Van een ander forum waar ene Anoniem het volgende schrijft: "
In WIDM 2013, tijdens de reünie in aflevering 10, laat Art zien aan de kijkers thuis welke hints, afgeleid van de titel van elke aflevering, naar de Mol, Kees Tol, verwees. Als je terugkijkt naar Aflevering 10 van het vorige seizoen (het 13e seizoen) van deze link:
http://avro.nl/wieisdemol/Player/AVRO_1584669
zei Art de voice-over, tussen 52:40 en 52:56:
Quote van Art: ''Het geboortejaar van de Mol werd duidelijk in beeld gebracht tijdens de test in aflevering één. En in dezelfde aflevering waren er vijf kandidaten die enveloppen inleverden bij de kerk, maar er was er maar één die dat deed terwijl het logo van de Mol levensgroot in beeld was.''
Deze hint van de redactie van WIDM in 2013 doet me nu denken aan de executie in duo's (opdracht

van Aflevering 3, nu in seizoen 14.
Kijk aflevering 3 terug via deze link:
http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/16-01-2014/AVRO_1655865
Pauzeer nu op 48:43. Je ziet, net als in de molhints van Art in WIDM 2013, de logo van de Mol levensgroot in beeld staan. Je ziet de logo 2,5 seconden lang. Als Art zegt ''Freek. Jennifer. Wie hebben jullie opgeschreven?'', wordt de camera nog steeds ingezoomd op het blaadje met de logo van de Mol. En als Jennifer haar blaadje omhoog schuift zie je de logo van de Mol nog steeds levensgroot in beeld. Totdat Jennifer haar blaadje omdraait; en ja hoor, je ziet de naam Susan. Susan is de Mol.
Dit verschijnsel dat in WIDM 2013 werd gebruikt, is nu alweer gebruikt in WIDM 2014. Ik had een soort déjà vu toen ik zoiets zag, tot ik me opeens herinnerde dat zoiets in de complicatie van de molhints van 2013 van aflevering 10 is gebruikt.
Door mijn aanwijzing ben ik er 99% van overtuigd dat Susan de Mol is.
Kunnen jullie me helpen door 3 screenshots te maken?
1: Op 52:52 van de link om afl. 10 van 2013 terug te kijken, als de logo van de Mol levensgroot in beeld staat, met de mol erachter.
2: Op 48:43 van de link om afl. 3 terug te kijken, als de logo van de Mol levensgroot in beeld staat
3: Op 48:52 van de link om afl. 3 terug te kijken, als de naam Susan tervoorschijn komt op het blaadje met de logo van de Mol."