Pagina 11 / 16 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Stel je vraag!
02/05/2014 10:36 am

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Emile, heb je dan je account verwijderd en opnieuw aangemaakt? dat heb ik nog niet gelezen
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
02/05/2014 12:00 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Pisas:
Emile, heb je dan je account verwijderd en opnieuw aangemaakt? dat heb ik nog niet gelezen

Avro-account of Facebook-account? Dacht dat je internetverbinding bedoelde.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
02/05/2014 12:18 pm

Forum Addict

Je Avro -account is niet meer van toepassing, maar of je je Facebookaccount kunt verwijderen en opnieuw plaatsen
Maar ik vraag me af of dit wel zo handig is.
................

citeren   
02/05/2014 2:10 pm

Forum Expert

Je Avro -account is niet meer van toepassing, maar of je je Facebookaccount kunt verwijderen en opnieuw plaatsen
Maar ik vraag me af of dit wel zo handig is.

Dan ben ik al mijn "vriendjes" kwijt. En mijn plek in diverse groepen. Dus dat is geen optie.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
02/05/2014 2:19 pm

Forum Addict

Nee is geen optie, wel kan je nog even je instellingen van je account nagaan misschien.
Of je maakt een pagina aan op je Facebook account en daarmee kan je op het forum .
( doe ik ook, werkt prima) wie weet is er geen probleem meer.
................

citeren   
02/05/2014 2:22 pm

Forum Fanatic

Onderwerpen: 0
Emile, als je niet ingelogd bent, welke molpagina dan ook, kun je dan wel overal alles zien?
Is het dan wel normaal?
citeren   
02/05/2014 3:22 pm

Forum Expert

Originally Posted by Marjanne Mol:
Emile, als je niet ingelogd bent, welke molpagina dan ook, kun je dan wel overal alles zien?
Is het dan wel normaal?

Bedoel je of ik het probleem ook heb als ik niet ben ingelogd op Facebook? Of bedoel je of ik, als ik ben ingelogd op Facebook, ik op andere sites ook problemen heb?

1. Ingelogd zijn op Facebook is niet van invloed. Heb op het werk of bij familie ook problemen als ik niet ben ingelogd op Facebook. Want daar heb ik op het werk bijv. toch geen tijd voor. Daarbij: voor widm.nl en wieisdemol.com hoef je niet in te loggen met een Facebook-account.

2. Heb op sites die niet over Wie is de mol gaan geen enkel probleem. Ongeacht of ik ingelogd ben op Facebook of niet.

Het is zelfs zo erg dat anderen, op dezelfde computer, GÉÉN enkel probleem hebben als ze MIJN account gebruiken. Daarmee bedoel ik: als ik al ben ingelogd (of onder Facebook) of gewoon op het systeem van het werk of de school, maar ik ga even naar het toilet, dan kunnen zij probleemloos over de verschillende sites gaan. En zelfs berichten plaatsen (dan heb ik de tekst klaar gezet in Word). Als ik het dan probeer dan loopt het 9 van de 10x vast en blijft het zelfs hangen. Dat duurt soms een minuut, soms meer dan een uur. Regelmatig is het dan zelfs zo erg dat ik mijn computer helemaal niet kan gebruiken en niet eens kan uitzetten door de aan-/uitknop in te drukken.

Werkelijk, ik heb geen idee hoe dát allemaal kan.
................

citeren   
02/05/2014 3:55 pm

Forum Addict

Emile, WIDM. nl en wieisdemol.com zijn geen sites van de Avro en staan los van ons.
................

citeren   
02/06/2014 3:24 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Claudia Kemperman:
Ik heb een probleem. Elke keer als ik een bericht van mij wil aanpassen die op het forum al staat en gelijk na het plaatsen. Heb ik het aan gepast, maar dan plaats ik het bericht twee keer. Hoe kan dat en kan het misschien opgelost worden?

Dat is wel vreemd ja, ik denk dat er een storing ergens in de site zit. We kijken het nog even aan ,maar ik plaatst we een opmerking hierover op de Molerators pagina.

Oke dankje Pisas. Hopelijk kan het snel opgelost worden!

Heb je nog problemen met het aanpassen van berichten Claudia?
Mogelijk zat er weer ergen eens storing in de website.

Oke ik heb er niet meer last van dankje wel
Ik heb nu een andere vraag: Ik heb gisteren op mijn verjaardag een Ipad gekregen en ik wilde gisteren reageren op dit bericht, maar het aanmelden via facebook lukte niet op mijn Ipad. Ik moest eerst aanmelden via facebook op deze forum op mijn Ipad voor dat ik een bericht kan plaatsen. Snap je/jullie wat ik bedoel en hoe kan ik dit oplossen? Ik probeer vandaag ook nog even iets uit!
citeren   
02/06/2014 3:36 am

Forum Addict

Hoi Claudia je kan via je IPad het beste via je browser Safari naar het forum gaan.
Daar type je het web adres in van de pagina en dan kan je inloggen.
Maak ook een bladwijzer aan, dan kan je de pagina makkelijker terugvinden.
Als je op FB via je app bent ingelogd, kan je via de browser ook op het forum.

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag trouwens en succes!
................

citeren   
02/06/2014 5:30 am

Forum Fanatic

Hoi Claudia je kan via je IPad het beste via je browser Safari naar het forum gaan.
Daar type je het web adres in van de pagina en dan kan je inloggen.
Maak ook een bladwijzer aan, dan kan je de pagina makkelijker terugvinden.
Als je op FB via je app bent ingelogd, kan je via de browser ook op het forum.

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag trouwens en succes!

Dankje wel Pisas. Ehm ik heb het geprobeerd, maar als ik een bericht wil plaatsen of op dit bericht wil reageren gaat het mis.
Want ze zeggen je moet inloggen op facebook eerst, dat heb ik allemaal gedaan en gevolgd maar toch kan ik niet inloggen. Hoe kan dat?
citeren   
02/06/2014 5:52 am

Forum Addict

Als je ingelogd bent dan ga je naar je driehoekje rechts op de pagina en kies je voor je FB pagina die je wilt gebruiken.

Ik moet erbij zeggen dat berichten plaatsen via mijn IPad nu ook moeilijk gaat. Ik ben  nu blind aan het typen en zie mijn bericht niet ! Ligt niet aan jou dus.
................

citeren   
02/06/2014 6:27 am

Forum Fanatic

Als je ingelogd bent dan ga je naar je driehoekje rechts op de pagina en kies je voor je FB pagina die je wilt gebruiken.

Ik moet erbij zeggen dat berichten plaatsen via mijn IPad nu ook moeilijk gaat. Ik ben  nu blind aan het typen en zie mijn bericht niet ! Ligt niet aan jou dus.

Ik doe alles wat je zegt en wil op dit bericht beantwoorden en heb een bericht getypt en dan staat er je moet eerst inloggen op fb, maar dat had ik al gedaan en druk ik op de knop waar het staat, gebeurd er niks. Maar dankje voor de hulp ik vraag later wel iemand van thuis als ze misschien kunnen oplossen en anders doe ik het wel gewoon via mijn laptop!
citeren   
02/06/2014 9:07 am

Forum Addict

Zoek de FB pagina op van wie is de mol. Via Safari en ga daar naar het forum. Als het goed is kan je dan op het forum.
................

citeren   
02/06/2014 10:30 am

Forum Expert

Emile, WIDM. nl en wieisdemol.com zijn geen sites van de Avro en staan los van ons.

Dat weet ik. Noemde ze alleen maar om aan te geven dat ik op sites die over Wie is de mol gaan problemen heb. Maar op sites over sport, politiek, muziek etc. niet.
................

citeren   
Pagina 11 / 16 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview