Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Susan
Alles over Susan
Pagina 11 / 35 1 - 2 - 3.. - 9 - 10 - 11 - 12 - 13.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Alles over Susan
01/16/2014 1:13 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Over Susan:
- Ze wijst regelmatig een bepaalde richting op (Je kan aan de beelden niet zien welke windrichting) maar zou het naar het westen kunnen zijn? Susan speelde in de film "Richting west".
- We hebben in de eerste afleveringen (niet alleen in het voormalige kantoor van die tv-zender) regelmatig schilderingen gezien (die zijn daar nu eenmaal maar de keuze om ze in beeld te brengen ...) Susan speelde in Gooische vrouwen de rol van Anouk Verschuur, een kleurrijke schilderes.
- Op het bord van het restaurant Wing Fat (dat moest ze zoeken met Jennifer tijdens de opdracht Chinees spreken) staat een fles Coca Cola. Het Chinese woord voor fles is "Píng", wat doet denken aan geld. Een van de taken van de mol is voorkomen dat er geld in de pot komt. Susan wekt de indruk behoorlijk moeite te hebben gedaan om dat restaurant niet te vinden. Ondanks dat ze enthousiast de weg vraagt.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/16/2014 9:33 am

Junior Member

Registratie: 01/03/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Loes ten Den:
susan loopt/staat/zit altijd achteraan, verdacht?

Ik heb de groepsfoto's eens nagelopen tot nu toe en het is opvallend dat Susan altijd achteraan tussen de mannen staat. Is het een idee om alle groepsfoto's bij elkaar te zetten en daar een topic van te maken. Zou een van de mollerators dat kunnen doen?
citeren   
01/16/2014 12:19 pm

Forum Expert

Dat Susan steeds moet lachen als er iemand een rood scherm krijgt (terwijl de anderen heel teleurgesteld reageren) vind ik verdacht. (Maar, dat heb ik al eens gezegd.)
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/16/2014 12:25 pm

Forum Fanatic

Weet je nog hoe zenuwachtig Daniel vorig jaar was elke keer?
En dat transpireren?

Datzelfde zie ik nu ook bij Tygo.

Misschien is het van Suzan ook een soort zenuwtrekje?
citeren   
01/16/2014 12:35 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
@Emilie & @Marjanne ik wil er ook even op reageren.

Ik begin eerst bij Emilie, ik vind vind het helemaal niet verdacht. Waarschijnlijk is ze gewoon blij dat ze door is (en heb al een keer gezegt, ik heb een keer bloopers en interviews enzo. de laatste tijd gezien van Susan Visser. En wat toevallig, maar niet heus. Ze reageert vaak in zulke filmpjes ook) Ik denk gewoon dat je echt in een tunnelvisie zit, wat natuurlijk leuk en kan!

En nu bij Marjanne ik denk dat jij gelijk hebt! Ik zie dit idd heel duidelijk bij Tygo en Susan en ook soms bij Aaf & Freek.
citeren   
01/16/2014 3:48 pm

Forum Expert

Kan natuurlijk een soort van zenuwtrek zijn die ze, ondanks dat ze actrice is, niet kan onderdrukken. Maar het zou ook een gespeelde reactie kunnen zijn.

Sja ... zit inderdaad in die tunnen. Maar vind Sofie nu ook weer verdacht. (Meegaan met Fre om geld "veilig" te stellen.) En het "ongelukje" (telefoon kapot laten vallen) van Jennifer vind ik ook wel verdacht.
................

citeren   
01/16/2014 3:56 pm

Forum Expert

De duo's kunnen kiezen tussen een veerpont en een trein die onder het kanaal / de rivier door rijdt. Onderwater trein = "Shuǐ xià huǒchē" Tja ...
................

citeren   
01/17/2014 8:44 am

NEWBIE

Registratie: 01/17/2014
t valt mij op dat in vorige seizoenen laptops worden gebruikt voor de test van het merk HP , dit seizoen niet , en gister werd die laptop ook heel duidelijk in beeld genomen deze zijn van het merk ASUS , draai dat is om dan krijg je???? ..........
citeren   
01/17/2014 9:52 am

Forum Expert

Originally Posted by Frank Egberink:
t valt mij op dat in vorige seizoenen laptops worden gebruikt voor de test van het merk HP , dit seizoen niet , en gister werd die laptop ook heel duidelijk in beeld genomen deze zijn van het merk ASUS , draai dat is om dan krijg je???? ..........

SUSA (alleen de N ontbreekt), leuk gevonden!
................

citeren   
01/17/2014 1:21 pm

Forum Expert

Susan die loopt te prutsen met die koffer. Susan die werkelijk zou kunnen zeggen "Ik loop nu een tunnel in!". Susan die ook later, bij het gebouw, loopt te vertragen bij het bellen. Een mol houdt niet van hoogte.
................

citeren   
01/18/2014 5:02 am

Forum Expert

Van een ander forum waar ene Anoniem het volgende schrijft: "
In WIDM 2013, tijdens de reünie in aflevering 10, laat Art zien aan de kijkers thuis welke hints, afgeleid van de titel van elke aflevering, naar de Mol, Kees Tol, verwees. Als je terugkijkt naar Aflevering 10 van het vorige seizoen (het 13e seizoen) van deze link:
http://avro.nl/wieisdemol/Player/AVRO_1584669
zei Art de voice-over, tussen 52:40 en 52:56:
Quote van Art: ''Het geboortejaar van de Mol werd duidelijk in beeld gebracht tijdens de test in aflevering één. En in dezelfde aflevering waren er vijf kandidaten die enveloppen inleverden bij de kerk, maar er was er maar één die dat deed terwijl het logo van de Mol levensgroot in beeld was.''
Deze hint van de redactie van WIDM in 2013 doet me nu denken aan de executie in duo's (opdracht van Aflevering 3, nu in seizoen 14.
Kijk aflevering 3 terug via deze link:
http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/16-01-2014/AVRO_1655865
Pauzeer nu op 48:43. Je ziet, net als in de molhints van Art in WIDM 2013, de logo van de Mol levensgroot in beeld staan. Je ziet de logo 2,5 seconden lang. Als Art zegt ''Freek. Jennifer. Wie hebben jullie opgeschreven?'', wordt de camera nog steeds ingezoomd op het blaadje met de logo van de Mol. En als Jennifer haar blaadje omhoog schuift zie je de logo van de Mol nog steeds levensgroot in beeld. Totdat Jennifer haar blaadje omdraait; en ja hoor, je ziet de naam Susan. Susan is de Mol.
Dit verschijnsel dat in WIDM 2013 werd gebruikt, is nu alweer gebruikt in WIDM 2014. Ik had een soort déjà vu toen ik zoiets zag, tot ik me opeens herinnerde dat zoiets in de complicatie van de molhints van 2013 van aflevering 10 is gebruikt.
Door mijn aanwijzing ben ik er 99% van overtuigd dat Susan de Mol is.
Kunnen jullie me helpen door 3 screenshots te maken?
1: Op 52:52 van de link om afl. 10 van 2013 terug te kijken, als de logo van de Mol levensgroot in beeld staat, met de mol erachter.
2: Op 48:43 van de link om afl. 3 terug te kijken, als de logo van de Mol levensgroot in beeld staat
3: Op 48:52 van de link om afl. 3 terug te kijken, als de naam Susan tervoorschijn komt op het blaadje met de logo van de Mol."
................

citeren   
01/18/2014 1:41 pm

Forum Fanatic

Wat mij opviel voor de volgende aflevering, toen Art het rode scherm liet zien (voor de afvaller) keek hij recht uit en daar zaten: Daphne & Aaf voor en Susan & JW achter dus krijgt iemand van hen een rood scherm.

En mijn zus viel het volgende op, dat Sofie haar rug even schokte toen het rode scherm verscheen. Dus misschien is zij er ook uit, maar die zat links en niet in het midden. Dus ben benieuwd!
citeren   
01/18/2014 1:51 pm

Forum Fanatic

Erg vervelend om op zóveel topics hetzelfde bericht te zien staan !
citeren   
01/18/2014 1:58 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Marjanne Mol:
Erg vervelend om op zóveel topics hetzelfde bericht te zien staan !

De eerst was fout gaan bij de roodshow. Maar dit gaat om meerdere personen en sommige (nieuwe) leden lezen alleen bij hun eigen mol en nergens meer.
Dus daarom deed ik het zo en anders weet ik niet waar ik het anders moet plaatsen. Snap je
citeren   
01/18/2014 2:01 pm

Forum Fanatic

Dan kun je het bij algemeen posten Claudia.
citeren   
Pagina 11 / 35 1 - 2 - 3.. - 9 - 10 - 11 - 12 - 13.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview