| 01/12/2014 2:18 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Chiel Burg van Den:
Originally Posted by Emile Chang: De pincode (Schijnbeweging) is een vertaling van de naam ... Susan Visser.
Hou er rekening mee dat de duo's bij het beantwoorden van de "vraag" mogelijk in een andere volgorde stonden dan bij het "lezen" van de lichtsignalen. Hou er ook rekening mee dat Chinezen niet van links naar rechts maar van rechts naar links lezen.
Drie = San
Vier = Su
Twee = Er
Vijf = Wis
Dat kaartje zegt weinig tot niets over de uitspraak. Vul de cijfers in op Google translate en je hoort Susan Visser. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/12/2014 6:34 am |
 NEWBIE

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | eigenlijk klinken zo wel bijna alle woorden in het chinees als susan mol |
|
|
| 01/12/2014 7:46 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Ik zit rustig te schrijven met de televisie aan en hoor Susan opeens in een Telfort-reclame, volgens mij.
Damn. They're everywhere. |
|
|
| 01/12/2014 8:43 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Geen idee of iemand dit shot al heeft gemaakt? mijn excuus als het wel zo is.
Zo gemakkelijk zal het toch niet zijn?? Schoppen/schoppen vrouw!
geven ze hier al een hint door de punt van het anker pontificaal in beeld te brengen en Susan met een Schoppen op de achtergrond?
 |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/12/2014 9:44 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol: Geen idee of iemand dit shot al heeft gemaakt? mijn excuus als het wel zo is.
Zo gemakkelijk zal het toch niet zijn?? Schoppen/schoppen vrouw!
geven ze hier al een hint door de punt van het anker pontificaal in beeld te brengen en Susan met een Schoppen op de achtergrond?

De schoppen theorie is inderdaad al eerder genoemd. Ook omdat schoppen overeenkomt met haar burgerlijke status: weduwe. Maar toch bedankt voor het meedenken. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/12/2014 9:52 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ik ga haar nog wel in de gaten houden! Maar denken jullie echt dat ze iemand kiezen, omdat ze toevallig een weduwe is en daar voor verborgen aanwijzingen maken... Denk zelf eens goed na, als het om die reden is gaat Susan echt niet mee doen, want ook al is een tijd geleden ze blijft er moeite mee hebben.
En ik vind haar zelf soms wel verdacht, omdat ze geen geld verdiend en nog wat dingen, maar ik geloof het echt niet ook door die reactie toen ze andere mensen kozen die Susan en Owen hadden gekozen bij de opera. Ze is wel een actrice, maar dit is echt niet geaccteerd. En ik denk zelf dat de mol zeker haar of zijn vrijstelling, jokers enzo. inleverd. (ook al is iedere mol natuurlijk verschillend!)
We zien het wel! |
|
|
| 01/12/2014 9:58 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Nee ik weet dat het niet om hetzelfde ding gaat maar heeft wel veel van elkaar weg.
toeval of hint?
 |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/13/2014 12:50 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Even doorgaan op de bloem in het haar van Susan. Is dat een rode roos? Daar lijkt het wel op.
Waarom die vraag? In de film "Taped" heet haar dochter Roos.
Vanwege die film vroeg ik ook of de rode lijnen van het labyrint van verf waren of van een soort plakbank (tape).
Ik weet dat de mol niet wordt gekozen op basis van zijn/haar cv maar ... als er zo iets op het cv staat dan kun je daar op deze manier "makkelijk" gebruik van maken.
De opdracht in de tv-studio doet ook een beetje denken aan de film: alles opnemen op video wat je doet. (Er liep immers een camera mee c.q. in die kamers hingen camera's?) Ik moet de film "Taped" overigens nog zien. Heb 'm net vannacht gedownload. |
|
| 01/13/2014 1:11 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Tijdens een executie hoor je gefluister. Het klinkt mij als "Whoooo, she is there!" in de oren. Via deze link kom je bij het fragment: https://app.box.com/s/rgwx4jvbo4ak8tvk5nfa
(Met dank aan een molloot van een ander forum. Een fanforum.) |
|
| 01/13/2014 3:01 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Emilie je hebt goede aanwijzingen en ik ga Susan zeker niet afstrepen, maar ik geloof nog steeds niet dat ze mol is om meerdere redenen.
Zoals haar reacties enzo. Maar ik weet niet zeker, maar denk wel dat ze ver komt.
En over de CV klopt ze kunnen er makkelijk gebruik van maken, maar ik ga zelf vanuit als de mol gekozen is. Dat ze nog een gesprek voeren met de mol en wat voor spelen of aanwijzingen willen geven. Dan hoort Susan toch nog steeds dat ze daar gebruik van willen maken, en ik verwacht als ik eerlijk ben dat ze daar niet mee in stemt. (Ik weet niet zeker, maar verwacht van wel)
Maar de aanwijzingen die ik hier verder lees ben ik ook met sommige dingen wel eens. |
|
|
| 01/13/2014 3:32 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Emilie je hebt goede aanwijzingen en ik ga Susan zeker niet afstrepen, maar ik geloof nog steeds niet dat ze mol is om meerdere redenen.
Zoals haar reacties enzo. Maar ik weet niet zeker, maar denk wel dat ze ver komt.
En over de CV klopt ze kunnen er makkelijk gebruik van maken, maar ik ga zelf vanuit als de mol gekozen is. Dat ze nog een gesprek voeren met de mol en wat voor spelen of aanwijzingen willen geven. Dan hoort Susan toch nog steeds dat ze daar gebruik van willen maken, en ik verwacht als ik eerlijk ben dat ze daar niet mee in stemt. (Ik weet niet zeker, maar verwacht van wel)
Maar de aanwijzingen die ik hier verder lees ben ik ook met sommige dingen wel eens.
Dank je.
Heb het er zelf ook wel moeilijk mee aangezien de hints geen betrekking hebben op haar gedrag. Okay, ze lacht af en toe verdacht. (Handen voor het gezicht.) Maar verder doet ze niet veel wat je mollen-gedrag zou kunnen noemen. Of ze doet dat juist heel goed. Dat ze het wel doet maar dat het niet opvalt.
Haar actie met de vrijstelling kan wel mollengedrag zijn. De mol hoeft deze niet in te zetten. Bekennen dat je een vrijstelling hebt en zeggen dat je het achteraf gezien niet slim vindt dat je deze niet hebt ingezet, daarmee kweek je vertrouwen bij de anderen. En kan je ze lekker op het verkeerde been zetten. Schijnbeweging.
De titels van de afleveringen hebben nog wel eens betrekking op de volgende aflevering.
Zo kan volgende week blijken dat er iemand een voorspelling heeft gedaan die geen geld meer kan opleveren omdat de persoon naar huis is. Als je daarover dan zegt "Ja, maar ik had de voorspelling gedaan voor de executie want ik dacht dat we zo meer geld zouden verdienen" dan kom je er misschien nog mee weg ook. Houden de deelnemers elkaar in de gaten wanneer ze de voorspelling doen? Ik denk het niet. |
|
| 01/13/2014 3:46 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Kemperman: Emilie je hebt goede aanwijzingen en ik ga Susan zeker niet afstrepen, maar ik geloof nog steeds niet dat ze mol is om meerdere redenen.
Maar de aanwijzingen die ik hier verder lees ben ik ook met sommige dingen wel eens.
Dank je.
Heb het er zelf ook wel moeilijk mee aangezien de hints geen betrekking hebben op haar gedrag. Okay, ze lacht af en toe verdacht. (Handen voor het gezicht.) Maar verder doet ze niet veel wat je mollen-gedrag zou kunnen noemen. Of ze doet dat juist heel goed. Dat ze het wel doet maar dat het niet opvalt.
Haar actie met de vrijstelling kan wel mollengedrag zijn. De mol hoeft deze niet in te zetten. Bekennen dat je een vrijstelling hebt en zeggen dat je het achteraf gezien niet slim vindt dat je deze niet hebt ingezet, daarmee kweek je vertrouwen bij de anderen. En kan je ze lekker op het verkeerde been zetten. Schijnbeweging.
De titels van de afleveringen hebben nog wel eens betrekking op de volgende aflevering.
Zo kan volgende week blijken dat er iemand een voorspelling heeft gedaan die geen geld meer kan opleveren omdat de persoon naar huis is. Als je daarover dan zegt "Ja, maar ik had de voorspelling gedaan voor de executie want ik dacht dat we zo meer geld zouden verdienen" dan kom je er misschien nog mee weg ook. Houden de deelnemers elkaar in de gaten wanneer ze de voorspelling doen? Ik denk het niet.
Graag gedaan. Ik heb een gevoel hoe ze lacht en met haar handen voor haar gezicht bij haar zelf horen. Ik heb in de eerste week toen widm begon bloopers van Gooische Vrouwen gezien en hoe ze daar lacht, lacht ze hier ook grootste deel. (Het kan dat ze natuurlijk heel dicht bij haar zelf blijft hoor.)
Ik heb er een andere mening over de vrijstelling, omdat ik verwacht dat de mol zeker inzet en niet vertelt. Maar hoe jij nu vertelt denk ik dat kan ze ook gedaan hebben om minder verdacht te zijn. Want vond haar wel weer verdacht tijdens het zoeken van de bliep met Aaf. Dat ze niet konden + donkere kleding (maar zouden ze dat dan niet weglaten voor de kijkers om niet te makkelijk te maken?)
En met de titels heb je gelijk, daar dacht ik ook aan. We zien het wel verder in dit seizoen! |
|
|
| 01/13/2014 4:39 am |
 Forum Expert

OFFLINE | @Claudia Het blijft een mindfuck hè? Hangt er maar net vanaf op welke gedachte je hinkelt. En hoe snel je in een tunnel komt.
In de intro van aflevering 2 heeft Art het over rollenspel en draai. Wat we hier mee kunnen?
1. Rollenspel: Susan is een actrice. Zij speelt rollen. Bij de opera zegt ze na de uitleg "We zijn het niet zelf? We hoeven niet te spelen.". Ze lijkt zelfs wel teleurgesteld. (Maar ... ze heeft zich wel mogen schminken om er uit te zien als een personage.)
2. Draai: de kandidaten draaien zich, bij de intro, om richting de camera. Alleen Susan schuift het beeld in. (Daar is al eerder iets over gezegd.) Maar nu ... op de markt, waar de kandidaten de executie van afl. 2 doen, zitten mensen te schaken. Schaken is een schuifspel.
3. De Chinese vertaling van het woord draai is "Zhuǎn". Lijkt toch een beetje op Susan. |
|
| 01/13/2014 4:47 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Tijdens de opdracht in het labyrint wordt nog gevraagd of er in de controlekamer echt geen aanwijzing te vinden is. Susan snuffelt wat rond maar ziet niets. Logisch, de tekening is geurloos. En een mol is blind. |
|