Wie is de Mol? > ALLES OVER... > De Roodshow
Alles over de Roodshow
Pagina 8 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Alles over de Roodshow
03/01/2014 8:18 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Quirine van Genderen:

Originally Posted by Quirine van Genderen:

Originally Posted by Joost Waalboer:
Het is het 10e nummer van het album Umoja van Blof. Umoja betekent saamhorigheid/eenheid in het Swahili.
Het nummer is opgenomen in Rusland.

Misschien helpt dit mensen verder? Connecties met Rusland of iets met saamhorigheid?

Dat zijn eigenlijk wel woorden die bij Susan horen, saamhorigheid/eenheid.

Ja, dat was dus goed.

De volgende aanwijzing duidt denk ik op JW, want die wilde nu weleens in de ogen van Art kijken. Ipv andersom.

Dat wil Sofie ook heel graag Quirine,
cancan, 2 x can, misschien 2 afvallers?  
citeren   
03/01/2014 8:31 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014
I met this pretty boy in Paris
He used to tell me that I'm jolie
I couldn't say a word just
Coco Choco Chanel
Coco Chanel Chocolat

In my heart
In my veins
I just couldn't take him out of my brain
Just a glance
I'm in transe
This french fella was cute as hell

On my mind
In my bed
I just couldn't stop staring at him
Just a kiss
French kiss
I couldn't say a word just stuttering

Coco Choco Chanel Coco
Coco Choco Chanel and Chocolat

How stupid is that ?
I should tell him
Remember the night he came in my life

Monsieur Sainte Nitouche
Prends-moi par la main
Dis-moi des mots d'amour
Des mots qui me touchent
Monsieur Sainte Nitouche
Je suis enchantée

Monsieur Sainte Nitouche
Prends-moi par la taille
Caresse-moi l'épaule
Le creux de mes reins
Monsieur Sainte Nitouche
Ravie de te rencontrer

In my life
In my dreams
This man couldn't walk away from my hips
Just a bite
On my lips
I couldn't say a word just stuttering

Coco Choco Chanel Coco
Coco Choco Chanel and Chocolat

How stupid is that ?
I should tell him
Remember the night he came in my life

Monsieur Sainte Nitouche
Prends-moi par la main
Dis-moi des mots d'amour
Des mots qui me touchent
Monsieur Sainte Nitouche
Je suis enchantée

Monsieur Sainte Nitouche
Prends-moi par la taille
Caresse-moi l'épaule
Le creux de mes reins
Monsieur Sainte Nitouche
Ravie de te rencontrer

I met this pretty boy in Paris
He used to tell me that I'm jolie
I called this pretty man Mon Chéri
Coco Choco Chanel
Coco Chanel Chocolat

Monsieur Sainte Nitouche
Prends-moi par la main
Dis-moi des mots d'amour
Des mots qui me touchent
Monsieur Sainte Nitouche
Je suis enchantée

Monsieur Sainte Nitouche
Prends-moi par la taille
Caresse-moi l'épaule
Le creux de mes reins
Monsieur Sainte Nitouche
Ravie de te rencontrer
citeren   
03/01/2014 8:40 am

Cool Senior Member

Monsieur Sainte Nitouche
Prends-moi par la main
Dis-moi des mots d'amour
Des mots qui me touchent
Monsieur Sainte Nitouche
Je suis enchantée
Monsieur Sainte Nitouche
Prends-moi par la taille
Caresse-moi l'épaule
Le creux de mes reins
Monsieur Sainte Nitouche
Ravie de te rencon

Monsieur Sainte Nitouche
Neem me bij de hand
Vertel me woorden van liefde
Aanhaalbaar me Monsieur Sainte Nitouche

Ik ben blij Monsieur Sainte Nitouche
Neem me door de taille
Streel me schouder
De kleine van mijn rug Monsieur Sainte Nitouche
Blij u ontmoet
citeren   
03/02/2014 4:16 am

Forum Fanatic

JW en Susan bij het topito's ruilen.

Hij zet haar zonnebril op haar hoofd en kijkt dan diep in haar ogen....

citeren   
03/02/2014 5:21 am

Senior Member

Registratie: 02/02/2014
Het hoeft niet op een fragment te slaan in alf. 7 zelf. Bv. bij de aanwijzing toen Jennifer eruit ging, ging het geluidsfragment over dat Jennifer al rennend in afl. 1 met het geld ervan door ging.

Als we hiervan uit gaan, dan kan het dus ook slaan op het fragment dat Tygo en JW samen op het strand een joker uitwisselen in afl. 6. Het leek bijna op een verliefd gay-stelletje met als hoogtepunt dat ze elkaar indringend aankijken. Op dat moment werd zelfs het beeld vertraagd afgespeeld. Ik denk dat JW en Tygo er samen uit gaan.

Dan klopt nog steeds mijn theorie dat Freek, Susan en Sofie in de finale staan. Deze wijsheid haal ik uit het moment in het begin van afl. 1 dat je alleen de enveloppen van Freek, Sofie en Susan te zien krijgt. Susan wint de finale vrijstelling.

Sofie is de mol. Freek wordt uiteindelijk winnaar. We zullen zien. Ben benieuwd.
citeren   
03/02/2014 5:26 am

Forum Fanatic

Misschien denk ik teveel door, maar misschien gaat het om het moment dat Susan en Jan-Willem tegen elkaar spreken.
Want Jan-Willem vraagt zo aan Susan: weet je echt niet wat de vraagteken betekent en zij zegt nee echt niet.
Hier lijkt het net dat Jan-Willem wil kijken als Susan de mol is daarom deed hij haar zonnebril ook omhoog om haar ogen te zien.
Dat betekent dat Jan-Willem eruit gaat en de songtest gaat over Parijs er is van de overgebleven kandidaten volgens mij maar 1 iemand voor haar of zijn werk naar Parijs gegaan.
Dat is Susan in de Gooische Vrouwen film betekent dat als er twee afvallen dat het Susan en Jan-Willem zijn?
citeren   
03/02/2014 6:05 am

Junior Member

Registratie: 01/04/2014

Originally Posted by Marjanne Mol:
Achterop het karretje van Sofie staat een Eiffeltoren

In aflevering 7, opdracht 2; 350 graden boven, 18 graden beneden, 93 graden boven, 107 graden beneden, de richtingen waar de kandidaten heen moesten.
Wanneer ik 35018 93 107 intypte in de balk bij google maps dan kreeg ik onder andere Gonesse Frankrijk (buitenwijk van Parijs of plaats tegen Parijs aan?!?).
Aflevering 7, opdracht 3; is dit wagentje te zien waar Sofie in zit.
Meende ergens opgevangen te hebben dat ze gaan vliegen, gaan ze dan naar Frankrijk, omgeving Parijs?

................
Om geloofd te worden hoeft men slechts de waarheid ongelooflijk te maken.
citeren   
03/02/2014 6:11 am

Forum Fanatic

Nee, ze gaan naar een ander deel van de Filipijnen, een eilandengebied.
citeren   
03/02/2014 6:14 am

Junior Member

Registratie: 01/04/2014

Originally Posted by Marjanne Mol:
Nee, ze gaan naar een ander deel van de Filipijnen, een eilandengebied.

Ben benieuwd Marjanne, we wachten maar af....
................
Om geloofd te worden hoeft men slechts de waarheid ongelooflijk te maken.
citeren   
03/02/2014 7:03 am

Senior Member

Registratie: 02/02/2014

Originally Posted by Claudia Kemperman:
Misschien denk ik teveel door, maar misschien gaat het om het moment dat Susan en Jan-Willem tegen elkaar spreken.
Want Jan-Willem vraagt zo aan Susan: weet je echt niet wat de vraagteken betekent en zij zegt nee echt niet.
Hier lijkt het net dat Jan-Willem wil kijken als Susan de mol is daarom deed hij haar zonnebril ook omhoog om haar ogen te zien.
Dat betekent dat Jan-Willem eruit gaat en de songtest gaat over Parijs er is van de overgebleven kandidaten volgens mij maar 1 iemand voor haar of zijn werk naar Parijs gegaan.
Dat is Susan in de Gooische Vrouwen film betekent dat als er twee afvallen dat het Susan en Jan-Willem zijn?

Maar jij denkt toch ook dat Sofie, Freek en Susan de finale halen. Dan is het niet logisch dat je denkt dat Susan en JW eruit gaan. De muzikale aanwijzing hoeft niet op afl. 7 te slaan. Dat heb je ook gehad bij de muzikale aanwijzingen van Jennifer en Aaf. Die refereerden ook naar eerdere afleveringen.
citeren   
03/02/2014 7:10 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Jeroen Mens:

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Maar jij denkt toch ook dat Sofie, Freek en Susan de finale halen. Dan is het niet logisch dat je denkt dat Susan en JW eruit gaan. De muzikale aanwijzing hoeft niet op afl. 7 te slaan. Dat heb je ook gehad bij de muzikale aanwijzingen van Jennifer en Aaf. Die refereerden ook naar eerdere afleveringen.

Ja ik denk ook inderdaad dat Susan, Sofie en Freek in de finale komen, maar dit is meer iets wat mij te binnen schoot en wat niet gek bedacht is vind ik. Maar zelf denk ik ook als er echt 2 mensen uit vliegen dat Jan-Willem en Tygo en schat ik de kans ook meer in.
citeren   
03/02/2014 10:05 am

Junior Member

Registratie: 01/24/2014

Het hoeft niet op een fragment te slaan in alf. 7 zelf. Bv. bij de aanwijzing toen Jennifer eruit ging, ging het geluidsfragment over dat Jennifer al rennend in afl. 1 met het geld ervan door ging.

Als we hiervan uit gaan, dan kan het dus ook slaan op het fragment dat Tygo en JW samen op het strand een joker uitwisselen in afl. 6. Het leek bijna op een verliefd gay-stelletje met als hoogtepunt dat ze elkaar indringend aankijken. Op dat moment werd zelfs het beeld vertraagd afgespeeld. Ik denk dat JW en Tygo er samen uit gaan.

Dan klopt nog steeds mijn theorie dat Freek, Susan en Sofie in de finale staan. Deze wijsheid haal ik uit het moment in het begin van afl. 1 dat je alleen de enveloppen van Freek, Sofie en Susan te zien krijgt. Susan wint de finale vrijstelling.

Sofie is de mol. Freek wordt uiteindelijk winnaar. We zullen zien. Ben benieuwd.

Die theorie van die enveloppen is niet van toepassing wat die Konden de kandidaten zelf op sturen, en zo makkelijk maken ze het ons echt niet .Ik denk dat Sofie de winnaar is heeft een zelfde brieven bus als waarin de enveloppen met het geld wordt gedaan!! En Tygo verliezer zat bij zijn kennismaking achter de Financi
citeren   
03/02/2014 10:12 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Fokje Nicolai-Blom:

Die theorie van die enveloppen is niet van toepassing wat die Konden de kandidaten zelf op sturen, en zo makkelijk maken ze het ons echt niet .Ik denk dat Sofie de winnaar is heeft een zelfde brieven bus als waarin de enveloppen met het geld wordt gedaan!! En Tygo verliezer zat bij zijn kennismaking achter de Financi

Eerst vond ik het ook onzin dat ze dit allemaal aan ons laten zien. En ik dacht oh ze komen zeker weten niet in de finale, maar hoe dichter we bij de finale komen hoe ik meer denk dat de enveloppen gewoon inderdaad de finalisten aanwijzen. Want ik zie zelf Jan-Willem en Tygo echt niet in de finale staan, maar wie weet alles kan bij wie is de mol.
citeren   
03/02/2014 10:16 am

Forum Fanatic

En als de theorie van de enveloppen op het laatst toch niet klopt.
Dan zijn de volgende afvallers Jan-Willem en Susan dat haal ik zelf uit de muzikale hint!
citeren   
03/02/2014 10:24 am

Junior Member

Registratie: 01/24/2014
Op een of andere manier komt mijn tekst er niet helemaal op te staan
Kees Tol stelde Tygo voor die zat toen achter de  Financiële  Telegraaf  En hij stelde Sofie  voor bij haar thuis er stond zo'n brievenbus in de tuin bij de deur ,weet helaas niet waar ze woont want anders had ik op Google Maps gekeken of die daar even was neer gezet of dat hij daar altijd staat.
Dus kan het zo zijn dat Sofie al het geld krijg (winnaar ) en helaas Tygo (verliezer) van daar de telegraaf .
Maar we speuren rustig verder .
Freek keek ook in de mooie ogen van die knul op het strand zegt daar na ook iets over alleen en bed volgens mij ga dat nog weer even op zoeken .  
citeren   
Pagina 8 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview