Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Susan
Alles over Susan
Pagina 17 / 35 1 - 2 - 3.. - 15 - 16 - 17 - 18 - 19.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Alles over Susan
01/24/2014 3:46 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0
Ja die zijn idd anders Marjanne, maar ik denk dat het ook te dicht op is anders. Dat je zo de mol laat zien voor de kijkers, want heel veel kijkers letten op alles.
citeren   
01/24/2014 3:49 pm

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Al die oosterse neuzen zijn platter en lopen breder uit bij de neusvleugels.

Zo! Genoeg voor vandaag.
Ik ben vreselijk moe en ga naar bed.
Welterusten allen en tot morgen.
citeren   
01/24/2014 3:54 pm

Forum Expert

Onderwerpen: 5

Originally Posted by Marjanne Mol:
En kijk nu nog eens goed naar de neusvleugels van beide dames

Soort optisch bedrog? Af en toe lijkt de neus van Susan ook 'krommer'.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/26/2014 5:31 am

Forum Expert

Die gespeelde verbazing van Susan bij het abseilen (tijdens de uitleg van Art). Die lijkt me echt niet oprecht.

Nou gaf ze op vraag 1 een verkeerd antwoord omdat Aaf zei dat J-W niet in haar boekje had gelezen. Maar dat had J-W wel gedaan. Toch denk ik niet dat dit een bewuste mollenstreek was van Aaf.

Wat Susan zegt bij de test vind ik ook wel verdacht. Ze weet het niet meer en doet maar wat. Zoiets. Net een mol die maar wat in het wilde weg graaft en wiens gangen zig zag onder je gazon doorlopen.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/26/2014 8:03 am

Forum Expert

Hint op een ander forum: tissue is een van de woorden die ze moeten onthouden op de roltrap. t is Sue. (Het is Su (Susan)!)
................

citeren   
01/26/2014 8:21 am

Forum Expert

Aroma --- de Vlaamse pot
Biljet --- bankoverval Amazones
Corsage --- corsage in het haar
Derriere --- wil niet lijnen omdat ze bang is dan een tante Sidonia te worden
Examen ---
Fopspeen ---
Gids ---
Hebbeding ---
Impuls --- heeft als Anouk Verschuur regelmatig seks uit een impuls
Juweel ---
Koraal ---
Lawaai ---
Mafkees --- Anouk Verschuur is wel een mafkees
Netvlies --- Een schilderij brandt op je netvlies? Anouk Verschuur is een schilder
Ontwerp --- Van een schilder
Placemat --- Met daarop kunst van een schilder?
Ritme
Schragen
Tissue --- t is Sue (Het is Susan)
Uurloon ---
................

citeren   
01/27/2014 1:42 am

Forum Expert

"De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan". Wie zat er in afl. 2 in de coulissen (en stond op dat moment niet in de schijnwerpers)?

Het litteken van die ene Chinese houdt me bezig. Ergens heb ik het idee dat Susan ook zo'n litteken op haar gezicht heeft.
................

citeren   
01/28/2014 4:24 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:

Het litteken van die ene Chinese houdt me bezig. Ergens heb ik het idee dat Susan ook zo'n litteken op haar gezicht heeft.

Ik heb geen litteken bij Susan kunnen vinden en reken maar dat ik daar op gelet heb.

De arm van Aaf

De wenkbrauw van Tygo
citeren   
01/28/2014 7:53 am

Forum Expert

Balans in extremen? Susan de oh zo lieve meid. Maar dan wel een meisje die tijdens de biecht regelmatig kritisch is richting de anderen.

Susan speelde in "Dat smoel". In dit stuk is ze in de steek gelaten door haar man (verhuisd naar ... Hong Kong) en heeft ze een zoon genaamd Henry.
................

citeren   
01/28/2014 7:56 am

Forum Expert

Ingaand op de nummers van de enveloppen (3 en 4): op een ander forum legt iemand verband met 3 en 4 uit de pincode (Wat ik aanhaalde met de Chinese vertaling). Het verwijst op die manier naar SuSan.
................

citeren   
01/28/2014 8:19 am

Forum Fanatic

Ingaand op de nummers van de enveloppen (3 en 4): op een ander forum legt iemand verband met 3 en 4 uit de pincode (Wat ik aanhaalde met de Chinese vertaling). Het verwijst op die manier naar SuSan.

Het was 3 - 4 - 3 Emile  
citeren   
01/28/2014 10:38 am

Forum Expert

Originally Posted by Marjanne Mol:

Het was 3 - 4 - 3 Emile  

De getallen 3 en 4 komen terug.

Wat je in het topic over afl. 4 opdracht 1 opmerkt: een van de betekenissen van het woord schragen is iets of iemand uit evenwicht brengen.

In afl. 1 zei Art "De mol zoekt dit jaar de balans in extremen".

Wat ik hierboven zeg. Verder zei ik over afl. 1 dat Susan zei "Ik heb nu in alle soorten en maten". Ze heeft later nog iets gezegd dat te linken valt aan een balans. Dat ging over gewicht. Of dat ze uit balans liep.

Verder is ze van sterrebeeld Weegschaal. (Iets wat weliswaar ook al eerder is gezegd maar om de optelsom zo compleet mogelijk te maken.)
................

citeren   
01/30/2014 1:51 am

Junior Member

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Evy Brouwers:

Ik heb een hele mooie hint voor Susan en het kwam omdat ik per ongeluk op pauze drukte.<o></o>

In de minuut: 30 net nadat Jennifer aan het woord is geweest komt er een flits.<o></o>

<o></o>
Maar door heel vaak op pauze te drukken zie je t volgende:<o></o>
<o> </o>
Ik hoop dat de plaatjes het zo doen! Mocht dat niet zo zijn, kan iemand me uitleggen hoe ik ze er goed bij kan invoegen. Wat er tezien moet zijn is op 30:09 envelop 1 (zoals ook in het begin op 1:30) met daarop de naam van Suus visser, aflevering 9 Ellis Island. En daarna nog een envelop op 30:10 met een vrouwen handschrift: Aflevering 9 Susan Visser Ellis Island. Meer niet<o></o>
<o></o>
Tevens in de opnames rond de 1:30 - zie je de naam Freek afl. 9 en Sofie Aflevering 9 beide op Ellis island..... <o></o>

Bij mij werkt het niet. Is er niemand die daar een duidelijke foto van heeft? Of op zijn minst een duidelijker omschrijving wat je dan te zien krijgt? Envelop met tekst dat blijft voor mij vaag. Wat is er zo bijzonder aan die envelop of aan die tekst?

Beste Emile,

De foto's die hiervan gemaakt zijn heeft Marjanne Mol heel aardig voor mij op pagina 2 van dit forum opgeslagen. Voor mij was het ook echt wel 30x pauzeren en weer kijken om de beide foto's scherp en leesbaar te krijgen.

Het mooie is dat deze enveloppen nog maar 1 ervan in het spel is op dit moment. En waarom in een flits (die je normaal niet ziet) 2x de naam van Susan op een envelop?

Hoop dat je hiermee in ieder geval geholpen bent!
citeren   
01/30/2014 8:24 am

NEWBIE

Registratie: 01/30/2014
Mijn mol is ook Susan en wat ik net gevonden na aanleiding van de foto van de enveloppen is dat er op staat Ellis Island. even opgezocht op Wikipedia, Ellis Island werd door de Nederlanders het Oyster Island (Oester Eiland) genoemd. ik zie hier wel een link in naar Susan Visser

jullie ook??
citeren   
01/30/2014 8:43 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Annika Timmers:
Mijn mol is ook Susan en wat ik net gevonden na aanleiding van de foto van de enveloppen is dat er op staat Ellis Island. even opgezocht op Wikipedia, Ellis Island werd door de Nederlanders het Oyster Island (Oester Eiland) genoemd. ik zie hier wel een link in naar Susan Visser

jullie ook??

Ligt eraan over welke Ellis Island je het hebt, er zijn er 3.
Amerika, Australie en de Philippijnen.
citeren   
Pagina 17 / 35 1 - 2 - 3.. - 15 - 16 - 17 - 18 - 19.. - 32 - 33 - 34 - 35 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview