| 02/06/2014 3:08 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/30/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Wow die laatste is echt goed!!! 5 op rij kan betekenen dat 5 mensen zonnebrillen op hadden en jan-willem niet op een gegeven moment. Dit zou ook logisch zijn want een Mol heeft helemaal geen zonnebril nodig: hij leeft namelijk in het donker!!!! Ook ging Jan-Willem zijn mol er 5 keer op rij uit! Hij heeft in deze opdracht meteen de vrijstellingen gepakt en dus gezorgd dat er geen 1250 euro in de pot kwam. De vrijstelling kon hij makkelijk aan tycho geven omdat hij hem niet nodig heeft en hij dan minder verdacht bij tycho is. Tycho is het gehele seizoen degene die het meeste geld binnen brengt. Als je terugkijkt zie je dat hij in bijna iedere opdracht veel binnenbracht. Jan-Willem wil hem er dus uit hebben, zodat er minder wordt verdiend. Iedere aflevering weer voorspel ik de executie, omdat Jan-Willem op de afvaller zit en telkens weer gaat er iets mis in het groepje van Jan-Willem. |
|
|
| 02/06/2014 3:17 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 16
 OFFLINE | Jan Willem pakte de jokerenveloppe waardoor hij in de processie onopgemerkt kon blijven = geen geld
Jan Willem zit in de auto waar iets raars mee gebeurt
Jan Willem kan lekker makkelijk antwoorden op de vragen want hij zat toch op Jennifer die er uit ligt...
Jan Willem zit voor de 5e keer op rij te stemmen op de afvaller
En dan nog alles wat uit de vorige afleveringen genoemd is en hier boven iver de zonnebrillen! |
|
|
| 02/07/2014 2:51 am |
 NEWBIE

Registratie: 02/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Heeft iemand ook al opgemerkt dat tijdens de intro de zwarte vrijstelling met "de mol" erop wordt getoont? Direct hierna zie je Jan-Willem verschijnen. |
|
|
| 02/07/2014 4:11 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/23/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Ziet niemand dat die lucht/wolken foto een nep foto is .is een en dezelfde wolk maar dan gespiegeld.weet niet wat ik er verdre mee moet zou inderdaad JW als DJ kunnen zijn |
|
|
| 02/07/2014 4:55 am |
 NEWBIE

OFFLINE | De titel van de aflevering wijst wel heel erg naar hem... |
|
|
| 02/07/2014 7:48 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Alle hiervoor gegeven aanwijzingen...allemaal waar en allemaal erg plausibel, maar..... wat mij betreft net iets te alemaal.....
Ik kan me niet voorstellen dat de programmamakers (en de mol zelf) ons het allemaal zó op een presenteerblaadje geven.... er zijn gewoonweg teveel zaken die open en bloot naar Jan Willem wijzen. Ik denk dan ook dat het een aantal afleidingsmanoeuvres zijn van de regie om de werkelijke mol in de luwte te houden en dat we meer op subtielere hints moeten letten.... Ik bedoel 5 op een rij... het t-shirt, de kapotte wagen... much too obvious allemaal als je het mij vraagt. Ik kan er uiteraard helemaal naast zitten, maar ik verdenk JW juist niet, omdat ik voel dat het er allemaal te dik bovenop ligt.... en nu maar hopen dat ik niet compleet voor schut ga als het hem wel is :-)
|
|
|
| 02/07/2014 7:50 am |
 Junior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 11
 OFFLINE | Jw is in mijn ogen sinds afl 3 al verdacht, maar heb hem nooit als hoofdverdachte voor de mol aangezien, maar dat is nu toch wel echt veranderd.
-Jan Willem staat ook als 5de in de rij op de groepsfoto van deze aflevering. (5 op een rij titel afl 6). Dit kan eventueel ook nog slaan op het totaal aantal jokers die hij in bezit heeft nadat hij er een weg heeft gegeven aan Tygo.
-Jan Willem antwoordde bij de laatste opdracht wie hij als mol ziet met: 'Jennifer' Wat tevens de titel is van afl 4
-Als je afl 5 pauzeert rond 13:37, zie je dat de boeddha achter Jan Willem schuin naar beneden op JW neerkijkt. ('Heilge aanwijzing' titel afl 5
-Jan Willem werkt bij de radio en staat dus niet graag in de schijnwerpers
-Jan Willem maakte een wel heel opvallende schijnbeweging met de lantaarn, namelijk het spellen van MOL. Dezelfde 'schijnbeweging' is de titel van de eerste aflevering.
-Jan Willem vind nutteloos speelgoedpistooltje op het dak van de verlaten tv-studio wat een totaal overbodig shot is, maar is daarmee wel 'vindingrijk' <<titel afl 2
Kortom, ik zit in de JW tunnel en ben bang dat ik daar niet uitkom voordat JW eruitvliegt xD |
|
|
| 02/07/2014 8:20 am |
 NEWBIE

OFFLINE | Wat mij opviel is dat JW in de optocht eerst aan de kant van alle 4 de kandidaten staat te duwen ( 10:30 en 12:25 ), en als hij voorbij de medekandidaten loopt vervolgens aan de andere kant staat te duwen? ( 13:00 / 13:36).
Conclusie: Hij moest niet gespot worden --> Alle spotters stonden aan de rechterkant van de weg --> Dit wist hij, dus hij is naar de linkerkant gegaan en niet door iedereen gespot --> Geen 1250 in de pot.
Slim JW.. |
|
|
| 02/08/2014 5:09 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Janneke Schelling: Jan Willem pakte de jokerenveloppe waardoor hij in de processie onopgemerkt kon blijven = geen geld
Jan Willem zit in de auto waar iets raars mee gebeurt
Jan Willem kan lekker makkelijk antwoorden op de vragen want hij zat toch op Jennifer die er uit ligt...
Jan Willem zit voor de 5e keer op rij te stemmen op de afvaller
En dan nog alles wat uit de vorige afleveringen genoemd is en hier boven iver de zonnebrillen!
Okay, die auto is inderdaad vreemd, misschien wel zijn (eventueel) beste molactie van de aflevering.
Dat antwoord klopt gedeeltelijk. Hij kon inderdaad Jennifer makkelijk antwoorden, maar... zijn andere antwoord was toch fout?
5 keer op rij de afvaller als mol hebben. Vreemd, maar niet onmogelijk. Wat mij betreft legt hij het ook er veel te dik op, dat hij daardoor weleens de mol zou kunnen zijn. Daarbij: dan zou hij volgens mij alleen maar telkens als allerlaatste de test kunnen maken, anders kan hij toch nog niet weten wie de afvaller is?
Met dat eerste ben ik hem juist een stuk minder gaan verdenken. Immers, is het voor een mol juist niet interessanter om langs de kant van de weg te gaan staan? De mol weet echt wel wie waar staat in de processie. Hoe makkelijk is het dan om op die momenten de ander even af te leiden? Juist in de processie heb je totaal geen invloed op het al dan niet binnenhalen van het geld. Okay, je kan je proberen te verstoppen, maar meer dan dat kan je echt niet doen. Nee, bij deze opdracht was dat zeker niet de slimste plek om te staan als mol. |
|
|
| 02/09/2014 2:05 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | |
|
|
| 02/09/2014 10:18 am |
 NEWBIE

Registratie: 02/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | De titel van aflevering 6 is ''5 op een rij'', heeft Jan-Willem niet al 5 afleveringen op rij de afvaller als mol? |
|
|
| 02/10/2014 2:58 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Is het jullie opgevallen dat op het moment dat Jan Willem een filmpje te zien krijgt over de toekomst, dat hij daarvoor niet (niet in beeld in ieder geval) met Art heeft gepraat voor hij het kerkje in mocht. Bij alle andere gebeurt dit wel. |
|
|
| 02/10/2014 7:41 am |
 NEWBIE

Registratie: 02/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Jan-Willem is op zeker de Mol!
Het stond ondersteboven op zijn t-shirt toen hij een joker aan Tygo gaf! |
|
|
| 02/10/2014 7:48 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Carla Schreuder: Jan-Willem is op zeker de Mol!
Het stond ondersteboven op zijn t-shirt toen hij een joker aan Tygo gaf!
Zie foto hierboven.
Daar is geen O te zien! |
|
|