Wie is de Mol? > ALLES OVER... > De Roodshow
Alles over de Roodshow
Pagina 2 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Alles over de Roodshow
01/10/2014 10:44 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014
Onderwerpen: 0
Alone!!!!! kan nu ook op AAF slaan ze staat helemaal in haar eentje!!!

................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/10/2014 12:50 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Afvaller? Jan-Willem. Hij vond op het dak een pistool. Anouk begon in de groep Shotgun wedding.

Hij is al diverse keren (in dit spel) goede maatjes geweest met Daphne (lijkt wel een getrouwd stel). Ze lopen nog net niet hand in hand. Verder leverde Daphne hem in afl. 1 een fraaie streek door hem voor te liegen over haar test (stemmen op Susan).
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/10/2014 1:11 pm

Forum Fanatic

No need to compromise

Kan ook slaan op Jennifer die haar zin doordreef bij opdracht 2
citeren   
01/10/2014 1:12 pm

Forum Fanatic

dubbele post
citeren   
01/10/2014 4:29 pm

Forum Expert

Originally Posted by Marjanne Mol:
No need to compromise

Kan ook slaan op Jennifer die haar zin doordreef bij opdracht 2

Of Jan-Willem die (met Daphne in zijn kielzog) gewoon op het dak aan het klooien was. Bovendien had hij een pistool. Met een echt pistool hoef je ook geen compromis te sluiten. Dan schiet je je tegenstander gewoon dood.

Jan-Willem was met Daphne (ze waren together) maar hij opereerde (in mijn beleving) erg solistisch (alone).

Maar we merken het wel in afl. 3.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/10/2014 4:31 pm

Forum Expert

Over de hint die betrekking had op de afvaller in afl. 2: Owen had in afl. 1 ook iets gezegd over het snel maken van de test. Die hint kon echt met meerdere kandidaten in verband worden gebracht.
................

citeren   
01/10/2014 7:31 pm

Forum Fanatic

Together alone, Jen en Sofie bij labyrint ! ze waren samen maar Jen heeft het toch alleen gedaan!?
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/12/2014 9:25 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Ik dacht zelf bij Together Alone dat er niemand uitgaat! Ik weet niet maar zo vermoeden heb ik. Ook omdat Art volgende keer opstaat wat volgens Jennifer dus vreemd is.
citeren   
01/12/2014 9:33 am

Forum Fanatic

Together Alone Zie de foto die ik eerder geplaats heb. Ze zijn samen maar ook alleen door de Aafstand tussen Aaf en de anderen.

Vind Aaf ook vrij Aafstandelijk
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/12/2014 2:11 pm

NEWBIE

Registratie: 01/12/2014
It's gonna be my neighbour at number 29

Het nummer 29 slaat denk ik op Sophie.

Het getal 29 is naast een priemgetal, ook een Sophie Germainpriemgetal. http://nl.wikipedia.org/wiki/29_(getal)
Sophie...

Dus dit zinnetje in zijn geheel, wijst dan denk ik naar de buur van nummer 29. De buur van Sophie.
Bij de executie in aflevering één zitten op de eerste rij, voor de kijker van links naar rechts, Maurice, Sophie, en Daphne. De afvaller, "nummer 29", en wellicht de Mol?.
Dit gedacht vanuit het rode scherm voor Daphne uit aflevering één, die de titel "schijnbeweging draagt".
Bij de executie in aflevering twee zitten op de eerste rij, voor de kijker van links naar rechts, Owen, Sophie en Daphne. De afvaller, "nummer 29", en... Wederom de Mol?

Het kan ook zijn dat elke afvaller naast de Mol zat tot nu toe.
"Ik val af met mijn rode scherm, maar de Mol gaat zijn mijn buur op nummer 29."
Waar nummer 29 verwijst naar Sophie.

Wat moet je hiermee? Geen idee...
Ik dacht, ik meld mijn bevinding maar even.
Wie weet is het niets.
citeren   
01/17/2014 9:32 am

Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013
Nieuwe muzikale aanwijzing: ABC - Be Near Me

Dit zou kunnen slaan op Aaf Brandt Corstius of op iemand die zich vaak dicht bij Aaf bevond, zoals Daphne
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
01/17/2014 10:07 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Tristan Febus:
Nieuwe muzikale aanwijzing: ABC - Be Near Me

Dit zou kunnen slaan op Aaf Brandt Corstius of op iemand die zich vaak dicht bij Aaf bevond, zoals Daphne

Zou heel goed op Aaf kunnen slaan, maar ik vind het wel erg voor de hand liggen.
(We hadden al eerder een abc-tje, in de tv studio).  
citeren   
01/18/2014 5:11 am

Forum Expert

Ja, Aaf. Een andere theorie (analyse die ingaat op een nieuwe column) doet mij ook denken dat Aaf de afvaller is in afl. 4.
................

citeren   
01/18/2014 5:42 am

Forum Fanatic

Als het echt zo dat liedje is: ABC - Be Near Me

ABC dan kan inderdaad ook alleen op Aaf slaan, omdat zij volgens mij ook als enigste columnist is. En ABC heeft daar ook iets mee te maken.

Maar maken ze dit jaar echt zo makkelijk! Want had dankzij dat Owen en dat dit keer niemand uitgaat ook goed.

Ik weet niet! Misschien denken we te makkelijk...
citeren   
01/18/2014 5:42 am

Forum Fanatic

Als het echt zo dat liedje is: ABC - Be Near Me

ABC dan kan inderdaad ook alleen op Aaf slaan, omdat zij volgens mij ook als enigste columnist is. En ABC heeft daar ook iets mee te maken.

Maar maken ze dit jaar echt zo makkelijk! Want had dankzij dat Owen en dat dit keer niemand uitgaat ook goed.

Ik weet niet! Misschien denken we te makkelijk...
citeren   
Pagina 2 / 12 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview