| 01/11/2014 7:45 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | het lukt mij niet om nieuwe topics te maken zouden jullie dit kunnen doen
1 wie verdient er waar geld
2 jokers en vrijstellingen |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/11/2014 12:08 pm |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | De topics heb ik inmiddels wel gevonden en ik heb ze even gesloten. Dan ga ik ze verplaatsen naar een subforum
I
k heb geprobeerd de aangemaakte topics te verplaatsen maar ik kan dit niet als Mollerator.
Dit moet door de Admins worden gedaan.
gr Mollertator Pisas |
................
|
| 01/12/2014 6:34 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Ik heb het antwoord op de avatar vraag. Het is inderdaad zo dat je inlogt met je avatar van Facebook. Wil jij hier dus een aangepaste avatar, dan is die ook zichtbaar op je facebookpagina. Het komt er dus op neer, dat je geen aparte avatar voor het forum kan plaatsen. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/12/2014 10:15 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Hoe voeg ik een Excel-bestand toe aan het forum?
Heb de inhoud van een bestand geprobeerd te plaatsen maar dit is mislukt! |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/12/2014 12:40 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | Originally Posted by Chris Koning: Ik heb het antwoord op de avatar vraag. Het is inderdaad zo dat je inlogt met je avatar van Facebook. Wil jij hier dus een aangepaste avatar, dan is die ook zichtbaar op je facebookpagina. Het komt er dus op neer, dat je geen aparte avatar voor het forum kan plaatsen.
Chris, dit is niet helemaal juist. Op je facebook zou je een pagina aan kunnen maken en via deze pagina kan je een andere Avatar gebruiken,
Ik heb het zelf ook gedaan.
Zie topic ' hoe kan ik anoniem posten op het forum" |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 01/12/2014 2:38 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 68
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Hoe voeg ik een Excel-bestand toe aan het forum?
Heb de inhoud van een bestand geprobeerd te plaatsen maar dit is mislukt!
Op dit forum is niet mogelijk om een bestand toe te voegen. Alleen het plaatsen van gedeeplinkte afbeeldingen en Youtubefilmpjes zijn mogelijk. |
................ You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
|
| 01/13/2014 1:14 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Tristan Febus:
Originally Posted by Emile Chang: Hoe voeg ik een Excel-bestand toe aan het forum?
Heb de inhoud van een bestand geprobeerd te plaatsen maar dit is mislukt!
Op dit forum is niet mogelijk om een bestand toe te voegen. Alleen het plaatsen van gedeeplinkte afbeeldingen en Youtubefilmpjes zijn mogelijk.
Jammer, want zoals je mogelijk elders gezien hebt: het kopiëren van de inhoud lukt niet goed. Ik wilde mijn overzicht met jullie delen. Wellicht dat jullie van mening zijn dat de bedragen toch anders verdeeld moeten worden, en dat je hier wat uit kunt afleiden.
Dan zou ik het dus eerst moeten printen en vervolgens scannen. Beetje veel moeite, vooral omdat ik dan eerst mijn laptop moet uitzetten om te kunnen aansluiten op mijn printer. Die staat namelijk in een andere kamer. Zit nu gewoon met laptop op schoot, op de bank. Nou ja, ik zie wel even. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/13/2014 1:30 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Printscreen maken,
paint openen en daar in plakken en aanpassen
opslaan als
in photobucket, tinypic o.d. zetten
en de link daarvan die tussen  hier posten.
Moet nu werken dus probeer eens dan ik vanavond wel of het gelukt is. |
|
|
| 01/13/2014 4:17 am |
 Forum Addict

OFFLINE | kan iemand vragen of mijn topics geplaatst kunnen worden aan de admistatoren? |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/13/2014 12:39 pm |
 Forum Addict

OFFLINE | Ik ga het nog een keer vragen Petra, wij kunnen het zelf namelijk ook niet |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 01/13/2014 2:54 pm |
 Forum Addict

OFFLINE | Originally Posted by Petra Wapperom: kan iemand vragen of mijn topics geplaatst kunnen worden aan de admistatoren?[/
De topics zijn aangemaakt. Succes!
|
|
| 01/14/2014 4:07 am |
 Forum Addict

OFFLINE | nogmaals bedankt |
( Confucius )
|
| 01/14/2014 1:03 pm |
 Forum Addict

OFFLINE | Originally Posted by Petra Wapperom: nogmaals bedankt
graag gedaan! daar zijn we voor |
|
| 01/16/2014 3:52 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/16/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Originally Posted by Mollerators: Heb je een vraag aan de Mollerators? Stel em hieronder!
Hebben jullie iets over het hoofd gezien in de app? Als je nu in de eerste 6 vragen er maar 1 goed hebt en uiteindelijk heb je er 3 van de 8 goed, dan betekent het toch dat je en de winnaar en de mol juist gekozen hebt? Dan is het nu toch al bekend? Of zie ik iets over het hoofd? |
|
|
| 01/16/2014 3:56 pm |
 Moderator Forum Addict

Registratie: 07/30/2013 Onderwerpen: 32 Berichten: 155
 OFFLINE | Wij hebben geen beheer over de app. Wij weten net zoveel als alle gewone forumleden. |
................
|