inderdaad ook als enige in het plaatje dat hij niet in de spotlight staat. Zou het zo obvious zijn dit jaar?
citeren   
01/03/2014 2:58 pm

Cool Senior Member

Originally Posted by Victor Koster:
Volgens mij is Jan-willem de mol.

In de opdracht met de lampen schrijft hij met zijn lamp duidelijk MOL in de lucht. Hij schijnt eerst, kijkt vervolgens of de lamp het wel doet, schijnt weer, kijkt weer of de lamp het wel doet en schijnt vervolgens weer (dit is de letter M). Vervolgens draait hij rondjes met de zaklamp (de letter O). Als laatste maakt schijnt hij op en neer van boven naar beneden (dit is de letter L). Hij schrijft dus MOL in de lucht.

In de opdracht staat ook dat de kandidaten zich kenbaar moeten maken. Jan - willem heeft dat bij deze gedaan. Hij heeft laten zien dat hij de mol is.
Voor degene die dit alles wil terugkijken; minuut 38;50 van de eerste aflevering! Nadat je het hebt gezien is het echt overduidelijk dat hij MOL schrijft.

Bovendien past hij inderdaad ook als enige in het plaatje dat hij niet in de spotlight staat. Zou het zo obvious zijn dit jaar?

Ik denk niet dat je het woord obvious al mag gebruiken als we pas 2 opdrachten gezien hebben. Wie weet wat er volgende week volgt.
Ik heb ook het idee dat jij nogal in een tunnel zit, want in andere topics worden ook goede aanwijzingen genoemd.
citeren   
01/03/2014 4:40 pm

NEWBIE

Wat ik heel typisch vind...als je kijkt naar 7 minuut 52 tot 7 minuut 57 ongeveer dan zie je een shot bij een soort tempel. Links zie je twee mensen. De 'bovenste' loopt gewoon. De tweede lijkt bevroren. Niet iemand die stilstaat, maar echt bevroren midden in een beweging.

Als het iets met de mol te maken heeft dan zou de mol de bewegende persoon kunnen zijn die even een cameo doet in het shot.

De bewegende persoon komt qua kleding bovendien overeen met de persoon die op 7:40 in beeld was toen Jan-Willem zei 'als je meedoet aan WIDM? dan weet je dat niets is wat het lijkt'. De bewegende persoon is niet wat het lijkt: het is namelijk niet de vrouwelijke schoonmaakster van een paar seconden eerder.
citeren   
Pagina 1 / 11 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 Next »
Login with Facebook to post
Preview