Volgens mij heb ik ergens op een verkeerd knopje gedrukt maar dit is wat ik op het forum had geplaatst:
Ik heb een opsomming gemaakt van alle dingen die ik verdacht vind van Susan van aflevering 1 t/m aflevering 6
Aflevering 1:
- Susan en Jennifer vinden 400 euro op de markt. Wanneer ze dit aan Art geven zegt Owen: ''Huh, je zei toch 500?'' misschien deed hij dit om wat te stoken maar ik weet zeker dat ik Susan langere tijd achterop heb zien lopen. Misschien haalde ze wel 100 euro uit de envelop. Al is dit natuurlijk niet te bewijzen
- Susan geeft de verkeerde code door ze noemt het getal 4, 5 was goed.
- Verder lijkt ze te lachen tijdens de nep executie en de echte executie. Misschien is het spanning, of voorkennis je weet maar nooit.
Aflevering 2:
- Susan en Owen wijzen 2 acteurs aan die vrij onopvallend zijn. Al was dit een voor de hand liggende keuze is het nog steeds opvallend. Want natuurlijk denk je het eerst aan de hoofdrolspelers. Zou dit een molactie zijn of deden Owen en Susan dit met gezond verstand?
- Susan en Aaf worden niet terug gevonden in de opdracht in het TV station. Later blijkt dat ze totaal op de verkeerde plek waren.
- Susan brengt in deze aflevering helemaal
geen geld in de pot
Aflevering 3:
- Susan zegt dat de telefoon stoort al heeft Jennifer hier geen last van. Klassieke molactie, denk maar eens aan voorgaande seizoenen.
- Haar groep kiest de zwaarste koffer en Susan lijkt nou niet echt erg hard haar best te doen om deze te dragen.
- Bij de roeiopdracht zit ze aan de minst gefilmde kant van de boot en ze lijkt niet echt goed te peddelen. Misschien kan ze wel gewoon niet zo goed roeien dat weten we niet.
Aflevering 4:
- Bij de roltrap opdracht begint ze de woorden zonder goede uitleg op Sofie af te vuren
- Ze onthoud 9 goede woorden en de 2 foute woorden fagot en emotie
- Ze maakt van een
fout antwoord een
goed antwoord door corsage te zeggen. Zou ze dit al hebben geweten?
- Susan heeft een envelop met geld. De enige mogelijkheid om te mollen tijdens deze opdracht is om niet de ander met geld te ruilen. Dit doet ze. Geen geld voor de pot dus.
- Ze geeft Daphne een joker. Liefdadigheid? Of heeft ze 'm gewoon niet nodig?
- Susan geeft Jan-Willem niet de kans om te antwoorden op een vraag die hij weet. Fout. Geen geld.
- Ze maakt nog een fout.
- Jan-Willem slaat 3 kokers over. Susan schreeuwt wel tegen hem maar ze heeft haar hand helemaal
niet op de knop! *Foto te vinden op dit forum*
Aflevering 5:
- Bij de Boeddha beelden maak ze een foto van het verkeerde beeld. Terwijl ze het het makkelijkst had van iedereen 50% kans!
- Susan en Jennifer staan meerdere malen stil en lopen de verkeerde weg.
Aflevering 6:
- Susan en Freek spotten Tygo maar niet Jan-Willem dus dat levert de helft minder geld op.
- Susan rijd een visserslijn in. Niet echt een subtiele molactie.
- Ze wil doorrijden als Aaf een stuk boot ziet.
Overige opmerkingen:
- Na elke aflevering gaat Susan's ''maatje'' eruit.
Aflevering 1: Maurice en Susan doen samen de lichtopdracht
Aflevering 2: Owen en Susan doen samen de opera-opdracht
Aflevering 3: Geen afvaller
Aflevering 4: Ruilt envelop met Susan. Krijgt een joker van haar. En ze vind d'r nogal geweldig dus stemt natuurlijk niet op haar. Dag Daphne.
Aflevering 5: Jennifer en Susan doen samen de snake opdracht.
Aflevering 6: Susan en Aaf doen samen de jeep opdracht.
- Er is dus een theorie over dat vijf op een rij gedoe die op Jan-Willem slaat maar waarom zou deze niet op Susan slaan?
- Verder geeft ze in Aflevering 5 een heilige aanwijzing haar vingers net zo als het glas in lood beeld van Jezus.
- In haar introductiefilmpje ziet Susan een finale vrijstelling. Deze zou ze hoogstwaarschijnlijk kunnen krijgen in aflevering 7. Het zou natuurlijk fijn zijn voor de mol als hij/zij 'm heeft dan is er in ieder geval niemand anders verzekerd van een finale plaats.
Nou dat was het weer. Ben benieuwd naar aflevering 7