Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Sofie
Alles over Sofie
Pagina 3 / 11 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 « previous | Next »
Alles over Sofie
01/17/2014 2:41 am

NEWBIE

Registratie: 01/17/2014
Onderwerpen: 0
wie zat er achteraan in de boot en had als enige een andere kleur peddel? vond ik heel verdacht

ook ging ze heel makkelijk met freek in zee
citeren   
01/17/2014 6:04 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Patrick Teering:
wie zat er achteraan in de boot en had als enige een andere kleur peddel? vond ik heel verdacht

Ja dat vond ik ook al en ook dat ze als laatste met haar team (eerste opdracht) aan kwam. Dat vond ik ook vreemd en dat ze persé de zware koffer wilde (want je weet dat dan moeilijker word) Maar hier vond ik iedereen best wel verdacht doen en kon je overal mollen. Maar Sofie zat dan wel steeds in de goede groep of plek om te mollen vond ik. Maar is het misschien niet dat de makers teveel haar verdacht willen maken en dat ze geen mol is. Want daar twijfel ik over ook al vind ik haar ook weer de mol.
citeren   
01/17/2014 6:59 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014

volgens mij roeide ze helemaal niet mee.

even terug komen op de zware koffer ik dacht dat dat het andere team was?  
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/17/2014 7:01 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Petra Wapperom:

Ja maar ze wilde wel heel graag de zware koffer gebruiken? (En als mol heb je voorkennis dat je dan minder snel kan lopen)
maar jammer genoeg voor haar gingen JW en Freek er niet mee in.
citeren   
01/17/2014 9:49 am

NEWBIE

Registratie: 01/06/2014

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Ja maar ze wilde wel heel graag de zware koffer gebruiken? (En als mol heb je voorkennis dat je dan minder snel kan lopen)

maar helaas weten we ook niet wat er in het koffertje zat
meer geld?
minder geld?
citeren   
01/17/2014 10:36 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Sabine Gabriel:

Originally Posted by Claudia Kemperman:

maar helaas weten we ook niet wat er in het koffertje zat
meer geld?
minder geld?

Dat is zo, ik denk zelf gewoon enveloppen die ze al hadden voor aflevering 9
citeren   
01/18/2014 6:41 am

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014
Sofie had roeiervaring, maar zo zag het er in de boot niet uit!
citeren   
01/18/2014 9:25 am

Cool Senior Member

Alex, niets is wat het lijkt. Hahahaha.

Sofie, de nepmol of toch niet........
Ze had de portofoon ook in haar hand in aflevering 2.

Er zijn meer dingen die steeds meer wijzen naar Sofie maar weet nog goed dat iedereen op Joris Linssen zat, deed het heel goed als nepmol.
Toen hij eruit ging, ging heel het mollenforum helemaal op tilt. Heel veel kijkers wilden niet meer kijken omdat ze op een dwaal spoor waren gezet. Dat was het begin van de nepmollen. Niets is wat het lijkt!!!!!!!!!!

Jennifer bv, als ze niet zoveel geld had verdiend voor de pot, dan was het ook een goede nepmol.
citeren   
01/18/2014 1:40 pm

Forum Fanatic

Wat mij opviel voor de volgende aflevering, toen Art het rode scherm liet zien (voor de afvaller) keek hij recht uit en daar zaten: Daphne & Aaf voor en Susan & JW achter dus krijgt iemand van hen een rood scherm.

En mijn zus viel het volgende op, dat Sofie haar rug even schokte toen het rode scherm verscheen. Dus misschien is zij er ook uit, maar die zat links en niet in het midden. Dus ben benieuwd!
citeren   
01/19/2014 4:16 am

NEWBIE

Registratie: 01/19/2014
Minuut 29.21van aflevering 3...Staat Sofie daar hints te spelen??? Sofie was presentatrice van hints, dus misschien vindt ze het gewoon een leuk spelletje en speelt ze het te pas en te onpas. Of doet ze dit vaker en is dit een hint(s) naar Sofie als mol?
citeren   
01/19/2014 1:01 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Sofie over het spaarsysteem: "We hebben gewikt en gewogen!". ---> BALANS.

Maar ja, Susan had het in afl. 1 over "Alle soorten en maten".
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/19/2014 4:31 pm

NEWBIE

Registratie: 01/17/2014
ik vind wel dat het er bij sofie wel heel dik boven op ligt.
maar ze blijft wel mijn nr 1 verdachte omdat ik niet weet wie anders.
citeren   
01/24/2014 7:37 am

NEWBIE

Registratie: 01/24/2014

Originally Posted by Emile Chang:

Originally Posted by Micha de Groot:
Aflevering 1 heet: Schijnbeweging; Sofie is de enige die een lichtsein maakt tijdens de licht opdracht.
Aflevering 2 heet: Vindingrijk; Sofie was de eerste die het nieuwe mol-speeltje vond namelijk; de zwarte vrijstelling.
Aflevering 3 heet: Zware keuze; Sofie koos direct voor de zwaarste koffer tijdens de eerste opdracht.

Tot nu toe verwijzen alle titels naar Sofie, misschien is het tunnelvisie, toch waren in bijna alle voorgaande series de titels ook verwijzingen naar de mol.

Aflevering 3 heet "Een zware keuze". De titels van de afleveringen tot nu toe beginnen met de letters S (1), V (2) en E (3). Afwachten of de titel van aflevering 4 met de letter D begint. Tunnel: SVE DE MOL.

Zo niet dan zou het nog kunnen leiden tot SV E... (iets als eres) wat dan staat voor SV is de mol. SV is Susan Visser.

Nu dus :
SVE J

Wie heeft hier ideen over?
Ik vind toch sve wel opvallend en verdacht, ik zit op sofie! zeker na haar gekke actie in de boot, goed kunnen roeien maar vervolgens nauwelijks roeien...

tegelijkertijd vind ik dat er nu wel erg op sofie aangestuurd word door de redactie.....
citeren   
01/24/2014 7:56 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Sanne van der Heijden:

Originally Posted by Emile Chang:

Originally Posted by Micha de Groot:
Aflevering 1 heet: Schijnbeweging; Sofie is de enige die een lichtsein maakt tijdens de licht opdracht.
Aflevering 2 heet: Vindingrijk; Sofie was de eerste die het nieuwe mol-speeltje vond namelijk; de zwarte vrijstelling.
Aflevering 3 heet: Zware keuze; Sofie koos direct voor de zwaarste koffer tijdens de eerste opdracht.

Tot nu toe verwijzen alle titels naar Sofie, misschien is het tunnelvisie, toch waren in bijna alle voorgaande series de titels ook verwijzingen naar de mol.

Aflevering 3 heet "Een zware keuze". De titels van de afleveringen tot nu toe beginnen met de letters S (1), V (2) en E (3). Afwachten of de titel van aflevering 4 met de letter D begint. Tunnel: SVE DE MOL.

Zo niet dan zou het nog kunnen leiden tot SV E... (iets als eres) wat dan staat voor SV is de mol. SV is Susan Visser.

Nu dus :
SVE J

Wie heeft hier ideen over?
Ik vind toch sve wel opvallend en verdacht, ik zit op sofie! zeker na haar gekke actie in de boot, goed kunnen roeien maar vervolgens nauwelijks roeien...

tegelijkertijd vind ik dat er nu wel erg op sofie aangestuurd word door de redactie.....

Misschien worden zo de kandidaten bekend gemaakt via de titels. Dus de eerste Sofie en tweede J-W of Jennifer.
citeren   
01/24/2014 10:04 am

Forum Fanatic

Wel toevallig dat Sofie of de zwarte vrijstelling pakt (in aflevering 2) of in deze aflevering ook eigenlijk bij hoort, omdat zij zei dat Tygo het moest pakken.
Ik vind zelf te toevallig, maar als zij de mol is. Is het toch wel vreemd dat zij dan steeds de zwarte vrijstelling heeft of niet, want zo gaat ook de persoon eruit die echt het slechts heeft gemaakt.
citeren   
Pagina 3 / 11 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview