Wie is de Mol? > ALLES OVER... > De Roodshow
Alles over de Roodshow
Pagina 9 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Alles over de Roodshow
03/02/2014 10:28 am

Senior Member

Registratie: 02/06/2014
Onderwerpen: 0
De brievenbus zou eventueel nog kunnen. Maar wat is de link met de telegraaf en verliezen dan? Het is niet mijn favoriete krant maar ik associeer 'm nou niet direct met verlies?
................
Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
citeren   
03/02/2014 10:32 am

Senior Member

Registratie: 02/02/2014

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Fokje Nicolai-Blom:

Originally Posted by Jeroen Mens:
Het hoeft niet op een fragment te slaan in alf. 7 zelf. Bv. bij de aanwijzing toen Jennifer eruit ging, ging het geluidsfragment over dat Jennifer al rennend in afl. 1 met het geld ervan door ging.

Als we hiervan uit gaan, dan kan het dus ook slaan op het fragment dat Tygo en JW samen op het strand een joker uitwisselen in afl. 6. Het leek bijna op een verliefd gay-stelletje met als hoogtepunt dat ze elkaar indringend aankijken. Op dat moment werd zelfs het beeld vertraagd afgespeeld. Ik denk dat JW en Tygo er samen uit gaan.

Dan klopt nog steeds mijn theorie dat Freek, Susan en Sofie in de finale staan. Deze wijsheid haal ik uit het moment in het begin van afl. 1 dat je alleen de enveloppen van Freek, Sofie en Susan te zien krijgt. Susan wint de finale vrijstelling.

Sofie is de mol. Freek wordt uiteindelijk winnaar. We zullen zien. Ben benieuwd.

Die theorie van die enveloppen is niet van toepassing wat die Konden de kandidaten zelf op sturen, en zo makkelijk maken ze het ons echt niet .Ik denk dat Sofie de winnaar is heeft een zelfde brieven bus als waarin de enveloppen met het geld wordt gedaan!! En Tygo verliezer zat bij zijn kennismaking achter de Financi

Eerst vond ik het ook onzin dat ze dit allemaal aan ons laten zien. En ik dacht oh ze komen zeker weten niet in de finale, maar hoe dichter we bij de finale komen hoe ik meer denk dat de enveloppen gewoon inderdaad de finalisten aanwijzen. Want ik zie zelf Jan-Willem en Tygo echt niet in de finale staan, maar wie weet alles kan bij wie is de mol.

Ja. Ik weet bijna zeker dat die enveloppen in afl. 1 een duidelijke aanwijzing zijn. Dit wordt nog eens benadrukt op 30m10s van afl.1. Jennifer zegt dan: 'er is iets met die enveloppen, maar ik weet nog niet wat'. Daarna zie je nog heel snel een flits van een envelop. Op de envelop staat Sofie met rechts onderin de mol.
citeren   
03/02/2014 10:37 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Op een of andere manier komt mijn tekst er niet helemaal op te staan
Kees Tol stelde Tygo voor die zat toen achter de  Financiële  Telegraaf  En hij stelde Sofie  voor bij haar thuis er stond zo'n brievenbus in de tuin bij de deur ,weet helaas niet waar ze woont want anders had ik op Google Maps gekeken of die daar even was neer gezet of dat hij daar altijd staat.
Dus kan het zo zijn dat Sofie al het geld krijg (winnaar ) en helaas Tygo (verliezer) van daar de telegraaf .
Maar we speuren rustig verder .
Freek keek ook in de mooie ogen van die knul op het strand zegt daar na ook iets over alleen en bed volgens mij ga dat nog weer even op zoeken .  

Maar ik denk dat, omdat Kees Tol toevallig Tygo en Sofie aanwijst, die zeker in de finale komen of de mol zijn onzin is. Want Kees heeft even veel informatie dan wij alleen heeft hij dan een keer mee gedaan en heb je iets meer info ook, omdat je de mol bent geweest. Dan kan je ook zeggen elke kandidaat die door Art is aan gekondigd voor de serie zijn de mol zoals Susan, Aaf en Jan-Willem of Susan en Sofie zijn de mol, omdat ze de zwarte vrijstelling hadden laten veilen bij serious request. Ik denk dat je alles buiten de serie om als onzin moet beschouwen. Maar voorbeeld Janine die is de vertrouwenspersoon van Sofie hoorde ik een keer bij Moltalk en daar zei ze precies hetzelfde bij de enveloppen dat ze al dacht oh laten ze nu aan ons al de finalisten zien. Dus is dit misschien een teken dat Sofie zeker in de finale zit?
citeren   
03/02/2014 5:02 pm

Junior Member

Registratie: 01/24/2014

Kees Tol stelde Tygo voor die zat toen achter de  Financiële  Telegraaf  En hij stelde Sofie  voor bij haar thuis er stond zo'n brievenbus in de tuin bij de deur ,weet helaas niet waar ze woont want anders had ik op Google Maps gekeken of die daar even was neer gezet of dat hij daar altijd staat.
Dus kan het zo zijn dat Sofie al het geld krijg (winnaar ) en helaas Tygo (verliezer) van daar de telegraaf .
Freek keek ook in de mooie ogen van die knul op het strand zegt daar na ook iets over alleen en bed volgens mij ga dat nog weer even op zoeken .  

Maar ik denk dat, omdat Kees Tol toevallig Tygo en Sofie aanwijst, die zeker in de finale komen of de mol zijn onzin is. Want Kees heeft even veel informatie dan wij alleen heeft hij dan een keer mee gedaan en heb je iets meer info ook, omdat je de mol bent geweest. Dan kan je ook zeggen elke kandidaat die door Art is aan gekondigd voor de serie zijn de mol zoals Susan, Aaf en Jan-Willem of Susan en Sofie zijn de mol, omdat ze de zwarte vrijstelling hadden laten veilen bij serious request. Ik denk dat je alles buiten de serie om als onzin moet beschouwen. Maar voorbeeld Janine die is de vertrouwenspersoon van Sofie hoorde ik een keer bij Moltalk en daar zei ze precies hetzelfde bij de enveloppen dat ze al dacht oh laten ze nu aan ons al de finalisten zien. Dus is dit misschien een teken dat Sofie zeker in de finale zit?

Hallo Claudia ik zeg ook niet dat  om dat  Kees Tol ze introduceert ze in de finale zitten ,maar omdat je dat dan eventueel terug kon kijken.
En dat het mij toen op viel van die brieven bus .En heel apart Tygo niet gewoon achter een Telegraaf maar speciaal het Financiële telegraaf  ,dat vond ik apart van daar dat ik dat deelde .
citeren   
03/03/2014 4:22 pm

Forum Fanatic

Hallo Claudia ik zeg ook niet dat  om dat  Kees Tol ze introduceert ze in de finale zitten ,maar omdat je dat dan eventueel terug kon kijken.
En dat het mij toen op viel van die brieven bus .En heel apart Tygo niet gewoon achter een Telegraaf maar speciaal het Financiële telegraaf  ,dat vond ik apart van daar dat ik dat deelde .

Ja het valt misschien op, maar de hints zitten alleen in de serie, dagboek en muzikale hint. De rest kan je eigenlijk als onzin beschouwen of de makers hebben besloten dit doen, wat eigenlijk nooit zo is.
citeren   
03/05/2014 1:58 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
De gok van Kees Tol dat Tygo en Sofie in de finale staan is niet omdat hij meer inside-informatie heeft. Denk dat hij het gewoon goed doorziet. Ik verwacht een finale: Sofie, Susan en Tygo.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/06/2014 6:20 am

Forum Fanatic

Ene kant zou wel grappig zijn als: Susan, Sofie en Tygo in de finale komen, want ze zitten allemaal op elkaar.
Susan zit op: Sofie & Tygo
Tygo zit op: Susan & Sofie
Sofie zit op: Susan & Tygo
Ben benieuwd wie dan de winnaar wordt
citeren   
03/07/2014 8:45 am

Forum Fanatic

De achternaam van de zangeres, Modja, al die letters kloppen met namen van de afvallers van JW
citeren   
03/07/2014 8:52 am

Forum Fanatic

citeren   
03/07/2014 8:54 am

Forum Fanatic

[SIZE=6]Stromae - FormidableFormidable, formidable
Tu étais formidable, j'étais fort minable,
Nous étions formidables,
Formidable,
Tu étais formidable,
J'étais fort minable,
Nous étions formidables.

Eh, l'bébé, oups : mademoiselle,
Je vais pas vous draguer, promis, juré,
J'suis célibataire et depuis hier putain,
J'peux pas faire d'enfants, mais bon, c'est pas... eh, reviens !
5 minutes quoi, j't'ai pas insulté, j'suis poli, courtois,
Et un peu fort bourré et pour les mecs comme moi
Vous avez autre chose à faire, vous m'pourriez vu hier
Où j'étais

Formidable, formidable
Nous étions formidables,
Formidable,
Nous étions formidables.

Eh tu t'es regardé, tu t'crois beau
Parce que tu t'es marié ?!
Mais c'est qu'un anneau, mec, t'emballes pas,
Elle va t'larguer comme elles font chaque fois,
Et puis l'autre fille, tu lui en a parlé ?
Si tu veux je lui dis, comme ça c'est réglé,
Et au p'tit aussi, enfin si vous en avez,
Attends 3 ans, 7 ans et là vous verrez
Si c'est

Formidable, formidable,
Nous étions formidables,
Formidable,
Tu étais formidable, et j'étais fort minable,
Nous étions formidables.

Et, petite, oh, pardon : petit,
Tu sais dans la vie y'a ni méchant ni gentil,
Si maman est chiante, c'est qu'elle a peur d'être mamie,
Si papa trompe maman, c'est parce que maman vieillit, tiens !
Pourquoi t'es tout rouge? Beh, reviens, gamin,
Et qu'est-ce que vous avez tous
A me regarder comme un singe, vous ?
Ah, oui, vous êtes saints, vous,
Bande de macaques !
Donnez moi un bébé singe, il sera

Formidable, formidable
Nous étions formidables,
Formidable,
Nous étions formidables

citeren   
03/07/2014 10:10 am

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
vertaling van Formidable, wie ziet hier een aanwijzing in voor de laatste afvaller?

Terrific, terrific
You were terrific, I was terrible1,
we were terrific,
terrific,
you were terrific,
I was terrible,
we were terrific.

Hey, baby, oops : young lady,
I swear I won't hit on you,
I am single and since yesterday, damn it,
I cannot have children, but anyway that's not... Hey, come back here!
Just a few minutes, come on, I did not insult you, I have my manners,
and I'm quite a bit plastered and for guys like me
you have other things to do, you could have seen me yesterday2,
when I was

Terrific, terrific
You were terrific, I was terrible,
we were terrific,
terrific,
you were terrific,
I was terrible,
we were terrific.

Hey, take a look at yourself, think you're Mr Handsome
just because you got married?!
This is but a ring, man, don't get carried away,
she'll dump you like they always do,
now about the other girl, did you tell her?
I can tell her if you want, that will settle the matter,
and I'll tell the kid too, if you have children,
you just wait for 3 or 7 years, and then you'll see
how it's

terrific, terrific
we were terrific,
terrific,
you were terrific,
I was terrible,
we were terrific.

Eh girl, oh, sorry: boy,
you know, in life there are no good and bad guys,
if Mom is a pain, that's because she's afraid to be a granny,
if Dad cheats on Mom, that's because Mom is getting old, what else?
Why the blush? Come on, come back, boy,
and what's wrong with you all
staring at me like I was a monkey, eh?
Sure, you're such a bunch of saints,
you bunch of apes!
Give me a baby monkey, he will be

terrific, terrific
we were terrific,
terrific,
you were terrific,
I was terrible,
we were terrific.

Taken from http://lyricstranslate.com/en/formidable-terrific.html#ixzz2vIGn7vu9
">http://lyricstranslate.com/en/formidable-terrific.html#ixzz2vIGn7vu9
citeren   
03/07/2014 10:31 am

Forum Fanatic

Ik heb geen idee, maar misschien dat iemand eruit gaat, die misschien in de ogen van de kandidaten goed gemold heeft. Maar dat kan dan allemaal zijn.
Ook al zeg ik toch nog steeds dat Tygo eruit gaat, maar zal mij ook niet verbazen als 1 van de dames het is.
citeren   
03/07/2014 1:01 pm

Junior Member

Registratie: 01/04/2014
De naam Stromae is spraakkunst voor maestro
citeren   
03/07/2014 1:19 pm

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Denk dat het op Sofie slaat.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/07/2014 1:56 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Patricia Plop:
De naam Stromae is spraakkunst voor maestro

Als hier een hint in zit na de afvaller moet het Susan zijn of juist Sofie. Qua spraakkunst Sofie presenteert als enigste van de overgebleven want de andere zijn acteurs (en zanger) en actrices.
Maar wat in de wikipedia staat is: Ook in andere kunstvormen, waaronder beeldhouwen en schilderkunst wordt de term wel gebruikt. Ik ken niemand die iets met kunst doet, maar Susan is wel de persoon die in Gooische Vrouwen een schilderes is en tijdens de opdracht dat de rest zijn of haar vingerafruk plaatje aan Susan moesten uitleggen zei Art over de tekeningen profsonieel getekend. Dus wie weet valt Susan af.
citeren   
Pagina 9 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview