| 10/10/2013 6:05 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Heb je een vraag aan de Mollerators? Stel em hieronder! |
................
|
| 01/02/2014 2:12 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | |
|
|
| 01/02/2014 2:14 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Originally Posted by Mollerators: Heb je een vraag aan de Mollerators? Stel em hieronder!
kan ik op de computer met een tweede scherm mee spelen? groet Anne |
|
|
| 01/02/2014 2:20 pm |
 Moderator Forum Addict

OFFLINE | Nee dit jaar niet, je kan wel via de wie is de mol app spelen. |
................
|
| 01/03/2014 3:06 am |
 Moderator Forum Addict

OFFLINE | Hoi Remmie
Ik betreur je teleurstelling en dat je afhaakt. We snappen je frustratie over het niet anoniem kunnen posten op dit forum.
Dit kan echter wel, zie het daarvoor aangemaakt topic"hoe kan ik anoniem posten op dit forum"
Jammer dat je er zo over denkt, maar ik begrijp het wel.
Verder is het zo dat we pas sinds afgelopen maandag met het forum in de lucht zijn en er zijn nog een aantal punten die moeten worden bijgeschaafd. Zoals de punten die jij noemde voor het plaatsen van berichten.
Het feit dat je een Newbie bent dat kan niet anders, we hebben een totaal nieuw forum. Ik ben al jaren Mollertator en ook een Newbie.
Wij allemaal moeten wennen en kunnen wel wat feedback gebruiken en we nemen onze Wie is de mol fans zeer serieus.
we hopen je snel weer te zien
Groet Pisas.
(De bovenstaande reactie is een reactie op een reeds verwijderd bericht) |
................
|
| 01/03/2014 3:47 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | ik wil kijken of het mij nu inderdaad lukt om anoniem te plaatsen |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/03/2014 4:07 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Ik heb een vraag over de Iphone app.
Gisteren heb ik deze geïnstalleerd en heb hierbij per ongeluk aangegeven dat de app geen toegang mocht hebben tot mijn fb gegevens. Nu kan ik dit blijkbaar niet meer herstellen, want ik krijg nu elke keer de melding: Aanmelden met facebook mislukt, gelieve opnieuw te proberen.
De app heb ik inmiddels ook al een aantal keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niet.
Wat kan ik hieraan doen?
Groeten Frank |
|
|
| 01/03/2014 4:17 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Originally Posted by Frank Wiersema: Ik heb een vraag over de Iphone app.
Gisteren heb ik deze geïnstalleerd en heb hierbij per ongeluk aangegeven dat de app geen toegang mocht hebben tot mijn fb gegevens. Nu kan ik dit blijkbaar niet meer herstellen, want ik krijg nu elke keer de melding: Aanmelden met facebook mislukt, gelieve opnieuw te proberen.
De app heb ik inmiddels ook al een aantal keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niet.
Wat kan ik hieraan doen?
Groeten Frank
Ga naar de algemene instellingen van je iPhone en scroll naar beneden totdat je Facebook ziet, tap daar op. In het vervolgscherm zoek je de WIDM-app op en zorg je ervoor dat het schakelaartje op groen staat. Als het goed is, moet het dan weer normaal functioneren. |
|
|
| 01/03/2014 4:43 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Originally Posted by Tristan:
Originally Posted by Frank Wiersema: Ik heb een vraag over de Iphone app.
Wat kan ik hieraan doen?
Groeten Frank
Ga naar de algemene instellingen van je iPhone en scroll naar beneden totdat je Facebook ziet, tap daar op. In het vervolgscherm zoek je de WIDM-app op en zorg je ervoor dat het schakelaartje op groen staat. Als het goed is, moet het dan weer normaal functioneren.
Hij doet het inderdaad, dank je!! |
|
|
| 01/03/2014 6:37 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Hoi allen
Ik denk dat het gelukt is.
Weet een mollerator toevallig of ik ergens een lijst van alle berichten kan vinden die ik nog niet gelezen heb??
OT: Het is toch gek dat er "Onderwerpen" staat, ipv "Plaatsen"  |
|
|
| 01/03/2014 8:21 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Kan een mollerator mijn eerste post in het Aflevering 1, opdracht 1 ( 1 - 2 ) forum verwijderen.
Die van mijn anonieme account mag je laten staan, de andere mag weg. |
|
|
| 01/03/2014 8:27 am |
 Moderator Forum Addict

OFFLINE | Remmie ik zal de post verwijderen.
- Om een topic te volgen kan je in de eerste post klikken op "abonneren."
- Er is bovenin het forum een knop "Laatste discussies". Hier zie je de laatste activiteiten op het forum.
- De vertaling van "Onderwerpen" zijn we mee bezig. |
................
|
| 01/03/2014 9:09 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | ik moet even kijken of het mij lukt om ook op deze manier mee te doen |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/03/2014 10:57 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Ik ben ingelogd via facebook maar kan mijn verdenking niet delen met facebook kon nu wel iemand aan geven.
tevens is de site en het forum erg traag is dit omdat er nog kinderziektes in zitten of komt dit door andere dingen.
Tevens duurde dit bericht posten ook erg lang ik hoop dat dit nog verbeterd.
Ik zit met IE op het forum is het met een andere browser sneller of niet. |
|
|
| 01/03/2014 1:38 pm |
 Moderator Forum Addict

OFFLINE | Andy, dat maakt geen verschil. De problemen zijn ontstaan door het overweldigende succes van het programma. Een paar jaar gelden besloot de AVRO ook een nieuw forum te ontwikkelen en daar ontstonden dezelfde problemen als gisteravond. Voor ons mollerators was het ook geen werken gisteren. Ik heb begrepen dat de admins van de AVRO druk bezig zijn om alle problemen te gaan oplossen. Heb dus geduld. |
................
|