Pagina 4 / 16 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Stel je vraag!
01/09/2014 12:49 pm

NEWBIE

Registratie: 01/09/2014
Onderwerpen: 0
kijk hier lukt het wel maar dan gebruik ik facebook En die foto boven mij bericht klopt weer niet want die is alleen met logo van de mol en niet met bennie. Zit er misschien een BUG in jullie systeem. Want vanmiddag stond er ook al DATA BASE nt connected of zoeits
citeren   
01/09/2014 12:54 pm

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Er wordt aangeraden om google chrome te gebruiken ipv internet explorer. Verder weet ik ook niet hoe je een avatar veranderd boven je berichten. Maar misschien kan een van de admins van de AVRO hierop het antwoord geven. Zet je vraag wel door.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/09/2014 12:56 pm

Forum Addict

Heb iets geprobeerd even kijken of het is gelukt
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/09/2014 12:57 pm

Cool Senior Member

ik gebruik chrome  hahahaha
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 12:58 pm

NEWBIE

ff kijken. test

nee werkt dus niet!!!
citeren   
01/09/2014 1:00 pm

Forum Addict

Niet dus, ik heb je vraag doorgezet naar de AVRO Bennie de Mol. Hoop snel op een antwoord. Misschien dat het vanavond niet meer lukt, moltalk e.d. Dus even geduld.
................

citeren   
01/09/2014 1:00 pm

Cool Senior Member

Originally Posted by Bennie de Mol:
ff kijken. test

nee werkt dus niet!!!

Nu met Facebook communty page test.
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 1:01 pm

Cool Senior Member

Oke dankjewel Chris
................
citeren   
01/09/2014 1:02 pm

Cool Senior Member

Volgens mij ben ik niet de enige. Ik zie nog meer fotos met vlaggetje waar eerst wel een foto stond.
.
................
citeren   
01/09/2014 1:08 pm

Cool Senior Member

Onderwerpen: 5
Het kan zijn dat de gekozen avatar voor dit forum te groot is, hetzij qua pixels, hetzij qua bestandsgrootte. Wellicht werkt het wel als je je avatar ietsjes aanpast.
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
01/09/2014 1:12 pm

Cool Senior Member

Originally Posted by Tristan Febus:
Het kan zijn dat de gekozen avatar voor dit forum te groot is, hetzij qua pixels, hetzij qua bestandsgrootte. Wellicht werkt het wel als je je avatar ietsjes aanpast.

Dankjewel maar ik heb echt al van alles geprobeerd. Het is toch vreemd dat in het forum profiel wel de foto te zien is maar links boven je bericht niet.?
................
citeren   
01/09/2014 1:15 pm

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014
Het lukt me maar niet om te stemmen. Er wordt steeds gezegd dat ik niet ingelogd ben. Maar zowel van de Avro als voor Wie is de Mol en op facebook heb ik wachtwoorden aangemaakt, m'n emailadres doorgegeven en avatar aangemaakt ... ik snap niet hoe dit nu verder moet.
Kan iemand mij helpen?
Misschien snap ik iets niet ...
met vriendelijke groet, Odilia
citeren   
01/09/2014 1:16 pm

Cool Senior Member

Originally Posted by Reina Zeeman:
Het lukt me maar niet om te stemmen. Er wordt steeds gezegd dat ik niet ingelogd ben. Maar zowel van de Avro als voor Wie is de Mol en op facebook heb ik wachtwoorden aangemaakt, m'n emailadres doorgegeven en avatar aangemaakt ... ik snap niet hoe dit nu verder moet.
Kan iemand mij helpen?

Ja volgens mij zit er echt een bug in het systeem. Ook ik ondervind nu problemen met inloggen. En foto groter en kleiner maken heeft ook geen zin.
Bij laatste bericht zie je mijn profi/foto wel in het bericht linksboven naam niet raaaaaar Tevens kan ik op avro mijn avatar ook nioet aanpassen want dan zegt ie dat deze pagina niet bestaat. Er ontbreekt een / in adres en als ik die toevoeg dan krijg ik 404 pagina bestaat niet.

Maar goed nu even snel thee zetten en dan beentjes omhoog!
................
citeren   
01/09/2014 1:22 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9

Originally Posted by Reina Zeeman:
Kan iemand mij helpen?

Betste Reina,

Als het goed is heb je 1 account aangemaakt en dat is het Facebook account en als je daar ingelogd bent dan kan je via Avro.nl/wieisdemol naar het forum klikken En de ja kan via de Facebook pagina naar het forum.

Via de site kan je je verdenking geven dmv het klikken op de balk met alle kandidaten en dan geeft de site aan dat je die persoon verdenkt.
Probeer het nog een keer. succes!
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/09/2014 4:04 pm

Cool Senior Member

En jahooooooor hij doet het weer. Ik weet niet wat jullie gedaan hebben maar kan mijn profiel foto weer zien! thanks
................
citeren   
Pagina 4 / 16 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview