Wie is de Mol? > ALLES OVER... > De Roodshow
Alles over de Roodshow
Pagina 10 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Alles over de Roodshow
03/08/2014 10:05 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0
Ene kant geloof ik dat er geen afvaller meer komt, ook al zei Art zoiets wel en anders heeft de finale vrijstelling van Freek ook geen zin.
Maar bij het stukje voor volgende week zie je dat alle 4 overgebleven kandidaten met elke opdracht meedoet en op het eind lezen ze allemaal voor de test nog hun molboekje. Of het is zo goed gemonteerd dat het maar zo lijkt.
citeren   
03/08/2014 3:38 pm

Senior Member

Registratie: 02/02/2014
Stukje vertaling van het nummer:

Geweldig, geweldig is
Jij was geweldig, ik rampzalig
Wij waren geweldig
Geweldig
Jij was geweldig en ik was rampzalig
Wij waren geweldig

Misschien slaat dit op de processie opdracht van JW en Tygo. JW had jokers gewonnen en Tygo niets. JW was dus geweldig en Tygo rampzalig. Dat bespraken ze later op het strand. Tygo is voor mij de afvaller.
citeren   
03/11/2014 3:36 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Patricia Plop:
De naam Stromae is spraakkunst voor maestro

Als hier een hint in zit na de afvaller moet het Susan zijn of juist Sofie. Qua spraakkunst Sofie presenteert als enigste van de overgebleven want de andere zijn acteurs (en zanger) en actrices.
Maar wat in de wikipedia staat is: Ook in andere kunstvormen, waaronder beeldhouwen en schilderkunst wordt de term wel gebruikt. Ik ken niemand die iets met kunst doet, maar Susan is wel de persoon die in Gooische Vrouwen een schilderes is en tijdens de opdracht dat de rest zijn of haar vingerafruk plaatje aan Susan moesten uitleggen zei Art over de tekeningen profsonieel getekend. Dus wie weet valt Susan af.

De mol gaat nooit naar huis.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/11/2014 5:10 pm

Junior Member

Registratie: 01/24/2014

Ene kant geloof ik dat er geen afvaller meer komt, ook al zei Art zoiets wel en anders heeft de finale vrijstelling van Freek ook geen zin.
Maar bij het stukje voor volgende week zie je dat alle 4 overgebleven kandidaten met elke opdracht meedoet en op het eind lezen ze allemaal voor de test nog hun molboekje. Of het is zo goed gemonteerd dat het maar zo lijkt.

Claudia de kans is heel groot dat er bv snel na een kleine opdracht een test gedaan moet worden gedaan ,die Freek dan niet hoeft te doen .
Zo blijven ze met zijn 3 over
Las vandaag in de nieuwe AVRO bode een stukje over de laatste uitzending daar in staat o.a  We hebben een super MOL ,ook voor de kandidaten die er vroeg uit gingen zal het een enorme verrassing zijn als de Mol zich bekend maakt !
Dus ik denk nu in de richting van Tygo of Freek want daar zaten  maar weinig kandidaten op.
En ik ben het met je eens dat Emile iedereen is zijn waarde moet laten iedereen heeft zijn eigen reden om iemand te verdenken dat maakt het zo'n leuk spel ,juist het er over hebben waarom jij of ik iemand verdenkt maakt het leuk .Laten we er nog 2x van genieten en puzzelen wie er voor de echte finale uit gaat .Ik ben er nog niet uit .
citeren   
03/12/2014 1:52 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Fokje Nicolai-Blom:

Claudia de kans is heel groot dat er bv snel na een kleine opdracht een test gedaan moet worden gedaan ,die Freek dan niet hoeft te doen .
Zo blijven ze met zijn 3 over
Las vandaag in de nieuwe AVRO bode een stukje over de laatste uitzending daar in staat o.a  We hebben een super MOL ,ook voor de kandidaten die er vroeg uit gingen zal het een enorme verrassing zijn als de Mol zich bekend maakt !
Dus ik denk nu in de richting van Tygo of Freek want daar zaten  maar weinig kandidaten op.
En ik ben het met je eens dat Emile iedereen is zijn waarde moet laten iedereen heeft zijn eigen reden om iemand te verdenken dat maakt het zo'n leuk spel ,juist het er over hebben waarom jij of ik iemand verdenkt maakt het leuk .Laten we er nog 2x van genieten en puzzelen wie er voor de echte finale uit gaat .Ik ben er nog niet uit .

Fokje het was meer soort voorbeeld dat dit ook kan gebeuren, omdat ook in het jaar toen Inge de mol was ook gebeurde. En mij viel gewoon op dat je zo stukje ziet waar de volgende aflevering over gaat en je gewoon nog alle 4 kandidaten ziet, maar dat kan natuurlijk goed gemonteerd zijn. En ik denk dat Tygo eruit gaat.
citeren   
03/12/2014 1:53 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Nu to the point en back to the topic!

ik ga de berichten verwijderen, dit gaat over de roodshow en NU stoppen met deze discussie
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
03/12/2014 2:41 pm

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
namens : Shelly Schrijver

Verder heeft volgens mij geen van de kampen nog een theorie weten te produceren waar geen speld tussen te krijgen is. Wat dat betreft vind ik dat we een goed seizoen te pakken hebben er is nog verdeeldheid onder de fans. Ik zit al een tijdje op Freek maar kan niet ontkennen dat er ook hints naar anderen te herleiden zijn. Tot de aap uit de mouw komt blijft het speuren!

Spannend

bericht is aangepast
................

citeren   
03/14/2014 9:50 am

Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013
Muzikale aanwijzing naar de mol

Sting - Roxanne

Roxanne, you don't have to put on the red light
Those days are over
You don't have to sell your body to the night
Roxanne, you don't have to wear that dress tonight
Walk the streets for money
You don't care if it's wrong or if it's right

Put on the red light, put on the red light
Put on the red light, oh

I loved you since I knew ya
I wouldn't talk down to ya
I have to tell you just how I feel
I won't share you with another boy
I know my mind is made up
So put away your make up
Told you once I won't tell you again it's a bad way

You don't have to put on the red light
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
03/14/2014 10:19 am

NEWBIE

Registratie: 02/07/2014
Halleluja... Naar wie moet die muzikale aanwijzing nou leiden.. Suus of Soof.. Nou ik zou het echt niet weten! Lastig...
citeren   
03/14/2014 11:16 am

Forum Fanatic

Heeft het niet mee te maken met dat Sofie heel veel met de zwarte vrijstelling te maken heeft gehad.
citeren   
03/14/2014 12:29 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Susan had een vrijstelling en kreeg daarom geen scherm te zien. Echter ... ze zou zonder die vrijstelling ook geen rood scherm te zien hebben gekregen.

Susan koos voor een groepsvrijstelling. Maar ze zou sowiesie geen rood scherm te zien hebben gekregen.

Susan liep door de straten van Hong Kong. Jennifer vond het restaurant (en het geld). Geslaagde opdracht.

Susan liep door de straten op de Filipijnen (rondje rond de kerk) maar het leverde geen geld op. Mislukte opdracht.

Het boeit haar niet. Zij is de mol. (Ze heeft toch nog € 1750 achterover gedrukt.)
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/14/2014 1:01 pm

Forum Fanatic

Je kan ook zo denken bij de laatste stukje hoorde je Sofie is niet de verliezer. Dus ze krijgt geen rood scherm!
citeren   
03/14/2014 4:27 pm

Forum Fanatic

Grappig weetje de zanger van de muzikale hint (dat lijdt naar de mol) rende een keer hard weg voor Sofie!
Sofie was niet echt aan het werk op het moment, maar ze had een microfoon bij zich en ze zag Sting (de zanger van het liedje) staan en ze wilde hem graag interviewen, maar hij rende dus keihard weg.
citeren   
03/14/2014 4:57 pm

Junior Member

Registratie: 01/24/2014

Grappig weetje de zanger van de muzikale hint (dat lijdt naar de mol) rende een keer hard weg voor Sofie!
Sofie was niet echt aan het werk op het moment, maar ze had een microfoon bij zich en ze zag Sting (de zanger van het liedje) staan en ze wilde hem graag interviewen, maar hij rende dus keihard weg.

Ha ha een goeie maar zou dan zo maar op Susan kunnen slaan, die liep ook weg van Sofie "jou vertrouw ik niet "
citeren   
03/14/2014 5:46 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Fokje Nicolai-Blom:

Ha ha een goeie maar zou dan zo maar op Susan kunnen slaan, die liep ook weg van Sofie "jou vertrouw ik niet "

Ja kan, maar het was gewoon een feitje en niks meer. Maar ik zit volledig op Sofie, ook al snap ik niks van deze muzikale hint xd
citeren   
Pagina 10 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview