| 02/10/2014 10:43 am |
 Junior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 13
 OFFLINE | Ik weet het niet meer zo goed met JW...
-Vijf op een rij kan ook naar Susan verwijzen (zie haar topic), vind ik eigenlijk logischer. Het komt wel vaker voor dat een kandidaat continu op de afvallers zit (Patrick 2008, Karin 2011) en dan het geluk heeft dat de afvallers continu met de mol in het groepje zitten. Die jokers helpen ook mee, gezien tests zo slecht worden gemaakt.
-Milouschka en Dennis hadden beide t-shirts aan met een hint naar hun mol-zijn, maar daarna deden kandidaten dat ook steeds meer om zichzelf verdacht te maken. Bijv. Art had in 2011 altijd suggestieve t-shirts aan dat hij de mol was en volgens mij had Paulien er vorig jaar ook een. (Al is de Where-is-Wally-outfit van afl. 2 heel goed gevonden).
Het zou wel gaaf zijn als hij het is, omdat hij nog nooit verdacht is geweest bij de anderen, en iedereen hem ziet als betrouwbaar en net iets te goed van vertrouwen. |
................ Volslagen Molloot ^^
Team Susan!
|
| 02/11/2014 3:55 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Ja JW........
Het valt me op dat hij elke keer wel wat raars doet.
Bv tijd rekken door een extra wandeling te maken om de kerk, terwijl ze haast geen tijd meer hebben.
In de verlaten hal op het platdak ziet hij de ladder niet staan, dan kon hij zo bij de emmer.
Hij doet moeilijk bij de opdracht naar het hotel gaan, ze vinden geen verbinding/trein/metro naar het hotel voor de overtocht.
Hij krijgt vertrouwen van de groep met het abc spelletjes, lekker makkelijk, natuurlijk gaat hij voor Aaf, die is laatste, weet dus het minste.
JW krijgt met de enveloppen ruilen van Aaf, een envelop met niets erin. Als mol weet je waar niets in zit.
JW ging naar beneden van de waterval, heen en weer, waarom? Om zogenaamd kokers te missen?
Bij de raceboot opdracht probeert hij nog een andere code te zeggen maar Aaf verbetert hem keer op keer.
En de boedha achter hem, maar of dat een aanwijzing is.....
Het wisselen van kant in de optocht, stond eerst links van de wagen, toen hij bij de kannidaten komt staat hij opeens rechts te duwen.
En dan natuurlijk de auto pech......
Maar ook het nummer 7 wat elke keer weer in codes te zien is, op muren en op zijn shirt en hij is van 1977.
Maar of hij nu de mol is............................. |
|
|
| 02/13/2014 12:26 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 8
 OFFLINE | Ik wist niet zo goed waar ik dit moest neer zetten,omdat het een beetje off-topic is! Maar omdat het indirect over Jan-Willem gaat als mogelijke mol.Zet ik het toch maar hier neer.
Nou het gaat om het volgende vorig jaar toen mol Kees op bezoek kwam in de Roodshow bij JW dus.Om te vertellen hoe het was om mol te zijn en er werd even met Paulien gebeld. Dat was begin maart zo als we allemaal weten maar is dat niet dezelfde periode dat er nieuwe kandidaten worden gevraagd en de mol gekozen word.Stel JW is de mol en hij wist dat toen al zou hij dan stiekem al een soort van aanwijzing geven hebben.Ik weet het is vergezocht maar ik moest deze gedachten even delen. |
................ Suzan is de mol-Freek de verliezer - Sophie de winnaar
|
| 02/16/2014 12:22 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/28/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 10
 OFFLINE | Wijst in afl. 1 de letters A en M aan. Ofwel: ben. |
|
|
| 02/16/2014 12:34 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ik heb een goede hint voor de mensen die op Jan-Willem zitten.
De laatste uitzending is nu (dankzij de twee weken uitstel ivm de winterspelen) op 20 maart en de verjaardag van Jan-Willem is op 20 maart!
En nog best wel vaak komt de 7 voor in afleveringen en Jan-Willem is van 1977! |
|
|
| 02/27/2014 3:24 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Art plaats nu net een foto op twitter dat widm weer terug is vanavond. Maar het scherm heeft een widm logo en jan willem zijn naam staat in beeld. Hint of niet? https://twitter.com/artrooijakkers/status/438967681731936256/photo/1 |
|
|
| 02/27/2014 9:34 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Die kans is natuurlijk bijna 0. Dat soort zaken gebeurt ieder jaar weleens, en is nog nooit wat geweest. En zo makkelijk zullen ze het echt niet voor ons gaan maken! |
|
|
| 02/27/2014 3:36 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | Jan-Willem heeft deze aflevering 2250 euro binnengebracht. Niet echt Molachtig |
|
|
| 02/27/2014 3:44 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Originally Posted by Joost Waalboer: Jan-Willem heeft deze aflevering 2250 euro binnengebracht. Niet echt Molachtig
Klopt, daar heb ik ook twijfels over, maar zal er een spel aankomen waarbij ze alle geld kunnen verliezen. Als dat zo is dan zou hij het misschien goed doen om zo toch minder verdacht te zijn. Maar dat is dan even afwachten. Anders heb ik ook hele grote twijfels. |
|
|
| 02/28/2014 2:07 am |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 16
 OFFLINE | Originally Posted by Mirjam Boegborn-Onstwedder:
Originally Posted by Joost Waalboer: Jan-Willem heeft deze aflevering 2250 euro binnengebracht. Niet echt Molachtig
Klopt, daar heb ik ook twijfels over, maar zal er een spel aankomen waarbij ze alle geld kunnen verliezen. Als dat zo is dan zou hij het misschien goed doen om zo toch minder verdacht te zijn. Maar dat is dan even afwachten. Anders heb ik ook hele grote twijfels.
Ja een Mol die 2000 euro gemakkelijk UIT de pot kan houden door gewoon een random windmolen te kiezen uit de 15 die ze te kiezen hadden blijft toch een rare mol...ik stap uit denk ik mijn Jan Willem tunnel waar ik vanaf aflevering 1 op zat...al moeten we idd afwachten of er geld uit de pot gespeeld wordt ... |
|
|
| 02/28/2014 6:36 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Voor de mensen die nog op Jan-Willem zitten ik heb even wat aanwijzingen voor jullie op een rij.
- Hij heeft sinds de aflevering van gisteren nooit geld verdiend
- Hij komt bij aflevering 1 bij de opdracht dat ze over de markt moest zoeken naar een winkel met Maurice (volgens mij voor bruiloft dingen) waar ze nooit na gezocht hebben in het woordenboek wat het in Chinees betekende. Hij kwam daar net op tijd aan (want als hij dan nog te laat komt wel heel veel opvalt) en tijdens het zoeken van de kamer waar Daphne & Aaf zitten kwam zijn nooit groep nooit aan.
- Hij heeft tijdens het zoeken op het dak met Daphne, meer naar jokers enzo gezocht dan de opdracht te laten lukken en hij stoorde steeds met de porto Owen om hulp en daar ging een beetje tijd af bij Tygo en Freek van de opdracht
En hij heeft nog zoveel meer dingen gedaan maar nu even wat verborgen aanwijzingen.
- Bij aflevering 1 bij de executies, bij de eerste executie kreeg er 5 mensen het scherm te zien en Daphne kreeg een rood scherm, bij de 2e executie kreeg eerst Daphne haar scherm te zien en toen nog 3 mensen die niet geweest waren. Maar er zijn toch 10 mensen ipv 9. Kijk eens goed na Jan-Willem is tijdens deze executie helemaal niet geweest en Art zij na ... en we beginnen nu met de rest. Wijst hij hier zo met zijn woorden aan dat de mol (Jan-Willem) zoiezo doorgaat en dat de rest gewoon kandidaten zijn. Kijk is zelf maar een keer na, want je ziet het duidelijk. En hij beantwoord twee keer in aflevering 1 en duidelijk in beeld de vraag wie is de mol? En bij aflevering 2 kreeg hij wel eerst zijn scherm te zien.
- En het getal 7 komt ook vaak voor of je telt het samen op als 7. Zoals 2+5 3+4. En hij is als enigste in 1977 geboren.
- Je hoort steeds foto geklik, toevallig dezelfde geklik als bij de roodshow als ze het over wie is de mol hebben. En Jan-Willem presenteert het
- En de laatste aflevering van dit jaar is op 20 maart en dan is het de verjaardag van Jan-Willem
Ik denk zelf nu dat hij het niet is, omdat hij gisteren in de aflevering zoveel geld binnen haalt en dat doe je als mol niet. Of er moet nog een opdracht komen dat er geld uit de pot kan gaan! |
|
|
| 02/28/2014 7:27 am |
 Junior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 10
 OFFLINE | Wat ik me afvroeg is: jan-willem heeft niets over zijn filmpje gedeeld met de andere kandidaten toch? |
................ Vorig jaar het hele seizoen goed gezeten, zelfs bij de laatste 5 voor een reis met de eerste aflevering mee. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat!
|