Pagina 14 / 16 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Stel je vraag!
03/02/2014 2:26 am

Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 5
Moltalk de Nabeschouwing staat inmiddels weer online!

http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_moltalk_27feb_nb/video
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
03/04/2014 3:17 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 0
Hallo mollerators,

Ik weet niet of het mogelijk is, maar zouden jullie mijn vragen door kunnen sturen naar de AVRO?
Als het niet in de laatste aflevering besproken wordt,
zou ik er toch graag later antwoorden op hebben omdat het me nu al dagen bezighoudt.
Het gaat hier om:

Waarom klommen Freek en JW in dezelfde windmolen?
Is Susan ook in die windmolen omhoog gegaan?
Waarom was het niet de tweede/achtiende windmolen maar de vijfde?
Bij Freek zie je aan de linkerkant vijftien molens, bij JW aan de rechterkant vier.
Waarom lag de envelop met geld in het toekomstfilmpje op een andere plek?
Waarom zag dat geld er anders uit dan in de aflevering?
Waarom werd dat toekomstfilmpje op de zesde windmolen gemaakt?
En hoe was dit allemaal te verklaren naar de kandidaten toe?
citeren   
03/04/2014 9:53 am

Junior Member

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Marjanne Mol:
Hallo mollerators,

Ik weet niet of het mogelijk is, maar zouden jullie mijn vragen door kunnen sturen naar de AVRO?
zou ik er toch graag later antwoorden op hebben omdat het me nu al dagen bezighoudt.
Het gaat hier om:

Bij Freek zie je aan de linkerkant vijftien molens, bij JW aan de rechterkant vier.

Inderdaad. ik zou het ook wel willen weten Marjanne.  
citeren   
03/04/2014 12:05 pm

NEWBIE

Registratie: 03/03/2014
Ik heb me soms op een onderwerp geabonneerd, maar waar krijg je dan melding dat je een reactie hebt. Ik heb nog nooit een mailtje gekregen of dergelijks terwijl er toch reacties staan?
citeren   
03/04/2014 1:20 pm

Forum Addict

Onderwerpen: 42
Je krijgt dan een reactie via Facebook. Ik heb niet begrepen dat je een mailtje krijgt. Mar als ik het fou heb, dan zijn er wel andere mensen die daar het antwoord op weten.

En het antwoord op de vragen van Marjanne Mol is heel simpel:

Niets is wat het lijkt en de makers bepalen datgene wat wij te zien krijgen. Afgelopen donderdag bij de nababbel in Moltalk was de regisseur te zien en die legde het nog even haarfijn uit. Ik heb niet kunnen zien dat JW en Freek in dezelfde windmolen geklommen zijn, als je het aan mij vraagt, kan ik kort maar krachtig zijn. De windmolens lijken volgens mij allemaal op elkaar en zijn volgens hetzelfde procede gebouwd. En volgens mij moet je er niet teveel achter zoeken.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
03/04/2014 1:28 pm

NEWBIE

Registratie: 03/03/2014
Ik heb inderdaad een bericht op facebook gekregen, dank je wel!
citeren   
03/05/2014 4:17 am

Cool Senior Member

Onderwerpen: 5

Hallo mollerators,

Het gaat hier om:

Windmolens Freek:

Tussenshot:

Windmolens JW:

Ik denk dat het gezichtsbedrog is. In bovenstaande afbeeldingen is ook te zien dat de camerastand bij Freek in Noordelijke richting is en bij Jan-Willem in Zuidelijke richting.
In een windmolen is maar weinig plaats, zeker geen plaats voor èn een kandidaat, èn een cameraman, èn een geluidsman en eventueel een medewerker van het windmolenpark, dus ik vermoed dat de cameraman zich in een windmolen naast de gekozen windmolen bevond en dat de kandidaat een mobiele microfoon (in de helm) meekreeg.
Het toekomstfilmpje is waarschijnlijk opgenomen in windmolen 1, waardoor nummer 2 de meest rechtse leek.
Wat betreft het uiterlijk van het geld: het ging niet om het geld, maar om de boodschap van het toekomstfilmpje: de plek waar het geld lag. Anders zou je je ook kunnen afvragen waarom de envelop in het toekomstfilmpje open lag, terwijl het in de echte opdracht gesloten was.
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
03/05/2014 9:55 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013

Originally Posted by Tristan Febus:

Hallo mollerators,

Het gaat hier om:

Windmolens Freek:

Tussenshot:

Windmolens JW:

Ik denk dat het gezichtsbedrog is. In bovenstaande afbeeldingen is ook te zien dat de camerastand bij Freek in Noordelijke richting is en bij Jan-Willem in Zuidelijke richting.
In een windmolen is maar weinig plaats, zeker geen plaats voor èn een kandidaat, èn een cameraman, èn een geluidsman en eventueel een medewerker van het windmolenpark, dus ik vermoed dat de cameraman zich in een windmolen naast de gekozen windmolen bevond en dat de kandidaat een mobiele microfoon (in de helm) meekreeg.
Het toekomstfilmpje is waarschijnlijk opgenomen in windmolen 1, waardoor nummer 2 de meest rechtse leek.
Wat betreft het uiterlijk van het geld: het ging niet om het geld, maar om de boodschap van het toekomstfilmpje: de plek waar het geld lag. Anders zou je je ook kunnen afvragen waarom de envelop in het toekomstfilmpje open lag, terwijl het in de echte opdracht gesloten was.

Ik kan een heel eind in jouw redenering meegaan Tristan, alleen het aantal windmolens niet.
Ik heb het uitgesneden en er merkjes bijgezet.  

Freeks' kant:

Jw's kant

citeren   
03/07/2014 9:54 am

NEWBIE

Registratie: 03/07/2014
Hoi, kunnen jullie mijn bericht waar mijn facebookaccount bijstaat verwijderen? (Bij alles over Freek, het bericht boven het bericht dat ik met dit account heb verstuurd). Ik kwam er daarna pas achter hoe het anoniem kan. Bedankt!
citeren   
03/07/2014 11:00 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Ik heb je bericht verwijderd,
Groet Pisas
................

citeren   
03/08/2014 6:39 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013

Ik kan een heel eind in jouw redenering meegaan Tristan, alleen het aantal windmolens niet.
Ik heb het uitgesneden en er merkjes bijgezet.  

Is dat niet alleen voor het shot gedaan? Ze mochten toch zelf kiezen welke windmolen ze zouden beklimmen, dus ik neem aan dat ze dat ook hebben gedaan. (JW: nummer 2, Susan nummer 3, Freek nummer 18)
citeren   
03/09/2014 1:21 pm

NEWBIE

Registratie: 03/09/2014
Hoi
Ik ben 12 jaar en ben gek op wie is de mol en zag nu dat er wie is de mol junior is ik wilde me opgeven maar waar?
Ps voor volgend jaar want het is al bezig
Groetjes bo
citeren   
03/09/2014 2:09 pm

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Beste Bo,  
je kan het beste even naar de website van de Avro gaan www.avro.nl en daar 'contact' aanklikken dan kan je een mailtje sturen
naar de redactie van de Avro.

Ik wens je veel succes!

groet Pisas
................

citeren   
03/11/2014 3:15 pm

NEWBIE

Beste Pisas
Bedankt voor de aanwijzingen ik heb een email verstuurd nu weet ik teminste waar ik me moet opgeven nu nog wachten op een antwoord bedankt echt bedankt Pisas!!
P.S je verdient een grote Oscar hahaha
citeren   
03/11/2014 3:26 pm

NEWBIE

ik heb weer een pobleempje beste mollerators ik kan de email niet versturen!!! wie kan mij helpen?
citeren   
Pagina 14 / 16 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview