Pagina 7 / 16 1 - 2 - 3.. - 5 - 6 - 7 - 8 - 9.. - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Stel je vraag!
01/22/2014 5:46 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32

Originally Posted by Jan En Yvonne Verbeek:

Originally Posted by Mollerators:
Heb je een vraag aan de Mollerators? Stel em hieronder!

Hebben jullie iets over het hoofd gezien in de app? Als je nu in de eerste 6 vragen er maar 1 goed hebt en uiteindelijk heb je er 3 van de 8 goed, dan betekent het toch dat je en de winnaar en de mol juist gekozen hebt? Dan is het nu toch al bekend? Of zie ik iets over het hoofd?

Beste Molfans,
als jouw Mol en/ of winnaar de aflevering overleeft/ overleven heb je die vraag/vragen goed beantwoord en krijg je sowieso punten voor die vraag/vragen. Het hoeft niet te betekenen dat je op de juiste Mol of winnaar zit. Zie ook de speluitleg in de app en op de site: http://avro.nl/wieisdemol/over/app.aspx
We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!
Groetjes,
Webredactie WIDM
................

citeren   
01/22/2014 11:52 am

Junior Member

Registratie: 01/11/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Mollerators:
Photobucket.com is één van de vele externe site waar je foto's kunt oploaden. Zo'n site is nodig om afbeeldingen op dit forum te kunnen weergeven omdat je hier alleen kunt 'deeplinken' (een link vanaf een andere site plaatsen)

ok het lag dus niet aan mij, gelukkig. ik ga die bucket gebruiken, bedankt voor de tip. nu snap ik dat symbooltje ook
citeren   
01/22/2014 12:21 pm

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Kan er misschien een oefentopic aangemaakt worden?
Is wel handig voor diegenen die het nog moeten leren, om daar van alles uit te proberen.
citeren   
01/22/2014 12:45 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Dat meen je toch niet serieus Marjanne? Is er mogelijk iemand aan het oefenen geslagen en moet ik iets verwijderen?
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/22/2014 12:48 pm

Forum Fanatic

Ja, bij susans topic.

Geef haar de ruimte Pisas, ze noemt zichzelf digibeet.
citeren   
01/22/2014 1:19 pm

Forum Addict

Doe ik Marjanne, maar ik moet zeggen dat ik wel even een klus aan het opsporen van de dubbel geplaatste berichten.
Nu weet ze dat ze berichten ook in "algemene topics "kan plaatsen.
Mocht ik ze tegen komen, dan kijk ik wat ik ermee kan.
................

citeren   
01/24/2014 3:41 pm

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Hoe kan het dat ik ...

[thuis (laptop, Windows 7, Internet Explorer)
werk (oudere laptop (mijn eigendom), Windows vista, Internet Explorer)
werk (iedere beschikbare pc (En dat zijn 7 verschillende!), allen Windows 7, Google Chrome)
familie (iPad (dus Safari)]

van 23 januari zo rond 12:00 uur tot vanmiddag 14:00 uur geen moment toegang heb gehad tot het forum. En zelfs op de officiële site veel andere zaken niet kon bereiken?

Daarnaast heb ik dat probleem ook met zogenaamde fansites en diverse pools over Wie is de mol?

Zelfs sinds mijn thuiskomst (vanavond rond 18 uur) is het nog steeds een en al ellende. Ik heb wel toegang maar het gaat zeer moeizaam. Moet berichten wel 13x proberen te plaatsen (moet daarbij dan steeds opnieuw inloggen).
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/24/2014 3:44 pm

Forum Addict

Hoi Emile, we zetten je vraag door naar de admins van de Avro, wij weten het ook niet als Molerators. :-(
................

citeren   
01/24/2014 3:52 pm

Forum Expert

Originally Posted by Pisas:
Hoi Emile, we zetten je vraag door naar de admins van de Avro, wij weten het ook niet als Molerators. :-(

Dank je! Dat begrijp ik. Ik plaatste de vraag op advies van Chris.

Het maakt ook niet uit welke Facebook-account ik gebruik. Geen van beide (heb er 2) gaven tussen 23 januari 12:00 uur en 24 januari 18:00 uur toegang tot het forum.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/25/2014 3:01 am

Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013
Heb je al je tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd? Vaak helpt dat om een computer sneller te laten werken.
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
01/25/2014 3:36 am

Forum Addict

Daar dacht ik ook aan, en schonen wil ook nog wel eens helpen. Het kan niet zo zijn dat het forum draait bij anderen met verschillende browsers en besturingsprogramma's en bij jou niet. En wij weten dat er problemen zijn geweest met het forum, deze zijn nu verholpen.
Dus misschien houden jou pc's wel de oude cookies vast. Defragmenteren wil ook nog wel eens helpen.
Ik zelf werk op het forum met Safari en met Vista met Chrome en draait prima.
................

citeren   
01/25/2014 4:21 am

Forum Expert

Originally Posted by Tristan Febus:
Heb je al je tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd? Vaak helpt dat om een computer sneller te laten werken.

Ja. PC onderhoud, CC Cleaner.
................

citeren   
01/28/2014 7:15 am

NEWBIE

Registratie: 01/28/2014
Ik ben een molfan van het eerste uur, maar sinds dit seizoen zit ik met 1 brandende vraag... (anders dan wie is de mol)

Ik heb namelijk een vraag over de techniek achter de WIDM Excecuties.
Hoe kan het dat aan beide kanten van de laptop beeld wordt weergegeven?
Is hier spraken van een laptop met 2 schermen, of een laptop met tablet.. Ik ben heel erg benieuwd!
citeren   
01/28/2014 11:05 am

NEWBIE

Registratie: 12/02/2013

Originally Posted by Dave Duchateau:
Ik ben een molfan van het eerste uur, maar sinds dit seizoen zit ik met 1 brandende vraag... (anders dan wie is de mol)

Ik heb namelijk een vraag over de techniek achter de WIDM Excecuties.
Hoe kan het dat aan beide kanten van de laptop beeld wordt weergegeven?
Is hier spraken van een laptop met 2 schermen, of een laptop met tablet.. Ik ben heel erg benieuwd!

Dit is een nieuwe laptop met idd aan beide kanten een scherm.
citeren   
01/28/2014 11:09 am

NEWBIE

Registratie: 12/02/2013

Originally Posted by Emile Chang:
Hoe kan het dat ik ...

[thuis (laptop, Windows 7, Internet Explorer)
werk (oudere laptop (mijn eigendom), Windows vista, Internet Explorer)
werk (iedere beschikbare pc (En dat zijn 7 verschillende!), allen Windows 7, Google Chrome)
familie (iPad (dus Safari)]

van 23 januari zo rond 12:00 uur tot vanmiddag 14:00 uur geen moment toegang heb gehad tot het forum. En zelfs op de officiële site veel andere zaken niet kon bereiken?

Daarnaast heb ik dat probleem ook met zogenaamde fansites en diverse pools over Wie is de mol?

Zelfs sinds mijn thuiskomst (vanavond rond 18 uur) is het nog steeds een en al ellende. Ik heb wel toegang maar het gaat zeer moeizaam. Moet berichten wel 13x proberen te plaatsen (moet daarbij dan steeds opnieuw inloggen).

Emile, heb je dit probleem alleen met onze site en de voorbeelden die jij noemt? Is er niet iets mis met je internetverbinding? Zoals Marjon aangeeft waren er idd helaas problemen met het forum donderdag/ vrijdag. Kom je er sinds het weekend wel goed op, of nog steeds niet? En op de website? We horen graag van je, zodat we het verder kunnen uitzoeken.
citeren   
Pagina 7 / 16 1 - 2 - 3.. - 5 - 6 - 7 - 8 - 9.. - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview