| 03/21/2014 11:20 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Gefeliciteerd met je geld, Sofie, je hebt het verdiend. Als enige de mol ontmaskeren, en al zo snel; dan ben je de terechte winnares! |
|
|
| 03/22/2014 1:39 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Brigitte Banziger: Ik heb gewoon het geld gevolgd. Volgens mij waren de enveloppen in deze serie best belangrijk. Suzan heeft alleen maar geld gekost.
Ja maar Sofie ook! En let eens op de laatste uitspraken van Art. Hij zei bij Sofie: dat ze vanaf begin met een heldere strategie te werk ging en geen geld verdiend heeft. Waarom alleen bij haar, want Susan heeft ook geen geld verdiend? Maar de laatste verhaaltjes leiden altijd letterlijk naar de mol, want waarom vertelt hij anders die verhaaltjes! Toch? En bij Susan zei hij: je hebt de hartelijkste van Nederland wat heeft dat met de mol te maken niks en bij het verhaaltje van de mol gaat het alleen over haar of zijn mol carrière zoals bij Sofie! Let maar eens op, een ding meerdere mensen horen dat verschil niet!
Die hartelijke lach is een masker, een wapen. Hiermee speelt Susan de überlieve kandidate.
Ja dat ligt er maar hoe je er tegen aan kijkt! Wat ik ook al eerder zei, er is een verschil te horen in de verhaaltjes, want anders zou de presentator die verhaaltjes voor niks doen.
Die verhaaltjes is altijd de laatste hint na de mol. Maar jij ziet dat anders en dat doen meerdere fans. Dus ik ga niet over discusieren en ik weet dat Sofie de mol is!
Ben toch zó blij dat ik blijkbaar niet de enige was die 'de verhaaltjes' anders zag dan jou Claudia
Hoe hard ik ook mijn best deed, ik begreep maar niet wat je bedoelde, ondanks je herhaaldelijke(!!!) pogingen ons te overtuigen, (en jezelf ook)!
Het was vermakelijk om te zien hoe een hardnekkige tunnelvisie werkt bij jou
Wie er ook hoe tegenin ging, je was niet voor rede vatbaar.
Maar het was dapper dat je tot het eind toe je eigen standpunt met vuur verdedigde hoor! |
|
|
| 03/22/2014 5:00 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Haha ik zat inderdaad volkomen in een tunnel, maar dit kan ik wel zeggen, want dit wist denk ik niet veel mensen.
Ik heb Sofie vooral in de eerste paar afleveringen als mol gezien en het werd steeds minder, want toen ze Jan-Willem ontdekte dacht ik dat doe je niet als mol en ook het feit dat ze de zwarte vrijstelling steeds had, maar daar dacht ik bij misschien heeft de mol dat expres gedaan. Maar later werd ze even weer heel erg verdacht voor mij door haar uitspraken en het feit dat ze tijdens de topito opdracht zo onvindbaar was en niemand tegen kwam, maar daar heb ik via twitter al officieel antwoord van haar gekregen hoe dat kwam.
En btw over de verhaaltjes de andere jaren was er echt een duidelijk verschil te horen (daar heb ik niet over gejokt, want daardoor had ik de mol altijd voor de ontknoping de mol goed), maar de makers hadden het nu moeilijkere gemaakt merkte ik donderdag!
Haha ja klopt en dankje Ienie, maar dit wisten heel veel mensen misschien wel of ook niet! Ik heb altijd vanaf begin aan een gevoel gehad dat Susan de mol was, maar omdat ik in begin echt geen verdachte dingen zag had ik haar niet als mol en jullie hadden wel allemaal dingen op het forum geplaatst waar ik dacht waarom dacht ik er zelf niet aan en ik heb ook vaak thuis gezegd volgens mij is het Susan hoor. Ik vond haar ook zelf heel verdacht, maar dan was mijn tunnel toch sterker dan ik dacht en ook met die argumenten tegen jullie dat Sofie het is. Ik heb de switch tussen Susan en Sofie niet gemaakt, omdat ik dacht straks is het toch Sofie en dan heb ik nog fout! Ik heb eigenlijk nooit de mol goed gehad: Ik wist dat Kim de mol was voor de ontknoping dankzij het forum en bij Kees ook pas veel later en volgens mij ook door het forum en ik dacht nu moet je een keer zelf zien en ontdekken wie de mol is. Zo merk ik wel, ik ben niet goed in de mol te raden, maar dat vind ik op dat moment balen, maar verder vind ik het een geweldig programma.
Sofie gefeliciteerd met de overwinning en Susan je was een geweldige mol! |
|
|
| 03/24/2014 7:38 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Jammer Claudia, ik had overigens Sofie ook een goede mol gevonden... Volgend jaar beter!
Wel mooi overigens, dat je dit jaar niet aan de verhaaltjes kon zien wie de mol was! |
|
|