Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Susan
Alles over Susan
Pagina 16 / 35 1 - 2 - 3.. - 14 - 15 - 16 - 17 - 18.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Alles over Susan
01/23/2014 11:40 am

Junior Member

Registratie: 01/11/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Marjanne Mol:
Zijn te zien Femke.

Als je nu bij photobucket kijkt naat de afbeelding die geupload hebt,
dan staat daar ook:

Die kopieeren en in je bericht zetten, dan zie je de afbeelding.

Probeer maar eens

top tip. ga ik de volgende keer doen!  
citeren   
01/23/2014 11:47 am

Junior Member

Registratie: 01/11/2014
voor de mensen die met die chinese uitspraak van 3425 (of was het 3452) bezig waren:
in hong kong spreken de mensen kantonees. en in het kantonees klinkt het niet als susan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bao'an-Hakka
citeren   
01/23/2014 4:40 pm

NEWBIE

Registratie: 01/23/2014
Misschien een rare ingeving, maar "De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.", zou dat een verwijzing kunnen zijn naar Susan? Werpers = vissers, geen schijn, dus een echte Visser? Of heeft iemand anders toevallig een atletiekverleden?
citeren   
01/24/2014 3:50 am

Junior Member

Registratie: 01/03/2014
Misschien ook een mooie hint die John van Eerd gaf tijdens de special:

"Als iemand te dicht bij de mol komt, tja dan ga je eruit".

Aflevering 1: Suus en Maurice samen op het dak
Aflevering 2: Suus en Owen samen op het podium
Aflevering 4: Suus en Daphne wisselen enveloppen

Het is geen onomstotelijk bewijs, maar ik blijf bij suus. Dit toch nog steeds door de flits van Aflevering 1.
citeren   
01/24/2014 4:07 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014

Originally Posted by Evy Brouwers:
Misschien ook een mooie hint die John van Eerd gaf tijdens de special:

"Als iemand te dicht bij de mol komt, tja dan ga je eruit".

Aflevering 1: Suus en Maurice samen op het dak
Aflevering 2: Suus en Owen samen op het podium
Aflevering 4: Suus en Daphne wisselen enveloppen

Het is geen onomstotelijk bewijs, maar ik blijf bij suus. Dit toch nog steeds door de flits van Aflevering 1.

Patrick en Art waren maatjes sinds aflevering 1, dus de mol kan zich ook verschuilen achter iemand. Vooral als die persoon verdacht wordt de andere kandidaten. Daphne stond in de groep in de top 3 verdachten bij de andere kandidaten.

De mol weet natuurlijk wie er in aflevering 3 een rood scherm had moeten krijgen. Als dit Daphne was, was het misschien toch geen liefdadigheid van Susan om haar een joker te geven.
citeren   
01/24/2014 11:50 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Evy Brouwers:

Ik heb een hele mooie hint voor Susan en het kwam omdat ik per ongeluk op pauze drukte.<o></o>

In de minuut: 30 net nadat Jennifer aan het woord is geweest komt er een flits.<o></o>

<o></o>
Maar door heel vaak op pauze te drukken zie je t volgende:<o></o>
<o> </o>
Ik hoop dat de plaatjes het zo doen! Mocht dat niet zo zijn, kan iemand me uitleggen hoe ik ze er goed bij kan invoegen. Wat er tezien moet zijn is op 30:09 envelop 1 (zoals ook in het begin op 1:30) met daarop de naam van Suus visser, aflevering 9 Ellis Island. En daarna nog een envelop op 30:10 met een vrouwen handschrift: Aflevering 9 Susan Visser Ellis Island. Meer niet<o></o>
<o></o>
Tevens in de opnames rond de 1:30 - zie je de naam Freek afl. 9 en Sofie Aflevering 9 beide op Ellis island..... <o></o>

Bij mij werkt het niet. Is er niemand die daar een duidelijke foto van heeft? Of op zijn minst een duidelijker omschrijving wat je dan te zien krijgt? Envelop met tekst dat blijft voor mij vaag. Wat is er zo bijzonder aan die envelop of aan die tekst?
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/24/2014 2:43 pm

Forum Expert

Het doen en laten (de gebruikte tactiek) van Susan komt zeer sterk overeen met wat Jennifer zegt over de ideale rol, de ideale tactiek, van de mol.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/24/2014 3:04 pm

Forum Expert

Terug naar de opera: ik noemde zelf als ogen (reken ik wimpers en wenkbrauwen ook bij), structuur van de huid en de mond.

Komen de volgende kenmerken bij: vlek op het gezicht, vorm (breedte) van de neus.
................

citeren   
01/24/2014 3:15 pm

Forum Fanatic

Ik zie echt geen overeenkomsten Emile.

...................................
citeren   
01/24/2014 3:25 pm

Forum Expert

Ik zie het wel bij twee andere foto's vanuit het spel. Vooral die waar Susan in de coulissen zit met Owie. Misschien ook omdat men daar een foto van het schminken gebruikt die het spiegelbeeld is van jouw schmink-foto.
................

citeren   
01/24/2014 3:28 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:

Ik zie het wel bij twee andere foto's vanuit het spel. Vooral die waar Susan in de coulissen zit met Owie. Misschien ook omdat men daar een foto van het schminken gebruikt die het spiegelbeeld is van jouw schmink-foto.

Ik heb die afbeelding extra gespiegeld en iets gekantelt Emile
citeren   
01/24/2014 3:34 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Ik zie het zelf ook niet, maar ik snap wel als mensen (zoals Emilie) denken dat Susan het is. Als ik op haar zat zou ik waarschijnlijk hetzelfde zeggen.
citeren   
01/24/2014 3:34 pm

Forum Expert

................

citeren   
01/24/2014 3:35 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Ja die wangen lijken er wel veel op en de neus ook vind ik! Maar wat ik al eerder zei dit lijkt me te gewaagd als ze zo de mol laten zien.
citeren   
01/24/2014 3:39 pm

Forum Fanatic

En kijk nu nog eens goed naar de neusvleugels van beide dames
citeren   
Pagina 16 / 35 1 - 2 - 3.. - 14 - 15 - 16 - 17 - 18.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview