| 01/22/2014 12:40 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 16
 OFFLINE | Degene die zich opmaakt lijkt volgens mij op Daphne zeker niet suzan.
Ik vind wel dat Suzan in de biechts heel erg overdreven afgeeft op zogenaamde molacties van anderen
en zo dus steeds de aandacht van zichzelf af leiden...vind ik verdacht. |
|
|
| 01/22/2014 1:09 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Emilie even op deze reactie van je: Ik zou in zo'n geval ook voor andere hints kiezen maar ja ... ze is het. En als zij daar geen moeite mee heeft. Ik ken haar niet persoonlijk. Misschien heeft ze het een plek gegeven. Ze zal wellicht heus nog wel eens met verdriet terug denken aan de fijne tijd met Roef.
Ik ken haar verder ook niet persoonlijk, maar dat heb ik altijd zelf. Ik kijk ieder jaar naar dingen van een kandidaat die ik het leukst vind (meestal is die ene mijn mol ook, alleen dit jaar niet).
Nu vind ik Susan het leukste en tijdens het zoeken kwam ik achter dat Roef (die ik als acteur in Pietje Bell kende) haar man was. Ik heb proberen daar interviews te vinden rond die tijd en nu. In begin had ze er heel veel moeite mee, maar de laatste interview was rond 2013 over het onderwerp, ze heeft inderdaad minder moeite mee, maar ze mist Roef nog degelijk en vind haar kinderen het belangrijkste op dit moment. (ook na bijna 6,5 jaar). Ik bedoel te zeggen als de makers zoiets willen gebruiken ben ik bang dat ze nooit ja heeft gezegd om mee te doen of alleen als kandidaat. Ook al heb ik zelf een vermoeden dat Susan gewoon kandidaat is die wel in de finale zou kunnen komen. Ik snap dat jullie in dit forum haar verdenken, want ze heeft genoeg dingen denk ik ja dat kan een mollen actie zijn, maar ik geloof dat veel van die dingen ook in haar zelf horen en dat ze misschien in jullie ogen verdacht is. (Een beetje soort Liesbeth tijdens het seizoen dat Anne-Marie de mol is) |
|
|
| 01/22/2014 1:14 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Emilie even op deze reactie van je: Ik zou in zo'n geval ook voor andere hints kiezen maar ja ... ze is het. En als zij daar geen moeite mee heeft. Ik ken haar niet persoonlijk. Misschien heeft ze het een plek gegeven. Ze zal wellicht heus nog wel eens met verdriet terug denken aan de fijne tijd met Roef.
Ik ken haar verder ook niet persoonlijk, maar dat heb ik altijd zelf. Ik kijk ieder jaar naar dingen van een kandidaat die ik het leukst vind (meestal is die ene mijn mol ook, alleen dit jaar niet).
Nu vind ik Susan het leukste en tijdens het zoeken kwam ik achter dat Roef (die ik als acteur in Pietje Bell kende) haar man was. Ik heb proberen daar interviews te vinden rond die tijd en nu. In begin had ze er heel veel moeite mee, maar de laatste interview was rond 2013 over het onderwerp, ze heeft inderdaad minder moeite mee, maar ze mist Roef nog degelijk en vind haar kinderen het belangrijkste op dit moment. (ook na bijna 6,5 jaar). Ik bedoel te zeggen als de makers zoiets willen gebruiken ben ik bang dat ze nooit ja heeft gezegd om mee te doen of alleen als kandidaat. Ook al heb ik zelf een vermoeden dat Susan gewoon kandidaat is die wel in de finale zou kunnen komen. Ik snap dat jullie in dit forum haar verdenken, want ze heeft genoeg dingen denk ik ja dat kan een mollen actie zijn, maar ik geloof dat veel van die dingen ook in haar zelf horen en dat ze misschien in jullie ogen verdacht is. (Een beetje soort Liesbeth tijdens het seizoen dat Anne-Marie de mol is)
Dat ze zichzelf is, dat geloof ik ook wel. Maar, daarmee is ze geschikt als mol. Ik kende haar eigenlijk niet of nauwelijks. Ik vind haar veel leuker dan ik had verwacht. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/22/2014 1:18 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Kemperman: Emilie even op deze reactie van je: Ik zou in zo'n geval ook voor andere hints kiezen maar ja ... ze is het. En als zij daar geen moeite mee heeft. Ik ken haar niet persoonlijk. Misschien heeft ze het een plek gegeven. Ze zal wellicht heus nog wel eens met verdriet terug denken aan de fijne tijd met Roef.
Nu vind ik Susan het leukste en tijdens het zoeken kwam ik achter dat Roef (die ik als acteur in Pietje Bell kende) haar man was. Ik heb proberen daar interviews te vinden rond die tijd en nu. In begin had ze er heel veel moeite mee, maar de laatste interview was rond 2013 over het onderwerp, ze heeft inderdaad minder moeite mee, maar ze mist Roef nog degelijk en vind haar kinderen het belangrijkste op dit moment. (ook na bijna 6,5 jaar). Ik bedoel te zeggen als de makers zoiets willen gebruiken ben ik bang dat ze nooit ja heeft gezegd om mee te doen of alleen als kandidaat. Ook al heb ik zelf een vermoeden dat Susan gewoon kandidaat is die wel in de finale zou kunnen komen. Ik snap dat jullie in dit forum haar verdenken, want ze heeft genoeg dingen denk ik ja dat kan een mollen actie zijn, maar ik geloof dat veel van die dingen ook in haar zelf horen en dat ze misschien in jullie ogen verdacht is. (Een beetje soort Liesbeth tijdens het seizoen dat Anne-Marie de mol is)
Dat ze zichzelf is, dat geloof ik ook wel. Maar, daarmee is ze geschikt als mol. Ik kende haar eigenlijk niet of nauwelijks. Ik vind haar veel leuker dan ik had verwacht.
Haha ik dacht precies hetzelfde over haar als jij denkt, maar jij hebt haar als mol en dat heb ik niet. Ik weet als je in een tunnel zit kom je er moeilijk uit en ik zou het super leuk vinden als ze de mol is. Maar voor mijn gevoel hebben andere personen (zeker 2 andere) meer mollenstreken dan Susan nu toe heeft. Ja Susan heeft nog geen geld alleen gewonnen (dat is verwacht) en ze heeft nog wat verdachte dingen uitgehaald. Maar toch zie ik andere meer mollen en haar gewoon een kandidaat, maar ja is mijn mening en ik laat jou mening denken  |
|
|
| 01/22/2014 1:26 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Op de een of andere manier vind ik Sofie te verdacht (soort Liesbeth Staats). J-W vind ik juist te fanatiek (beetje als Paul R.). Verder vind ik die J-W nog irritanter dan ik van te voren had verwacht. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/22/2014 1:34 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Ik vind J-W wel balen als iets niet lukt. Of, op dat dak, hevig klagen dat hij hulp nodig heeft.
Susan? Ik heb niet het gevoel dat ze nu zo heel fanatiek is. Maar openlijk sabotage plegen doet ze volgens mij ook niet echt. |
|
| 01/22/2014 1:40 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Qua beurt (wanneer een scherm krijgen bij een executie) is er in ieder geval geen overeenkomst met de pincode. |
|
| 01/22/2014 1:43 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Ik vind J-W wel balen als iets niet lukt. Of, op dat dak, hevig klagen dat hij hulp nodig heeft.
Susan? Ik heb niet het gevoel dat ze nu zo heel fanatiek is. Maar openlijk sabotage plegen doet ze volgens mij ook niet echt.
Dat heb ik dus niet bij J-W, maar ook niet blij (maar gewoon als mol verbergen wat je echt denkt.) En hij heeft dan wel om hulp gevraagd, maar hij kon toch wel even wachten, want hij wist dat die andere groep Tygo & Freek nog een minuutje of minder had en dat Owen hen echt moest helpen. Ik denk dat dit echt een mollenstreek is en als kandidaat denk je toch wel door en zoek jezelf goed op het dak als je een aanwijzing ziet zoals Daphne deed. Alleen vind ik wel vaak dat hij zo zenuwachtig zit als hij zijn scherm te zien krijgt. (maar dit hoort eigenlijk bij J-W)
Het kan inderdaad Susan fanatieker is dan ze nu laat zien, maar ik zie haar echt fanatiek meedoen en zij doet wel altijd vreemd met als ze geld verdienen of iemand uitgaat dat het lijkt dat haar lachen in moet houden, maar dat is denk ik een zenuwtrekje van haar en als mol moet je dat wel beter onder controlen hebben lijkt mij. Maar ook al zeg ik dat Susan niet de mol is, ik zou het wel leuk vinden als wel zo is, want lijkt mij wel heel leuk om dan aflevering 10 te zien. Maar geloof het gewoon niet. |
|
|
| 01/22/2014 1:56 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Hij kon niet wachten omdat hij al op het dak was. Dan had 'ie moeten wachten met het betreden van het dak. In hoeverre liet de communicatie hem in de steek?
Susan die, aan het begin van afl. 1, een gebed doet bij een kapel in de beeldentuin. De persoon naast haar ... ik dacht aan J-W maar de kleding komt niet overeen. |
|
| 01/22/2014 2:06 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Hij kon niet wachten omdat hij al op het dak was. Dan had 'ie moeten wachten met het betreden van het dak. In hoeverre liet de communicatie hem in de steek?
Susan die, aan het begin van afl. 1, een gebed doet bij een kapel in de beeldentuin. De persoon naast haar ... ik dacht aan J-W maar de kleding komt niet overeen.
Ja eigenlijk moeten we alles van J-W even in zijn forum bespreken, maar ik hou het even kort. Je weet toch als je bij de opdracht bent de tijd gaat tellen (het was 7 minuten), maar ook als je gewoon naar de opdracht loopt zoals Susan & Aaf deden (ik geef toe daar deed Susan inderdaad mollerig) Maar even over J-W, Daphne en hij weten als ze op de dak zit gaat de tijd in. Hij raapte ook heel andere dingen op en hij zei voor dat ze bij de opdracht waren we moeten jokers zoeken. (Als je dat doet wordt het moeilijker om je opdracht te vinden, want dan gaat de tijd sneller op) En de net zei ik al als kandidaat ga je echt verder zoeken op het dak zonder hulp van de mensen bij de camera's. Hij deed dat niet plus door dat ene werd het dankzij J-W omdat hij steeds door heen praat voor die opdracht moeilijker voor Tygo & Freek om geld te verdienen. Ik ben er mee eens Susan heeft in die opdracht geen geld verdiend, maar is het voor de mol niet handiger om de opdracht te mislukken plus dat gelijk niemand ooit dat geld verdiend en waardoor ze geen geld meer kunnen verdienen. (en ik schat hem als hij kandidaat is veel slimmer in dan hij liet zien en dat heb ik bij meerdere opdrachten)
Dat ene weet ik niet zo snel. (van begin aflevering 1) |
|
|
| 01/22/2014 2:06 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Hij kon niet wachten omdat hij al op het dak was. Dan had 'ie moeten wachten met het betreden van het dak. In hoeverre liet de communicatie hem in de steek?
Susan die, aan het begin van afl. 1, een gebed doet bij een kapel in de beeldentuin. De persoon naast haar ... ik dacht aan J-W maar de kleding komt niet overeen.
Ja eigenlijk moeten we alles van J-W even in zijn forum bespreken, maar ik hou het even kort. Je weet toch als je bij de opdracht bent de tijd gaat tellen (het was 7 minuten), maar ook als je gewoon naar de opdracht loopt zoals Susan & Aaf deden (ik geef toe daar deed Susan inderdaad mollerig) Maar even over J-W, Daphne en hij weten als ze op de dak zit gaat de tijd in. Hij raapte ook heel andere dingen op en hij zei voor dat ze bij de opdracht waren we moeten jokers zoeken. (Als je dat doet wordt het moeilijker om je opdracht te vinden, want dan gaat de tijd sneller op) En de net zei ik al als kandidaat ga je echt verder zoeken op het dak zonder hulp van de mensen bij de camera's. Hij deed dat niet plus door dat ene werd het dankzij J-W omdat hij steeds door heen praat hne et moeilijk voor Tygo & Freek om geld te verdienen. Ik ben er mee eens Susan heeft in die opdracht geen geld verdiend, maar is het voor de mol niet handiger om de opdracht te mislukken plus dat gelijk niemand ooit dat geld verdiend en waardoor ze geen geld meer kunnen verdienen. (en ik schat hem als hij kandidaat is veel slimmer in dan hij liet zien en dat heb ik bij meerdere opdrachten)
Dat ene weet ik niet zo snel. (van begin aflevering 1) |
|
|
| 01/22/2014 2:12 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Het was na het bekend maken dat er een test en executie zou volgen. Ze waren net verwelkomd door Art. |
|
| 01/22/2014 2:18 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Het was na het bekend maken dat er een test en executie zou volgen. Ze waren net verwelkomd door Art.
Oké ik kijk wel een keer. Als je dat ene bedoelt in de tuin dat paar mensen rond liepen en volgens mij zelf water gaven aan de planten. Dan zeg ik dat waren echt gewoon mensen die daar wonen.
Want hoe zie je dat voor je dat de mol uit de ploeg gehaald voor zoiets en dat het niemand het ziet, dat valt te veel op. (net zoals misschien die foto bij de opera) |
|
|
| 01/22/2014 2:39 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Susan die Mautje afleidt (die telt daardoor maar 3 flitsen) en zegt dat er 4x geknipperd werd. (Het waren echter 5 flitsen voor hen.)
En dan bij het openen van het kistje "Giechel! Giechel! Hoeveel is dat? Giechel! Giechel!". Vertaling: "Ji |
|
|