| 01/08/2014 9:40 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk: Dat zegt allemaal niks. In het verleden zijn er al vaker zulke zogenaamde 'fouten' geweest waarmee volgens sommigen onherroepelijk vast zou staan dat iemand de mol zou zijn. En tot op heden hebben die 'fouten' er nauwelijks toe geleid dat we de juiste mol hadden.
Trouwens, heb je ook naar de anderen gekeken hoe het daar stond? Ik zie in het plaatje namelijk niet direct iets waarmee Jan Willem de mol zou moeten zijn. Oftewel: wat probeer je ons met die foto duidelijk te maken?
Misschien is het handig om te melden over welke foto je het hebt? of wie je citeert? |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/08/2014 10:57 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/08/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | test
HAHA zo dus . Maar blijf erbij dat het een gedoe is dit jaar. |
|
|
| 01/08/2014 2:16 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Die ander Piet Puk ben ik ook. Zag te laat dat ik ook via mijn gewone facebook een pagina kon aanmaken. Ik had al speciaal een ander facebook aangemaakt. haha Ik blijf bij dit account. |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/09/2014 6:11 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 67
 OFFLINE | Humzzz , Jan Willem Roodbeen, Roodshow!? ...zou te opzichtig zijn maar je bent voor mij wel één van de verdachten! |
................ uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
|
| 01/09/2014 8:44 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk: Misschien is het handig om te melden over welke foto je het hebt? of wie je citeert?
Als er vlak boven een foto staat lijkt het mij logisch dat het over die foto gaat... |
|
|
| 01/09/2014 8:51 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 67
 OFFLINE | Erik!!!?, dan moet ik die Pietje P toch gelijk geven. Het is inderdaad veel handiger om even te melden waar het over gaat. Want er kan ondertussen iets geplaatst worden terwijl jij nog een het typen bent. |
................ uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
|
| 01/09/2014 12:42 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer:
Originally Posted by Benniedemol: Humzzz , Jan Willem Roodbeen, Roodshow!? ...zou te opzichtig zijn maar je bent voor mij wel één van de verdachten!
Ik neem aan dat de Roodshow onder andere zo heet omdat J.W. Roodbeen zo heet 
Dat keur ik goed. (Zie de hele radiowereld  . De Heer ontwaakt (Sander de Heer), Schiffers.FM (Hans Schiffers),.....)
Verder weet ik niet of je hem af kan schrijven ivm zijn avrogerelateerde achtergrond.
Dit hadden Frits Sissing en Hans Schiffers ook, maar die had ik ook niet afgeschreven.
|
|
|
| 01/09/2014 1:03 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Originally Posted by Remmie93:
Originally Posted by Iris de Groot: Tja.. ik verdenk Jan-Willem eigenlijk niet. Maar ik kan er ook niet omheen dat hij tijdens de executie zegt dat hij vier mensen verdenkt, waaronder 'Molrice'... Ik erger me aan de overduidelijkheid van die specifieke uitspraak. Ik hoor er namelijk echt niets anders in dan Molrice, hoe vaak ik het ook terugluister. Maar dat wil ik niet, haha, want ik zou het zo'n vreselijke overduidelijke hint vinden. Daarom hoop ik ook maar dat het slechts een 'mindfuck' is om ons wakker te houden dit seizoen? Verdacht is het echter wel..
Dat hele Molrice lijkt me niet meer dan een grappig bedoelde zinspeling op Maurice, waarmee hij aangeeft dat hij denkt dat Maurice de Mol is.
Overigens verwacht niemand dat Jan-Willem de Mol is, omdat hij natuurlijk de Roodshow presenteert.
Hij is qua achtergrond natuurlijk perfect te vergelijken met Hans Schiffers (seizoen 2009).
idd pittig jammer dat Maurice weg is. Vooral zn reactie ;/ |
|
|
| 01/10/2014 2:43 am |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer:
Jan-Willem <3
Ik vond het grappig dat hij iets zegt in de richting van 'Ik pak alvast iets op wat niet met de opdracht te maken heeft'.
Moet het even terug kijken, want weet niet meer wat precies de zin was dat hij zegt.
Maar dat pistooltje ligt daar wel heel random, lol. |
|
|
| 01/10/2014 4:00 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Het lukt me niet om een afbeelding in te voegen.
Anyways: in aflevering 2 om 21:37 houdt Jan-Willem heel eventjes een kaartje met 'de mol' in beeld, duidelijk voor de camera en dan legt hij hem weer terug.
Het leek mij echt een té overduidelijke hint, maar zou wel in het straatje van de programmamakers passen denk ik. |
|
|
| 01/10/2014 11:19 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Om de een of andere rede wordt hij voor mij steeds verdachter. Zijn opdracht mislukt, en laat wel heel makkelijk de enveloppe stelen. |
|
|
| 01/10/2014 2:12 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | vandaag als kado het molboekje gekregen
en er viel me iets op
* groepsfoto in het boekje heeft J-w zijn hand heel raar in zijn broekzak nl,duim en wijsvinger tegen elkaar in de broekzak en de 3 andere vingers gespreid op de broek, lijkt op een o en m ( ja ik weet in seizoen 7 deed inge ipenburg ook aan handsignalen, zou raar zijn als ze dat weer gingen doen)
*op de groepsfoto in het boekje heeft iedereen dezelfde kleding aan als op de foto die nu boven aan de site staat, behalve J-W
in het boekje draagt hij : t-shirt met wave erop
op de site : t-shirt met een groot kruis erop
ben a technisch om hier foto's van te plaatsen misschien iemand anders
kan niks zijn, maar je weet nooit |
|
|
| 01/10/2014 2:16 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | Wat mij opviel is dat JW tijdens de opdrachtin het ATV hoofdkantoor zei "Ik heb dingen opgepakt die helemaal niks met de opdracht te maken hadden"... Hij kwam ook met het idee om alvast naar het dak te gaan... Daarbij vond hij "2 minuten" veel te kort om de opdracht uit te voeren... Tja als je 5 minuten van de 7 "dingen oppakt die niks met de opdracht te maken hebben.."
Ik vind hem heel erg verdacht, hij haalt ook geen geld op. |
|
|