Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ik heb Sofie sinds aflevering 1 als mol, maar door mijn zus en wat acties zit ik ook nog half op Jan-Willem.
Ook al ga ik nu grootste deel weer terug naar Sofie ook, omdat mijn gevoel zegt dat zij het is.
Ik zet in dit bericht even per aflevering en opdracht wat verdacht is bij haar en dingen wat mij ook op viel.
Wat mij bij Sofie heel erg opvalt is:
- Ze sluit vaak bondjes met mensen en dan gaan ze iets regelen voorbeeld om geld op te sturen of de zwarte vrijstelling in te zetten ga zo maar door. Dan komt het zo over dat ze misschien helemaal niet molt en eerder de ander, maar wat blijkt als zoiets gebeurd zit zij altijd in het bondje. En wordt er veel veranderd en misschien een duidelijke mollen streek uit gehaald bij haar. En wat ze doet op dat moment speelt ook een heel grote rol in het verdere spel.
- Zie de hint boven deze test met de foto geklik enzo.
- Ze heeft wel vaak of samen de zwarte vrijstelling. En ik geloof dat er meer achter zit dan zomaar alleen toeval.
- Ze zit voor mij doen ook vaak op de goede plek om te maken en zegt wel vaak snel ja (zeker deze aflevering) als Art vraagt ik zoek voorbeeld oog voor detail of wat dan ook. De mol weet natuurlijk wat er komt.
Over de afleveringen zelf (ik tel de executies alleen mee als het echt belangrijk is):
Aflevering 1, opdracht 1: Ze zit met Aaf in het team en ze moest een wasserette zoeken op de markt. Ze vroegen aan een man (die vooral Engels tegen hen sprak), maar ze mochten geen Engels terug spreken. Ze zeggen dat wel dat ze een wasserette zoeken, maar als ze daar aan komen zegt Sofie (in de biecht), maar wel de verkeerde, want ze hebben de naam niet eens bij gezet. En ze deden meer andere dingen zoals een beetje soort flirten met hem. (vooral Aaf dan, maar Sofie liet er dan maar bij) Dan denk je wat deed Aaf verdacht, maar je kan ook denken wat deed Sofie verdacht zeg.
Opdracht 2: De laser opdracht, ze zat in het team met Owen. Ze hebben voor hun doen de lasers niet gezien, maar ze maakte wel grote rondjes met de zaklamp (en Sofie had als idee we moeten hun ook laten zien wie wij zijn dus met letters) ene kant denk je dat valt goed op, maar ook niet heel erg goed. En toen afgelopen zeiden ze wat hebben we gezien en ze weten zeker dat ze letters gezien hebben, maar denk eens na je weet toch dat een code meestal cijfers zijn en dan een 0 geven als code. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ze deed zeker verdacht en ze nam wel de beslissing om voorbeeld de letters te laten zien, maar het kwam voor de kijkers over een beetje dat Owen dat bedacht had.. Nou niet bedacht, maar de keuze daarvan maakte, maar zij heeft wel een zetje naar die kant gedaan.
Aflevering 2 opdracht 1. De opera. Ik weet eigenlijk zeker dat de mol zeker in het publiek zit, want daar kan je veel beter mollen dan als je iemand moet kiezen op wie je vind dat je lijkt, want dan moet je nog afwachten als de rest het niet raadt. Vind ik moeilijk te zeggen wat nou verdacht is, maar Sofie zei wel: dat zingen en zoveel praten kunnen ze zoiezo niet zijn, want dat kunnen ze niet zo snel leren, toen zei J-W in één keer we moeten twee karakters kiezen die ons bij gebleven zijn (dat vond ik zelf bij J-W verdacht) en toen maakte ze de switch, maar vooral Sofie zei duidelijk en snel dan doen we de generaal en de prince. (De rest deed ook snel, maar meer door heen praten.
Opdracht 2, verlaten studio. Bij die opdracht met Jennifer wilde ze heel graag onder de labrinth (Ja mol ook graag), maar Jennifer wilde het persé. Dus dat lukte niet goed, maar bij het helpen van Susan en Aaf naar de opdracht deed Sofie wel vreemd en zegt ze dat ze niet wist als ze hen gezien hadden. (Dat komt misschien heel verdacht over, maar toch)
Opdracht 3 Jade Markt. Als je nou vanuit gaat de mol zeker iets gepakt heeft (En misschien de volgorde niet helemaal klopt.) Sofie pakte de zwarte vrijstelling, je kan denken het is als mol niet handig als je het pakt, omdat het teveel opvalt. Maar je kan ook denken, je pakt het en je maakt dat iedereen gelijke kansen heeft en dat de terechte afvaller er echt uitgaat. En weetje misschien heeft ze toch meer gepakt dan we denken zoals geld. Want als ik nu het bord zie: Vrijstellingen en jokers waren links, test gelijk de bocht om en de zwarte vrijstelling + geld rechts. Maarja dat zien we bij aflevering 10.
Aflevering 3, opdracht 1 Appartement zoeken. Ze wilde zo graag de zware tas, omdat het dan zo moeilijk te tillen is. De telefoonnummer van Daphne was dan wel verwijderd door 1 van hen, maar dat is misschien ook verdacht, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat Sofie de verkeerde weg in liep die dus dood liep. Ik denk dat ze gewoon heel veel voor vertraging zorgde, omdat ze de zware tas toch niet mee kon komen. En haar groep was stuk te laat en ik denk dat wel een hint is.
Opdracht 2, de boot race. Ze zegt dan wel dat ze een roei verleden heeft en ze gaf zelf bijles, maar ze zat wel helemaal achterin waar niemand toezicht op heeft en voor mij doen roeide ze ook niet echt mee. En heel toevallig ook nog hadden (was idee van Freek, maar ze bemoeide er verder ook niet mee) zij en Freek voor de aflevering de hele pot naar aflevering 9 gestuurd en je weet als mol dat deze opdracht er aan komt. Dus ik verwacht zeker dat de mol het geld gestuurd heeft of een beetje invloed op had. Dus echt een mega goede zet van de mol.
Opdracht 3, Duo vrijstelling. Ze wilde wel heel graag bij Susan zitten. Zorgde ze daar door dat er misschien toch een afvaller komt, omdat je als mol weet dat de meeste kandida(en) voor de liefde van groep gaan en voor Susan kiezen. En zo wordt het allemaal eerlijk verdeeld en als mol weet je dat zeker 1 aflevering geen afvaller is. En zij mocht de naam op het papier zetten van wie tussen Susan en haar mocht kiezen wie het scherm kreeg te zien en ze koos een persoon die makkelijk voor de groep ging. Dus ik denk dat de mol denkt, ik ga bij Susan zitten die heeft een vrijstelling en dan is de kans misschien toch iets groter dat er iemand afvalt en dat wil de mol natuurlijk.
Aflevering 4, opdracht 1 roltrap. Susan kwam bij Sofie en Susan maakte misschien wel chaos met die woorden op te noemen, maar toen ze bij Jennifer kwam. Zei ze niet dat het een ABC-tje is, ze liet Jennifer gewoon het verhaal doen over haar trouwen en hielp daar zelf mee. Je weet als mol dat dit niet handig is. En wat Jennifer zei: ik denk dat de mol niet gemold heeft, want die wist dat hij of zij afgeluisterd werd, maar de kandidaten deden wel verdacht. En kijk eens terug Sofie heeft zich zeker weten niet verdacht gemaakt, maar alleen stimuleerde ze andere wel om zich zelf verdacht te maken + te verknallen. En mol kan je het beste op de roltrap staan lijkt mij.
Opdracht 2, Onderhandelingstafel ik heb een vermoeden dat Freek de eerste envelop pakte wat ik zag. Maar Sofie pakte een envelop, maar die pakte ze niet goed en schudde de enveloppen een beetje door elkaar. Jennifer zei: de mol moet met geld in handen hebben gezeten gelijk in het begin of tweede keer, want anders had de mol geen invloed op het spel. Sofie pakte eerste de vrijstelling (de mol is eigenlijk een vrijstelling, want die is altijd door) en ze wisselde met Freek de envelop met geld erin (ik vond voor mij doen wel heel snel en zonder echt over na gedacht) en dankzij haar is het ook verknald, omdat het geld niet verwisseld is. En ze reageerde dan best wel heftig tegen Freek op het laatst, maar dat is gewoon om minder verdacht te zijn voor de kijkers.
Opdracht 3, Stuwdam ik denk zelf dat je als mol het beste kan zeggen dat je een koker moet pakken of niet. Ik vind zelf vreemd, ze heeft bijna niet overlegt met de rest (wat de rest wel deed), ze noemden in één keer achter elkaar 1e niet pakken, 2e wel en 3e niet volgens mij. En ze heeft weer iets te makken met de zwarte vrijstelling. Het kan toch geen toeval zijn meer denk ik? En weer lijkt het dat Tygo misschien aan het mollen is. (ik bedoel weer een andere en niet zij)
Aflevering 5, opdracht 1 Boeddhabeelden, ik zelf dacht je kan het beste mollen bij het foto's maken van de beelden, maar nu denk ik je kan ook makkelijk mollen bij dat je moet uitleggen hoe ze eruit zien met details. En wel toevallig ze legde sommige dingen niet goed uit of ze vergat het omdat ze niet belangrijk vond.
Opdracht 2 speedbootjes, de mol zat als het goed is in de boot waar ze af gingen, maar wat daar precies mis is gegaan weet ik niet.
En toen bekend werd dat ze naar de Filipijnen gingen vond ik haar reactie niet snel en vond ik het grootste deel gespeeld
Opdracht 3, Snake Het lijkt misschien dat ze niks deed of niet molde, maar zij keek steeds op de kaart en had markeerstiften om op de kaart te tekenen. Misschien heeft ze de tekening zo onduidelijk gemaakt dat het niet meer te zien was waar ze al gelopen hadden enzo en dat ze verkeerde aanwijzingen aan Freek & Tygo door gaf, want zo kan je super goed mollen. En op het laatst had ze de porto beet wat ook niet helemaal goed liep merkte ik.
En verder wat ik nog over de titels van de aflevering wil zeggen is (mij lijkt het dat ze allemaal op Sofie slaan)
Aflevering 1: Schijnbeweging, ze stond ergens bij de laser opdracht op het eind. (zag een foto ergens staan) In een licht waar zij als enigste in stond. Maar daar twijfel ik wel aan.
Aflevering 2: Vindingrijk, zij heeft de zwarte vrijstelling gepakt en dat is veel waard als je inzet.
Aflevering 3: Zware keuze, ze wilde wel heel graag de zware tas mee tillen
Aflevering 4: Jennifer, 2 uitspraken van haar gaan zeker weten of Sofie lees wat hier in staat
Aflevering 5: Een heilige aanwijzing. die weet ik niet zo snel sorry, maar misschien wees iets naar haar heel duidelijk.
Ik hoop dat alles duidelijk is. Geef maar jullie mening erover en ik verwacht eigenlijk dat Sofie de miol is en ohja cijfer 3 komt ook best vaak voor. Ze doet veel met Nederland 3 en 3fm. |