| 03/18/2014 3:16 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Ik heb hetzelfde probleem als eerst, want als ik een bericht wil veranderen, omdat er bijvoorbeeld fouten in staan. Plaatst het forum het twee keer en ik heb ook paar keer gehad toen had ik het veranderd, maar dan mist er een deel van de tekst als ik hem opnieuw plaatst. Kan het alsjeblieft opgelost worden, want het is heel irritant!
Zelf ondervind ik deze problemen niet.
Wellicht helpt het als je je cookies en tijdelijke internetbestanden verwijdert. |
................
|
| 03/18/2014 6:27 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Mollerators:
Originally Posted by Claudia Kemperman: Ik heb hetzelfde probleem als eerst, want als ik een bericht wil veranderen, omdat er bijvoorbeeld fouten in staan. Plaatst het forum het twee keer en ik heb ook paar keer gehad toen had ik het veranderd, maar dan mist er een deel van de tekst als ik hem opnieuw plaatst. Kan het alsjeblieft opgelost worden, want het is heel irritant!
Zelf ondervind ik deze problemen niet.
Wellicht helpt het als je je cookies en tijdelijke internetbestanden verwijdert.
Oke dankje voor de tip! |
|
|
| 03/23/2014 7:49 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/28/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Ik heb een vraag over regel 1 en het achterliggende beleid.
Regel 1 Luid: '1. Seksistische, discriminerende of op een andere manier kwetsende teksten zijn in GEEN geval toegestaan.
Respecteer je medeforummers, dan respecteren zij jou ook! '
Mijn vraag gaat met name over het deel respect. Ik ben redelijk nieuw hier en heb mij soms wat geirriteerd over hoe er met elkaars mening word omgegaan. Het concept van wie is de mol, is om mensen op het verkeerde been te zetten. Dit betekent dat nogal veel mensen de kwaal tunnelvisie hebben. Let wel. ook de mensen die achteraf gezien goed zaten kunnen zich toch aan tunnelvisie schuldig maken. In sommige gevallen heb ik de indruk dat de tunnelvisie ook het respect in de weg zat. Mijn vraag. Herkennen de Mollerators zich in dit beeld? wat is momenteel het beleid hierin, hoe wordt de regel toegepast? is het wellicht zinvol om deze regel aan te passen om mensen op te roepen om tunnelvisie niet ten koste te laten gaan van het respect voor mensen die in een andere 'tunnel' zitten? |
|
|
| 03/24/2014 4:20 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Richard.
Ik ben het volkomen met je eens. Natuurlijk zoekt iedereen de bewijzen van haar/zijn mol en probeert dan de rest van zijn/haar gelijk te overtuigen. Dit programma valt en staat met de mooie beelden die wij te zien krijgen en inderdaad zetten de makers ons graag op het verkeerde been, want als na 1 uitzending alles duidelijk zou zijn, dan haken kijkers af. Ook ik heb geconstateerd, dat er soms nogal stevig tegen elkaar werd gesproken via dit forum, maar het is niet zo geweest dat het de verkeerde kant is opgegaan. Soms liepen de discussie's wel wat hoog op, maar door ingrijpen van de mollerators werden de irritaties snel de kop ingedrukt.
Op jouw vraag wat ons beleid is, is het antwoord heel simpel. Als je je niet aan de regels houdt, die door de mollerators in samenwerking met de admins van de AVRO, zijn opgesteld, dan volgt er heel simpel een waarschuwing. Als je dan als lid toch doorgaat, dan is het heel simpel geen drie strikes, maar twee strikes en je hebt een ban aan je broek. En dan kan je dus niet meer mee doen.
Over de kwaal "tunnelvisie" nog even dit. Ik kijk al jaren en heb in een aantal jaren ook last gehad van deze kwaal. En met mij nog veel meer mensen. Kijk maar naar Arjen Lubach, die zit nog steeds in zijn tunnel. Na al die jaren, denkt hij nog steeds zeker te weten, dat Erik v.d. Hoff zijn mol is.
Hoop dat ik je vraag beantwoord heb en wie was jouw Mol eigenlijk? Ik zat vanaf aflevering 1 in de Susan-tunnel en heb uiteindelijk gelijk gekregen. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 03/24/2014 7:28 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Ik herken me in jouw verhaal Chris. Ik zit ook nog steeds in de Art-tunnel...
Overigens, respect is iets waar we volgens mij dit jaar goed op hebben gelet. Ik vond het af en toe licht tegen het randje aangaan, maar volgens mij is men toch goed binnen de normen gebleven. En in de keren dat het er misschien overheen was, hebben wij volgens mij toch wel goed ingegrepen. Alleen melden we dat hier natuurlijk niet altijd... |
|
|
| 04/15/2014 2:30 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk: Ik herken me in jouw verhaal Chris. Ik zit ook nog steeds in de Art-tunnel...
Overigens, respect is iets waar we volgens mij dit jaar goed op hebben gelet. Ik vond het af en toe licht tegen het randje aangaan, maar volgens mij is men toch goed binnen de normen gebleven. En in de keren dat het er misschien overheen was, hebben wij volgens mij toch wel goed ingegrepen. Alleen melden we dat hier natuurlijk niet altijd...
Absoluut niet mee eens!
|
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 04/16/2014 6:44 am |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | En waarom ben je er niet mee eens? Kom eens met een goedbeargumenteerde reactie. |
................
|
| 09/21/2014 1:10 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Mollerators: En waarom ben je er niet mee eens? Kom eens met een goedbeargumenteerde reactie.
1. Omdat een moderator niet inzag dat een opmerking humoristisch bedoeld was én niet zag hoe een andere gebruiker agressief werd. De moderator ging mij daarom verwijten dat ik agressief ben.
2. De moderator zei, toen ik daar boos om werd, dat ik het maar zo moest laten dat een ander agressief tegen mij deed terwijl dat niet mijn grootste ergernis was en is.
3. Hierover kwam later slechts een flauw "namens alle moderators" ...
4. Alle reacties werden verwijderd zodat het kwalijke gedrag van de moderator niet meer zichtbaar was (is) op het forum.
5. De persoon die klaagde over agressief gedrag klaagde ook over het opleggen van een overtuiging (terwijl ik mijn overtuiging niet opleg maar alleen regelmatig uitspreek). Iets wat deze persoon zelf wél doet. Maar daar werd niets van gezegd. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|