| 02/02/2014 7:54 am |
 NEWBIE

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Waarom kan ik de test niet doen, en kan ik ook alle vorige afleveringen niet terug kijken?
Ook kan ik de mol boekjes niet openen.
Alle vlakken zijn een soort van blauw gekleurd. Wie kan me helpen ?? |
|
|
| 02/02/2014 11:55 am |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Pisas: Ik weet het Emile, het lijkt erop dat het probleem zich alleen bij jou voordoet.
Misschien moet je het iets verder zoeken, in je internetverbinding of zo.
Je kan het al testen als je op andere websites ook problemen hebt.
Ik snap het ook niet.
Zo lang het niet met Wie is de mol? te maken heeft geen probleem! Het probleem doet zich ook niet alleen bij mij thuis voor maar ook op school of op mijn werk. (Af en toe even gluren.) En ook bij familie op hun verschillende media (tablet, laptop).
Dat is wel vreemd. Maar snappen doe ik het nog steeds niet :-) maar ik ga nog eens na of de Admins al wat meer weten. |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 02/02/2014 11:57 am |
 Forum Addict

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Ik heb een probleem. Elke keer als ik een bericht van mij wil aanpassen die op het forum al staat en gelijk na het plaatsen. Heb ik het aan gepast, maar dan plaats ik het bericht twee keer. Hoe kan dat en kan het misschien opgelost worden?
Dat is wel vreemd ja, ik denk dat er een storing ergens in de site zit. We kijken het nog even aan ,maar ik plaatst we een opmerking hierover op de Molerators pagina. |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 02/02/2014 12:08 pm |
 Forum Addict

OFFLINE | Originally Posted by Marisca Van Den Broek van Lammeren: Waarom kan ik de test niet doen, en kan ik ook alle vorige afleveringen niet terug kijken?
Alle vlakken zijn een soort van blauw gekleurd. Wie kan me helpen ??
Ik heb het even gemeld, en het ook even zelf nagekeken, het forum laadt heel traag. En opent de afleveringen niet .
Wellicht zijn we al met de update bezig.
Wordt vervolgt. |
|
| 02/02/2014 12:12 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ik heb daar geen problemen mee Pisas, alles laadt supersnel, gelukkig. |
|
|
| 02/02/2014 12:21 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Pisas:
Originally Posted by Claudia Kemperman: Ik heb een probleem. Elke keer als ik een bericht van mij wil aanpassen die op het forum al staat en gelijk na het plaatsen. Heb ik het aan gepast, maar dan plaats ik het bericht twee keer. Hoe kan dat en kan het misschien opgelost worden?
Dat is wel vreemd ja, ik denk dat er een storing ergens in de site zit. We kijken het nog even aan ,maar ik plaatst we een opmerking hierover op de Molerators pagina.
Oke dankje Pisas. Hopelijk kan het snel opgelost worden! |
|
|
| 02/03/2014 1:48 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Pisas: Ik weet het Emile, het lijkt erop dat het probleem zich alleen bij jou voordoet.
Misschien moet je het iets verder zoeken, in je internetverbinding of zo.
Je kan het al testen als je op andere websites ook problemen hebt.
Ik snap het ook niet.
Zo lang het niet met Wie is de mol? te maken heeft geen probleem! Het probleem doet zich ook niet alleen bij mij thuis voor maar ook op school of op mijn werk. (Af en toe even gluren.) En ook bij familie op hun verschillende media (tablet, laptop).
Dat is wel vreemd. Maar snappen doe ik het nog steeds niet :-) maar ik ga nog eens na of de Admins al wat meer weten.
Ik wacht het af. * kitten eyes * |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/04/2014 10:44 am |
 Forum Addict

OFFLINE | Emile, ik ga kijken of ik je een PB via Fabebook kan sturen. |
|
| 02/04/2014 12:48 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Pisas: Emile, ik ga kijken of ik je een PB via Fabebook kan sturen.
En? Gelukt? Ik heb niets ontvangen. Zou me verbazen als 't lukt want volgens mij kunnen alleen vrienden me een bericht sturen. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 02/04/2014 1:49 pm |
 Forum Addict

OFFLINE | Het bericht is niet gelukt, maar wat ik wilde zeggen is dat we dachten dat je problemen met de website van Wie is de Mol, misschien iets met de ban te maken kan hebben, die je in een duister verleden eens hebt gehad. En dat kan te maken hebben met je IP adres. |
|
| 02/04/2014 2:10 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Pisas: Het bericht is niet gelukt, maar wat ik wilde zeggen is dat we dachten dat je problemen met de website van Wie is de Mol, misschien iets met de ban te maken kan hebben, die je in een duister verleden eens hebt gehad. En dat kan te maken hebben met je IP adres.
Maar, die ban was niet voor deze site. Dat is voor een andere site (wieisdemol.com). Die ban geldt overigens nog steeds.
Ik heb problemen met de officiële site, met widm.nl, met wiesidemol.com, met molloot.nl enz. Heb, afgezien van .com, wel toegang maar moet voortdurend opnieuw inloggen. En, zeker tijdens en vlak na uitzendingen, kan ik niet of nauwelijks gebruik maken van forums.
Daarbij: een ip-adres is gebonden aan 1 specifieke computer. Wat ik al diverse keren heb gezegd: ik heb het probleem op heel veel verschillende computers. |
|
| 02/05/2014 3:19 am |
 Forum Addict

OFFLINE | Ja dan rest mij nog maar een ding wat mogelijk de oorzaak is Emile, en je kan het
zelf oplossen( hoop ik) je account die je gebruikt afsluiten? En opnieuw aanmaken?
Je internet verbinding testen.
Wij weten niet meer wat anders de oorzaak kan zijn. |
|
| 02/05/2014 3:21 am |
 Forum Addict

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Pisas:
Originally Posted by Claudia Kemperman: Ik heb een probleem. Elke keer als ik een bericht van mij wil aanpassen die op het forum al staat en gelijk na het plaatsen. Heb ik het aan gepast, maar dan plaats ik het bericht twee keer. Hoe kan dat en kan het misschien opgelost worden?
Dat is wel vreemd ja, ik denk dat er een storing ergens in de site zit. We kijken het nog even aan ,maar ik plaatst we een opmerking hierover op de Molerators pagina.
Oke dankje Pisas. Hopelijk kan het snel opgelost worden!
Heb je nog problemen met het aanpassen van berichten Claudia?
Mogelijk zat er weer ergen eens storing in de website. |
|
| 02/05/2014 3:25 am |
 Forum Addict

Originally Posted by Marisca Van Den Broek van Lammeren: Waarom kan ik de test niet doen, en kan ik ook alle vorige afleveringen niet terug kijken?
Alle vlakken zijn een soort van blauw gekleurd. Wie kan me helpen ??
Ik heb het even gemeld, en het ook even zelf nagekeken, het forum laadt heel traag. En opent de afleveringen niet .
Wellicht zijn we al met de update bezig.
Wordt vervolgt.
Het vervolg: we denken dat het een tijdelijke storing is geweest. Hopelijk is alles nu oké en
kan je de afleveringen kijken Marisca. |
|
| 02/05/2014 10:05 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Pisas: Ja dan rest mij nog maar een ding wat mogelijk de oorzaak is Emile, en je kan het
zelf oplossen( hoop ik) je account die je gebruikt afsluiten? En opnieuw aanmaken?
Je internet verbinding testen.
Wij weten niet meer wat anders de oorzaak kan zijn.
Heb ik al geprobeerd (zoals aangegeven). Dit helpt niet. |
|