| 01/28/2014 4:32 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ik volg niemand op andere media, kom ook nooit op andere media.
Dat plaatje van chicken on the run vond ik wel grappig en een beetje toepasselijk :-) |
|
|
| 01/28/2014 4:38 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Ik volg niemand op andere media, kom ook nooit op andere media.
Dat plaatje van chicken on the run vond ik wel grappig en een beetje toepasselijk :-)
Haha ja dat is waar, maar we zien het wel. Alleen mag van mij Sofie zeker nog weten in blijven en Jennifer eigenlijk ook.
Van mij part mag Aaf of Tygo eruit. Maar ik heb een groot vermoeden dat het iets met de enveloppen opdracht te maken heeft of met dat Jennifer (al veel in haar eentje op gehaald heeft) |
|
|
| 01/28/2014 11:37 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Ja, moeilijke aanwijzing. Want je moet toch echt verder denken dan alleen weg rennen met geld.
Laten we beginnen dat de aanwijzing gaat over de aflevering die komt, dus niet over vorige week.
Waarschijnlijk wordt het een spel met geld zoeken en rennen. Denk aan de opdracht vorig jaar met Kees, enveloppen zoeken tussen al die schutters.
Zo'n opdracht komt elk jaar terug. Daar wordt altijd heel erg in gemold.
Er wordt bv geld achter gehouden of zo genaamd enveloppen over het hoofd gezien.
Ik denk dus dat het gaat over twee personen die rennen voor het geld en dat de mol tegen de ander zegt, rennen, rennen.
De ander rent naar zijn doel en werd onderweg geschoten, weg geld.
Billy Joe shot a man while robbing his castle, Bobbie Sue took the money and run.
You know he knows just exactly what the facts is Jij weet, hij weet precies wat de feiten zijn.
He ain't gonna let those two escape justice Hij laat de twee ontsnappen, gerechtigheid
He makes his livin' off of the people's taxes hij maakt zijn bestaan van de mensen die te belasten.
Bobbie Sue, whoa, whoa, she slipped away Bobbie Sue(Susan) gaat er van tussen/komt er goed vanaf
Billy Joe caught up to her the very next day Billy Joe kijkt erg tegen haar op de volgende dag
They got the money, hey Ze hebben het geld, hehe
You know they got away Ze weet dat het geld weg is
They headed down south and they're still running today Ze behouden het geld en hebben het nog steeds
Singin' go on take the money and run Ze lachen erom en hebben het geld en hou het geheim
Go on take the money and run Behoud het geld en hou het geheim.
Ik denk dus dat er twee personen geld hebben verdiend die ze achterover drukken, dat een van de twee eruit gaat.
En dat de persoon die eruit gaat, het geld meeneemt.
En nu wie gaat er dan uit? Dat moeten we dus in de aflevering zien, wie er een pact sluiten met elkaar om geld.
Het kan dus ook gaan om de zwarte schijf en de pact die daarover wordt gesloten. Maar dat denk ik niet.
|
|
|
| 01/28/2014 12:01 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/24/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 10
 OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen: Ja, moeilijke aanwijzing. Want je moet toch echt verder denken dan alleen weg rennen met geld.
Laten we beginnen dat de aanwijzing gaat over de aflevering die komt, dus niet over vorige week.
Waarschijnlijk wordt het een spel met geld zoeken en rennen. Denk aan de opdracht vorig jaar met Kees, enveloppen zoeken tussen al die schutters.
Zo'n opdracht komt elk jaar terug. Daar wordt altijd heel erg in gemold.
Er wordt bv geld achter gehouden of zo genaamd enveloppen over het hoofd gezien.
Ik denk dus dat het gaat over twee personen die rennen voor het geld en dat de mol tegen de ander zegt, rennen, rennen.
De ander rent naar zijn doel en werd onderweg geschoten, weg geld.
Billy Joe shot a man while robbing his castle, Bobbie Sue took the money and run.
You know he knows just exactly what the facts is Jij weet, hij weet precies wat de feiten zijn.
He ain't gonna let those two escape justice Hij laat de twee ontsnappen, gerechtigheid
He makes his livin' off of the people's taxes hij maakt zijn bestaan van de mensen die te belasten.
Bobbie Sue, whoa, whoa, she slipped away Bobbie Sue(Susan) gaat er van tussen/komt er goed vanaf
Billy Joe caught up to her the very next day Billy Joe kijkt erg tegen haar op de volgende dag
They got the money, hey Ze hebben het geld, hehe
You know they got away Ze weet dat het geld weg is
They headed down south and they're still running today Ze behouden het geld en hebben het nog steeds
Singin' go on take the money and run Ze lachen erom en hebben het geld en hou het geheim
Go on take the money and run Behoud het geld en hou het geheim.
Ik denk dus dat er twee personen geld hebben verdiend die ze achterover drukken, dat een van de twee eruit gaat.
En dat de persoon die eruit gaat, het geld meeneemt.
En nu wie gaat er dan uit? Dat moeten we dus in de aflevering zien, wie er een pact sluiten met elkaar om geld.
Het kan dus ook gaan om de zwarte schijf en de pact die daarover wordt gesloten. Maar dat denk ik niet.
Hallo Een muzikale aanwijzing is altijd een puzzel die we kunnen oplossen als je goed na denkt en niet een GOK wat er in de volgende aflevering gebeurd .Dus misschien iemand die een LEGE envelop heeft opgestuurd???
|
|
|
| 01/28/2014 12:33 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Fokje het is ook geen gok, hoor.
Elk jaar komt een beetje dezelfde spelletjes voor. Waarschijnlijk dus volgende week, het spel met enveloppen zoeken met geld en met schutters.
Dat is al jaren zo, bij aflevering vijf of zes.
Maar een lege envelop is heel goed. |
|
|
| 01/28/2014 1:06 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen: Fokje het is ook geen gok, hoor.
Elk jaar komt een beetje dezelfde spelletjes voor. Waarschijnlijk dus volgende week, het spel met enveloppen zoeken met geld en met schutters.
Dat is al jaren zo, bij aflevering vijf of zes.
Maar een lege envelop is heel goed.
Maar Fokje heeft wel gelijk. De muzikale hint gaat altijd over de aflevering(en) die al geweest zijn. Dus deze hint gaat over aflevering 4 als het goed is.
Want dat was bij Daphne ook bij de muzikale hint zo. |
|
|
| 01/28/2014 1:31 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | De muzikale hint de vorige keer ging om, near by me, van ABC. Dat ging dus niet over de aflevering ervoor want Daphne was gewoon het maatje van ABC, Aaf. Daar ging het om. Die persoon zou eruit gaan.
Maar we gaan het zien.
We wachten af, het wordt toch steeds moeilijker en steeds makkelijker op tv. Want de mol laat zich toch beetje bij beetje zien.
De afleveringen 4 tot 6 zijn de afleveringen waar de mol zich meer laat zien.
Maar dat de anderen ook steeds meer gaan mollen en dat maakt het des te moeilijker.
|
|
|
| 01/28/2014 1:43 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen: De muzikale hint de vorige keer ging om, near by me, van ABC. Dat ging dus niet over de aflevering ervoor want Daphne was gewoon het maatje van ABC, Aaf. Daar ging het om. Die persoon zou eruit gaan.
Maar we gaan het zien.
We wachten af, het wordt toch steeds moeilijker en steeds makkelijker op tv. Want de mol laat zich toch beetje bij beetje zien.
De afleveringen 4 tot 6 zijn de afleveringen waar de mol zich meer laat zien.
Maar dat de anderen ook steeds meer gaan mollen en dat maakt het des te moeilijker.
Daar had niks mee te maken, ook al klinkt het logisch en dacht ik het zelf ook. Maar bij de roodshow hoorde ik Jan-Willem (die het presenteert) zeggen: dat de hint leidde naar Daphne, omdat zij in aflevering 3 bij die opdracht dat ze op tijd moest komen bij hun tweeën. (Bij Aaf en Daphne) en omdat ze veel met elkaar optrokken in de serie. En Jan-Willem had niks over dat ene gezegd. |
|
|
| 01/30/2014 1:17 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/22/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | Sue took the money and run.
Susan gaat eruit... |
|
|
| 01/30/2014 3:04 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik denk toch dat Freek eruit gaat om deze reden: Hij beheert de pot en in aflevering 2 stuurde hij met Sofie (maar volgens mij kwam het meest bij hem vandaan om de hele pot te doen) naar aflevering 9. Daarom is het Take the money (beheert de pot) and run away (hij stuurde met Sofie de hele pot naar aflevering 9!) |
|
|
| 01/30/2014 3:53 am |
 NEWBIE

OFFLINE | als freek eruit gaat dan is degene die deze aflevering geld aan hem gaat posten de mol |
|
|
| 01/30/2014 3:57 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Miranda Schenkhuizen van Keulen: als freek eruit gaat dan is degene die deze aflevering geld aan hem gaat posten de mol
Dat kan, maar je moet wel weten de muzikale hint gaat over de vorige aflevering(en) en niet om de aanstaande of/en over zijn persoonlijk leven wat die voor werk doet bijv. |
|
|
| 01/30/2014 4:05 am |
 NEWBIE

OFFLINE | sue take the money kan slaan op dat susan het geld pakte bij de ruilopdracht...
kan ook aaf zijn vanwege de serie op abc....
freek kan....maar er gaat nog wel geld naar hem gestuurd worden weten we uit aflevering een dus zou denken dat ie er langer inzit... |
|
|
| 01/30/2014 4:15 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Miranda Schenkhuizen van Keulen: sue take the money kan slaan op dat susan het geld pakte bij de ruilopdracht...
kan ook aaf zijn vanwege de serie op abc....
freek kan....maar er gaat nog wel geld naar hem gestuurd worden weten we uit aflevering een dus zou denken dat ie er langer inzit...
Ja dat is waar, maar het kan zijn dat vandaag in de aflevering iemand de envelop naar hem stuurt.
Maar het kan ook inderdaad om de opdracht van de enveloppen gaan. Wie geld pakt gaat eruit. Dat zijn dat Freek of Susan, maar het kan ook zijn de persoon die als tweede de envelop heeft met geld. (Dus Sofie, want Daphne ruilde wel met Susan, maar die ging eruit) Maar we zien wel. Maar mijn gevoel gaat vanuit dat Freek eruit gaat. |
|
|
| 01/30/2014 4:18 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | En als het klopt dat de personen (Freek, Sofie & Susan) die in aflevering 1 in het begin op de envelop staan in de finale komen. Dan vind ik zelf te makkelijk gemaakt en dat doen makers echt niet. Dus waarschijnlijk zit er nog iets achter! |
|
|
|