| 01/28/2014 1:27 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Wie is de Mol?:
Originally Posted by Emile Chang: Hoe kan het dat ik ...
[thuis (laptop, Windows 7, Internet Explorer)
werk (oudere laptop (mijn eigendom), Windows vista, Internet Explorer)
werk (iedere beschikbare pc (En dat zijn 7 verschillende!), allen Windows 7, Google Chrome)
familie (iPad (dus Safari)]
van 23 januari zo rond 12:00 uur tot vanmiddag 14:00 uur geen moment toegang heb gehad tot het forum. En zelfs op de officiële site veel andere zaken niet kon bereiken?
Daarnaast heb ik dat probleem ook met zogenaamde fansites en diverse pools over Wie is de mol?
Zelfs sinds mijn thuiskomst (vanavond rond 18 uur) is het nog steeds een en al ellende. Ik heb wel toegang maar het gaat zeer moeizaam. Moet berichten wel 13x proberen te plaatsen (moet daarbij dan steeds opnieuw inloggen).
Emile, heb je dit probleem alleen met onze site en de voorbeelden die jij noemt? Is er niet iets mis met je internetverbinding? Zoals Marjon aangeeft waren er idd helaas problemen met het forum donderdag/ vrijdag. Kom je er sinds het weekend wel goed op, of nog steeds niet? En op de website? We horen graag van je, zodat we het verder kunnen uitzoeken.
Ik heb nog steeds veel problemen. Vooral met het forum maar ook met andere delen van de site. Ik moet regelmatig opnieuw inloggen. Zowel middels het driehoekje (Avro-account) als op het forum (Facebook-account). Onder het driehoekje wordt de Facebook-account niet geaccepteerd.
Ik heb ook op andere sites over Wie is de mol? (Forums, pools) problemen. Maar op andere sites (die niet over Wie is de mol? gaan) heb ik geen enkel probleem. Het is echter niet zo dat Wie is de mol? staat ingesteld als verboden inhoud. In het begin had ik de problemen niet, en ik heb aan de instellingen niets veranderd.
Met mijn internetverbinding is niets mis. En ... ik heb het probleem ook op andere media (andere laptop, vaste pc's, tablet). |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/29/2014 10:19 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ik kan niet posten in het topic van aflevering 4 algemeen.
Gisteravond ben ik er ook mee gestopt.
Was echt geen doen met z |
|
|
| 01/29/2014 10:33 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Gisteravond ben ik er ook mee gestopt.
Was echt geen doen met zó'n klein scrollveldje :-(
 |
|
|
| 01/29/2014 10:49 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Dat sommige van jullie zoveel last hebben met de verbinding van het forum. Snap ik niet, maar vind het wel jammer voor jullie.
Ik had in begin heel erg last van als ik op de officiële site zit van widm, maar sinds ik via facebook op het forum zit heb ik bijna niet meer last van.
Nog een beetje soms na de aflevering op donderdag.
Hoop voor jullie dat het snel weer normaal werkt! |
|
|
| 01/29/2014 10:59 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik heb geen last met de verbinding Claudia, die is prima.
Het zijn van die vreemde dingen waar ik tegen aan loop.
Zie de berichten net boven je.
Ik wilde die eerste aanpassen maar dat ging maar half.
Die halve aanpassing verwijderen ging ook niet.
Toen maar weer een nieuw bericht moeten posten. |
|
|
| 01/29/2014 11:35 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Ja, Marjanne, het blijft lastig met het nieuwe forum. De problemen van vorige week waren te wijten aan het overzetten van het forum naar een nieuwe server. Als het goed is, dienen de problemen nu tot het verleden te gaan horen. En over die andere zaken, ik zal het in je oor fluisteren. Dat zijn mollestreken, hihi.
Heb je de problemen nog steeds of heb je er vandaag geen last van gehad. Soms helpt het opnieuw laden van het forum ook weleens. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/29/2014 11:38 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Vandaag kon ik niet posten in afl 4 algemeen.
Heb toen maar bij test en executie gepost. |
|
|
| 01/29/2014 11:53 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Oh oke Marianne. Nee wat jij zegt heb ik ook geen last van, maar dat is wel vervelend voor je. |
|
|
| 01/29/2014 12:07 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Dat probleem had ik niet (ook niet geprobeerd trouwens) maar heb al meer dan genoeg andere problemen met sites over Wie is de mol?
Jammer dat ik het bordspel nu nog niet heb! (En niemand het met me wil spelen.) Anders kon ik daar mijn tijd mee verdoen. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/31/2014 6:03 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | ik kan ook niet posten bij algemene zaken |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/31/2014 6:36 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik kan zelf ook niks posten in Algemene zaken aflevering 5! |
|
|
| 01/31/2014 6:50 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Algemene Zaken afl. 5 is weer beschikbaar  |
................
|
| 01/31/2014 9:45 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Ik kan zelf ook niks posten in Algemene zaken aflevering 5!
Dat soort dingen is dramatisch! |
|
| 01/31/2014 10:07 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Het probleem is inmiddels opgelost Emile |
................
|
| 01/31/2014 10:11 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Mollerators: Het probleem is inmiddels opgelost Emile
Dat had ik gezien maar dat soort dingen is wel gruwelijk irritant. Daar kunnen jullie als mollerators niets aan doen, dat begrijp ik echt wel. Maar ik erger me flink aan dat soort problemen. |
|