| 02/06/2014 12:07 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 13
 OFFLINE | Die 'heilige aanwijzing' van de twee-vingers boeddha en twee-vingers glas-in-lood heilige in de kerk vind ik echt enorm sterk, complimenten daarvoor  Ook de Schoppen op 41:55 is erg goed gevonden.
Susan was weer heerlijk bezig vorige aflevering met het aansturen op haar foute foto's, het continu stilstaan bij de kerk en -zijn we weer- de porto. Geen bereik, of zat je aan het knopje te draaien, Suus?
Wat me ook opviel bij aflevering 4: toen ze bij het abseilen de vraag moest beantwoorden of JW in Aafs boekje had gelezen, vroeg ze dit aan Aaf, terwijl JW aan de andere kant van de lijn hing. Een kandidaat zou (evt. zachtjes) in de porto hebben gezegd: als je in Aafs boekje hebt gelezen, pak dan de volgende koker. Maar nee hoor. Ook liet ze JW voorbij de derde koker afdalen en beschuldigde hem vervolgens van niet luisteren. Bij de roltrappenopdracht gooide ze de alfabetische woorden door elkaar en focuste zich dankbaar op de foute e- en f-woorden. Ook pakte ze de envelop met het halve geld bij de ruilopdracht en maakte geen enkel contact met Freek die de andere helft had. Ze gaf ook wel heel makkelijk een verdiende joker weg aan Daphne. Oh, Susan. |
................ Volslagen Molloot ^^
Team Susan!
|
| 02/06/2014 2:29 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Susan volgende week in een windmolen. "Ik vind het eng" zegt ze. Sja ... hoogtevrees zeker!? Molletje! |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/06/2014 3:02 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Vandaag (aflevering 6) weinig verdachte dingen gezien, en juist dat vind ik verdacht.
Wel typisch: Susan rijdt een visserslijn kapot. Aaf "We hebben gemold!".
Eh ja ... Visser molt. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 02/06/2014 3:12 pm |
 NEWBIE

Registratie: 02/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | voor de "5e x op rij" vliegt iemand eruit die met Susan een opdracht heeft gedaan
1e Maurice (suus maakt hier ook enorme rare bewegingen met zaklamp  chijnbeweging)
2e Owen
3e Daphne
4e Jennifer
5e Aaf
2013 is het jaar van chinees sterrenbeeld slang
Susan is een slang
En waarom stuurt ze geld naar Freek in aflevering 9 als ze hem helemaal niet verdenkt als mol?
Waarom rijdt ze die boot voorbij? Iedereen die die boot in elkaar wilt zetten zou hem meenemen toch? |
|
|
| 02/06/2014 3:19 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Tiesja Huizenga: voor de 5e x op rij vliegt iemand eruit die met Susan een opdracht heeft gedaan
1e Maurice (suus maakt hier ook enorme rare bewegingen met zaklamp chijnbeweging)
2e Owen
3e Daphne
4e Jennifer
5e Aaf
2013 is het jaar van chinees sterrenbeeld slang
Susan is een slang
Wie zal de volgende zijn die door de zwarte weduwe wordt "afgemaakt"? |
|
| 02/06/2014 3:26 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | wat mij opviel bij de jeep opdracht, aaf en susan deden op hun gemak met de bootje eerst uitstappen dan even kijken hoe zullen we hem neer halen, die andere groep haakte meteen aan en gingen meteen rijden. (misschien mannen logica) . Maar volgens mij was het een klassiek geval van tijd rekken. En wat mij opviel maar dat moet ik nog wel terug kijken. Bij de filmpjes van de toekomst. Zag je bij Susan eerst het groene scherm met de vingerafdruk. |
|
|
| 02/06/2014 3:36 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 68
 OFFLINE | In het toekomstfilmpje van Susan zag je het originele mollogo, de finale vrijstelling en wanted-posters. Hoe duidelijk wil je het hebben? |
................ You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
|
| 02/07/2014 3:04 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Tristan Febus: In het toekomstfilmpje van Susan zag je het originele mollogo, de finale vrijstelling en wanted-posters. Hoe duidelijk wil je het hebben?
De mededeling dat ze de mol is plus de hints én acties.Afgegeven door het programma. Maar daarvoor moeten we wachten op aflevering 10. |
|
| 02/07/2014 3:38 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Processie (opdracht 3) is een optocht maar ook een rups. Wat komt er uit een rups? Een vlinder.
De dochter van Susan Visser (in Gooische vrouwen) heet: Vlinder. |
|
| 02/07/2014 8:11 am |
 Junior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 11
 OFFLINE | Als je bij de laatste opdracht ten minste een vraag goed moest hebben om een knop om te mogen draaien, betekent dit dan niet dat Susan sowieso niet de mol is aangezien Freek antwoordde dat zij zijn mol is en hij niet naar binnen mocht? |
|
|
| 02/07/2014 9:40 am |
 NEWBIE

Registratie: 02/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | snapt iemand waarom susan haar envelop post naar freek (omdat dat haar mol is ), terwijl ze tijdens de test duidelijk zegt: sofie is mijn mol, freek en jan - willem zijn NIET de mol.
raartoch? |
|
|
| 02/07/2014 11:42 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Susan krijgt in haar filmpje te zien "Lee R Jay". Nu blijkt dat als je zoekt op Jay R Lee dat deze is getrouwd met Susan. (Tenminste dat meldt iemand op een ander forum.) |
|
| 02/07/2014 2:16 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Originally Posted by Robin van Lammeren: Als je bij de laatste opdracht ten minste een vraag goed moest hebben om een knop om te mogen draaien, betekent dit dan niet dat Susan sowieso niet de mol is aangezien Freek antwoordde dat zij zijn mol is en hij niet naar binnen mocht?
Het ging om de antwoorden die de kandidaat gegeven heeft in de afgelopen test, en niet de antwoorden die goed zijn. |
|
|
| 02/07/2014 3:26 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Lennard Heinsbroek:
Originally Posted by Robin van Lammeren: Als je bij de laatste opdracht ten minste een vraag goed moest hebben om een knop om te mogen draaien, betekent dit dan niet dat Susan sowieso niet de mol is aangezien Freek antwoordde dat zij zijn mol is en hij niet naar binnen mocht?
Het ging om de antwoorden die de kandidaat gegeven heeft in de afgelopen test, en niet de antwoorden die goed zijn.
Klopt. Maar ik lees op meerdere forums dat niet iedereen dat begrijpt.
Daarbij: wij, als kijkers, weten niet zeker hoe de antwoorden die de kandidaten antwoorden gaven (op de twee vragen die ze per persoon kregen) zich verhouden tot de antwoorden die ze gaven tijdens de test van aflevering 5. |
|