| 03/15/2014 3:47 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Originally Posted by Tristan Febus: Muzikale aanwijzing naar de mol
Sting - Roxanne
Roxanne, you don't have to put on the red light
...
Sofie zet met regelmaat het rode licht aan, in de radiostudio. Daar geeft een rood lampje altijd aan of je 'on air' bent. Dus op die manier is de logische conclusie dat Susan de mol is, want zij doet geen radiowerk. |
|
|
| 03/15/2014 4:42 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/24/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 10
 OFFLINE | Originally Posted by Finbar Schutte:
Originally Posted by Tristan Febus: Muzikale aanwijzing naar de mol
Sting - Roxanne
...
Sofie zet met regelmaat het rode licht aan, in de radiostudio. Daar geeft een rood lampje altijd aan of je 'on air' bent. Dus op die manier is de logische conclusie dat Susan de mol is, want zij doet geen radiowerk.
Dit vind ik een hele goeie !!!Denk ook dat het de juiste is . |
|
|
| 03/16/2014 6:42 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Fokje Nicolai-Blom:
Originally Posted by Finbar Schutte:
Sting - Roxanne
...
Sofie zet met regelmaat het rode licht aan, in de radiostudio. Daar geeft een rood lampje altijd aan of je 'on air' bent. Dus op die manier is de logische conclusie dat Susan de mol is, want zij doet geen radiowerk.
Dit vind ik een hele goeie !!!Denk ook dat het de juiste is .
Ik denk niet dat ze een muzikale hint geven als ze het niet over de afleveringen zelf gaat. Dat is nooit zo! |
|
|
| 03/16/2014 6:46 am |
 Forum Fanatic

Sting - Roxanne
Those days are over
You don't have to sell your body to the night
Roxanne, you don't have to wear that dress tonight
Walk the streets for money
You don't care if it's wrong or if it's right
Put on the red light, put on the red light
Put on the red light, oh
I loved you since I knew ya
I wouldn't talk down to ya
I have to tell you just how I feel
I won't share you with another boy
I know my mind is made up
So put away your make up
Told you once I won't tell you again it's a bad way
You don't have to put on the red light
Je kan ook zo denken bij de duo executie had Susan 2 keer moeten kiezen wie zijn of haar scherm te zien kreeg. Dus die ene kon ook een rood scherm krijgen. En Sofie hoefde dat niet (You don't have to put on the red light) En verder zie je heel veel in dit liedje Put on the red light (ik weet dat is niet de muzikale hint), maar Sofie heeft wel door de zwarte vrijstelling als enigste steeds iemand een rood scherm gegeven. En de zanger Sting liep een keer letterlijk weg van Sofie, want ze wou hem interviewen, maar dat wilde hij niet. |
|
|
| 03/16/2014 8:52 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | De laatste opdracht (flessen): het maakte niet uit welke flessen de mol mee zou nemen. Susan zegt wel dat ze heel makkelijk veel geld binnen haalde maar ze zegt ook dat ze heel ontspannen was. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/16/2014 9:52 am |
 Junior Member

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 10
Sting - Roxanne
Kan ook slaan op de duo-executie en de executie bij de groepsvrijstelling
Hier hoeft Art van Susan het rode licht niet aan te doen... |
|
|
| 03/16/2014 10:10 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Patricia Plop:
Sting - Roxanne
Kan ook slaan op de duo-executie en de executie bij de groepsvrijstelling
Hier hoeft Art van Susan het rode licht niet aan te doen...
Zie Originally Posted by Emile Chang: Susan had een vrijstelling en kreeg daarom geen scherm te zien. Echter ... ze zou zonder die vrijstelling ook geen rood scherm te zien hebben gekregen.
Susan koos voor een groepsvrijstelling. Maar ze zou sowiesie geen rood scherm te zien hebben gekregen.
Susan liep door de straten van Hong Kong. Jennifer vond het restaurant (en het geld). Geslaagde opdracht.
Susan liep door de straten op de Filipijnen (rondje rond de kerk) maar het leverde geen geld op. Mislukte opdracht.
Het boeit haar niet. Zij is de mol. (Ze heeft toch nog € 1750 achterover gedrukt.)
Susan draagt na de executie, als de drie finalisten bij Art komen, een rode jurk. Dat rood zou het rode scherm kunnen symboliseren (verliezend finalist) maar ze hoeft die jurk niet te dragen. Zij is niet de verliezend finaliste. En, ze is zoals Art zei, ook niet de winnares. Ze reageert niet teleurgesteld. Toch wel heel veel zeggend.
Sofie is niet de verliezer. Een kleine, tevreden glimlach. Niet plichtmatig omdat ze de mol is maar een soort pokerface. Nog niet de informatie weggeven dat je dus de winnares bent.
Freek is niet de mol. Teleurstelling. Afstrepend (Susan is niet de winnares en dus de mol want Freek weet dat hij niet de mol is. Susan kan in theorie de verliezer zijn maar dan had Sofie, als mol, anders gereageerd.), zich realiserend dat de mededelingen impliceren: Sofie de winnares, Susan de mol en dus Freek de verliezer. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 03/16/2014 10:35 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Emile dit is grote onzin, ook al snap ik in jou ogen wel, want je zit volkomen op Susan.
Let is heel goed op, je ziet Sofie helemaal niet zenuwachtig zijn en de rest wel toen Art de verhaaltjes vertelde.
Heel toevallig is elk jaar bij de verhaaltjes een duidelijk verschil tussen de kandidaten en de mol en nu weer.
Je hoort alleen bij Sofie over dat ze al vanaf begin een strategie had en geen geld geld verdiend. En toevallig zijn dat 1 van de belangrijkste dingen wat de mol in handen heeft (dat was precies zoals vorige jaar bij het verhaal van Kees) en bij Susan en Freek ging het helemaal niet over wat je als mol eventueel kan doen. En kijk eens verder in deze aflevering let eens goed op de uitspraken van Sofie (heb die op haar forum geplaatst) en toevallig gaan de meeste uitspraken wat je als mol doet. En na de vooruitblik voor volgende week je ziet echt zo brede glimlach op haar gezicht van ja hoor ik ben de mol en ik zag ook dat Jan-Willem in dezelfde rij zat als Susan en Freek en toen de ontknoping werd uitgezonden voor de kandidaten hij snel naar Sofie keek let maar eens op. |
|
|
| 03/17/2014 6:22 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Emile dit is grote onzin, ook al snap ik in jou ogen wel, want je zit volkomen op Susan.
Let is heel goed op, je ziet Sofie helemaal niet zenuwachtig zijn en de rest wel toen Art de verhaaltjes vertelde.
Heel toevallig is elk jaar bij de verhaaltjes een duidelijk verschil tussen de kandidaten en de mol en nu weer.
Je hoort alleen bij Sofie over dat ze al vanaf begin een strategie had en geen geld geld verdiend. En toevallig zijn dat 1 van de belangrijkste dingen wat de mol in handen heeft (dat was precies zoals vorige jaar bij het verhaal van Kees) en bij Susan en Freek ging het helemaal niet over wat je als mol eventueel kan doen. En kijk eens verder in deze aflevering let eens goed op de uitspraken van Sofie (heb die op haar forum geplaatst) en toevallig gaan de meeste uitspraken wat je als mol doet. En na de vooruitblik voor volgende week je ziet echt zo brede glimlach op haar gezicht van ja hoor ik ben de mol en ik zag ook dat Jan-Willem in dezelfde rij zat als Susan en Freek en toen de ontknoping werd uitgezonden voor de kandidaten hij snel naar Sofie keek let maar eens op.
1. Beter kijken, Susan was ook niet zenuwachtig. 2. Onzin? Pas na aflevering 10 weten we wat zin en onzin is. Je hoeft het niet met een ander eens te zijn maar om te spreken van onzin! 3. Jij zit volkomen op Sofie. 4. Misschien had Susan juist wel als strategie om zo sociaal te zijn? Dat heeft Art wel als mogelijkheid genoemd. Welicht wist Susan dat (voor jou) beter verborgen te houden? 5. Wat de mol doet? Nee, wat jij denkt wát de mol doet. |
|
| 03/17/2014 6:36 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Kemperman: Emile dit is grote onzin, ook al snap ik in jou ogen wel, want je zit volkomen op Susan.
Je hoort alleen bij Sofie over dat ze al vanaf begin een strategie had en geen geld geld verdiend. En toevallig zijn dat 1 van de belangrijkste dingen wat de mol in handen heeft (dat was precies zoals vorige jaar bij het verhaal van Kees) en bij Susan en Freek ging het helemaal niet over wat je als mol eventueel kan doen. En kijk eens verder in deze aflevering let eens goed op de uitspraken van Sofie (heb die op haar forum geplaatst) en toevallig gaan de meeste uitspraken wat je als mol doet. En na de vooruitblik voor volgende week je ziet echt zo brede glimlach op haar gezicht van ja hoor ik ben de mol en ik zag ook dat Jan-Willem in dezelfde rij zat als Susan en Freek en toen de ontknoping werd uitgezonden voor de kandidaten hij snel naar Sofie keek let maar eens op.
1. Beter kijken, Susan was ook niet zenuwachtig. 2. Onzin? Pas na aflevering 10 weten we wat zin en onzin is. Je hoeft het niet met een ander eens te zijn maar om te spreken van onzin! 3. Jij zit volkomen op Sofie. 4. Misschien had Susan juist wel als strategie om zo sociaal te zijn? Dat heeft Art wel als mogelijkheid genoemd. Welicht wist Susan dat (voor jou) beter verborgen te houden? 5. Wat de mol doet? Nee, wat jij denkt wát de mol doet.
Ja onzin is stom, maar 1 ding je moet wel weten het heeft niks mee te maken dat ik Sofie nu als mol heb. Ik heb Susan altijd als eventuele mol gezien, nu nog af en toe, maar stuk minder als eerst. Maar dat heb ik niet laten zien op het forum, want ik heb alles geplaatst over mijn hoofdverdachte. Maar we zien het donderdag en voor die tijd. (Ga ik al de afleveringen terug kijken, want misschien ik de mol duidelijk mollen en ik let ook op Susan en misschien hebben we nog de beste hint van dit jaar nog niet ontdekt.) |
|
|
| 03/18/2014 2:51 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE |
Ik denk dat de muzikale aanwijzing slaat op Sofie. Zij was de eerste die een rood schijfje in het rek gooide tijdens de vijf op een rij-opdracht. Sofie gaf als het ware rood licht om JW Roodbeen eruit te spelen. Ook het tweede schijfje dat Sofie in het rek gooide was een rood schijfje. |
|
|
| 03/18/2014 5:36 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Ik denk eerder dat het op Susan slaat, zij heeft ervoor gezorgd dat tot twee keer toe dat er geen rode schermen kwamen.
Maar ik gok maar hoor. |
|
|
| 03/18/2014 6:32 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen: Ik denk eerder dat het op Susan slaat, zij heeft ervoor gezorgd dat tot twee keer toe dat er geen rode schermen kwamen.
Maar ik gok maar hoor.
Quirine bij de eerste keer ligt er maar hoe je naar kijkt, want bij de duo executie zat Sofie bij Susan.
Misschien heeft Sofie wel misbruik van gemaakt, want als zij de mol is wist ze waarschijnlijk al dat de vrijstelling door Susan is ingezet en anders ging ze voor de zekerheid in een duo met Susan. En ze wou wel heel graag bij Susan.
En je kan dit op veel manieren opvatten:
- Dat ze gewoon een kandidaat is die onzeker is over haar test
- Of ze is de mol en zo heeft verzorgd, dat de rest van de kandidaten haar niet kunnen kiezen (dat zij haar scherm te zien krijgt ipv voorbeeld dat ze bij Daphne in het duo zat) en zo verzorgd ze dat er misschien toch nog een afvaller valt. En ze wist dat niet zeker natuurlijk dat er een afvaller valt en daarom koos ze voor de persoon op haar kaartje, die toch voor de groep kiest.
Dus het kan ook gewoon nog steeds op Sofie slaan. |
|
|
| 03/19/2014 11:03 am |
 NEWBIE

Registratie: 03/19/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Deze aanwijzing slaat op Susan.
Zij had een rode jurk aan en is óf de verliezer óf de mol.
Bij de verliezer hoort een rode kleur.
Bij de mol hoort een groene kleur.
'Roxanne, you don't have to put on the red light (want jij bent de mol), you don't have to wear that dress tonight' (want jij bent de mol).
Deze aanwijzing kan niet slaan op Sofie, want er werd gezegd dat zij niet de verliezer is. Zij is de winnaar of de mol en heeft in beide gevallen dus niks met een rode kleur te maken. |
|
|
|