Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Jan-Willem
Alles over Jan-Willem
Pagina 10 / 11 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 « previous | Next »
Alles over Jan-Willem
02/28/2014 9:10 am

NEWBIE

Registratie: 02/28/2014
Onderwerpen: 0
Jan Willem en Sofie hebben hetzelfde filmpje gezien.
Natuurlijk weet Jan Willem dat (als hij de mol is) en ja, dan zou het teveel opvallen als hij niet de juiste windmolen zou kiezen....
citeren   
02/28/2014 9:33 am

NEWBIE

Werd Jan-Willem niet iets te veel in het licht gezet als Mol laatste aflevering (27 februari)? Vooral aan het eind,
Art zei: "De mol is er ook nog, toch?"  "Jan-Willem?"  
Jan-Willem:  "lijkt mij wel"

Jan-Willem had ook nog een Groene topo, die 250 euro is deze tip wel waard? zoveel geld is het toch niet
citeren   
02/28/2014 10:45 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Claudia Kemperman:
Voor de mensen die nog op Jan-Willem zitten ik heb even wat aanwijzingen voor jullie op een rij.

- Hij heeft sinds de aflevering van gisteren nooit geld verdiend
- Hij komt bij aflevering 1 bij de opdracht dat ze over de markt moest zoeken naar een winkel met Maurice (volgens mij voor bruiloft dingen) waar ze nooit na gezocht hebben in het woordenboek wat het in Chinees betekende. Hij kwam daar net op tijd aan (want als hij dan nog te laat komt wel heel veel opvalt) en tijdens het zoeken van de kamer waar Daphne & Aaf zitten kwam zijn nooit groep nooit aan.
- Hij heeft tijdens het zoeken op het dak met Daphne, meer naar jokers enzo gezocht dan de opdracht te laten lukken en hij stoorde steeds met de porto Owen om hulp en daar ging een beetje tijd af bij Tygo en Freek van de opdracht

En hij heeft nog zoveel meer dingen gedaan maar nu even wat verborgen aanwijzingen.
- Bij aflevering 1 bij de executies, bij de eerste executie kreeg er 5 mensen het scherm te zien en Daphne kreeg een rood scherm, bij de 2e executie kreeg eerst Daphne haar scherm te zien en toen nog 3 mensen die niet geweest waren. Maar er zijn toch 10 mensen ipv 9. Kijk eens goed na Jan-Willem is tijdens deze executie helemaal niet geweest en Art zij na ... en we beginnen nu met de rest. Wijst hij hier zo met zijn woorden aan dat de mol (Jan-Willem) zoiezo doorgaat en dat de rest gewoon kandidaten zijn. Kijk is zelf maar een keer na, want je ziet het duidelijk. En hij beantwoord twee keer in aflevering 1 en duidelijk in beeld de vraag wie is de mol? En bij aflevering 2 kreeg hij wel eerst zijn scherm te zien.

- En het getal 7 komt ook vaak voor of je telt het samen op als 7. Zoals 2+5 3+4. En hij is als enigste in 1977 geboren.
- Je hoort steeds foto geklik, toevallig dezelfde geklik als bij de roodshow als ze het over wie is de mol hebben. En Jan-Willem presenteert het
- En de laatste aflevering van dit jaar is op 20 maart en dan is het de verjaardag van Jan-Willem

Ik denk zelf nu dat hij het niet is, omdat hij gisteren in de aflevering zoveel geld binnen haalt en dat doe je als mol niet. Of er moet nog een opdracht komen dat er geld uit de pot kan gaan!

Bedankt voor de informatie maar waarom zo geheimzinnig?
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
02/28/2014 1:52 pm

NEWBIE

Registratie: 01/17/2014
Hebben jullie RTL Boulevard gezien?

Daar was een stukje over Jan-Willem die een ''rare uitspraak deed''.
Hij zei over iemand: Zij heeft echt een lompe nep kin.''
Volgens mij was het bij Staat van Stasse dat ze die uitspraak ''lompe nep kin'' zo raar vonden en het achteruit terug hadden geluisterd. Dan krijg je dit.
"nik pen epmol'' als je goed luistert hoor je eigenlijk; ''nik pen epmol'' Dit wordt door verstaan als; Ik ben de Mol.
Jan-Willem hadden ze dit fragment ook laten luisteren; hij zegt hierop vervolgens dat hij ervan schrikt en staat met zijn mond vol tanden.

Ik zou (als ik mee zou doen) als ik zoiets als kandidaat te horen kreeg niet echt ''schrikken'', als mol zijnde misschien wel.

Persoonlijk vind ik dit wel een leuke theorie. Misschien een beetje te ver gezocht maar het zou een leuke ''verspreking'' van Jan-Willem als mol zijnde zijn.
citeren   
02/28/2014 2:56 pm

NEWBIE

Registratie: 01/04/2014
Bij het seizoen met Patrick viel de finale op Saint Patrick's day - dit jaar valt de finale op 20 maart; de verjaardag van JW Roodbeen...
citeren   
02/28/2014 3:21 pm

Senior Member

Registratie: 02/06/2014

Originally Posted by Anja Smedinga:
Hebben jullie RTL Boulevard gezien?

Persoonlijk vind ik dit wel een leuke theorie. Misschien een beetje te ver gezocht maar het zou een leuke ''verspreking'' van Jan-Willem als mol zijnde zijn.

Ik heb het ook gezien, ik vond het idd een beetje ver gezocht. Misschien komt het omdat ik JW niet verdenk. Achteruit afspelen en dan ook nog in een item dat 0,0 met WIDM te maken heeft? Mnee, lijkt me een gevalletje toeval. Albert heeft trouwens elk jaar de ultieme hint om de mol te ontmaskeren. Volgens mij is dat gewoon een soort natte droom van hem ofzo maar hij heeft het as far as I know nog nooit bij het rechte eind gehad.
................
Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
citeren   
03/01/2014 2:04 am

NEWBIE

Registratie: 03/01/2014
JW heeft in de laatste uitzending lang in Art zijn ogen kunnen kijken.
Deze week was de muzikale aanwijzing in de Roodshow "i could not stop staring at him"

tja... geeft te denken..... ;-)
citeren   
03/01/2014 3:35 am

Junior Member

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Leen van Duyn:
JW heeft in de laatste uitzending lang in Art zijn ogen kunnen kijken.
Deze week was de muzikale aanwijzing in de Roodshow "i could not stop staring at him"

tja... geeft te denken..... ;-)

Ze moesten allemaal lang naar Art kijken... Die 'I could not stop' slaat denk ik op Sofie omdat zij zei dat ze het niet vervelend vond om naar hem te kijken.
citeren   
03/01/2014 8:39 am

Junior Member

Oke sorry om in het Jan Willem topic binnen te vallen.... Maar ik zou graag willen dat jullie even naar mijn theorie kijken...

Ik heb namelijk na een nacht eindelijk eens wie is de Mol nerd te spelen, dit ontdekt. Het viel me al eerder op dat ik sterren zag.. Dus heb uit een aantal afleveringen screenshots gehaald van sterren.. De vlag van de Filipijnen heeft ook sterren.. En Freek is musical STER en speelde in Jesus Christ superSTAR! Bij de laatste aflevering gisteren tijdens de test kwam het paard zo duidelijk in beeld met Freek..

Ook speelde hij in Joseph waar zijn 11 broers als sterren om hem heen stonden om te buigen.

De zon is als een ster een maar keer, de maan was even te zien en al die windmolens op een rij, het getal 70 is een Bijbels getal. 5 weggespeelde windmolens, 3mochten er beklommen worden15-3=12 ook bijbels getal.

Dus alles heeft een beetje te maken met bijbelse dingen... Sterren... Apostelen...

citeren   
03/01/2014 8:53 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014

Voor de mensen die nog op Jan-Willem zitten ik heb even wat aanwijzingen voor jullie op een rij.

- Hij komt bij aflevering 1 bij de opdracht dat ze over de markt moest zoeken naar een winkel met Maurice (volgens mij voor bruiloft dingen) waar ze nooit na gezocht hebben in het woordenboek wat het in Chinees betekende. Hij kwam daar net op tijd aan (want als hij dan nog te laat komt wel heel veel opvalt) en tijdens het zoeken van de kamer waar Daphne & Aaf zitten kwam zijn nooit groep nooit aan.
- Hij heeft tijdens het zoeken op het dak met Daphne, meer naar jokers enzo gezocht dan de opdracht te laten lukken en hij stoorde steeds met de porto Owen om hulp en daar ging een beetje tijd af bij Tygo en Freek van de opdracht

En hij heeft nog zoveel meer dingen gedaan maar nu even wat verborgen aanwijzingen.
- Bij aflevering 1 bij de executies, bij de eerste executie kreeg er 5 mensen het scherm te zien en Daphne kreeg een rood scherm, bij de 2e executie kreeg eerst Daphne haar scherm te zien en toen nog 3 mensen die niet geweest waren. Maar er zijn toch 10 mensen ipv 9. Kijk eens goed na Jan-Willem is tijdens deze executie helemaal niet geweest en Art zij na ... en we beginnen nu met de rest. Wijst hij hier zo met zijn woorden aan dat de mol (Jan-Willem) zoiezo doorgaat en dat de rest gewoon kandidaten zijn. Kijk is zelf maar een keer na, want je ziet het duidelijk. En hij beantwoord twee keer in aflevering 1 en duidelijk in beeld de vraag wie is de mol? En bij aflevering 2 kreeg hij wel eerst zijn scherm te zien.

- En het getal 7 komt ook vaak voor of je telt het samen op als 7. Zoals 2+5 3+4. En hij is als enigste in 1977 geboren.
- Je hoort steeds foto geklik, toevallig dezelfde geklik als bij de roodshow als ze het over wie is de mol hebben. En Jan-Willem presenteert het
- En de laatste aflevering van dit jaar is op 20 maart en dan is het de verjaardag van Jan-Willem

Ik denk zelf nu dat hij het niet is, omdat hij gisteren in de aflevering zoveel geld binnen haalt en dat doe je als mol niet. Of er moet nog een opdracht komen dat er geld uit de pot kan gaan!

Bij JW was het weer 70 meter hoog(windmolen) en 107 meter naar boven, vingerafdruk.
citeren   
03/01/2014 9:26 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013

Originally Posted by Jarno Witkamp:
Natuurlijk weet Jan Willem dat (als hij de mol is) en ja, dan zou het teveel opvallen als hij niet de juiste windmolen zou kiezen....

Dan ga je ervanuit dat ze elkaar hebben gemeld welk filmpje een ieder heeft gezien. Heb je daar bewijzen voor?
citeren   
03/01/2014 11:00 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Emile Chang:

Bedankt voor de informatie maar waarom zo geheimzinnig?

Graag gedaan Emile, maar geen idee sorry xd Ik wilde kijken als jullie ook de mol kunnen ontdekken
citeren   
03/03/2014 4:11 am

NEWBIE

Registratie: 03/03/2014

Originally Posted by Danny Wennekes:
Alle hiervoor gegeven aanwijzingen...allemaal waar en allemaal erg plausibel, maar..... wat mij betreft net iets te alemaal.....

Ik kan me niet voorstellen dat de programmamakers (en de mol zelf) ons het allemaal zó op een presenteerblaadje geven.... er zijn gewoonweg teveel zaken die open en bloot naar Jan Willem wijzen. Ik denk dan ook dat het een aantal afleidingsmanoeuvres zijn van de regie om de werkelijke mol in de luwte te houden en dat we meer op subtielere hints moeten letten.... Ik bedoel 5 op een rij... het t-shirt, de kapotte wagen... much too obvious allemaal als je het mij vraagt. Ik kan er uiteraard helemaal naast zitten, maar ik verdenk JW juist niet, omdat ik voel dat het er allemaal te dik bovenop ligt.... en nu maar hopen dat ik niet compleet voor schut ga als het hem wel is :-)

Idd ben het hiermee eens. Je zou moeten letten op de stilste van de groep, Freek dus.
citeren   
03/03/2014 12:33 pm

Junior Member

Registratie: 01/02/2014

Originally Posted by Erik Oostdijk:

Dan ga je ervanuit dat ze elkaar hebben gemeld welk filmpje een ieder heeft gezien. Heb je daar bewijzen voor?

Precies Erik, dat was ook mijn gedachte. Het enige dat we zeker weten is dat Aaf het hare met Sofie heeft gedeeld, en Sofie dat wat Aaf heeft gezien aan Susan heeft verteld
................
Vorig jaar het hele seizoen goed gezeten, zelfs bij de laatste 5 voor een reis met de eerste aflevering mee. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat!
citeren   
03/03/2014 12:52 pm

Junior Member

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Lisette Coolen:

Originally Posted by Erik Oostdijk:

Precies Erik, dat was ook mijn gedachte. Het enige dat we zeker weten is dat Aaf het hare met Sofie heeft gedeeld, en Sofie dat wat Aaf heeft gezien aan Susan heeft verteld

In de biecht zegt Susan dat Jan Willem dit in zijn filmpje had gezien. Dus Susan en JW hebben ook gedeeld.
citeren   
Pagina 10 / 11 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview