Wie is de Mol? > ALLES OVER... > De Roodshow
Alles over de Roodshow
Pagina 6 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Alles over de Roodshow
01/31/2014 12:32 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Daan Daniel:
Ik ben weer eens een van de weinige die iedereen leuk vind dit jaar? :D
Ik kijk omdat het programma mooi gemaakt is en om de mol te ontmaskeren, niet om mij te irriteren aan persoonlijkheden. Maar goed, ik haat dan ook niemand in het echte leven op meneer Poetin na, dus dat zal wel in mijn aard zelf zitten.

On topic, dat nummer schreeuwt Tygo voor mij. Op wie zit hij eigenlijk, volgens mij zit hij best goed qua spreiden?

1. Ik kijk ook om de mol te ontmaskeren. Echter vind ik het erg vervelend als ik iemand die meedoet aan het spel (of dat nu een kandidaat of een mol is (want dat weet je pas in afl. 10)) irritant vind. 2. Iets / iemand irriteert je of je ergert je aan iets / iemand.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/31/2014 12:39 pm

Forum Expert

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Emile Chang:

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Emile Chang:
Ik denk dat deze verwijst naar Sofie. Zij is goed bevriend met Fre en Aaf. Hoewel ook met J-W.

J-W zou kunnen afvallen omdat die bevriend is met Sofie en Aaf. En ... hij is bestolen. Daar maakt hij in de volgende afl. een opmerking over. Zou het toejuichen als J-W in de volgende afl. afvalt.

Oke Emile dat is jou mening, maar op te zeggen toejuichen gaat dat niet te ver?
Maarja en J-W gaat misschien wel uit, maar Sofie echt niet die is de mol en J-W gaat door tot met de finale of net voor de finale denk ik.
Deze hint gaat voor mij doen echt over Tygo.

Sja ... van deze groep "kandidaten" vind ik J-W, Aaf en Fre zeer irritant. Hun aanwezigheid in het programma vind ik erg vervelend.

Dat is jouw mening en dat mag je gerust hebben. Maar ik zeg hou je wel een beetje in met je uitspraken. Ik mag ook niet iedereen, maar dat ga ik niet letterlijk op het forum zetten snap je. Maar wat je zegt kan kwetsend over komen en wie weet lezen de kandidaten mee of een groot fan van voorbeeld Freek.

Er is een verschil tussen iemand veroordelen om diens persoonlijkheid of vanwege het gedrag wat hij/zij vertoont. Aangezien ik geen van allen persoonlijk ken reken ik ze af op hun daden. Het komt misschien anders over maar dat komt omdat ik hun uitstraling niet kan zien als hun persoonlijkheid. Wel als gedrag. Gedrag is namelijk iets anders dan een actie uitvoeren.

Gebeurt echter veel vaker dat wanneer je iemand aanspreekt op zijn/haar gedrag diegene denkt dat je zijn/haar persoonlijkheid aanvalt.

Ik ga niet roepen dat ik die en die geweldig vind als dat niet zo is. Daarbij: ik beledig niemand. Zeg alleen wie ik vervelend vind. In het dagelijks leven zeggen mensen ook tegen elkaar: ik mag jou niet. Daarmee beledigen ze elkaar niet.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/31/2014 12:44 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0
@Emile je hebt een punt, maar toch ik heb een andere mening erover. En je weet wel je ziet misschien een karakter iets wat je niet mag bij iemand van widm. Het hoeft niet perse in zich zelf te zitten hè het kan ook, omdat hij of zij de mol is. Ik ben ook eerlijk ik mag ook niet ieder persoon en soms hoop ik ook dat iemand er snel uitvliegt omdat ik hem of haar gloeiend irritant vind. Dat mag, daar ben ik mee eens, maar hoe je het zegt en echt openlijk op het forum wat iedereen kan lezen. Dat vind ik gewoon te ver, maar doe gewoon je eigen manier dan doe ik mijn eigen.
citeren   
01/31/2014 12:46 pm

Forum Fanatic

Kunnen we nu weer on-topic asjeblieft?
citeren   
01/31/2014 5:58 pm

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Inderdaad, kan het weer on topic gaan. Aub dit soort discussie voeren in lounge, daar is de lounge voor gemaakt. En je kan daar een topic aanmaken over datgene wat je dwars zit. Wel beschaafd houden aub.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
02/01/2014 3:59 pm

NEWBIE

Registratie: 01/31/2014
Blue you sit so pretty
West of the one??
Dit kwam op mij over als een hint naar de afvaller. En die zou dan of links naast de mol zitten. Of de Mol zit links van de afvaller?

Het gaat toch over de afvaller van volgende week he? Want anders zat Jennifer in het blauw links van Freek (the one- mol)!
citeren   
02/02/2014 10:41 am

Senior Member

Registratie: 02/02/2014
Ik denk dat het slaat op Aaf. Zij wandelde (roadtrip) samen met JW (red = roodbeen) de route tijdens de snake-opdracht. In de tekst van het nummer komt de zin de 'let's get lost' voor. Dit slaat op Aaf die op een gegeven moment niet meer wist waar ze was (verdwaald). JW gaat er niet uit, omdat hij hoogstwaarschijnlijk drie jokers pakt tijdens de volgende opdracht. Deze wijsheid haal ik uit het stukje wat er volgende week gaat gebeuren. Dus Aaf is volgens mij de volgende afvaller. Ben benieuwd.
citeren   
02/03/2014 8:14 am

Forum Fanatic

De laatste keren plaatste Sofie een foto van de afvaller op instagram en facebook! In aflevering 4 een foto van de hotelkamer van haar en Daphne en in aflevering 5 een foto van haar en Jennifer. Ze vielen beide af in die aflevering. Is dat misschien de hint van de foto klik gebeuren in de afleveringen. (Zie daarvoor mijn bericht in de topic van Sofie! Nu plaatste ze weer een foto voor aanstaande donderdag, maar nu met twee mensen. Zijn dat dan de winnaar en verliezer of valt 1 van hen af? Ben benieuwd, maar dit zou dan hele goede aanwijzing zijn naar Sofie vanwege dat ze steeds een foto plaats van de aflevering sinds aflevering 4. En geen andere mol of kandidaat heeft ooit foto's tijdens het seizoen (dat op tv is) laten zien aan de kijkers thuis. Ben benieuwd als dit een aanwijzing is! Wat denken jullie?
citeren   
02/03/2014 8:18 am

Forum Fanatic

Volgens mij werkt de foto in mijn vorige bericht niet! Hier nog een keer de foto: Hopelijk doet die nu wel. En anders geef je maar door. Als je niet ziet de foto, de personen die erop staan zijn: Tygo, Sofie en Aaf!
citeren   
02/03/2014 8:56 am

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Beste Claudia, het programma Wie is de Mol werkt heel simpel met aanwijzingen. In het programma, mogelijk op de site en in het programma van Jan Willem. Nergens anders worden hints, tips e.d achter gelaten. Dit omdat het dan voor de makers van het programma niet te controleren is, waar en hoe de hints worden geplaatst. Ze zullen dus zeker niet op Facebook of Instagram hints achter laten en zullen dat zeker niet door de Mol laten doen. Laat je niet in een tunnel trekken door foto's die op wat voor social media worden geplaatst. Giel Beelen heeft ook een paar jaar zo vervelend gedaan met allerlei hints.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
02/03/2014 9:03 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Chris Koning:
Beste Claudia, het programma Wie is de Mol werkt heel simpel met aanwijzingen. In het programma, mogelijk op de site en in het programma van Jan Willem. Nergens anders worden hints, tips e.d achter gelaten. Dit omdat het dan voor de makers van het programma niet te controleren is, waar en hoe de hints worden geplaatst. Ze zullen dus zeker niet op Facebook of Instagram hints achter laten en zullen dat zeker niet door de Mol laten doen. Laat je niet in een tunnel trekken door foto's die op wat voor social media worden geplaatst. Giel Beelen heeft ook een paar jaar zo vervelend gedaan met allerlei hints.

Chris dat weet ik wel. Ik kijk langer dan dit jaar wie is de mol. (Al negen jaar) Maar bij John van Eerd was het een keer dat de mol tijdens de test steeds een letter aanwees en die letters samen was een site waar al weken een foto stond van John. En omdat je nu steeds geklik van foto toestel hoor kan je ook denken het heeft niks met de mol zijn werk of hobby te maken en je weet nooit misschien hebben de makers besloten een keer zo de mol bekend te maken. Je weet het nooit bij wie is de mol! Ik vond zelf ook eerst te ver gezocht, maar wat wel heel toevallig is plaats zij sinds aflevering 4 een foto van een hotel kamer van de afvaller en in aflevering 5 een foto met de afvaller. Volgens mij mag je niks zeggen over de verloop van de serie en moet je anders een boete betalen. De makers van widm houden zeker weten de kandidaten in de gaten als ze zich niet verraden. Dit kunnen de makers ook zien en toch plaats steeds nog foto's. Toch vreemd dan? Daarom zie ik dit echt als een aanwijzing en hebben de makers dit besloten!

En btw Chris, ik heb veel meer redenen dat ze de mol is (vooral door opdrachten en de posities in die opdrachten van haar enzo.), maar dit ene ding valt gewoon op en vooral omdat daardoor steeds de afvaller in beeld gebracht wordt voor de echte nieuwe aflevering met Sofie. (En dat is vreemd)
citeren   
02/06/2014 2:55 pm

Forum Expert

De aanwijzing sloeg inderdaad op Aaf. Zij is de afvaller in aflevering 6.
................

citeren   
02/06/2014 4:34 pm

NEWBIE

Registratie: 01/31/2014

Originally Posted by Claudia Presenza:
Blue you sit so pretty
West of the one??
Dit kwam op mij over als een hint naar de afvaller. En die zou dan of links naast de mol zitten. Of de Mol zit links van de afvaller?

Het gaat toch over de afvaller van volgende week he? Want anders zat Jennifer in het blauw links van Freek (the one- mol)!

Als mijn visie zou kloppen dan sloeg het op Aaf (had een blauw shirt aan en zat links van Sophie vanuit de kijker gezien). En dan is Sophie de Mol...
citeren   
02/07/2014 10:52 am

Forum Fanatic

citeren   
02/07/2014 11:00 am

Forum Fanatic

Donker Hart :
In het midden van de kring
waar ze je helemaal omringen
en op de toppen van je kunnen
denk je soms opeens:
je doet het niet voor hun
je doet het niet voor mij
en zelfs niet voor jezelf
je bent de zin voorbij

Want,jij hebt een donker hart
voelt je vaak verward
maar dat wil niet zeggen
dat alles dan
alles dan
alles dan ook meteen zinloos is
jij loopt nog niet zo hard
maar een slechte start
wil niet altijd zeggen
dat alles dan
alles dan
alles dan ook meteen over is

ze vroegen je ten dans
en het bood je alle kansen
om het beste dat je in je had
aan iedereen te laten zien
maar je doet het niet voor hun
je doet het niet voor mij
en zelfs niet voor jezelf
je bent de zin voorbij

Want, jij hebt een donker hart
voelt je vaak verward
maar dat wil niet zeggen
dat alles dan
alles dan
maar een slechte start
wil niet altijd zeggen
dat alles dan
alles dan

Want, jij hebt een donker hart
voelt je vaak verward
maar dat wil niet zeggen
dat alles dan
alles dan
maar een slechte start
wil niet altijd zeggen
dat alles dan
alles dan

citeren   
Pagina 6 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview