Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Susan
Alles over Susan
Pagina 12 / 35 1 - 2 - 3.. - 10 - 11 - 12 - 13 - 14.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Alles over Susan
01/18/2014 2:02 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Marjanne Mol:
Dan kun je het bij algemeen posten Claudia.

Oke dan weet ik dat en sorry voor het ongemak. Was niet bedoeling en ik weet nog niet alles van waar je het moet plaatsen.
citeren   
01/18/2014 2:05 pm

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Sorry hoeft niet hoor, we hebben het allemaal moeten leren met vallen en opstaan :-)
citeren   
01/18/2014 2:13 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Marjanne Mol:
Sorry hoeft niet hoor, we hebben het allemaal moeten leren met vallen en opstaan :-)

Ja en dankje
citeren   
01/18/2014 2:17 pm

Forum Fanatic

Ik vind Susan ook al blijft ze behoorlijk haar zelf (wat ik merk aan interviews van haar enzo) en speelt een goede kandidaat.
Toch een soortje molletje nog vinden, want ze verdiend zelf nu toe nog helemaal geen cent en als ze iets winnen doet ze er in mijn ogen ook niet veel voor.
En bij deze aflevering ze wilde perse voor de zware tas (ja Tygo ook, maar hij is een man) en met de telefoon raar doen zoals dat ze Aaf niet hoorde. Net te laat binnen komen om niet te veel verdacht te zijn. En als ze geld verdienen haar (neppe) blijheid vind ik soms.

Ik weet niet bij Susan, want ik zie ook vaak gewoon een kandidaat in haar.
citeren   
01/19/2014 3:31 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Ook hier maar even omdat het tenslotte een uitspraak van Susan is (en mogelijk een hint kan zijn dat zij de mol is) "Er is gewoon geen bondje!". Verbond is in het Chinees "Méngyuē". Dit klinkt als 'money'. Er is geen geld.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/19/2014 1:29 pm

Forum Expert

Bij het roeien in de dragonboot heeft Soppie het over een spoedcursus (later door J-W stoomcursus genoemd). Het Chinese woord is "Sùchéng". Je mag rustig stellen dat mijn gehoor lijdt aan tunnenlvisie maar ik vind het op Susan lijken. Bewust zo gemonteerd?  
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/19/2014 2:12 pm

NEWBIE

Registratie: 01/19/2014
Ik denk zeker te weten dat Susan de mol is en ook al zijn ze misschien niet heel sterk hier zijn wat argumenten per aflevering!

Aflevering 1:

Susan en Jennifer zijn samen op de markt en vinden als enige groep de envelop. Wanneer deze word ingeleverd haalt Art er 400 euro uit.
Maar Owen zegt: Huh je zei toch 5?
Ook al weet ik niet of hij het tegen Susan of Jennifer heeft lijkt het mij dat hij met Jennifer praat.
Als dit waar is zou Susan dus 100 euro uit de envelop hebben gehaald. Dit kan waar zijn aangezien we haar in sommige shots achter Jennifer
zien lopen met de envelop. Toeval? Misschien...

Aflevering 2:

In een shot voor de opera opdracht dacht ik toch zeker Susan te zien! (Sorry ik heb geen foto) de vrouw die we zien heeft bruine ogen (geen
Aziatische ogen) en krullig zwart haar. Is dit Susan?

In het dagboek van de mol staat grofweg: Jullie hebben me niet gezien bij de opera-opdracht en in het TV station. En wie werd er niet herkent
en was spoorloos in het TV station? Inderdaad Susan.

Aflevering 3:

Bij de opdracht waarbij Tygo, Jennifer, Susan, Freek, Sofie en Jan Willem, Aaf en Daphne moesten zoeken vertelde Susan Aaf aan de telefoon dat ze slecht bereik had. Denk eens terug aan voorgaande seizoenen. Er word ALTIJD geklooid met porto's en telefoons.
Denk maar eens seizoen 10 waarin mol Kim Pieters haar hand op de knop van de porto houd en 2 van de kandidaten niet kunnen praten.
Een echte wie is de mol cliché.

Bij de roeiopdracht kiest Susan er samen met Jan Willen voor om het volleybal team mee te laten roeien.
Dit is niet echt een molactie want Tygo haalde zelfs een Kajakkampioen binnen. maar tijdens het roeien loopt Susan maar wat op het water te meppen met haar peddel. Misschien is ze niet zo'n geweldige roeier. of deed ze dit met opzet? Hmmm

Stiekem hoop ik ook wel dat Susan de mol is, dan krijg je in aflevering 10 echt zo'n duivelse ontknoping en dat lijkt me echt heel grappig want Susan lijkt me heel aardig . Ik hoop dat je nu overtuigd bent. Want als je nu nog steeds niet de goede mol verdenkt, weet je het nog niet OF je zit in je tunnelvisie en daar kom je niet meer uit voordat de kandidaat er uit is. Of in de finale wanneer je gelijk blijkt te hebben.

Ik hoop dat ik je nu overtuigd heb zoals ik mezelf al 3 afleveringen overtuig. Veel plezier met de rest van de serie!
citeren   
01/19/2014 2:16 pm

Forum Expert

Had voor de serie begon gehoopt op Daphne, Jennifer, Owen of Tygo. Maar ... Susan is leuk! Zou het wel toejuichen als zij de mol blijkt te zijn. Komt over als een  leuke kandidate die niet zo vreselijk dom en naïef overkomt.
................

citeren   
01/19/2014 2:25 pm

Forum Expert

Hong Kong design institute. Hier zal ook wel kunst zijn. Susan speelt in Gooische vrouwen de kleurrijke schilder Anouk Verschuur.
................

citeren   
01/19/2014 9:04 pm

Junior Member

Registratie: 01/09/2014

Originally Posted by Aflevering 2:
In een shot voor de opera opdracht dacht ik toch zeker Susan te zien! (Sorry ik heb geen foto) de vrouw die we zien heeft bruine ogen (geen
Aziatische ogen) en krullig zwart haar. Is dit Susan? [/quote:

Ik dacht serieus de enige te zijn die dit heeft opgemerkt. In het moldagboek wordt ook gezegd: 'Als het goed is hebben jullie mij gezien' of iets in die trend. Er moet toch ook een reden zijn waarom dat shot zo ongelooflijk ingezoomd is? En ik zie echt geen 'spleetogen'.

citeren   
01/20/2014 3:32 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Robin van Lammeren:

Originally Posted by Aflevering 2:
Aziatische ogen) en krullig zwart haar. Is dit Susan? [/quote:

Ik dacht serieus de enige te zijn die dit heeft opgemerkt. In het moldagboek wordt ook gezegd: 'Als het goed is hebben jullie mij gezien' of iets in die trend. Er moet toch ook een reden zijn waarom dat shot zo ongelooflijk ingezoomd is? En ik zie echt geen 'spleetogen'.

Mij viel het ook op. Maar verder vind ik Susan helemaal niet verdacht, maar ze kan dat inderdaad makkelijk zijn, want zij is volgens mij ook de enigste van de vrouwen met bruine ogen.
citeren   
01/20/2014 3:55 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014
volgens mij is dit onmogelijk te doen tijdens de opdracht omdat owen anders echt wel gemerkt had dat ze weg was. Later in monteren zou kunnen maar ik heb de achtergrond etc niet gezien. Misschien kan iemand een snapshot maken?
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/20/2014 4:35 am

Forum Expert

Voor zover ik het me kan herinneren heb ik dat al eens opgemerkt.

................

citeren   
01/20/2014 4:43 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:
Voor zover ik het me kan herinneren heb ik dat al eens opgemerkt.

Alleen ik denk toch dat het waarschijnlijk te gewaagd (als goede woord ervoor is) is als de makers zo filmen. Want ze weten dat de kijkers alles nakijken enzo. ik denk eerder dat dit dan een nep hint is om ons op het verkeerde spoor te zetten. Ik denk zelf (weet niet zeker) maar dat de mol op de foto staat met de opera cast waar ze moesten zeggen wie Owen & Susan waren.
Waar misschien Susan wel op staat, want dat sluit ik niet uit. (ook al geloof ik nog steeds niet dat ze de mol is)
citeren   
01/20/2014 4:48 am

Forum Expert

Die Susan ... In de biecht heeft ze het over het moment wanneer de telefoon op de grond valt. Ze zegt "Kak!" en nee, dat verbind ik niet aan Gooische vrouwen.

Synoniem voor kak is poep. En, de Chinese vertaling van dat woord is "Piánpián". Klinkt als ping ping (geld). En ... er werd geen geld verdiend met deze opdracht. Hè wat jammer nou. Dat vindt de mol toch zo vervelend. Met het oog op het kunnen verdubbelen door te gokken.
................

citeren   
Pagina 12 / 35 1 - 2 - 3.. - 10 - 11 - 12 - 13 - 14.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview