Pagina 2 / 16 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Stel je vraag!
01/04/2014 7:59 am

NEWBIE

Registratie: 01/04/2014
Onderwerpen: 0
Ik had geprobeerd om onder het kopje Freek een foto te plaatsen, dit is echter niet gelukt en nu wil ik de reactie graag verwijderen. Hoe doe ik dat?
citeren   
01/04/2014 11:48 am

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Ik ga voor je kijken. Ik denk dat een mollerator dit moet doen.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/04/2014 12:36 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014
Tis inderdaad jammer dat we niet onze eigen berichten kunnen verwijderen, maar dat was voorgaande jaren ook zo (dacht ik).

Je kunt overigens wel je tekst verwijderen en vervangen door "Mag verwijderd worden door Mollerator" of zoiets. Dan zal het ook wel goed komen.

Verder nog een vraagje: Hoe kan ik gemakkelijk een plaatje plaatsen??
Als ik op "insert image" klik, vraagt hij om een http URL, maar ik heb het plaatje gewoon op mijn pc staan. Hoe doe ik dit?
citeren   
01/04/2014 2:25 pm

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32

Originally Posted by Remmie93:

Verder nog een vraagje: Hoe kan ik gemakkelijk een plaatje plaatsen??
Als ik op "insert image" klik, vraagt hij om een http URL, maar ik heb het plaatje gewoon op mijn pc staan. Hoe doe ik dit?

Op dit forum kun je alleen "deeplinken". Als je een account hebt bij Photobucket, Mijn Album.nl of een soortgelijke uploadsite, kun je je foto daar uploaden en dan de link naar dit forum deeplinken.
................

citeren   
01/05/2014 8:39 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013
Even een vraagje van de ene mollerator aan de Avro: hoe krijg ik die reclame voor de Avrobode beneden aan de bladzijde weg? Ik kan niets antwoorden, ik kan niet reageren, ik kan mijn taken niet uitvoeren... Ik kan namelijk slechts enkele berichten per bladzijde zien; over de rest van de bladzijde staat een reclame voor de Avrobode en een aantal links...
citeren   
01/06/2014 3:01 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013
Bedankt, het lijkt nu opgelost!
citeren   
01/06/2014 12:26 pm

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Remmie93:
Kan een mollerator mijn eerste post in het Aflevering 1, opdracht 1 ( 1 - 2 ) forum verwijderen.
Die van mijn anonieme account mag je laten staan, de andere mag weg.

Graag van mij zowel mijn post op dit forum verwijderen alsook die op Alles over Susan. Kennelijk is er geen mogelijkheid dit zelf te doen.
Ik ben ook een WIDM kijker van het eerste uur en logde altijd in met mijn AVRO-account. Heel vreemd dat je daar nu niet meer mee kan posten.
citeren   
01/06/2014 1:41 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Beste Collette,

Het is inderdaad niet mogelijk om je eigen post te verwijderen, dit kunnen de Mollerators voor je doen.

Voor wat betreft je Avro-account, deze staat los van dit forum. Het contract met de community ( qua forum ) is beëindigd.
En er is gekozen voor een Facebook forum.

Ik zal je posts verwijderen.

groet
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/08/2014 5:16 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014
Waarom kan ik niet via facebook op het forum komen. Krijg deze melding >>>>"Deze verbinding is niet beveiligd"<<<<

via chrome kan ik er wel op! maar die wil ik niet gebruiken,

................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/08/2014 5:22 am

Cool Senior Member

Onderwerpen: 5

Originally Posted by Piet Puk:
Waarom kan ik niet via facebook op het forum komen. Krijg deze melding >>>>"Deze verbinding is niet beveiligd"<<<<

via chrome kan ik er wel op! maar die wil ik niet gebruiken,

Het kan aan de browser liggen. Welke gebruik je of wil je gebruiken?
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
01/08/2014 5:29 am

Forum Fanatic

Tristan hallo , firefox wil ik gebruiken en gisteren was er nog niks aan de hand.

fbulletin gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat !!!!!!
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/08/2014 5:33 am

Forum Fanatic

ps: Ik bedoel het forum via Facebook !! Forum via Avro is wel normaal bereikbaar.

Ik vind het hele inlog gedoe van dit jaar maar niks. Je moet je eerst 10x inloggen en dan krijg je ook nog eens app storing hier en daar. Kunnen jullie niet gewoon terug naar het oude systeem. Dat werkte veel beter en was simpeler.

www.fbulletin.com gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat. Het certificaat wordt niet vertrouwd, omdat er geen uitgeversketen is aangeboden. (Foutcode: sec_error_unknown_issuer)
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/08/2014 6:25 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Aangezien het contract met de host afliep (en ook mede om de vele problemen op die site) heeft men bij de Avro besloten om het op een andere manier te gaan doen. En na onderzoek heeft men besloten om het via Facebook te gaan doen. Helaas hebben we op dit moment nog te maken met opstartprobleempjes. Achter de schermen wordt echter hard gewerkt om alles op orde te krijgen.

Overigens: op jouw technische vraag heb ik als a-techneut geen antwoord. Misschien dat Tristan het weet, of anders iemand van de Avro zelf?
---
gr. FPS
................

citeren   
01/08/2014 6:56 am

Cool Senior Member

Onderwerpen: 5

Tristan hallo , firefox wil ik gebruiken en gisteren was er nog niks aan de hand.

fbulletin gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat

Misschien heb je per ongeluk iets aan de instellingen van Firefox gewijzigd? Ik maak ook gebruik van Firefox, maar ik heb nergens last van.
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
01/08/2014 7:20 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Tristan Febus:

fbulletin gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat

Misschien heb je per ongeluk iets aan de instellingen van Firefox gewijzigd? Ik maak ook gebruik van Firefox, maar ik heb nergens last van.

Nou ik heb nu mijn hele pc opnieuw geinstalleerd en ipv XP nu windows 7 en ik krijg nog steeds de zelfde vermelding.
................
Kamp Jennifer

citeren   
Pagina 2 / 16 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview