Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Tygo
Alles over Tygo
Pagina 1 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 Next »
Alles over Tygo
10/25/2013 9:13 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Laat in dit topic weten waarom jij denkt dat Tygo juist wel of niet de Mol is of plaats andere dingen die je kwijt wilt over hem.
................

citeren   
01/03/2014 3:59 am

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
Onderwerpen: 0
citeren   
01/03/2014 5:38 pm

NEWBIE

-Tygo was te zien in de laptop met het molteken op zijn hoofd (schijnbeweging)
-''Ik ben niet bang dat ik naar huis moet, ik ben hier gekomen om 3 weken te blijven''
citeren   
01/04/2014 3:27 am

Senior Member

Wendy!?...... Dus dat is voor jou een schijnbeweging, een afbeelding van Tygo op de laptop?

"ik ben niet bang dat ik naar huis moet" ....Dit was een geweldige zet om mensen op het verkeerde been te zetten, en blijkbaar is het bij één iemand gelukt? bij jou, Wendy. Tygo is net zo'n slimme speler als Art ooit was !

Maar natuurlijk mag jij je verdenkingen hebben, denk alleen dat je echt helemaal op het verkeerde spoor zit.
citeren   
01/04/2014 4:03 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Sja, een schijnbeweging zou ik het niet willen noemen. Door zijn haar strijken. Behalve de titel van de aflevering schuilt er dan wel iets meer achter.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/04/2014 5:12 am

NEWBIE

Registratie: 01/04/2014
Eddie, dat jij op een andere mol zit, wil niet zeggen dat je mensen in dit gedeelte van het forum moet afkatten.
De manier hoe jij reageert op Wendy is niet echt respectvol.

Tygo is inderdaad een slimme speler en ze kunnen ALLEMAAL de mol zijn. Zelfs Tygo

Hij kan het gegzegd hebben omdat hij dat al weet. hij weet ook dat mensen die zin niet serieus nemen omdat het te opvallend en duidelijk zou zijn, waardoor hij juist niet verdacht zou zijn. Een slim iemand zou dat dus in zijn voordeel kunnen gebruiken en zeggen wat hij wilt omdat hem dat minder verdacht zou maken.

twist, dubbeltwist
citeren   
01/04/2014 5:17 am

Senior Member

Pascal Afkatten weet jij uberhaupt wel de definitie van afkatten. Waarschijnlijk niet want anders zou je jou opmerking niet maken. Ik kat jou nu wel af.
citeren   
01/04/2014 6:27 am

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014
Tygo is veel te opzichtig, kijk vorig jaar naar ewout ook zo opzichting, ging er snel uit.
citeren   
01/05/2014 9:40 am

Senior Member

Originally Posted by Alex Gompelman:
Tygo is veel te opzichtig, kijk vorig jaar naar ewout ook zo opzichting, ging er snel uit.

en sommigen vinden dat hij goed Chinees spreekt. Hoe weet iemand die geen chinees is of hij goed chinees spreekt?? ten tweede Hij is een acteur en ook nog eens een stemmetjes acteur dus niet moeilijk voor hem om met zijn stem te spelen.
citeren   
01/05/2014 3:10 pm

Cool Senior Member

Ja, maar Dennis (2009) hield het lang vol, en ook die was opzichtig. En ook Marc-Marie (2005) was opzichtig, maar die won zelfs.
citeren   
01/06/2014 6:08 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014
Tygo is eerder mol-bait zoals Tim Haars dat vorig jaar ook was. Ik zit nooit echt op dat soort types, wel credits aan de makers als het Tygo toch blijkt te zijn.

Ook denk ik dat bij de opdracht met de laser, dat de mol bij een groep zat die een cijfer moest raden. Als dat goed was gegaan, kon de mol daar manipuleren om een verkeerd cijfer te zeggen, waardoor de code sowieso nooit kon kloppen.
citeren   
01/06/2014 1:00 pm

NEWBIE

Registratie: 01/06/2014
Ik heb de volgende ontdekking gedaan.
Tijdens de eerste executie zie je Tygo in het scherm, zoals al meerdere hadden opgemerkt.
Wat bijzonder is, is dat tijdens alle groene schermen het scherm met Tygo erop gekleurd is en op het moment dat het rode scherm komt, dat je Tygo in zwart-wit ziet en geen naam en logo:

10.34 minuten: Gekleurd scherm: Logo + Naam van Sofie, groen scherm
11.01 minuten: Gekleurd scherm: Logo + Naam van Owen, groen scherm
11.25 minuten: Gekleurd scherm: Logo + Naam van Susan, groen scherm
11.51 minuten: Gekleurd scherm: Logo + Naam van Tygo, groen scherm
12.23 minuten: Zwart-wit scherm: Daphne, rood scherm

Het kan zijn dat Tygo de winnaar is en altijd een groen scherm krijgt. Ik verdenk Tygo minder, omdat in het intro staat dat de mol niet graag in de schijnwerpers staat. Het zou wel weer passen bij de titel: schijnbeweging. Iets om over na te denken.
citeren   
01/07/2014 7:38 am

NEWBIE

Registratie: 01/07/2014

Originally Posted by E Eddie Gomis:

en sommigen vinden dat hij goed Chinees spreekt. Hoe weet iemand die geen chinees is of hij goed chinees spreekt?? ten tweede Hij is een acteur en ook nog eens een stemmetjes acteur dus niet moeilijk voor hem om met zijn stem te spelen.

Ik heb het gevraagd aan iemand die Chinese van oorsprong is.
Ik heb haar specifiek gevraagd te letten op de uitspraak van alle kandidaten.
Zij zei dat Tygo de enige was die ze in het Chinees verstond, en dat de manier waarop hij 'cafe' uitsprak ook daadwerkelijk was hoe het uitgesproken werd in het Chinees.

Overigens verdenk ik Tygo niet, maar ik wilde even inhoudelijk hierop reageren.  
citeren   
01/07/2014 8:01 am

Cool Senior Member

Originally Posted by Laura Kesteren:

Zij zei dat Tygo de enige was die ze in het Chinees verstond, en dat de manier waarop hij 'cafe' uitsprak ook daadwerkelijk was hoe het uitgesproken werd in het Chinees.

Ik kan me voorstellen dat bij zo'n taal als Chinees intonatie belangrijk ik. (van hoog naar laag, laag naar hoog, ed.)
En dat dat daarom ook in het vertaalboekje staat hoe je het exact moet uitspreken. Misschien is hij de enige die echt naar die intonatie gekeken heeft en de rest alleen naar de vertalingen.
citeren   
01/07/2014 9:55 am

Senior Member

Originally Posted by Remmie93:

Originally Posted by Laura Kesteren:

Ik kan me voorstellen dat bij zo'n taal als Chinees intonatie belangrijk ik. (van hoog naar laag, laag naar hoog, ed.)
En dat dat daarom ook in het vertaalboekje staat hoe je het exact moet uitspreken. Misschien is hij de enige die echt naar die intonatie gekeken heeft en de rest alleen naar de vertalingen.

Tuurlijk wat jij wilt Laura , jij bent zekers even nr 39 gaan bestellen en toen zekers gevraagd aan de chinees hoe tygo chinees spreekt. En jij gelooft jezelluf
citeren   
Pagina 1 / 6 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 Next »
Login with Facebook to post
Preview