| 03/16/2014 11:11 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk: Leuk, op dit forum zijn nu 2 echte tunnelaars... eentje hier, en eentje bij Susan...
Erik haha wat grappig, maar ik ben niet eens in een echte tunnel, maar dat hadden de mensen op het forum ook niet door, omdat ik altijd dingen over mijn hoofdverdachte op het forum schreef.
Maar bij mijn thuis wisten ze het wel, ik heb vanaf begin meerdere mollen gehad: Freek, Jan-Willem (heel even) en Susan. Ook al ga ik misschien tegen heel veel dingen in wat over Susan geschreven staat op het forum, ik heb altijd gezegd thuis het zou mij ook niet verbazen als Susan het is en mijn gevoel zei dat ook altijd. En had daar altijd argumenten bij dat zij de mol kon zijn. Maar omdat ik steeds meer zag dat ze gewoon een kandidaat is (in mijn ogen) en Sofie viel steeds meer op ben ik naar Sofie gegaan als mol. En nu vooral door de laatste uitspraken van Art. En bij mij thuis hebben ze ook heel veel mollen gehad: Jan-Willem, Tygo, Susan en Daphne. Maar door de laatste uitspraken van Art (en ze weten dat ik sinds seizoen 9 door die uitspraken altijd voor de ontknoping achter kwam wie de mol zitten ze ook allemaal op Sofie) |
|
|
| 03/17/2014 6:53 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik denk dat er meer achter de zwarte vrijstelling zit dan we denken en dat Sofie niet toevallig steeds de zwarte vrijstelling in haar bezit had of samen met Tygo.
Maar wat er precies achter zit, heb ik nog niet ontdekt! |
|
|
| 03/17/2014 10:27 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik kijk nu de opdracht van de tv studio, wat heeft Sofie letterlijk veel verkeerd gedaan:
- Bij de labrinth wou zij eigenlijk onder kruipen (omdat je als mol toch onder de grond leeft) en misschien wou ze zelf geld uit de envelop halen, omdat dat niet lukte, want Jennifer wilde heel graag kruipen, wees Sofie af en toe Jennifer de verkeerde kant op
- Toen tijdens de quiz van Tygo en Freek, hielp ze helemaal niet mee met oplossen. (voor de mensen die op Susan zaten, zij had wel een vraag goed beantwoord)
- Toen Daphne vroeg via de porto waar punt 2 lag, zei Sofie ineens doorheen wil Freek & Tygo de porto brengen want we hebben het nodig.
- Toen Susan en Aaf liepen zei ze volgens mij zie ik jullie lopen, maar zag ze hen echt lopen of is dit een afleiding
Ze heeft de mensen niet echt goed geholpen en veel afleiding verzorgen dat er tijd sneller voorbij is gegaan. |
|
|
| 03/17/2014 10:33 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Als we nou vanuit gaan als Sofie de mol is, de zwarte vrijstelling niet met toeval in haar handen steeds had.
Misschien lag bij de Jade Markt toen ze de test daar konden maken als de volgorde gewoon klopt, de zwarte vrijstelling pas toen Sofie er liep of dat ze het mee kreeg van Art en dat ze het met toeval vind eigenlijk onzin is. |
|
|
| 03/17/2014 6:07 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/17/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | Ik denk en weet bijna zeker dat Suzan de mol maar een ding vindt ik apart al hoopte ik
dat het Freek was.
Jan Willem stemt op Suzan en een deel op Sofie
Freek stemt op Sofie en een deel Tygo
Tygo stemt op Suzan en op Sofie
Sofie stemt op Suzan en deels op Tygo
Suzan stemt op Sofie en deels op Tygo
Wat ik begreep aan de uitspraken van Tygo dat ze nooit op 1 persoon hebben gezeten.
Hoe kan het als blijkt dat Suzan de mol is Jan Willem eruit ging en niet Freek. dan
zou er gesjoemeld moeten zijn met de verdenkingen die op tv zijn uitgezonden. |
|
|
| 03/18/2014 2:33 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Als we nou vanuit gaan als Sofie de mol is, de zwarte vrijstelling niet met toeval in haar handen steeds had.
Misschien lag bij de Jade Markt toen ze de test daar konden maken als de volgorde gewoon klopt, de zwarte vrijstelling pas toen Sofie er liep of dat ze het mee kreeg van Art en dat ze het met toeval vind eigenlijk onzin is.
Op de jade markt was ook het aanwijsbordje waar geld op staat ineens omgedraaid nadat Sofie over de markt heeft gelopen. |
|
|
| 03/18/2014 3:10 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Sofie nam het initiatief om het geld te tellen na de enveloppen opdracht. Nadat ze 15950 euro had getelt, glundert ze en wacht een reactie van de mede kandidaten af. Niemand vroeg zich af waarom het geen 17700 euro was.
Niemand van de kandidaten heeft nog zicht van hoeveel geld er in de pot moest zitten. Alleen Sofie wilde graag zicht op het geld. Follow the money. Sofie wilde graag weten wat het exacte resultaat was van haar molactie. Deze molactie heeft goed uitgepakt. 2750 euro rente minus 1750 euro van de gemiste envelop van Freek. Is maar 1000 euro winst. Voor 1 aflevering behoorlijk mager resultaat.
Het is maar goed dat Freek en Susan veel flesjes hebben gevonden met goede stellingen, want ze moeten eerst nog een verlies van 1750 euro weg werken. Haha |
|
|
| 03/18/2014 12:48 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik weet bijna zeker dat Sofie de mol is, maar als ze niet is dan heeft ze onwijs goed gespeeld.
Wat kan zij liegen en wat heeft ze vaak het spel letterlijk in haar handen gehad.
Maar die dingen zijn ook wel heel belangrijk dingen voor de mol, daarom zou mij niks verbazen als ze gewoon de mol blijkt te zijn!
Want bij Susan, ligt het wel te veel boven op! |
|
|
| 03/18/2014 1:13 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/18/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | |
|
|
| 03/18/2014 5:16 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Misschien beetje ver gezocht, maar je kan sommige programma's die ze gepresenteerd heeft linken aan sommige opdrachten enzovoort:
- Hints, je moet hints zoeken naar de mol
- Eilanders, tijdens aflevering 8 leefde ze ongeveer 24 uur lang op een eiland
- Rekenkamer, de cijfers die je overal ziet op muren of/en bij sommige opdrachten leidt misschien naar dat ze de rekenkamer presenteert. |
|
|
| 03/19/2014 4:55 am |
 NEWBIE

Registratie: 03/17/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Als Sofie de mol is waarom heeft ze Suzan er dan niet uit gewerkt nadat ze haar envelop met 1200 euro naar haar heeft gestuurd? |
|
|
| 03/19/2014 6:33 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Brigitte Banziger: Als Sofie de mol is waarom heeft ze Suzan er dan niet uit gewerkt nadat ze haar envelop met 1200 euro naar haar heeft gestuurd?
Misschien zit er eigenlijk geen geld in! Want ze laten niet alles zien op tv  Maar dat zullen we wel zien in aflevering 10. |
|
|
| 03/19/2014 6:37 am |
 NEWBIE

Registratie: 03/17/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Dan zou de pot niet kloppen. De pot is in de laatste aflevering nog geteld, toen was er ineens 1750 euro uit. Toevallig precies het bedrag wat Suzan heeft opgestuurd naar Freek, ook de envelop die wonderbaarlijk verdwenen is .... |
|
|