Ik denk zeker te weten dat Susan de mol is en ook al zijn ze misschien niet heel sterk hier zijn wat argumenten per aflevering!
Aflevering 1:
Susan en Jennifer zijn samen op de markt en vinden als enige groep de envelop. Wanneer deze word ingeleverd haalt Art er 400 euro uit.
Maar Owen zegt: Huh je zei toch 5?
Ook al weet ik niet of hij het tegen Susan of Jennifer heeft lijkt het mij dat hij met Jennifer praat.
Als dit waar is zou Susan dus 100 euro uit de envelop hebben gehaald. Dit kan waar zijn aangezien we haar in sommige shots achter Jennifer
zien lopen met de envelop. Toeval? Misschien...
Aflevering 2:
In een shot voor de opera opdracht dacht ik toch zeker Susan te zien! (Sorry ik heb geen foto) de vrouw die we zien heeft bruine ogen (geen
Aziatische ogen) en krullig zwart haar. Is dit Susan?
In het dagboek van de mol staat grofweg: Jullie hebben me niet gezien bij de opera-opdracht en in het TV station. En wie werd er niet herkent
en was spoorloos in het TV station? Inderdaad Susan.
Aflevering 3:
Bij de opdracht waarbij Tygo, Jennifer, Susan, Freek, Sofie en Jan Willem, Aaf en Daphne moesten zoeken vertelde Susan Aaf aan de telefoon dat ze slecht bereik had. Denk eens terug aan voorgaande seizoenen. Er word ALTIJD geklooid met porto's en telefoons.
Denk maar eens seizoen 10 waarin mol Kim Pieters haar hand op de knop van de porto houd en 2 van de kandidaten niet kunnen praten.
Een echte wie is de mol cliché.
Bij de roeiopdracht kiest Susan er samen met Jan Willen voor om het volleybal team mee te laten roeien.
Dit is niet echt een molactie want Tygo haalde zelfs een Kajakkampioen binnen. maar tijdens het roeien loopt Susan maar wat op het water te meppen met haar peddel. Misschien is ze niet zo'n geweldige roeier. of deed ze dit met opzet? Hmmm
Stiekem hoop ik ook wel dat Susan de mol is, dan krijg je in aflevering 10 echt zo'n duivelse ontknoping en dat lijkt me echt heel grappig want Susan lijkt me heel aardig

. Ik hoop dat je nu overtuigd bent. Want als je nu nog steeds niet de goede mol verdenkt, weet je het nog niet OF je zit in je tunnelvisie en daar kom je niet meer uit voordat de kandidaat er uit is. Of in de finale wanneer je gelijk blijkt te hebben.
Ik hoop dat ik je nu overtuigd heb zoals ik mezelf al 3 afleveringen overtuig. Veel plezier met de rest van de serie!