| 01/21/2014 3:58 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/11/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 12
 OFFLINE | en wil verder zeggen dat ik het forum niet echt overzichtelijk vind.
snapte niet eens hoe ik moest inloggen. en de persoonlijke berichten snap ik ook niet.
pluspunt: als ik op plaatsen klik, wordt ie wel geplaatst, was andere jaren wel anders. |
|
|
| 01/21/2014 5:08 pm |
 Junior Member

OFFLINE | voor diegene die die 3 screenshots wilde hebben. ik heb ze gemaakt. ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben niet overtuigd. bij kees stond het namelijk tegelijk in beeld met kees. nu kan het ook betekenen dat jennifer de mol is aangezien zij het kaartje vast houdt. desalniettemin ga ik proberen mijn printscreens hier te posten. *fingers crossed* |
|
|
| 01/21/2014 5:16 pm |
 Junior Member

OFFLINE | ok het lukt me niet, ga het aan de mollerators vragen. foto's komen, persoon die ik niet heb geciteerd. |
|
|
| 01/22/2014 9:34 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Femke Julia: die schoppen vrouw theorie is gebaseerd op dr priveleven. weduwe. ik ben het even kwijt.
hebben de makers in het verleden ook hints gemaakt met info uit priveleven?
Ja.
Inge Ipenburg: de koerier had op zijn shirt staan "lomed" en 66. Bij lomed had je kunnen bedenken dat je dat zou moeten omdraaien (de mol) en dat het getal 66 omgekeerd 99 is. Wat je weer naar het alfabet stuurt: de 9e letter van het alfabet is de i. De initialen i.i. had maar 1 persoon in die serie.
Molouska Moleens (Milouska Meulens) noemde in een opdracht 1973 i.p.v. 1972. In diezelfde serie moest men in 24 minuten 6 rondjes rijden in auto's. 24 - 6 - 1973 is de geboortedatum van Milouska.
Bij Kim Pieters gebruikten ze steeds zinnen als "Kennis Is Macht", "Knap Is Maar" enz. Bij Jon van Eerd kwamen zinnen terug als "Dom veel raden", "Omrand de vele" wat anagrammen waren van 'Van Eerd de mol'. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/22/2014 9:48 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Femke Julia: die schoppen vrouw theorie is gebaseerd op dr priveleven. weduwe. ik ben het even kwijt.
Ja.
Inge Ipenburg: de koerier had op zijn shirt staan "lomed" en 66. Bij lomed had je kunnen bedenken dat je dat zou moeten omdraaien (de mol) en dat het getal 66 omgekeerd 99 is. Wat je weer naar het alfabet stuurt: de 9e letter van het alfabet is de i. De initialen i.i. had maar 1 persoon in die serie.
Molouska Moleens (Milouska Meulens) noemde in een opdracht 1973 i.p.v. 1972. In diezelfde serie moest men in 24 minuten 6 rondjes rijden in auto's. 24 - 6 - 1973 is de geboortedatum van Milouska.
Bij Kim Pieters gebruikten ze steeds zinnen als "Kennis Is Macht", "Knap Is Maar" enz. Bij Jon van Eerd kwamen zinnen terug als "Dom veel raden", "Omrand de vele" wat anagrammen waren van 'Van Eerd de mol'.
Dat is zo, ze gebruiken wel dingen van hun zelf in de serie, maar nooit echt persoonlijke dingen (zoals dat Susan misschien de mol is en dat ze dingen naar haar willen wijzen in verband met dat ze weduwe is) Als dat wel zo is vind ik het te ver gaan en een grote fout van de makers, want hier mee mag je niet mee spelen. Ook al is ze al weduwe sinds 2007. |
|
|
| 01/22/2014 9:56 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Femke Julia: die schoppen vrouw theorie is gebaseerd op dr priveleven. weduwe. ik ben het even kwijt.
Ja.
Bij Kim Pieters gebruikten ze steeds zinnen als "Kennis Is Macht", "Knap Is Maar" enz. Bij Jon van Eerd kwamen zinnen terug als "Dom veel raden", "Omrand de vele" wat anagrammen waren van 'Van Eerd de mol'.
Dat is zo, ze gebruiken wel dingen van hun zelf in de serie, maar nooit echt persoonlijke dingen (zoals dat Susan misschien de mol is en dat ze dingen naar haar willen wijzen in verband met dat ze weduwe is) Als dat wel zo is vind ik het te ver gaan en een grote fout van de makers, want hier mee mag je niet mee spelen. Ook al is ze al weduwe sinds 2007.
Misschien is dat in overleg gegaan? Er stond tenslotte ook in de test "Wat is de burgerlijke staat van de mol?". Waarom zo'n vraag stellen als de situatie van de mol van toepassing is op meerdere personen? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/22/2014 9:59 am |
 Forum Expert

OFFLINE | |
|
| 01/22/2014 10:19 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Ja.
Dat is zo, ze gebruiken wel dingen van hun zelf in de serie, maar nooit echt persoonlijke dingen (zoals dat Susan misschien de mol is en dat ze dingen naar haar willen wijzen in verband met dat ze weduwe is) Als dat wel zo is vind ik het te ver gaan en een grote fout van de makers, want hier mee mag je niet mee spelen. Ook al is ze al weduwe sinds 2007.
Misschien is dat in overleg gegaan? Er stond tenslotte ook in de test "Wat is de burgerlijke staat van de mol?". Waarom zo'n vraag stellen als de situatie van de mol van toepassing is op meerdere personen?
Ja ik begrijp je en ik geloof wel dat ze veel overleggen met de mol (over hoe ze het doen). En over die vraag wat de status is van de mol, is altijd al in de test geweest wat ik weet en het zou raar dat ze dit veranderen (omdat misschien voor het eerst een weduwe mee doet). Als Susan de mol is (zal het niet verbazen, want ze heeft inderdaad dingen die de mol zou kunnen doen), maar als ze echt het weduwe ook gebruik bij mol hints vind ik in mijn ogen gewoon te ver gaan. |
|
|
| 01/22/2014 11:08 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Ja.
Misschien is dat in overleg gegaan? Er stond tenslotte ook in de test "Wat is de burgerlijke staat van de mol?". Waarom zo'n vraag stellen als de situatie van de mol van toepassing is op meerdere personen?
Ja ik begrijp je en ik geloof wel dat ze veel overleggen met de mol (over hoe ze het doen). En over die vraag wat de status is van de mol, is altijd al in de test geweest wat ik weet en het zou raar dat ze dit veranderen (omdat misschien voor het eerst een weduwe mee doet). Als Susan de mol is (zal het niet verbazen, want ze heeft inderdaad dingen die de mol zou kunnen doen), maar als ze echt het weduwe ook gebruik bij mol hints vind ik in mijn ogen gewoon te ver gaan.
Ik zou in zo'n geval ook voor andere hints kiezen maar ja ... ze is het. En als zij daar geen moeite mee heeft. Ik ken haar niet persoonlijk. Misschien heeft ze het een plek gegeven. Ze zal wellicht heus nog wel eens met verdriet terug denken aan de fijne tijd met Roef. |
|
| 01/22/2014 11:25 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Schoppenvrouw betekent meer dan zwarte weduwe.
Ze staat ook voor wijsheid (Pallas van Athene)
Maar de mooiste en meest toepasselijke vond ik in het spel Duizenden:
Een leuke bijkomstigheid van het spel is schoppenvrouw.
Wie houdt deze over aan het einde, of wie legt deze op tafel...
Schoppenvrouw levert het hoogste aantal punten op. |
|
|
| 01/22/2014 11:41 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Schoppenvrouw betekent meer dan zwarte weduwe.
Ze staat ook voor wijsheid (Pallas van Athene)
Maar de mooiste en meest toepasselijke vond ik in het spel Duizenden:
Een leuke bijkomstigheid van het spel is schoppenvrouw.
Wie houdt deze over aan het einde, of wie legt deze op tafel...
Schoppenvrouw levert het hoogste aantal punten op.
Bij hartenjagen ook. |
|
| 01/22/2014 11:43 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Is het politiebureau nog een hint? (Amazones (bankovervaller), Taped (problemen met twee agenten)) |
|
| 01/22/2014 12:05 pm |
 Junior Member

OFFLINE | waarom vragen ze naar de burgerlijke stand van de mol: omdat de kandidaten dat moeten weten van elkaar.
maar is vergaand inderdaad als ze dat als hint gebruiken, ik hoop het niet iig.
dat is trouwens wel iets heel anders dan lomed op een tshirt of een geboortejaar.
ik vind dan ook de hint naar ene linda de mol van gooische vrouwen en andere zaken op cv niet als hint meetellen.
nou heb een photobucket geopend, hoop dat dit werkt.
http://s41.photobucket.com/user/femkejulia/media/susan4_zpsefbacc08.jpg.html
http://s41.photobucket.com/user/femkejulia/media/susan_zpsfcd66fd8.jpg.html
http://s41.photobucket.com/user/femkejulia/media/susan2_zps0c719098.jpg.html
laat even weten. |
|
|
| 01/22/2014 12:08 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Om terug te komen op de jurk. Susan speelde in de film "De jurk". |
|
| 01/22/2014 12:18 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Zijn te zien Femke.
Als je nu bij photobucket kijkt naat de afbeelding die geupload hebt,
dan staat daar ook:
Die kopieeren en in je bericht zetten, dan zie je de afbeelding.
Probeer maar eens |
|
|