| 01/03/2014 5:38 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Originally Posted by Victor Koster: Volgens mij is Jan-willem de mol.
In de opdracht met de lampen schrijft hij met zijn lamp duidelijk MOL in de lucht. Hij schijnt eerst, kijkt vervolgens of de lamp het wel doet, schijnt weer, kijkt weer of de lamp het wel doet en schijnt vervolgens weer (dit is de letter M). Vervolgens draait hij rondjes met de zaklamp (de letter O). Als laatste maakt schijnt hij op en neer van boven naar beneden (dit is de letter L). Hij schrijft dus MOL in de lucht.
In de opdracht staat ook dat de kandidaten zich kenbaar moeten maken. Jan - willem heeft dat bij deze gedaan. Hij heeft laten zien dat hij de mol is.
Voor degene die dit alles wil terugkijken; minuut 38;50 van de eerste aflevering! Nadat je het hebt gezien is het echt overduidelijk dat hij MOL schrijft.
Bovendien past hij inderdaad ook als enige in het plaatje dat hij niet in de spotlight staat. Zou het zo obvious zijn dit jaar?
Op 42:33 is het nog duidelijker te zien dat iemand MOL in spiegelbeeld schrijft. Het is een mannenhand met een ring die een zaklamp met wit licht vasthoudt. Dat kan alleen Jan-Willem zijn. Even later zegt Jan-Willem dat hij zich kenbaar heeft gemaakt.
Een andere hint kan zijn dat je tijdens de introfilmpjes, vlak voor het filmpje van Jan-Willem het teken van de mol ziet.
Ook 3425 kan een verwijzing zijn naar de radiostations waar Jan-Willem voor heeft gewerkt. |
|
|
| 01/04/2014 3:38 am |
 Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 25
In de opdracht met de lampen schrijft hij met zijn lamp duidelijk MOL in de lucht. Hij schijnt eerst, kijkt vervolgens of de lamp het wel doet, schijnt weer, kijkt weer of de lamp het wel doet en schijnt vervolgens weer (dit is de letter M). Vervolgens draait hij rondjes met de zaklamp (de letter O). Als laatste maakt schijnt hij op en neer van boven naar beneden (dit is de letter L). Hij schrijft dus MOL in de lucht.
In de opdracht staat ook dat de kandidaten zich kenbaar moeten maken. Jan - willem heeft dat bij deze gedaan. Hij heeft laten zien dat hij de mol is.
Voor degene die dit alles wil terugkijken; minuut 38;50 van de eerste aflevering! Nadat je het hebt gezien is het echt overduidelijk dat hij MOL schrijft.
Bovendien past hij inderdaad ook als enige in het plaatje dat hij niet in de spotlight staat. Zou het zo obvious zijn dit jaar?
Is natuurlijk leuk gevonden( kijk het zo wel even na) maar ook Daphne maakt mogelijk een hint. I ' M Back I M B = Ik Mol Terug!! zie verdere uitleg Daphne forum. |
|
|
| 01/04/2014 3:58 am |
 Senior Member

Nou victor ik weet niet wat jij gedronken hebt, maar daar haal ik echt geen M O of L van mol uit hoor. Tis natuurlijk wel goed mogelijk dat met "schijnBeweging"Schijn en beweeg bedoelt word, het bewegen en schijnen met een licht. Dus niet letterlijk Schijnbeweging.
Molrice Jan willen en Maurice waren samen in een opdracht. Zou het zo maar kunnen zijn dat Jan Willem dit gezegd heeft Molrice combi van de Mol(jan.w) en Maurice = en tevens is rice , rijst in het engels haha.
|
|
|
| 01/04/2014 4:09 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
Tis natuurlijk wel goed mogelijk dat met "schijnBeweging"Schijn en beweeg bedoelt word, het bewegen en schijnen met een licht. Dus niet letterlijk Schijnbeweging.
Heuu.. da's ook een goeie |
|
|
| 01/04/2014 5:14 am |
 Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Mandy de Jong:
Originally Posted by EDDIE: Volgens mij is Jan-willem de mol.
Tis natuurlijk wel goed mogelijk dat met "schijnBeweging"Schijn en beweeg bedoelt word, het bewegen en schijnen met een licht. Dus niet letterlijk Schijnbeweging.
Heuu.. da's ook een goeie
Hallo das mijn quote en niet die van Victor |
|
|
| 01/04/2014 8:02 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by E Eddie Gomis:
Originally Posted by Mandy de Jong:
Originally Posted by EDDIE: Volgens mij is Jan-willem de mol.
Heuu.. da's ook een goeie
Hallo das mijn quote en niet die van Victor
Het lijkt me idd logisch dat ze schijn en beweging bedoelen. De meeste titels van voorgaande jaren hadden ook iets dubbelzinnigs.
@Eddie, resultaten zijn belangrijker dan credits..... |
|
|
| 01/04/2014 12:51 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Een topic over alleen mogelijke muziek gerelateerde aanwijzingen is kennelijk niet toegestaan. Dan maar hieronder. In de Roodshow gaf Jan Willem met enige regelmaat obscure muzikale aanwijzingen mbt de mol. Misschien doet hij als de mol hetzelfde. Twee mogelijke aanwijzingen:
- het t-shirt No Guts no Glory; een album van Molly Hatchet uit 1983
- het t-shirt Choose Love (17e minuut) - een nummer van Rita Redshoes
Misschien een poging om de kijker op het verkeerde been te zetten, misschien ook niet. Benieuwd of anderen andere muziek gerelateerde aanwijzingen kunnen ontdekken. |
|
|
| 01/04/2014 1:04 pm |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Originally Posted by G.D. Hoekstra: In de Roodshow gaf Jan Willem met enige regelmaat muzikale aanwijzingen mbt de mol. Misschien doet hij als mol hetzelfde. Een mogelijke aanwijzing:
het t-shirt No Guts no Glory; een album van Molly Hatchet uit 1983
Misschien een poging om de kijker op het verkeerde been te zetten, misschien ook niet. Benieuwd of anderen andere muziek gerelateerde aanwijzingen kunnen ontdekken.
@ G.D Hoekstra. De topic was wel toegestaan, maar stond op de verkeerde plek, maar kon hem door technische problemen niet eerder verplaatsen. Vandaar alsnog. |
................
|
| 01/05/2014 8:20 am |
 Junior Member

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 20
 OFFLINE | Originally Posted by E Eddie Gomis:
Originally Posted by Charissa van Duijn: De code was 3425, de eerste twee en de laatste twee samen optellen en je krijgt 77. 1977 is het geboortejaar van Jan-Willem
3425 je kunt het optellen en dan heb je idd 77 maar das misschien wel een schijnbeweging want 7+7 = 14 en dit is het 14de seizoen. En zo kun je nog wel even doorgaan HAHAHAHA
Zou wel heel simpel gedacht zijn!? De mol houdt er niet van in de schijnwerpers te staan! Op 1 na staan ze allemaal wel eens in de schijnwerper. Behalve Jan -Willem daarom presenteert hij ook een radio-programma !!! de HINT of een tactische AAFleiding!?

Alle letters hebben dezelfde grootte en lettertype, alleen bij het woord schijnwerpers wijken de letter schijn af. Zou het kunnen zijn dat hier ook een hint in zit??? |
................ Om geloofd te worden hoeft men slechts de waarheid ongelooflijk te maken.
|
| 01/05/2014 9:54 am |
 Senior Member

OFFLINE | Is dit Jan Willem
????  |
|
|
| 01/05/2014 10:01 am |
 Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Menno Van de Veen: Jan Willem is momenteel mijn mol, maar duidelijk is het nog zeker niet.....
- Het T-shirt van Jan Willem leest 'No guts, no glory'. Als je al zolang (al dan niet zijdelings) betrokken bent bij
Goed gevonden. Maar het gaat hier om een auto die stil staat en kan dus zomaar zijn dat ze dat nummerbord later met photoshop oid hebben aangepast!? Want ook is Henry V te koppelen aan Jennifer. |
|
|
| 01/08/2014 5:32 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/08/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | |
|
|
| 01/08/2014 5:47 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Dat zegt allemaal niks. In het verleden zijn er al vaker zulke zogenaamde 'fouten' geweest waarmee volgens sommigen onherroepelijk vast zou staan dat iemand de mol zou zijn. En tot op heden hebben die 'fouten' er nauwelijks toe geleid dat we de juiste mol hadden.
Trouwens, heb je ook naar de anderen gekeken hoe het daar stond? Ik zie in het plaatje namelijk niet direct iets waarmee Jan Willem de mol zou moeten zijn. Oftewel: wat probeer je ons met die foto duidelijk te maken? |
|
|