| 01/13/2014 4:56 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Susan was inderdaad verdacht bij de bliep opdracht. "Het was een beetje dom!" En dan dat lachje van haar. Zo van "Dát heb ik toch maar even mooi verknoeid. hahaha!". |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/13/2014 5:06 am |
 Forum Expert

OFFLINE | HAHAHAHAHA!!! LOL!
Briljante uitspraak, wát een hint (van Susan). Aaf stelt voor om op alfabetische volgorde te gaan. Daar zegt Susan over "Alfabet dubbel AA!".
Alfabet = zìmǔ
Dubbel = Shuāng
Als korte zin krijg je dan "Shuāng zìmǔ" wat klinkt als Susan de mol. Maar, "zi" lijkt op "zhi" wat mol betekent. En "mu" lijkt op me ( = ik). Dus: Susan mol me. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/13/2014 5:24 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | @Emilie daar heb je gelijk in iedereen gaat zo zie zo (hoe snel ligt aan zichzelf) in een tunnel terecht komen. Ik heb zelf sinds begin Sofie en sinds aflevering 2 ook JW erbij, maar daar ga ik niet over hebben.
Ik vond zelf dat ze niet teleurgesteld leek toen ze wist dat ze niet mee deed met de opera. Meer soort van opluchting en wat maakt het uit, want de mol weet al wat ze van tevoren doen dus waarom teleurgesteld. Maar ik snap wat je bedoelt en Susan kan ook denken toen ze hoorde dat de rest een andere personage kozen voor Owen en haar om even fel te reageren van dat kan niet (dat deed Patrick in die tijd ook vaak volgens) Maar voor mijn gevoel is het echt de reactie, ik weet ze is een actrice maar het komt voor mij geloofwaardig over haar reactie.
Haha ja toen met de bliep opdracht was ik ook aan het twijfelen van is zij misschien toch niet de mol. Maar naar mijn mening kan je beter net zoals bij JW en Daphne als mol zitten, want dan ben je bij de opdracht en gaat de tijd tikken en zoveel mogelijk proberen de tijd te verpesten met onzin dingen te doen en zo kon ook niet meer geld verdienen. (zie hier ook bij JW forum) Maarja ieder mol is anders dus zal dit van Susan en Aaf ook een goede actie zijn.
En dankzij die berichten met cijfers en letters enzo dat je dan als je de uitspraak vaak Susan klinkt! Dat vind ik wel weer heel verdacht dus dat is ook de reden dat ik haar toch niet af streep als eventuele mol! |
|
|
| 01/13/2014 5:28 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Sofie was voor de serie begon voor mij nog een dark horse zeg maar. Ik ging van te voren voor Daphne, Jennifer, Owen en Tygo. Jennifer en Tygo vielen af door hun fanatisme. En dat geldt ook voor Daphne. Jennifer haalde daarbij ook nog eens, net als Tygo, veel geld binnen.
Sofie heb ik laten varen omdat zij te veel fanatisme uitstraalt om geld te verdienen, ze is te veel een kandidate.
Nog een hint? Susan loopt de markt en heeft het over zig zag of zo. Een mol loopt nog wel eens zig zag. (Kijk maar naar de sporen van een gang op je mooie grasveldje!) Daarbij: waar wil een mol naar kijken? Hij ziet niks. |
|
| 01/13/2014 5:48 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Tijdens een executie hoor je gefluister. Het klinkt mij als "Whoooo, she is there!" in de oren. Via deze link kom je bij het fragment: https://app.box.com/s/rgwx4jvbo4ak8tvk5nfa
(Met dank aan een molloot van een ander forum. Een fanforum.)
Kan aan mijn oren liggen, maar kan iemand het geluid achterwaarts afdraaien? |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/13/2014 5:51 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Sofie was voor de serie begon voor mij nog een dark horse zeg maar. Ik ging van te voren voor Daphne, Jennifer, Owen en Tygo. Jennifer en Tygo vielen af door hun fanatisme. En dat geldt ook voor Daphne. Jennifer haalde daarbij ook nog eens, net als Tygo, veel geld binnen.
Sofie heb ik laten varen omdat zij te veel fanatisme uitstraalt om geld te verdienen, ze is te veel een kandidate.
Nog een hint? Susan loopt de markt en heeft het over zig zag of zo. Een mol loopt nog wel eens zig zag. (Kijk maar naar de sporen van een gang op je mooie grasveldje!) Daarbij: waar wil een mol naar kijken? Hij ziet niks.
Een mol ziet wel wat en daar zit nou net de denkfout van vele mensen. citeer: De mol heeft kleine, slecht ontwikkelde ogen met een diameter van slechts één millimeter;>>> hij is echter niet blind!!!<<< http://nl.wikipedia.org/wiki/Mol_(dier)
Een mol ziet dus wel degelijk iets. |
|
| 01/13/2014 5:54 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Sofie was voor de serie begon voor mij nog een dark horse zeg maar. Ik ging van te voren voor Daphne, Jennifer, Owen en Tygo. Jennifer en Tygo vielen af door hun fanatisme. En dat geldt ook voor Daphne. Jennifer haalde daarbij ook nog eens, net als Tygo, veel geld binnen.
Nog een hint? Susan loopt de markt en heeft het over zig zag of zo. Een mol loopt nog wel eens zig zag. (Kijk maar naar de sporen van een gang op je mooie grasveldje!) Daarbij: waar wil een mol naar kijken? Hij ziet niks.
Oke  Ja bij Sofie twijfel ik ook wel een beetje, want ik heb een vermoeden dat ze meer een nep mol is (soort Art in deze serie).
Ja dat is een goede, want ik vond die opmerking van Susan ook al vreemd met zig zag!
En ik weet niet precies wie het zei meer, maar ze zeiden ook omdat Susan een bril had bij de test van aflevering 2 de mol is omdat ze slecht ziet.
Ik heb toevallig in een filmpje gezien dat ze een leesbril heeft sinds 2010 ofzo. Dan denk je waarom draagt ze bij de eerste aflevering bij de test dan geen bril? Ja dat weet ik niet, maar
bij het hotel toen de kamers verdeelden had ze ook de bril op om in haar molboekje te schrijven.
Ik ga gewoon van mijn mening uit dat Susan de mol niet is, maar wel in de finale of voor de finale uit valt. Maar ik lees deze topic van Susan graag en geef mijn mening er ook over als ik mee of oneens ben. |
|
|
| 01/13/2014 5:59 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol:
Originally Posted by Emile Chang: Sofie was voor de serie begon voor mij nog een dark horse zeg maar. Ik ging van te voren voor Daphne, Jennifer, Owen en Tygo. Jennifer en Tygo vielen af door hun fanatisme. En dat geldt ook voor Daphne. Jennifer haalde daarbij ook nog eens, net als Tygo, veel geld binnen.
Een mol ziet wel wat en daar zit nou net de denkfout van vele mensen. citeer: De mol heeft kleine, slecht ontwikkelde ogen met een diameter van slechts één millimeter;>>> hij is echter niet blind!!!<<< http://nl.wikipedia.org/wiki/Mol_(dier)
Een mol ziet dus wel degelijk iets.
Dankje voor de wiki daar heb je wel iets voor de mensen die Susan als mol hebben.
De mol hoort als geslacht bij de Talpa de eerste twee seizoenen van Gooische Vrouwen werden uitgezonden op Talpa! |
|
|
| 01/13/2014 10:07 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/13/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | in aflevering 2 zegt ze bij de markt: ik ben de 8 e! dit kan slaan op het feit dat ze de 8e vrouwelijke mol is |
|
|
| 01/13/2014 12:21 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Susan was inderdaad verdacht bij de bliep opdracht. "Het was een beetje dom!" En dan dat lachje van haar. Zo van "Dát heb ik toch maar even mooi verknoeid. hahaha!".
Ik heb het nog even geluisterd, ik hoor Het was een beetje Lom. met andere woorden Mol |
|
| 01/15/2014 9:27 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Zit nog eens te luisteren naar het fragment uit aflevering 1 waarop Susan praat over de test terwijl ze nog geen opdracht hebben uitgevoerd. Het klinkt me nu als "Ben em" in mijn oren. Daar waar het eerder (zie een eerder bericht) als "I am" klonk. Ze zei "Bam!" maar het zou een hint kunnen zijn. (Maar ja, dat geldt voor zo veel uitspraken van de diverse kandidaten.) |
|
| 01/15/2014 10:25 am |
 NEWBIE

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Zou het kunnen dat........... Susan de mol is omdat ze ook een rol heeft in de telfortreclame (voice-over) omdat Patrick Stoof die ook in deze reclame speelt de mol was in 2011? |
................ Je gaat het pas zien als je het doorhebt....
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTo7vgrQLrD-9e_i1eorbq0MhkUOCWPrhvvxXzYJExj2RfiNQsz
|
| 01/15/2014 10:47 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Tom Tempelaars: Zou het kunnen dat........... Susan de mol is omdat ze ook een rol heeft in de telfortreclame (voice-over) omdat Patrick Stoof die ook in deze reclame speelt de mol was in 2011?
Die overeenkomst tussen Patrick Stoofs en Susan Visser is niet onmogelijk maar dat Susan is gekozen als mol omdat ze in die reclame speelt? Nee, daar geloof ik echt niet in. De mol wordt gekozen op basis van kwaliteiten, niet op basis van uiterlijk of curriculum vitae. |
|
| 01/15/2014 2:32 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | In de Goochel vertaal tunnel: in aflevering 2 hebben de kandidaten / heeft Art het over 'de toekomst voorspellen'. Toekomst voorspellen is vertaald naar het traditioneel Chinees "Suànmìng". Klinkt een beetje als Susan is 'm. (Is de mol) |
|
| 01/15/2014 2:59 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | En om nog maar even door te kruipen in de Susan-tunnel: in de afleveringen tot nu toe zien we veel cijfers (nummers). Het Chinese woord voor nummers is "Shùzì" Het klinkt anders maar het lijkt op Susie. |
|