| 01/10/2014 7:51 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Vergeet niet dat Tygo 2 enveloppen heeft! |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/10/2014 8:05 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Er zijn hoe dan ook 9 enveloppen in het spel, waarvan Tygo er inderdaad 2 heeft.
Ik ben benieuwd wie de envelop van Owen krijgt.
Ik ben ook benieuwd of Tygo 2 enveloppen naar dezelfde persoon stuurt of juist niet. |
|
|
| 01/10/2014 8:25 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Michelle Brouwer: Er zijn hoe dan ook 9 enveloppen in het spel, waarvan Tygo er inderdaad 2 heeft.
Ik ben benieuwd wie de envelop van Owen krijgt.
Ik ben ook benieuwd of Tygo 2 enveloppen naar dezelfde persoon stuurt of juist niet.
Als Tygo de mol is dan stuurt hij ze naar iemand waarvan hij al weet dat die het niet gaat halen. In-side info!! Zo is er nog minder geld in de pot. |
|
| 01/10/2014 5:06 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | nog zo'n fijn theorietje
sofie zit bij de test aflevering 1 naast maurice
sofie zit bij de test aflevering 2 naast owen
kijken of dit in de volgende afleveringen stand houdt
(zal wel heel makkelijk zijn) |
|
|
| 01/10/2014 6:49 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Sabine Gabriel: nog zo'n fijn theorietje
(zal wel heel makkelijk zijn)
Dit is in andere jaren al eens gebruikt! Lijkt me idd te makkelijk omdat iedereen daar elk jaar oplet. |
|
| 01/11/2014 7:13 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol:
Originally Posted by Sabine Gabriel: nog zo'n fijn theorietje
Dit is in andere jaren al eens gebruikt! Lijkt me idd te makkelijk omdat iedereen daar elk jaar oplet.
ja idd, vond ik ook al,maar viel me gewoon op
ook zag ik op de jade markt sofie langs een geel bord lopen die boven een kraam hing en het leek alsof daar een mol op getekend stond |
|
|
| 01/11/2014 10:22 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Het valt me nu ook op dat Sofie een ketting om heeft met een Jade steentje. |
|
|
| 01/12/2014 9:29 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Iemand dit al opgevallen???
 |
|
| 01/12/2014 3:30 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Opvallende uitspraak van sofie tijdens test aflevering 2
Sofie zegt: Op HOOP van zegen. Als zij de mol is dan maakt ze het hier bekend!!
Op HOOP van zegen, de MOL HOOPT hier>>> een MOLSHOOP!??<<<< |
|
| 01/13/2014 2:43 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Als je (ik ga er zelf wel van uit) dat de mol zeker iets gepakt heeft op de markt.
En je bent net als Sofie 1 van de laatste die over de markt loopt (als je vanuit gaat de volgorde echt klopt die ze laten zien op tv) pak je zeker de zwarte vrijstelling als je die tegen komt.
Dit kan je ook op 2 manieren opvatten:
- Als kandidaat pak je het, omdat dan alles gelijk is weer en je even veel kans maakt als iedereen (en ze vind het echt toevallig)
- Als mol pak je het, omdat je als het goed is van tevoren gehoord hebt wat de rest (voor je) gepakt heeft en wat er nog ligt. Dan kan jezelf nog als keuze maken laat ik het zo en gaat gewoon de persoon weg die misschien niks ingeleverd heeft maar misschien niet het slechts heeft gemaakt of wil je dat er eerlijk gespeeld word en dat de slechtste kandidaat eruit gaat. (Dat maakte nu toevallig niet uit want Owen had zijn jokers niet ingeleverd)
En dit is voor de kijkers thuis misschien ook verwarring, want er gaan waarschijnlijk ook mensen vanuit dat de mol zeker de zwarte vrijstelling niet pakt. Dus ook goede mol actie als ze de mol is.
En slaat de titel vindingrijk niet op dat (als je vanuit gaat dat over de markt opdracht gaat) de mol zeker iets gepakt heeft. En wat was op de markt eigenlijk de rijkste bezit om te pakken (de zwarte vrijstelling), want met dat ding kon je de andere dingen niet mee laten tellen in het spel. |
|
|
| 01/16/2014 5:55 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 9
 OFFLINE | Originally Posted by Sabine Gabriel:
Originally Posted by Benniede Mol:
Originally Posted by Sabine Gabriel: nog zo'n fijn theorietje
Dit is in andere jaren al eens gebruikt! Lijkt me idd te makkelijk omdat iedereen daar elk jaar oplet.
ja idd, vond ik ook al,maar viel me gewoon op
ook zag ik op de jade markt sofie langs een geel bord lopen die boven een kraam hing en het leek alsof daar een mol op getekend stond
wat mij daarbij ook nog eens opviel is dat de afvaller beide keren (voor de kijker)op de 1e stoel links vooraan zat... |
|
|
| 01/16/2014 2:29 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/16/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Aflevering 1 heet: Schijnbeweging; Sofie is de enige die een lichtsein maakt tijdens de licht opdracht.
Aflevering 2 heet: Vindingrijk; Sofie was de eerste die het nieuwe mol-speeltje vond namelijk; de zwarte vrijstelling.
Aflevering 3 heet: Zware keuze; Sofie koos direct voor de zwaarste koffer tijdens de eerste opdracht.
Tot nu toe verwijzen alle titels naar Sofie, misschien is het tunnelvisie, toch waren in bijna alle voorgaande series de titels ook verwijzingen naar de mol. |
|
|
| 01/16/2014 2:29 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | Aflevering 1 heet: Schijnbeweging; Sofie is de enige die een lichtsein maakt tijdens de licht opdracht.
Aflevering 2 heet: Vindingrijk; Sofie was de eerste die het nieuwe mol-speeltje vond namelijk; de zwarte vrijstelling.
Aflevering 3 heet: Zware keuze; Sofie koos direct voor de zwaarste koffer tijdens de eerste opdracht.
Tot nu toe verwijzen alle titels naar Sofie, misschien is het tunnelvisie, toch waren in bijna alle voorgaande series de titels ook verwijzingen naar de mol. |
|
|
| 01/16/2014 4:29 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Micha de Groot: Aflevering 1 heet: Schijnbeweging; Sofie is de enige die een lichtsein maakt tijdens de licht opdracht.
Tot nu toe verwijzen alle titels naar Sofie, misschien is het tunnelvisie, toch waren in bijna alle voorgaande series de titels ook verwijzingen naar de mol.
Aflevering 3 heet "Een zware keuze". De titels van de afleveringen tot nu toe beginnen met de letters S (1), V (2) en E (3). Afwachten of de titel van aflevering 4 met de letter D begint. Tunnel: SVE DE MOL.
Zo niet dan zou het nog kunnen leiden tot SV E... (iets als eres) wat dan staat voor SV is de mol. SV is Susan Visser. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/16/2014 5:13 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Micha de Groot: Aflevering 1 heet: Schijnbeweging; Sofie is de enige die een lichtsein maakt tijdens de licht opdracht.
Tot nu toe verwijzen alle titels naar Sofie, misschien is het tunnelvisie, toch waren in bijna alle voorgaande series de titels ook verwijzingen naar de mol.
Aflevering 3 heet "Een zware keuze". De titels van de afleveringen tot nu toe beginnen met de letters S (1), V (2) en E (3). Afwachten of de titel van aflevering 4 met de letter D begint. Tunnel: SVE DE MOL.
Zo niet dan zou het nog kunnen leiden tot SV E... (iets als eres) wat dan staat voor SV is de mol. SV is Susan Visser.
Ja dat zou ook heel goed kunnen, alleen zie ik Susan weinig verdachte dingen doen. Het dagboek van de mol zegt:
"Als mol moet je ervoor zorgen zoveel mogelijk geld uit de pot te houden. En dat is deze aflevering goed gelukt zeg!" & "Het scheelde niet veel of er was geld verdiend, maar gelukkig zijn er voor en tijdens deze opdracht verkeerde keuzes gemaakt."
Ik koppel deze uitspraken toch sneller aan Sofie die samen met Freek het geld uit de pot heeft weggestuurd dan aan Susan, maar nogmaals dit kan tunnelvisie zijn =P
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]--> |
|
|